-
Ο χρήστης gbak έγραψε:
^θελω να το δω απο κοντα...μεγαλο μειον η οροφη..
αν ειχε οροφη θα το σκεφτομουν αρκετα εντονα για αγορα..εντωμεταξυ 'παει' καθολου αυτο ? καμια μετρηση εχει βγει?
*σαν 'βαρυ' το κοβω
0-100 :7,3
σαν το rx8 -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
^θελω να το δω απο κοντα...μεγαλο μειον η οροφη..
αν ειχε οροφη θα το σκεφτομουν αρκετα εντονα για αγορα..εντωμεταξυ 'παει' καθολου αυτο ? καμια μετρηση εχει βγει?
*σαν 'βαρυ' το κοβω
0-100 :7,3
σαν το rx8μπα ετσι οπως το κοβω με τα 150..απο 8αρι και πανω..με κανονικη μετρηση οχι στα φυλλαδια..
οπως και να χει ειναι καλη αγορα και γρηγορο..προφανως με ενα καλο ριμαπινγκ να εισαι μια χαρα!
-
Καλα για αυτο με τα 0,* του sec συμφωνω απολυτα.Αμα το οδηγησω εγω μετα εσυ και μετα ενας αλλος αλλο 0-100 θα κανει ο καθενας μας..
Εκτος και αν θελετε να παιζετε Υπερ Ατου.. -
Ο χρήστης gbak έγραψε:
^θελω να το δω απο κοντα...μεγαλο μειον η οροφη..
αν ειχε οροφη θα το σκεφτομουν αρκετα εντονα για αγορα..εντωμεταξυ 'παει' καθολου αυτο ? καμια μετρηση εχει βγει?
*σαν 'βαρυ' το κοβω
0-100 :7,3
σαν το rx8μπα ετσι οπως το κοβω με τα 150..απο 8αρι και πανω..με κανονικη μετρηση οχι στα φυλλαδια..
οπως και να χει ειναι καλη αγορα και γρηγορο..προφανως με ενα καλο ριμαπινγκ να εισαι μια χαρα!
αν έχεις το 192 ρχ8... σε βιάζει παντού και πάντα...
μην μιλήσουμε για ρεπρίζ... -
Το Racing σε τι τιμες θα κυμανθει;
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Το Racing σε τι τιμες θα κυμανθει;Σε υψηλες λογικα γιατι εχει περιορισμενη παραγωγη (1000 κομματια).
-
Οποτε με ενα 156 εισαι υπεραρχοντας και με καλη τιμη στα 20200, παντα αναλογικα με το χαρακτηρα του αυτοκινητου βεβαια.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το Racing σε τι τιμες θα κυμανθει;
Σε υψηλες λογικα γιατι εχει περιορισμενη παραγωγη (1000 κομματια).
5 κομμάτια θα έρουν στην ελλάδα
-
Αψογα..
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
^θελω να το δω απο κοντα...μεγαλο μειον η οροφη..
αν ειχε οροφη θα το σκεφτομουν αρκετα εντονα για αγορα..εντωμεταξυ 'παει' καθολου αυτο ? καμια μετρηση εχει βγει?
*σαν 'βαρυ' το κοβω
0-100 :7,3
σαν το rx8Μετρήσεις από το τεστ του AUTO BILD 16-4-2010
0 - 100 : 7,6 δλ.
0 - 130 : 12,4 δλ.Καθόλου άσχημα...
-
με τον 1.6Τ 155 ; Ε λογικό δεν είναι ρε παιδιά; Μικρό με τέτοια ιπποδύναμη ;
-
Είναι νέο το thp νομίζω που στο RCz ποδίδει 200 άλογα γι αυτό και η διαφορά 0-100 από rallye / gt.
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Είναι νέο το thp νομίζω που στο RCz ποδίδει 200 άλογα γι αυτό και η διαφορά 0-100 από rallye / gt.τα rallye/gt είναι αρκετά πιο βαρια...
