-
Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
Κάπου είχα διαβάσει (νομίζω στους 4Τ) ότι υπάρχει στη Σουηδία μια ασφαλιστική εταιρεία η οποία διεξάγει στατιστικές έρευνες σε πραγματικά ατυχήματα. Από τα αποτελέσματα αυτών των ερευνών διαπιστώνει ποια είναι τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα. Νομίζω ότι καλύτερη μέθοδος δεν υπάρχει.Αν δεν κάνω λάθος όλες οι ασφαλιστικές διεξάγουν τέτοιου είδους στατιστικές έρευνες. Κάνει μήπως κάτι διαφορετικό η συγκεκριμένη εταιρία και αναφέρθηκε στους 4Τ?
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Na ρωτησω-Το 5ο αστερι το πηραν επειδη ειχαν οπως οι toyota ηχο προειδοποιησης για τη ζωνη .
Oχι, δεν εχουν ηχο προειδοποιησης για τη ζωνη.....
Πολύ σύντομα όμως το νέο Golf θα έχει και ήχο ειδοποίησης :
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Τελικά να το οδηγάς θες το αμάξι ή να το οδηγούν οι άλλοι;
Δεν ήταν τόσο δυσνόητο το post μου φίλε Eizo. Ας μην προσθέτουμε άσκοπα posts στα στατιστικά μας
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πολύ σύντομα όμως το νέο Golf θα έχει και ήχο ειδοποίησης :
Ελπίζω να μην το χρεώνουν ως έξτρα κι αυτό
-
Dog80 Αυτο που εχω διαβασει ειναι για την Volvo που μαζευει στατιστικα απο το 60 περιπου σε ενα αχανες database για να βελτιωνει τα αυτοκινητα της.
Και το NCAAP εχει βασιστει και εκει γιατι εχει πολλα δεδομενα και στατιστικα τα πιο πολλα ατυχηματα ειναι πλαγιομετοπικα οπως γινοωται και εδω.
Και σε συνδιασμο με τα αλλα τεστ ειναι αρκετα πληρες.
Τωρα για στουκο με 150.. δεν εχει και πολυ νοημα να γινει τεστ.
-
Ο χρήστης eizo έγραψε:
Τελικά να το οδηγάς θες το αμάξι ή να το οδηγούν οι άλλοι;
Δεν ήταν τόσο δυσνόητο το post μου φίλε Eizo. Ας μην προσθέτουμε άσκοπα posts στα στατιστικά μας
-
Αν δεν κάνω λάθος όλες οι ασφαλιστικές διεξάγουν τέτοιου είδους στατιστικές έρευνες. Κάνει μήπως κάτι διαφορετικό η συγκεκριμένη εταιρία και αναφέρθηκε στους 4Τ?
Δεν μπορώ να σε διαφωτίσω περαιτέρω. Δεν θυμάμαι τις λεπτομέρειες
-
Αντε τώρα το group να δικαιολογήσει το ένα αστέρι διαφορά μεταξύ A3 και Golf
-
Μια άλλη ματιά στα αποτελέσματα:
http://www.ams.gr/pages/25_2001/showart ... azineID=10 -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Πολύ σύντομα όμως το νέο Golf θα έχει και ήχο ειδοποίησης :
Ελπίζω να μην το χρεώνουν ως έξτρα κι αυτό
Το astra έχει και τζάμπα
Ανάβει το λαμπάκι για οδηγό και συνοδηγό εξαρχής και σφυράει μόνο όταν περνας τα 12 χλμ. από ότι θυμάμαι. Γενικά τη φοράω με το που κάθομαι και βάζω και τους άλλους οπότε δε με ενοχλεί -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αντε τώρα το group να δικαιολογήσει το ένα αστέρι διαφορά μεταξύ A3 και Golf :lol:Πάμε στοίχημα ότι το 5θυρο Α3 που έρχεται τον Σεπτέμβριο θα είναι 5 αστέρων ;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Αντε τώρα το group να δικαιολογήσει το ένα αστέρι διαφορά μεταξύ A3 και Golf :lol:
Πάμε στοίχημα ότι το 5θυρο Α3 που έρχεται τον Σεπτέμβριο θα είναι 5 αστέρων ;
Αφού έχουν κάνει crash test στο Golf, είναι σαν να έχουν κάνει σε όλα του Group VAG
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Αντε τώρα το group να δικαιολογήσει το ένα αστέρι διαφορά μεταξύ A3 και Golf :lol:
Πάμε στοίχημα ότι το 5θυρο Α3 που έρχεται τον Σεπτέμβριο θα είναι 5 αστέρων ;
και τι θα λένε οι πωλητές της Audi; πάρτε 5πορτο γιατί έχει 5 αστέρια;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αντε τώρα το group να δικαιολογήσει το ένα αστέρι διαφορά μεταξύ A3 και Golf :lol:
Πάμε στοίχημα ότι το 5θυρο Α3 που έρχεται τον Σεπτέμβριο θα είναι 5 αστέρων ;
και τι θα λένε οι πωλητές της Audi; πάρτε 5πορτο γιατί έχει 5 αστέρια;
Απλά θα γίνει και στο τρίθυρο νέο crash test που θα αποκομίσει επίσης 5 αστέρια.
