-
Παιδία καλημέρα...
Έχω μια ερωτησούλα.
Της σήμερων ημέραν ποια αυτοκίνητα θεωρούμε SUV και ποια πραγματικά τζίπ; (οχι φυσικά την μάρκα αλλα γενικά)
Έχω μπερδευτει με αυτό το θέμα...
σας ευχαριστώ πολύ.
Θανάσης. -
Παιδία καλημέρα...
Έχω μια ερωτησούλα.
Της σήμερων ημέραν ποια αυτοκίνητα θεωρούμε SUV και ποια πραγματικά τζίπ; (οχι φυσικά την μάρκα αλλα γενικά)
Έχω μπερδευτει με αυτό το θέμα...
σας ευχαριστώ πολύ.
Θανάσης. -
Παιδία καλημέρα...
Έχω μια ερωτησούλα.
Της σήμερων ημέραν ποια αυτοκίνητα θεωρούμε SUV και ποια πραγματικά τζίπ; (οχι φυσικά την μάρκα αλλα γενικά)
Έχω μπερδευτει με αυτό το θέμα...
σας ευχαριστώ πολύ.
Θανάσης. -
Οι βασικες διαφορες ειναι ο τυπος του πλαισιου, οι α3ονες κ η υπαρ3η υποπολλαπλασιαστη σχεσεων.
Ετσι, πραγματικα 4χ4 8εωρουνται οσα εχουν πλαισιο τυπου σκαλας, ακαμπτους α3ονες για μεγαλυτερη ελευ8ερια αρ8ρωσης των αναρτησεων κ κοντες σχεσης. Δευτερευωντως, μπορει να εχουν κ μπλοκε διαφορικα με δυνατοτητα κλειδωματος.
Τα SUV απο την αλλη, εχουν ανε3αρτητες αναρτησεις, αυτοφερομενο πλαισιο(ετσι λεγεται?) κ συνη8ως αφηνουν στα ηλεκτρονικα να αναλαβουν την κατανομη της κινησης.Κατα την αποψη μου, ο διαχωρισμος ειναι πολυ λεπτος πλεον, κα8ως ο αυ3ανομενος ανταγωνισμος στα SUV ειχε ως αποτελεσμα να βγουν μερικα πολυ α3ιολογα μοντελα για εκτος δρομου κινηση.
Οι σκληροπυρηνικοι 8α πουν οτι κατι τετοιο δεν ειναι αλη8εια, αλλα για τον μεσο οδηγο, τα ορια ενος SUV 3επερνουν τα δικα του. Το μονο ισως που 8α χρειαστει ειναι μια καλη τετραδα λαστιχα.
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Οι βασικες διαφορες ειναι ο τυπος του πλαισιου, οι α3ονες κ η υπαρ3η υποπολλαπλασιαστη σχεσεων.Ετσι, πραγματικα 4χ4 8εωρουνται οσα εχουν πλαισιο τυπου σκαλας, ακαμπτους α3ονες για μεγαλυτερη ελευ8ερια αρ8ρωσης των αναρτησεων κ κοντες σχεσης. Δευτερευωντως, μπορει να εχουν κ μπλοκε διαφορικα με δυνατοτητα κλειδωματος.
Τα SUV απο την αλλη, εχουν ανε3αρτητες αναρτησεις, αυτοφερομενο πλαισιο(ετσι λεγεται?) κ συνη8ως αφηνουν στα ηλεκτρονικα να αναλαβουν την κατανομη της κινησης.Κατα την αποψη μου, ο διαχωρισμος ειναι πολυ λεπτος πλεον, κα8ως ο αυ3ανομενος ανταγωνισμος στα SUV ειχε ως αποτελεσμα να βγουν μερικα πολυ α3ιολογα μοντελα για εκτος δρομου κινηση.
Οι σκληροπυρηνικοι 8α πουν οτι κατι τετοιο δεν ειναι αλη8εια, αλλα για τον μεσο οδηγο, τα ορια ενος SUV 3επερνουν τα δικα του. Το μονο ισως που 8α χρειαστει ειναι μια καλη τετραδα λαστιχα.
Τα πράγματα είναι κάπως έτσι. Αυτά είναι τα τρία κριτήρια για τον διαχωρισμό των SUV από τα καθαρόαιμα (πλαίσιο τύπου σκάλας, κοντές σχέσεις και ένα τουλάχιστον άξονα). Για να θεωρείται κάποιο καθαρό, πρέπει να έχει τουλάχιστον δύο από το τρία κριτήρια. Απόδειξη αποτελεί το Niva που ενώ έχει τα δύο από τα τρία είναι κατά γενική ομολογία καθαρό.
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι τα χέρια του καθένα τον πάνε εκεί που θέλει. Λίγοι είναι αυτοί που σταματάνε στις δυνατότητες του τετρακίνητου οχήματος τους. Οι περισσότεροι σταματάνε εκεί που σταματούν οι εκτός δρόμους οδηγικές τους ικανότητες. Απόδειξη, αποτελεί το ότι όσοι ανήκουν στην πρώτη κατηγορία, γρήγορα θα βρεθούν να κάθονται στο κάθισμα ενός καλύτερου οχήματος.
-
Σας ευχαριστώ παιδία!
Απλά είχα μπερδευτεί λίγο με αυτά... -
πραγματικό 4χ4 είναι ένα.και το όνομα αυτού ακούει στο LADA NIVA.
-
Σωστόοος!
-
Ο χρήστης luke έγραψε:
πραγματικό 4χ4 είναι ένα.και το όνομα αυτού ακούει στο LADA NIVA.Μπουχαχαχαχαχα!!
Σοβαρα τωρα, για μενα ειναι το κοντο Defender..
-
Το niva ειναι πραγματικο κατσικι παιδες...με το συστημα να κλειδωνει χιαστη τους τροχους παει πραγματικα παντου
Το θεμα κατ'εμε ειναι πως τα SUV εχουν διαφορα απο τα καθαρα 4χ4, αλλα οπως σωστα τοποθετηθηκε πιο πανω ο οδηγος θετει τα ορια, και λιγοι θα χρειαστουν τα 3 διαφορικα, τα μπλοκε κλπ.
Στο κατο κατο το 95% των ιδιοκτητων που εχουν 4χ4 οτι μορφης και να ειναι θα παει μια φορα μεχρι το χιονοδρομικο Παρνασσου για να πει πως εκανε οff-road, και μετα θα χαναπατησει χωμα οταν πεσει απο το φορτιγο που ειναι μπροστα του στον δρομο.
Αφιστε που για την χρηση που προοριζονται ( να περνουν τα παιδια απο το σχολιο και την λαικη ) ειναι πιο σωστη επιλογη ενα SUV παρα ενα καθαρο 4χ4.
Ποια είναι SUV και ποια πραγματικά τζίπ;