Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    5* ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑ CRASH TEST EuroNcap ΓΙΑ GOLF & ASTRA!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. 5* ΑΣΤΕΡΙΑ ΣΤΑ CRASH TEST EuroNcap ΓΙΑ GOLF & ASTRA!!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    27
    59
    252
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
      Κάπου είχα διαβάσει (νομίζω στους 4Τ) ότι υπάρχει στη Σουηδία μια ασφαλιστική εταιρεία η οποία διεξάγει στατιστικές έρευνες σε πραγματικά ατυχήματα. Από τα αποτελέσματα αυτών των ερευνών διαπιστώνει ποια είναι τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα. Νομίζω ότι καλύτερη μέθοδος δεν υπάρχει.

      Αν δεν κάνω λάθος όλες οι ασφαλιστικές διεξάγουν τέτοιου είδους στατιστικές έρευνες. Κάνει μήπως κάτι διαφορετικό η συγκεκριμένη εταιρία και αναφέρθηκε στους 4Τ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        technik last edited by

        Ο χρήστης GFON έγραψε:

        Na ρωτησω-Το 5ο αστερι το πηραν επειδη ειχαν οπως οι toyota ηχο προειδοποιησης για τη ζωνη .

        Oχι, δεν εχουν ηχο προειδοποιησης για τη ζωνη.....

        Πολύ σύντομα όμως το νέο Golf θα έχει και ήχο ειδοποίησης :

        http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=7495

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • E
          eizo last edited by

          Ο χρήστης Scotch έγραψε:

          Τελικά να το οδηγάς θες το αμάξι ή να το οδηγούν οι άλλοι;

          Δεν ήταν τόσο δυσνόητο το post μου φίλε Eizo. Ας μην προσθέτουμε άσκοπα posts στα στατιστικά μας

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            Ο χρήστης technik έγραψε:

            Πολύ σύντομα όμως το νέο Golf θα έχει και ήχο ειδοποίησης :

            http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=7495

            Ελπίζω να μην το χρεώνουν ως έξτρα κι αυτό

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 3
              3600s last edited by

              Dog80 Αυτο που εχω διαβασει ειναι για την Volvo που μαζευει στατιστικα απο το 60 περιπου σε ενα αχανες database για να βελτιωνει τα αυτοκινητα της.

              Και το NCAAP εχει βασιστει και εκει γιατι εχει πολλα δεδομενα και στατιστικα τα πιο πολλα ατυχηματα ειναι πλαγιομετοπικα οπως γινοωται και εδω.

              Και σε συνδιασμο με τα αλλα τεστ ειναι αρκετα πληρες.

              Τωρα για στουκο με 150.. δεν εχει και πολυ νοημα να γινει τεστ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • scotch
                scotch last edited by

                Ο χρήστης eizo έγραψε:

                Τελικά να το οδηγάς θες το αμάξι ή να το οδηγούν οι άλλοι;

                Δεν ήταν τόσο δυσνόητο το post μου φίλε Eizo. Ας μην προσθέτουμε άσκοπα posts στα στατιστικά μας

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  sharpshooter last edited by

                  Αν δεν κάνω λάθος όλες οι ασφαλιστικές διεξάγουν τέτοιου είδους στατιστικές έρευνες. Κάνει μήπως κάτι διαφορετικό η συγκεκριμένη εταιρία και αναφέρθηκε στους 4Τ?

                  Δεν μπορώ να σε διαφωτίσω περαιτέρω. Δεν θυμάμαι τις λεπτομέρειες

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lkar last edited by

                    Αντε τώρα το group να δικαιολογήσει το ένα αστέρι διαφορά μεταξύ A3 και Golf

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      eizo last edited by

                      Μια άλλη ματιά στα αποτελέσματα:
                      http://www.ams.gr/pages/25_2001/showart ... azineID=10

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drizzt last edited by

                        Ο χρήστης manosk έγραψε:

                        Πολύ σύντομα όμως το νέο Golf θα έχει και ήχο ειδοποίησης :