Λεπτομέρειες τώρα... -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Tωρα το εμαθες οτι Tο NCAP δεν ειναι αξιοπιστο.Μα ειναι δυνατον μονο απο μια μετωπικη μια καθετη και μια πλαγια συγκρουση με συγγεκριμενη ταχυτητα που τεσταρουν τα αυτοκινητα να αξιολογηθει η παθητικη ασφαλεια των αυτοκινητων τη στιγμη που οι πραγματκες συνθηκες τρακαρισματος δεν εχουν καμια σχεση με το simulation του ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ Oργανισμου ΕNCAP.
Δεν νομίζω οτι ισχυει αυτό που λες....
1.Πριν οποιοδηποτε τρακαρισμα τις περισσοτερες φορες εχεις πατησει φρενο, αρα χτυπας με πολύ λιγοτερα χλμ απο αυτα που πηγαινες πριν τρακαρης!!
2. Αν τρακαρεις με 140 πραγματικα χλμ δεν σε σωνουν 9 αστερια οχι 5 , πας στα αστερια του ουρανου με μεγαλη βεβαιοτηταΤωρα οσον αφορα την αξιοπιστια του eurοncap , ξερεις κατι που δεν ξερουμε???? , αν ναι, σε παρακαλω πες μας...
Επισης δεν καταλαβαινω γιατί δεν δεχεσαι, αν καταλαβα καλά,οτι πολλοι , οχι ολοι οι κατασκευαστές , δινουν πλεον μεγαλη σημασία στην δομή και ασφαλή κατασκευη του αμαξωματος για την προστασία μας, μονο θετικό το βλεπω αυτό!!!!
Τα αποτελεσματα των τεστ δεν μπορουν να δοσουν σαφη εικονα γαι την ασφαλεια ενος οχηματος. Πως γινεται να τρακαρεις με εντελως ακινητο εμποδιο; Δεν μπορω να φανταστω τρακαρισμα που να μοιαζει με τα τεστ. Συνηθως χτυπας αλλο αμαξι οποτε παιζουν ρολο και αλλοι παραγοντες οπως πχ το βαρος του καθε αυτοκινητου.
Δεν ξερω αν εχεις προσωπικη εμπειρια ισχυτου τρακαρισματος αλλα ολα γινονται τοσο γρηγορα που ουτε το γκαζι δεν προλαβαινεις να αφησεις...
Εγω επεσα σε αλλο οχημα πηγαινοντας με 100 (κολλησε το ταχυμετρο ετσι το ειδα) και δεν επαθα απολυτως τιποτα. μονο πονος στο στηθος απο τη ζωνη. οδηγουσα οικογενειακο 3 αστερων. πιστευεις οτι με ενα μινι 4 αστερων θα ειχα καλυτερη τυχη; εγω παντως οχι... -
Tα αποτελεσματα του Ncap ειναι ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ της παροχης προστασιας ενος οχηματος σε συγκεκριμενα ειδη ατυχηματων. Δεν πρεπει να περνωνται τοις μετρητοις... Απλα... οσο καλυτερο το αποτελεσμα στο τεστ, τοσο καλυτερες και οι πιθανοτητες να την βγαλει κανεις 'καθαρη' και σε ενα πραγματικο ατυχημα.
Και τελος οχι... τα τεστ, δεν διεξαγονται απο τσαρλατανους και πουλημενους που σκοπος τους ειναι να θαβουν αυτοκινητοβιομηχανιες!
Johnnyka, αν εμπαινες στον κοπο να ψαχτεις γυρω απο το θεμα των crash test, την φιλοσοφια τους, και τον τροπο διεξαγωγης τους, αυτη την στιγμη θα ειχες λιγοτερες αποριες!!! Μπες στον κοπο και διαβασε τα online resources στο site του euroncap
Τελος το οτι τρακαρισες με 100 απο μονο του δεν λεει τιποτα... Ηταν 100 πλαγιομετωπικη με 40% επαφη? 100% επαφη? Μηπως επεσες πισω απο προπορευομενο οχημα?... κλπ κλπ κλπ..... (παντως αμα ηταν μετωπικη με αντιθετα κινουμενο οχημα... αυτη την στιγμη δεν θα μας εγραφες γιατι η αδρανεια θα σε ειχε φαει λαχανο )
-
Golf : Το ασφαλέστερο αυτοκίνητο που έχει δοκιμαστεί ποτέ από τον EuroNCAP (5 αστέρια στην προστασία των επιβατών, 4 αστέρια στην προστασία των παιδιών, 3 για την προστασία πεζών), περισσότερα εδώ :
-
Στημένο ήταν. Πόσα άραγε να πήραν οι κούκλες για να μη μιλήσουν?
