Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΤΑ και ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ=ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΤΑ και ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ=ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Μοτοσικλέτα
    19
    42
    470
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      angel13 last edited by

      Μπορούν και άραγε, πρέπει να ζουν αρμονικά στη ζωή μας,στην ψυχή μας και βέβαια στην καθημερινότητα μας ????

      Γενικά πάντως επειδή συνήθως βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο,προσπαθώ ξεκινώντας απο τους δικούς μου ανθρώπους,απο τέτοιους χώρους σαν και αυτόν και ακομη ακόμη στο δρόμο να πείσω όσους μπορώ,οτι η αρμονία στην κίνηση στους δρόμους δεν είναι πολύ δύσκολο να υπάρχει.Αυτή η αρμονία που βλέπω αρκετές φορές με ευχαριστεί ιδιαίτερα.Με το μηχανάκι ομολογώ πως την απολαμβάνω περισσότερο.

      Παρόλα τα μειονεκτήματα του δικύκλου τα συναισθήματα μου όταν οδηγώ είναι πολύ διαφορετικά απ'όταν οδηγώ το αυτοκίνητο.Η αίσθηση της ελευθερίας και της άμεσης επαφής με τον αέρα, τη φύση με κάνει και αισθάνομαι πιο 'φρέσκος'. Η βόλτες δε που κάνω με το χωμάτινο (όχι κάτι ιδιαίτερο)είναι μοναδικές,για μένα.ΞΕΜΠΟΥΚΩΝΩ

      Ερχονται καλύτερες μέρες για το δίκυκλο. ???

      Φιλικά Αγγελος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • A
        angel13 last edited by

        Μπορούν και άραγε, πρέπει να ζουν αρμονικά στη ζωή μας,στην ψυχή μας και βέβαια στην καθημερινότητα μας ????

        Γενικά πάντως επειδή συνήθως βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο,προσπαθώ ξεκινώντας απο τους δικούς μου ανθρώπους,απο τέτοιους χώρους σαν και αυτόν και ακομη ακόμη στο δρόμο να πείσω όσους μπορώ,οτι η αρμονία στην κίνηση στους δρόμους δεν είναι πολύ δύσκολο να υπάρχει.Αυτή η αρμονία που βλέπω αρκετές φορές με ευχαριστεί ιδιαίτερα.Με το μηχανάκι ομολογώ πως την απολαμβάνω περισσότερο.

        Παρόλα τα μειονεκτήματα του δικύκλου τα συναισθήματα μου όταν οδηγώ είναι πολύ διαφορετικά απ'όταν οδηγώ το αυτοκίνητο.Η αίσθηση της ελευθερίας και της άμεσης επαφής με τον αέρα, τη φύση με κάνει και αισθάνομαι πιο 'φρέσκος'. Η βόλτες δε που κάνω με το χωμάτινο (όχι κάτι ιδιαίτερο)είναι μοναδικές,για μένα.ΞΕΜΠΟΥΚΩΝΩ

        Ερχονται καλύτερες μέρες για το δίκυκλο. ???

        Φιλικά Αγγελος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          angel13 last edited by

          Μπορούν και άραγε, πρέπει να ζουν αρμονικά στη ζωή μας,στην ψυχή μας και βέβαια στην καθημερινότητα μας ????

          Γενικά πάντως επειδή συνήθως βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο,προσπαθώ ξεκινώντας απο τους δικούς μου ανθρώπους,απο τέτοιους χώρους σαν και αυτόν και ακομη ακόμη στο δρόμο να πείσω όσους μπορώ,οτι η αρμονία στην κίνηση στους δρόμους δεν είναι πολύ δύσκολο να υπάρχει.Αυτή η αρμονία που βλέπω αρκετές φορές με ευχαριστεί ιδιαίτερα.Με το μηχανάκι ομολογώ πως την απολαμβάνω περισσότερο.