                        http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=7495

                        Ελπίζω να μην το χρεώνουν ως έξτρα κι αυτό

                        Το astra έχει και τζάμπα
                        Ανάβει το λαμπάκι για οδηγό και συνοδηγό εξαρχής και σφυράει μόνο όταν περνας τα 12 χλμ. από ότι θυμάμαι. Γενικά τη φοράω με το που κάθομαι και βάζω και τους άλλους οπότε δε με ενοχλεί

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:
                          Αντε τώρα το group να δικαιολογήσει το ένα αστέρι διαφορά μεταξύ A3 και Golf :lol:

                          Πάμε στοίχημα ότι το 5θυρο Α3 που έρχεται τον Σεπτέμβριο θα είναι 5 αστέρων ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dog80 last edited by

                            Ο χρήστης technik έγραψε:

                            Αντε τώρα το group να δικαιολογήσει το ένα αστέρι διαφορά μεταξύ A3 και Golf :lol:

                            Πάμε στοίχημα ότι το 5θυρο Α3 που έρχεται τον Σεπτέμβριο θα είναι 5 αστέρων ;

                            Αφού έχουν κάνει crash test στο Golf, είναι σαν να έχουν κάνει σε όλα του Group VAG

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              Ο χρήστης technik έγραψε:

                              Αντε τώρα το group να δικαιολογήσει το ένα αστέρι διαφορά μεταξύ A3 και Golf :lol:

                              Πάμε στοίχημα ότι το 5θυρο Α3 που έρχεται τον Σεπτέμβριο θα είναι 5 αστέρων ;

                              και τι θα λένε οι πωλητές της Audi; πάρτε 5πορτο γιατί έχει 5 αστέρια;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                technik last edited by

                                Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                Αντε τώρα το group να δικαιολογήσει το ένα αστέρι διαφορά μεταξύ A3 και Golf :lol:

                                Πάμε στοίχημα ότι το 5θυρο Α3 που έρχεται τον Σεπτέμβριο θα είναι 5 αστέρων ;

                                και τι θα λένε οι πωλητές της Audi; πάρτε 5πορτο γιατί έχει 5 αστέρια;

                                Απλά θα γίνει και στο τρίθυρο νέο crash test που θα αποκομίσει επίσης 5 αστέρια.
                                Λεπτομέρειες τώρα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  johnnyka last edited by

                                  Ο χρήστης GFON έγραψε:

                                  Tωρα το εμαθες οτι Tο NCAP δεν ειναι αξιοπιστο.Μα ειναι δυνατον μονο απο μια μετωπικη μια καθετη και μια πλαγια συγκρουση με συγγεκριμενη ταχυτητα που τεσταρουν τα αυτοκινητα να αξιολογηθει η παθητικη ασφαλεια των αυτοκινητων τη στιγμη που οι πραγματκες συνθηκες τρακαρισματος δεν εχουν καμια σχεση με το simulation του ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ Oργανισμου ΕNCAP.

                                  Δεν νομίζω οτι ισχυει αυτό που λες....

                                  1.Πριν οποιοδηποτε τρακαρισμα τις περισσοτερες φορες εχεις πατησει φρενο, αρα χτυπας με πολύ λιγοτερα χλμ απο αυτα που πηγαινες πριν τρακαρης!!
                                  2. Αν τρακαρεις με 140 πραγματικα χλμ δεν σε σωνουν 9 αστερια οχι 5 , πας στα αστερια του ουρανου με μεγαλη βεβαιοτητα

                                  Τωρα οσον αφορα την αξιοπιστια του eurοncap , ξερεις κατι που δεν ξερουμε???? , αν ναι, σε παρακαλω πες μας...

                                  Επισης δεν καταλαβαινω γιατί δεν δεχεσαι, αν καταλαβα καλά,οτι πολλοι , οχι ολοι οι κατασκευαστές , δινουν πλεον μεγαλη σημασία στην δομή και ασφαλή κατασκευη του αμαξωματος για την προστασία μας, μονο θετικό το βλεπω αυτό!!!!