-
Ο χρήστης johnnyka έγραψε:
Tωρα το εμαθες οτι Tο NCAP δεν ειναι αξιοπιστο.Μα ειναι δυνατον μονο απο μια μετωπικη μια καθετη και μια πλαγια συγκρουση με συγγεκριμενη ταχυτητα που τεσταρουν τα αυτοκινητα να αξιολογηθει η παθητικη ασφαλεια των αυτοκινητων τη στιγμη που οι πραγματκες συνθηκες τρακαρισματος δεν εχουν καμια σχεση με το simulation του ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ Oργανισμου ΕNCAP.
Δεν νομίζω οτι ισχυει αυτό που λες....
1.Πριν οποιοδηποτε τρακαρισμα τις περισσοτερες φορες εχεις πατησει φρενο, αρα χτυπας με πολύ λιγοτερα χλμ απο αυτα που πηγαινες πριν τρακαρης!!
2. Αν τρακαρεις με 140 πραγματικα χλμ δεν σε σωνουν 9 αστερια οχι 5 , πας στα αστερια του ουρανου με μεγαλη βεβαιοτηταΤωρα οσον αφορα την αξιοπιστια του eurοncap , ξερεις κατι που δεν ξερουμε???? , αν ναι, σε παρακαλω πες μας...
Επισης δεν καταλαβαινω γιατί δεν δεχεσαι, αν καταλαβα καλά,οτι πολλοι , οχι ολοι οι κατασκευαστές , δινουν πλεον μεγαλη σημασία στην δομή και ασφαλή κατασκευη του αμαξωματος για την προστασία μας, μονο θετικό το βλεπω αυτό!!!!
Τα αποτελεσματα των τεστ δεν μπορουν να δοσουν σαφη εικονα γαι την ασφαλεια ενος οχηματος. Πως γινεται να τρακαρεις με εντελως ακινητο εμποδιο; Δεν μπορω να φανταστω τρακαρισμα που να μοιαζει με τα τεστ. Συνηθως χτυπας αλλο αμαξι οποτε παιζουν ρολο και αλλοι παραγοντες οπως πχ το βαρος του καθε αυτοκινητου.
Δεν ξερω αν εχεις προσωπικη εμπειρια ισχυτου τρακαρισματος αλλα ολα γινονται τοσο γρηγορα που ουτε το γκαζι δεν προλαβαινεις να αφησεις...
Εγω επεσα σε αλλο οχημα πηγαινοντας με 100 (κολλησε το ταχυμετρο ετσι το ειδα) και δεν επαθα απολυτως τιποτα. μονο πονος στο στηθος απο τη ζωνη. οδηγουσα οικογενειακο 3 αστερων. πιστευεις οτι με ενα μινι 4 αστερων θα ειχα καλυτερη τυχη; εγω παντως οχι...Αγαπητε Sakiss,
ο τρόπος μελέτης των crash tests είναι πολύ επαρκής για τα χρήματα που διατίθονται. Επίσης το ΝCAP στηρίζει τα αποτελέσματά του σε πειραματικές μετρήσεις σε αληθινό περιβάλλον και οχι σε simulation.
Aγαπητέ johnnyka, ειλικρινά χαίρομαι που δεν έπαθες τίποτα. Εύχομαι ποτέ να μην ξαναπεράσεις κάτι αντίστοιχο. Άν έχεις χρόνο να κατανοήσεις τη φιλοσοφία των crash tests θα ευγνομωνείς το γεγονός οτι δεν έπαθες τίποτα, γιατί αυτό οφείλεται σε βελτιώσεις των οχημάτων που έκαναν οι εταιρείες μέσα απο γνώσεις που απέκτησαν απο τα crash tests.
Είναι στην κουλτούρα του Έλληνα νομίζω να μην δέχεται τίποτα εύκολα Όπως αρκετοί δεν δέχονται τα crash tests. Φυσικά άν κάποιος έχει να προτίνει καλύτερο τρόπο μελέτης - εξέλιξης είναι καλοδεχούμενος.
Golf : Το ασφαλέστερο αυτοκίνητο που έχει δοκιμαστεί ποτέ από τον EuroNCAP (5 αστέρια στην προστασία των επιβατών, 4 αστέρια στην προστασία των παιδιών, 3 για την προστασία πεζών), περισσότερα εδώ :
Που γράφει στο site το ΕuroNCAP ότι το Golf είναι το ασφαλέστερο όχημα που δοκιμάστηκε ποτέ απο το EuroNCAP; Πώς έβγαλαν το συμπέρασμα αυτό οι δημοσιογράφοι; Μου κάνει πολύ αρνητική αίσθηση που το autopress σαν σχετικά άρθρα (που έχει απο κάτω απο το άρθρο) έχει μόνο δικά του άρθρα και όχι lινκ απο EuroNCAP.
Mε ειλικρινή εκτίμηση,
Δημήτρης -
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... .php?id1=6
Τελικά τι θα γίνει με την 'πεντάρα'; H 1 προσφέρει καλύτερη 'παθητική ασφάλεια;'
Στο VAG πως τα χουν καταφέρει έτσι; τα Golf, Altea 5 αστέρια, τα Α3 και Octavia 4; (ναι, είναι και θέμα εξοπλισμού)
Η Renault θα βγάλει 4αστερο;
5* ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑ CRASH TEST EuroNcap ΓΙΑ GOLF & ASTRA!!!