          Παρόλα τα μειονεκτήματα του δικύκλου τα συναισθήματα μου όταν οδηγώ είναι πολύ διαφορετικά απ'όταν οδηγώ το αυτοκίνητο.Η αίσθηση της ελευθερίας και της άμεσης επαφής με τον αέρα, τη φύση με κάνει και αισθάνομαι πιο 'φρέσκος'. Η βόλτες δε που κάνω με το χωμάτινο (όχι κάτι ιδιαίτερο)είναι μοναδικές,για μένα.ΞΕΜΠΟΥΚΩΝΩ

          Ερχονται καλύτερες μέρες για το δίκυκλο. ???

          Φιλικά Αγγελος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            temper last edited by

            Να το πούμε αλλιώς; Αν οι ΜΙΣΟΙ - έστω οι μισοί - αυτοκινητάδες είχαν καβαλήσει μία φορά μοτοσικλέτα στη ζωή τους...
            Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ!!!
            Ο νοών νοήτω...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο χρήστης temper έγραψε:
              Να το πούμε αλλιώς; Αν οι ΜΙΣΟΙ - έστω οι μισοί - αυτοκινητάδες είχαν καβαλήσει μία φορά μοτοσικλέτα στη ζωή τους...
              Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ!!!
              Ο νοών νοήτω...

              Νομίζω ότι καταλαβαίνω τι εννοείς αλλά ισχύει κι απ'την ανάποδη: Αν οι μισοί μηχανόβιοι είχαν υποχρεωθεί για ένα μήνα να κινούνται με αυτοκίνητο μέσα στην Αθήνα θα έδειχναν μεγαλύτερη κατανόηση και εκτίμηση στους σωστούς 'αυτοκινητάδες'. Όσο περνά ο καιρός γίνεστε (οι μηχανόβιοι) όλο και πιο εγωιστές ρε γαμώτο, ενώ θα περίμενα το ακριβώς αντίθετο! Αν θέλετε το συζητάμε κι άλλο.

              ΥΓ: Έχω τουλάχιστον δύο φίλους με μοτοσικλέτα και έχω βρεθεί πολλές φορές στη θέση του συνεπιβάτη (τώρα έχω και δικό μου κράνος ), οπότε θα μου συγχωρήσετε τη γκρίνια, έ;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dienekes last edited by

                Αυτό που δεν καταλαβαίνω στο αρχικό post είναι η ατάκα 'Ερχονται καλύτερες μέρες για το δίκυκλο. ??? '

                Να υποθέσω ότι οι δικυκλιστές αισθάνονται αδικημένοι; Γιατί η καθημερινή εμπειρία στην Αθήνα τουλάχιστον, είναι ότι αδικημένοι και μάλιστα κατάφορα, θα πρέπει να αισθάνονται μάλλον οι αυτοκινητιστές.

                Κύριε Τεμπερίδη, θα αντιστρέψω και εγώ ελαφρά το ερώτημα: αν προσπαθούσαν οι μοτοσυκλετιστές να οδηγήσουν σαν να οδηγούν αυτοκίνητο (για παράδειγμα χωρίς να κορνάρουν ηλίθια και χωρίς να απαιτούν να κάνεις στην άκρη για να περάσουν ανάμεσα στο αυτοκίνητό σου και στο διπλανό, δυο 'τυχαία' παραδείγματα), τότε νομίζω ότι ναι, θα βλέπαμε μια καλύτερη μέρα, για τους οδηγούς αυτοκινήτων.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nass last edited by

                  Δεν βγαίνει άκρη έτσι, όλοι έχουν παράπονα από τους άλλους.