                                  Τα αποτελεσματα των τεστ δεν μπορουν να δοσουν σαφη εικονα γαι την ασφαλεια ενος οχηματος. Πως γινεται να τρακαρεις με εντελως ακινητο εμποδιο; Δεν μπορω να φανταστω τρακαρισμα που να μοιαζει με τα τεστ. Συνηθως χτυπας αλλο αμαξι οποτε παιζουν ρολο και αλλοι παραγοντες οπως πχ το βαρος του καθε αυτοκινητου.
                                  Δεν ξερω αν εχεις προσωπικη εμπειρια ισχυτου τρακαρισματος αλλα ολα γινονται τοσο γρηγορα που ουτε το γκαζι δεν προλαβαινεις να αφησεις...
                                  Εγω επεσα σε αλλο οχημα πηγαινοντας με 100 (κολλησε το ταχυμετρο ετσι το ειδα) και δεν επαθα απολυτως τιποτα. μονο πονος στο στηθος απο τη ζωνη. οδηγουσα οικογενειακο 3 αστερων. πιστευεις οτι με ενα μινι 4 αστερων θα ειχα καλυτερη τυχη; εγω παντως οχι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    corsair last edited by

                                    Tα αποτελεσματα του Ncap ειναι ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ της παροχης προστασιας ενος οχηματος σε συγκεκριμενα ειδη ατυχηματων. Δεν πρεπει να περνωνται τοις μετρητοις... Απλα... οσο καλυτερο το αποτελεσμα στο τεστ, τοσο καλυτερες και οι πιθανοτητες να την βγαλει κανεις 'καθαρη' και σε ενα πραγματικο ατυχημα.

                                    Και τελος οχι... τα τεστ, δεν διεξαγονται απο τσαρλατανους και πουλημενους που σκοπος τους ειναι να θαβουν αυτοκινητοβιομηχανιες!

                                    Johnnyka, αν εμπαινες στον κοπο να ψαχτεις γυρω απο το θεμα των crash test, την φιλοσοφια τους, και τον τροπο διεξαγωγης τους, αυτη την στιγμη θα ειχες λιγοτερες αποριες!!! Μπες στον κοπο και διαβασε τα online resources στο site του euroncap

                                    Τελος το οτι τρακαρισες με 100 απο μονο του δεν λεει τιποτα... Ηταν 100 πλαγιομετωπικη με 40% επαφη? 100% επαφη? Μηπως επεσες πισω απο προπορευομενο οχημα?... κλπ κλπ κλπ..... (παντως αμα ηταν μετωπικη με αντιθετα κινουμενο οχημα... αυτη την στιγμη δεν θα μας εγραφες γιατι η αδρανεια θα σε ειχε φαει λαχανο )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      Golf : Το ασφαλέστερο αυτοκίνητο που έχει δοκιμαστεί ποτέ από τον EuroNCAP (5 αστέρια στην προστασία των επιβατών, 4 αστέρια στην προστασία των παιδιών, 3 για την προστασία πεζών), περισσότερα εδώ :

                                      http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=7530

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        n_olympios last edited by

                                        Στημένο ήταν. Πόσα άραγε να πήραν οι κούκλες για να μη μιλήσουν?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dimitrios2004 last edited by

                                          Ο χρήστης johnnyka έγραψε:

                                          Tωρα το εμαθες οτι Tο NCAP δεν ειναι αξιοπιστο.Μα ειναι δυνατον μονο απο μια μετωπικη μια καθετη και μια πλαγια συγκρουση με συγγεκριμενη ταχυτητα που τεσταρουν τα αυτοκινητα να αξιολογηθει η παθητικη ασφαλεια των αυτοκινητων τη στιγμη που οι πραγματκες συνθηκες τρακαρισματος δεν εχουν καμια σχεση με το simulation του ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ Oργανισμου ΕNCAP.

                                          Δεν νομίζω οτι ισχυει αυτό που λες....

                                          1.Πριν οποιοδηποτε τρακαρισμα τις περισσοτερες φορες εχεις πατησει φρενο, αρα χτυπας με πολύ λιγοτερα χλμ απο αυτα που πηγαινες πριν τρακαρης!!
                                          2. Αν τρακαρεις με 140 πραγματικα χλμ δεν σε σωνουν 9 αστερια οχι 5 , πας στα αστερια του ουρανου με μεγαλη βεβαιοτητα

                                          Τωρα οσον αφορα την αξιοπιστια του eurοncap , ξερεις κατι που δεν ξερουμε???? , αν ναι, σε παρακαλω πες μας...