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Είναι νέο το thp νομίζω που στο RCz ποδίδει 200 άλογα γι αυτό και η διαφορά 0-100 από rallye / gt.ειναι ιδιος με τα αλλα 207 ..ο 200 αρης εχει διαφορες σε πιστονια,turbo,front mouth intercooler ,μπουζι συστημα εξαγωγης φυσικα και σωληνωσεις
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Είναι νέο το thp νομίζω που στο RCz ποδίδει 200 άλογα γι αυτό και η διαφορά 0-100 από rallye / gt.
τα rallye/gt είναι αρκετά πιο βαρια...
τα gt ειναι 1263-5 κιλα χωρις οδηγο
το rallye στα 1230-50
η οροφη προσθετει βαρος και μαλιστα στον ουρανο :thumbsdown
παντως σιγα σιγα ερχεται και το 208..to 207 εχει κανει τον κυκλο του.
σιγουρα με 200 αλογα για το rc
πολλοι μιλανε και για 220 (για ds3 -208) -
...φημολογειται επισης, πως το νεο 208 με τα 200ps οταν λανσαριστει (2012) θα
επανελθει στην κατηγορια στα ιδια πολυ υψηλα επιπεδα, οπως ειχε γινει αντιστοιχα με την ελευση του 205 GTI 1.6 στα μεσα του 80' ... -
εγω τα βρισκω ωραια τα νουμερα διοτι μολις λες 205 αμεσως σου ερχεται η δεκαετια του 80 στο μυαλο...τα ραλλυ ακροπολης κτλ...
δηλαδη καθε νουμερο εχει και μια ωραια ιστορια να πει...
π.χ 1007
γρηγορη τι εννοεις?
δεν περιμενω πολλα απο το 208 τα κλασικα...
10-15 % παραπανω ακαμψια δηλ κορυφαια για τα σημερινα δεδομενα,
ιδιος κινητηρας euro5
καλο 6αρι κιβωτιο και
ταμπλο αλα 3008 -
Τα 200 ΗΡ στην Γαλλία 26000 € .
Το 2012 το ds3 αναμένεται cabriolet . -
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
Τα 200 ΗΡ στην Γαλλία 26000 € .
Το 2012 το ds3 αναμένεται cabriolet .Μια χαρα τιμη για GTi καθαροαιμο!!!
Βασικα η βασικη εκδοση της DS3 στη Γαλλια ποσο ειχε? (για να δουμε αποκλισεις με Ελλαδα και της εκδοσης Racing)Που ακριβώς την είδες την μια χαρά τιμή?
26.000 στην Γαλλία...δλδ εδώ?Μπαίνει σε πολύ δύσκολα λημέρια για ένα μικρό GTi και μάλλον δεν θα δούμε να κυκλοφορούν πολλά 200αρια...
-
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
Τα 200 ΗΡ στην Γαλλία 26000 € .
Το 2012 το ds3 αναμένεται cabriolet .Μια χαρα τιμη για GTi καθαροαιμο!!!
Βασικα η βασικη εκδοση της DS3 στη Γαλλια ποσο ειχε? (για να δουμε αποκλισεις με Ελλαδα και της εκδοσης Racing)Οι τιμές του DS3 στην Ελλάδα είναι ουσιαστικά ίδιες με τις αντίστοιχες στη Γαλλία
1.4 VTi 95hp Chic: 15.700 ευρώ - Γαλλία 15.400 ευρώ
1.6 VTi 120hp So Chic: 17.900 ευρώ - Γαλλία 17.700 ευρώ
1.6 VTi 120hp BVA So Chic: 18.700 ευρώ - Γαλλία 18.800 ευρώ
1.6 THP 156hp Sport Chic: 20.200 ευρώ - Γαλλία 20.000 ευρώΤο θέμα είναι πως αν το DS3 R παραχθεί σε 1.000 μόνο κομμάτια δεν θα το δούμε
πρακτικά να κυκλοφορεί εδώ...
Citroen DS3