                  Προσωπικά όμως, όντας και μηχανόβιος και αυτοκινητόβιος, τείνω να παίρνω περισσότερο το μέρος των μηχανόβιων, επειδή:

                  ο Είναι ευπαθέστεροι (όπως και οι πεζοί, ποδηλάτες κτλ.) και πιστεύω πως το πρώτο βήμα για πολιτισμό στους δρόμους είναι οι ισχυρότεροι να δείχνουν κάποια ανοχή (σε λογικά και ασφαλή πλαίσια, εννοείται) στους ασθενέστερους (οι νταλίκες στα ΙΧ, τα ΙΧ στις μηχανές, οι μηχανές στους πεζούς) [BTW, το δεύτερο και μοναδικό επιπλέον αναγκαίο βήμα είναι: 'μην κάνεις ό,τι δεν θέλεις να σου κάνουν' ]

                  ο Η όποια μικρή δική μας διευκόλυνση με το αυτοκίνητο (πχ. να κάνουμε δεξιά για να περάσει, εννοείται βέβαια το να το απαιτεί είναι φάουλ εκ μέρους του) έχει μηδέν κόστος για εμάς αλλά είναι τεράστια διευκόλυνση όχι μόνο για τον άμεσα ενδιαφερόμενο δικυκλιστή (σκεφτείτε πόσες φορές μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο σε μια μεγάλη διαδρομή και πόσο σημαντικό είναι το άθροισμα του κέρδους χρόνου από όλες αυτές τις περιπτώσεις) αλλά και όλους όσους ακολουθούν (πχ. όταν ανοίγει ένας διάδρομος ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα)

                  ο Εμείς στο άνετο αυτοκίνητό μας έχουμε περισσότερα περιθώρια χρόνου και άνεσης (για την ασφάλεια είναι το παραπάνω) από αυτούς (ιδίως με βροχή, καύσωνα κτλ.) ώστε να 'μας παίρνει' να υποχωρήσουμε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Κατ'αρχήν να ξεκαθαρίσω πως η πρόθεσή μου δεν είναι να ανοίξω πόλεμο αλλά να ενηερωθούν οι αναβάτες μοτοσικλέτας για τα παράπονά μας από αυτούς.

                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                    Προσωπικά όμως, όντας και μηχανόβιος και αυτοκινητόβιος, τείνω να παίρνω περισσότερο το μέρος των μηχανόβιων, επειδή:

                    Συμφωνώ με τα επιχειρήματά σου αλλά ένα κακό με αυτά είναι ότι πάρα πολλοί αναβάτες τα καταχράζονται:

                    ο Είναι ευπαθέστεροι (όπως και οι πεζοί, ποδηλάτες κτλ.) και πιστεύω πως το πρώτο βήμα για πολιτισμό στους δρόμους είναι οι ισχυρότεροι να δείχνουν κάποια ανοχή (σε λογικά και ασφαλή πλαίσια, εννοείται) στους ασθενέστερους (οι νταλίκες στα ΙΧ, τα ΙΧ στις μηχανές, οι μηχανές στους πεζούς) [BTW, το δεύτερο και μοναδικό επιπλέον αναγκαίο βήμα είναι: 'μην κάνεις ό,τι δεν θέλεις να σου κάνουν' ]

                    Γιατί όμως πάρα πολλοί μηχανόβιου συμπεριφέρονται λες και είναι άτρωτοι; Κάνουν απίστευτες σφήνες στον πόντο από τα αυτοκίνητα, πολλές φορές αναγκάζοντάς σε να φρενάρεις, περνούν ανάμεσα από τα αυτοκίνητα με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από αυτά ακόμα κι όταν η ταχύτητα της κίνησης είναι αρκετά μεγάλη ώστε να μη χρειάζεται να κάνουν σφήνες, σε προσπερνούν από όπου τους βολεύει χωρίς να βεβαιωθούν ότι τους έχεις δει, δε σέβονται την πρόθεσή σου να αλλάξεις λωρίδα, αναγκάζοντάς σε να υποχωρήσεις με τσαμπουκά και τέλος αν τους ενοχλήσεις φέρονται με το χειρότερο τρόπο επειδή 'δεν τους προσέχεις', ενώ πολλές φορές φταίνε αυτοί.