                                          Επισης δεν καταλαβαινω γιατί δεν δεχεσαι, αν καταλαβα καλά,οτι πολλοι , οχι ολοι οι κατασκευαστές , δινουν πλεον μεγαλη σημασία στην δομή και ασφαλή κατασκευη του αμαξωματος για την προστασία μας, μονο θετικό το βλεπω αυτό!!!!

                                          Τα αποτελεσματα των τεστ δεν μπορουν να δοσουν σαφη εικονα γαι την ασφαλεια ενος οχηματος. Πως γινεται να τρακαρεις με εντελως ακινητο εμποδιο; Δεν μπορω να φανταστω τρακαρισμα που να μοιαζει με τα τεστ. Συνηθως χτυπας αλλο αμαξι οποτε παιζουν ρολο και αλλοι παραγοντες οπως πχ το βαρος του καθε αυτοκινητου.
                                          Δεν ξερω αν εχεις προσωπικη εμπειρια ισχυτου τρακαρισματος αλλα ολα γινονται τοσο γρηγορα που ουτε το γκαζι δεν προλαβαινεις να αφησεις...
                                          Εγω επεσα σε αλλο οχημα πηγαινοντας με 100 (κολλησε το ταχυμετρο ετσι το ειδα) και δεν επαθα απολυτως τιποτα. μονο πονος στο στηθος απο τη ζωνη. οδηγουσα οικογενειακο 3 αστερων. πιστευεις οτι με ενα μινι 4 αστερων θα ειχα καλυτερη τυχη; εγω παντως οχι...

                                          Αγαπητε Sakiss,

                                          ο τρόπος μελέτης των crash tests είναι πολύ επαρκής για τα χρήματα που διατίθονται. Επίσης το ΝCAP στηρίζει τα αποτελέσματά του σε πειραματικές μετρήσεις σε αληθινό περιβάλλον και οχι σε simulation.

                                          Aγαπητέ johnnyka, ειλικρινά χαίρομαι που δεν έπαθες τίποτα. Εύχομαι ποτέ να μην ξαναπεράσεις κάτι αντίστοιχο. Άν έχεις χρόνο να κατανοήσεις τη φιλοσοφία των crash tests θα ευγνομωνείς το γεγονός οτι δεν έπαθες τίποτα, γιατί αυτό οφείλεται σε βελτιώσεις των οχημάτων που έκαναν οι εταιρείες μέσα απο γνώσεις που απέκτησαν απο τα crash tests.

                                          Είναι στην κουλτούρα του Έλληνα νομίζω να μην δέχεται τίποτα εύκολα Όπως αρκετοί δεν δέχονται τα crash tests. Φυσικά άν κάποιος έχει να προτίνει καλύτερο τρόπο μελέτης - εξέλιξης είναι καλοδεχούμενος.

                                          Golf : Το ασφαλέστερο αυτοκίνητο που έχει δοκιμαστεί ποτέ από τον EuroNCAP (5 αστέρια στην προστασία των επιβατών, 4 αστέρια στην προστασία των παιδιών, 3 για την προστασία πεζών), περισσότερα εδώ :

                                          Που γράφει στο site το ΕuroNCAP ότι το Golf είναι το ασφαλέστερο όχημα που δοκιμάστηκε ποτέ απο το EuroNCAP; Πώς έβγαλαν το συμπέρασμα αυτό οι δημοσιογράφοι; Μου κάνει πολύ αρνητική αίσθηση που το autopress σαν σχετικά άρθρα (που έχει απο κάτω απο το άρθρο) έχει μόνο δικά του άρθρα και όχι lινκ απο EuroNCAP.

                                          Mε ειλικρινή εκτίμηση,
                                          Δημήτρης

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            http://www.euroncap.com/content/safety_ ... .php?id1=6

                                            Τελικά τι θα γίνει με την 'πεντάρα'; H 1 προσφέρει καλύτερη 'παθητική ασφάλεια;'

                                            Στο VAG πως τα χουν καταφέρει έτσι; τα Golf, Altea 5 αστέρια, τα Α3 και Octavia 4; (ναι, είναι και θέμα εξοπλισμού)

                                            Η Renault θα βγάλει 4αστερο;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr