Παντος το αυτοματο κιβωτιο ειναι πλεονεκτημα κατα τη γνωμη μου σε εκτος δρομου οχηματα. Ειδικα οταν θες να ξεκινησεις σε συνθηκες περιορισμενης προσφησης που κανει μονο του την συμπλεξη.
Τωρα αν δεν δουλευει καλα ειναι αλλη ιστορια...
Παντος το αυτοματο κιβωτιο ειναι πλεονεκτημα κατα τη γνωμη μου σε εκτος δρομου οχηματα. Ειδικα οταν θες να ξεκινησεις σε συνθηκες περιορισμενης προσφησης που κανει μονο του την συμπλεξη.
Τωρα αν δεν δουλευει καλα ειναι αλλη ιστορια...
Dog80 Αυτο που εχω διαβασει ειναι για την Volvo που μαζευει στατιστικα απο το 60 περιπου σε ενα αχανες database για να βελτιωνει τα αυτοκινητα της.
Και το NCAAP εχει βασιστει και εκει γιατι εχει πολλα δεδομενα και στατιστικα τα πιο πολλα ατυχηματα ειναι πλαγιομετοπικα οπως γινοωται και εδω.
Και σε συνδιασμο με τα αλλα τεστ ειναι αρκετα πληρες.
Τωρα για στουκο με 150.. δεν εχει και πολυ νοημα να γινει τεστ.
Nαι δεν διαφονω απλα λεω πως οι ποντοι ειναι και απο αυτα και οντος η Renault δεν παιςεται, δεν ειναι τυχαιο που χεκινησε και συνεχηζει με 5 αστερια
Δεν διαφονω με το ολο σκεπτικο απλα αφου κανουν τοσο μα τοσο καλη δουλεια με την ατμοσφαιρα τι να το κανουν το τουρμπο δεν μπρορω να καταλαβω...
Οι ποντοι απο 30-34 ας πουμε σε ενα βαθμο πεζονται πολλες φορες σε λεπτομεριες του τυπου ηχητικη ειδοποιηση για να βαλει την ζωνη ο οδηγος και ο συν-οδιγος και αλλα τετοια να κοιτατε στην προσκρουση αυτη καθεαυτη τη εγινε
Στην ερωτηση που τεθηκε πιο πανω.
Θα εχει 200 αλογα, και το μοτερ αυτο θα εχει και το Golf GTi που θα βγει τον Σεπ. Αλλα λογο βαρους το 0-100 θα ειναι καπου στο 7.5-7.7 δευτερα για το golf και φανταζομαι και για το A3.
Το μοτερ αυτο θα μπει και σε 3-θυρο η οχι?
Θα συνφωνησω με την απο πανω αποψη πως αν και φαωταστικα τα Best Motoring ειναι πολες φορες εμφανος προκατηλημενα προς τα Ιαπωνικα αυτοκινητα.
Αλλα παρολα αυτα οι τυποι ξερουν να οδιγουν και τα πανε πραγματικα στο οριο!
Το niva ειναι πραγματικο κατσικι παιδες...με το συστημα να κλειδωνει χιαστη τους τροχους παει πραγματικα παντου
Το θεμα κατ'εμε ειναι πως τα SUV εχουν διαφορα απο τα καθαρα 4χ4, αλλα οπως σωστα τοποθετηθηκε πιο πανω ο οδηγος θετει τα ορια, και λιγοι θα χρειαστουν τα 3 διαφορικα, τα μπλοκε κλπ.
Στο κατο κατο το 95% των ιδιοκτητων που εχουν 4χ4 οτι μορφης και να ειναι θα παει μια φορα μεχρι το χιονοδρομικο Παρνασσου για να πει πως εκανε οff-road, και μετα θα χαναπατησει χωμα οταν πεσει απο το φορτιγο που ειναι μπροστα του στον δρομο.
Αφιστε που για την χρηση που προοριζονται ( να περνουν τα παιδια απο το σχολιο και την λαικη ) ειναι πιο σωστη επιλογη ενα SUV παρα ενα καθαρο 4χ4.
Λογικα η τιμη του θα ειναι παραπλησια με του τορινου μοντελου, 26-30κ €.
Αν και λεγεται πως θα εχει και μοτερ με 200 αλογα σε μια εκδοση.
Παντος ειναι πολυ διαφορετικο απο ενα που ειχα δει προ κερου στο Αγγλικο Autocar.