                    ο Η όποια μικρή δική μας διευκόλυνση με το αυτοκίνητο (πχ. να κάνουμε δεξιά για να περάσει, εννοείται βέβαια το να το απαιτεί είναι φάουλ εκ μέρους του) έχει μηδέν κόστος για εμάς αλλά είναι τεράστια διευκόλυνση όχι μόνο για τον άμεσα ενδιαφερόμενο δικυκλιστή (σκεφτείτε πόσες φορές μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο σε μια μεγάλη διαδρομή και πόσο σημαντικό είναι το άθροισμα του κέρδους χρόνου από όλες αυτές τις περιπτώσεις) αλλά και όλους όσους ακολουθούν (πχ. όταν ανοίγει ένας διάδρομος ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα)

                    Πρέπει όμως να καταλάβουν ότι δεν μπορούμε να σκεφτόμαστε συνέχεια τη διευκόλυνσή τους, ειδικά όταν εμείς υποφέρουμε. Ξέρεις πόσες φορές μέσα σε δίωρο μποτιλιάρισμα στο ποτάμι μου έχει έρθει η παρόρμηση να ανοίξω απότομα την πόρτα στα μούτρα κάποιου ηλίθιου αναβάτη που έρχεται κορνάροντας και βρίζοντας από 50 μέτρα μακριά επειδή ένα αυτοκίνητο έχει σταματήσει λίγο στραβά χωρίς να μπορεί να μετακινηθεί και δεν μπορεί ο πασάς να περάσει;

                    ο Εμείς στο άνετο αυτοκίνητό μας έχουμε περισσότερα περιθώρια χρόνου και άνεσης (για την ασφάλεια είναι το παραπάνω) από αυτούς (ιδίως με βροχή, καύσωνα κτλ.) ώστε να 'μας παίρνει' να υποχωρήσουμε

                    Τώρα συγγνώμη αλλά αυτό με το χρόνο δεν το δέχομαι. Δεν μπορεί ο μοτοσικλετιστής να ξεκινά την τελευταία στιγμή χωρίς να υπολογίζει την κίνηση και μετά να τα βάζει με τα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα και να απαιτεί να τσακιστούν για να φτάσει αυτός έγκαιρα! Όσο για την ασφάλεια, προφανώς και θα κάνω το παν να προστατεύσω αναβάτη ακόμα κι από τη δική του βλακεία αλλά αυτός είναι εκείνος που πήρε την απόφαση να χρησιμοποιεί μοτοσικλέτα εν γνώσει της μειωμένης ασφάλειας που παρέχει και δεν μπορεί να μου ρίχνει εμένα αυτή την ευθύνη.

                    Τέλος να πω πως έχω διαπιστώσει ότι η πλειοψηφία των 'κακών' μηχανόβιων οδηγούν το αυτοκίνητό τους με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που οδηγούν τη μηχανή, ίσως και χειρότερα: σφήνες, χωσίματα, τσαμπουκά, κανένα σεβασμό στις διαβάσεις πεζών στα φανάρια, παραβίαση κόκκινου σηματοδότη 'για πλάκα', παραβίαση μονόδρομων κτλ.

                    Και τέλος (θα το ξαναπώ), όταν ένας οδηγός αυτοκινήτου σας διευκολύνει εμφανώς δείξτε του την ευγνωμοσύνη σας -που την περιμένει- για να μην αιστανθεί μαλάκας. Ένα κούνημα του κεφαλιού αρκεί, δε είναι απαρίτητο να αφήσετε το γκριπ.

                    Your call.

                    ΥΓ: Κύριε Τεμπερίδη, ίσως θα ήταν καλή ιδέα ένα απαύγασμα από τα παράπονά 'μας' από 'εσάς' να δημοσιευτούν στους 2Τ για ενημέρωση των μοτοσικλετιστών;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • K
                      kouk last edited by

                      Προσπαθώ όσο μπορώ να διευκολύνω τους αναβάτες μηχανών είτε επιβεβαιώνοντας την πορεία μου με στιγμιαίο άναμμα του αντίστοιχου φλας είτε πηγαίνοντας όσο πιο κοντά μπορώ στην γραμμή της λωρίδας μου για να έχουν περισσότερο χώρο για προσπέραση!
                      Ομως....όσο μικρότερη είναι η μηχανή τόσο πιο άτσαλα έρχεται να προσπεράσει!!
                      Ειδικά τα 'παπάκια' είναι επιεικώς απαράδεκτα στην πλειψηφία των περιπτώσεων (π.χ. αριστερή ή μεσαία λωρίδα στην Α.Ο.!!! )

                      Απο γνωστό μου που είχε 750 Yamaha (αν θυμάμαι καλά) και το άλλαξε με αυτοκίνητο (λόγω γάμου) κατάλαβα ότι δεν μπορούσε να συνηθίσει την διαφορά στην ανταπόκριση στο γκάζι!!
                      Εβγαινε να προσπεράσει σε συνθήκες που μια μηχανή θα το έκανε σε χρόνο Α,αλλά το αυτοκίνητο ήθελε 7Α!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        temper last edited by

                        Ο χρήστης dienekes έγραψε:
                        Κύριε Τεμπερίδη, θα αντιστρέψω και εγώ ελαφρά το ερώτημα: αν προσπαθούσαν οι μοτοσυκλετιστές να οδηγήσουν σαν να οδηγούν αυτοκίνητο (για παράδειγμα χωρίς να κορνάρουν ηλίθια και χωρίς να απαιτούν να κάνεις στην άκρη για να περάσουν ανάμεσα στο αυτοκίνητό σου και στο διπλανό, δυο 'τυχαία' παραδείγματα), τότε νομίζω ότι ναι, θα βλέπαμε μια καλύτερη μέρα, για τους οδηγούς αυτοκινήτων.

                        Αν είχες μηχανάκι, και τους ηλίθιους θα κόρναρες, και θα απαιτούσες να κάνουν στην άκρη για να περάσεις, επειδή γι' αυτό αγόρασες μηχανάκι. Η αλήθεια είναι - κατά την άποψή μου - το 60-70% των μοτοσικλετιστών, ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΙ (ΕΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟΙ) ΓΙΑ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΖΟΥΣ, τουλάχιστον μέσα στην πόλη. Πράγματι, οι περισσότεροι δε λογαριάζουν διαβάσεις και όρια ταχύτητας, αρκετοί περνούν με κόκκινο (μειοψηφία), κάνουν σφήνες κτλ., οπότε συμφωνούμε. Θα ερεθίσω τη συζήτηση, όμως, με την ακόλουθη διπλή ερώτηση:
                        1α: ΠΟΣΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙ (ή τραυματιστεί) ΑΠΟ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΗ;

                        1β: ΠΟΣΟΙ ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙ (η τραυματιστεί) ΑΠΟ ΟΔΗΓΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ;

                        Δεν έχω - φυσικά - στοιχεία, απλά περιμένω απόψεις σας...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • E
                          emmanoyhl last edited by

                          Ο χρήστης temper έγραψε:

                          Κύριε Τεμπερίδη, θα αντιστρέψω και εγώ ελαφρά το ερώτημα: αν προσπαθούσαν οι μοτοσυκλετιστές να οδηγήσουν σαν να οδηγούν αυτοκίνητο (για παράδειγμα χωρίς να κορνάρουν ηλίθια και χωρίς να απαιτούν να κάνεις στην άκρη για να περάσουν ανάμεσα στο αυτοκίνητό σου και στο διπλανό, δυο 'τυχαία' παραδείγματα), τότε νομίζω ότι ναι, θα βλέπαμε μια καλύτερη μέρα, για τους οδηγούς αυτοκινήτων.

                          Αν είχες μηχανάκι, και τους ηλίθιους θα κόρναρες, και θα απαιτούσες να κάνουν στην άκρη για να περάσεις, επειδή γι' αυτό αγόρασες μηχανάκι. Η αλήθεια είναι - κατά την άποψή μου - το 60-70% των μοτοσικλετιστών, ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΙ (ΕΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟΙ) ΓΙΑ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΖΟΥΣ, τουλάχιστον μέσα στην πόλη. Πράγματι, οι περισσότεροι δε λογαριάζουν διαβάσεις και όρια ταχύτητας, αρκετοί περνούν με κόκκινο (μειοψηφία), κάνουν σφήνες κτλ., οπότε συμφωνούμε. Θα ερεθίσω τη συζήτηση, όμως, με την ακόλουθη διπλή ερώτηση:
                          1α: ΠΟΣΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙ (ή τραυματιστεί) ΑΠΟ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΗ;

                          1β: ΠΟΣΟΙ ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙ (η τραυματιστεί) ΑΠΟ ΟΔΗΓΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ;

                          Δεν έχω - φυσικά - στοιχεία, απλά περιμένω απόψεις σας...

                          Αν όλοι μας οδηγούσαμε και τα δυο αλλά ακόμα περισσότερο αν είχαμε μετακινηθεί με ποδήλατο στους ίδιους δρόμους θα είχαμε εντελώς άλλη οπτική γωνία για το πώς πρέπει να κινούμαστε και να συμπεριφερόμαστε στους δρόμους. Ομολογώ ότι όταν συνέβη αυτό σε μένα άλλαξε άρδην η συμπεριφορά μου η θέση μου στο δρόμο ακόμα και ο τρόπος που κοιτάω το χώρο που κινούμε.
                          Η αλήθεια είναι ότι όσο ποιο μικρό μέσω μετακίνησης έχεις τόσο λιγότερο σε προσέχουν και ακόμα λιγότερο σε λαμβάνουν υπόψη τους στον τρόπο που κινούνται (να σας διηγηθώ ιστορίες καθημερινής τρέλας με το ποδήλατο να φρύξετε). Αποτέλεσμα φυσικά όλων αυτών είναι το μεγάλο ψάρι να τρώει το μικρό τις περισσότερες φορές όσο και αν οι νόμοι προσπαθούν να μας εξισώσουν όλους στους δρόμους. Το ότι επιλέγω κάτι ποιο οικολογικό, καθαρό και επίπονο (Νίκο δίαιτα είπαμε) δεν δίνει σε κανένα το δικαίωμα να περάσει από πάνω μου επειδή θέλει να περάσει σώνει και καλά και εγώ δεν μπορώ να φτάσω σε μεγάλες ταχύτητες ιδίως στις ανηφόρες. Καταλαβαίνω ότι τον καθυστερώ και κάνω το παν όταν μπορώ για να τον διευκολύνω αλλά δεν είναι πάντα εφικτό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • D
                            dienekes last edited by

                            Ο χρήστης temper έγραψε:

                            Αν είχες μηχανάκι, και τους ηλίθιους θα κόρναρες, και θα απαιτούσες να κάνουν στην άκρη για να περάσεις, επειδή γι' αυτό αγόρασες μηχανάκι. Η αλήθεια είναι - κατά την άποψή μου - το 60-70% των μοτοσικλετιστών, ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΙ (ΕΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟΙ) ΓΙΑ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΖΟΥΣ, τουλάχιστον μέσα στην πόλη. Πράγματι, οι περισσότεροι δε λογαριάζουν διαβάσεις και όρια ταχύτητας, αρκετοί περνούν με κόκκινο (μειοψηφία), κάνουν σφήνες κτλ., οπότε συμφωνούμε.

                            Τώρα πλέον οδηγώ πολύ λίγο μηχανή. Κάποια εποχή οδηγούσα όμως καθημερινά. Μάλιστα πριν λίγο καιρό είχα μπει στον (έντονο) πειρασμό να αγοράσω ένα σκούτερ, προσπαθώντας να κερδίσω μερικά λεπτά ζωής την ημέρα μέσα στην καταραμένη κίνηση.

                            Μήπως εδώ είναι το 'μυστικό';

                            Πόσοι και πόσοι δεν έχουν αγοράσει και ένα μηχανάκι για κίνηση μέσα στην πόλη; Άνθρωποι με ελάχιστη μοτοσυκλετιστική παιδεία, που το παίρνουν σαν εργαλείο;

                            Ας δεχτούμε ότι τα ποσοστά ανθρώπων χωρίς οδική παιδεία είναι ισόποσα για μηχανές/αυτοκίνητα. Θα έλεγα γύρω στο 70% (συμπτωματικά το ίδιο ποσοστό που αναφέρεις εσύ!). Όμως μέσα στην πόλη, από τον οδηγό του αυτοκινήτου, όσο άσχετος και να είναι, δεν υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις. Πρώτη δευτέρα θα πηγαίνει, τα φανάρια και τα φλας του να φροντίζει και όλα καλά. Ο αναβάτης όμως πρέπει να είναι, εν συγκρίσει, Ζορρό! Σωματικά και πνευματικά η οδήγηση της μηχανής απαιτεί πολύ περισσότερα.

                            Θα ερεθίσω τη συζήτηση, όμως, με την ακόλουθη διπλή ερώτηση:
                            1α: ΠΟΣΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙ (ή τραυματιστεί) ΑΠΟ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΗ;

                            1β: ΠΟΣΟΙ ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙ (η τραυματιστεί) ΑΠΟ ΟΔΗΓΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ;

                            Δεν έχω - φυσικά - στοιχεία, απλά περιμένω απόψεις σας...

                            Να μου επιτρέψεις, το παραπάνω είναι αρκετά προβοκατόρικο.

                            Αν πάμε να πηδήξουμε από αεροπλάνο και εσύ αποφασίζεις να πηδήξεις χωρίς αλεξίπτωτο φταίω εγώ; Είναι υπερβολικό όπως το γράφω, αλλά νομίζω ότι καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. Από τη στιγμή που κινδυνεύεις περισσότερο, προσέχεις και περισσότερο. Δεν πείθομαι εύκολα ότι για τους περισσότερους θανάτους/τραυματισμούς, σε δυστυχήματα μεταξύ αυτοκινήτων/μηχανών, φταίνε οι οδηγοί αυτοκινήτων.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • B
                              babisp last edited by

                              Καλημέρα σας,

                              Οδηγώ μηχανή και αυτοκίνητο. Όταν είμαι με το αυτοκίνητο προσέχω πάρα πολύ και τους πεζούς και τις μηχανές. Ακόμα και όταν είναι να στρίψω δεξιά λόγω μικρότερου οπτικού πεδίου από τις αριστερές στροφές πάντα κοιτάω μήπως κάποιο μικρό μηχανάκι πάει να χωθεί και προσπαθώ αν έχω χώρο να τις διευκολύνω. πολλές φορές κλείνω και τον καθρέφτη του οδηγού για να περάσει μια μηχανή.
                              Όταν πάλι είμαι με τη μηχανή προσέχω πως θα περάσω ανάμεσα από τα αυτοκίνητα για να μην φέρω σε δύσκολη θέση τους οδηγούς ή χτύπήσω κάποιον καθρέφτη. Έχω πάντα τα φώτα της μηχανής αναμένα και αν για αρκετή ώρα δε με έχει αντιληφθεί οδηγός ο οποίος έχει χώρο για να με διευκολύνει να περάσω και δεν το κάνει τότε μόνο θα του κορνάρω, αν και μερικοί έχω την εντύπωση ότι το κάνουν επίτηδες για να μην περάσω με τη λογική αφού είμαι εγώ κολλημένος να είσαι και εσύ.

                              Αυτό που κατακρίνω στους αναβάτες είναι ότι δεν φοράνε κράνος, και πολλές φορές κάνουν ακραία πράγματα. π.χ στρίβει φορτηγό δεξιά και πάνε και χώνονται δεξιά. . Αυτό γίνεται συνήθως από παπάκια και σκουτεράκια.

                              Είμαι της γνώμης ότι οδηγώντας με μυαλό και λογική τα οχήματά μας, τα πάντα θα ήταν πιο όμορφα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                temper last edited by

                                Ο χρήστης babisp έγραψε:
                                Καλημέρα σας,

                                Οδηγώ μηχανή και αυτοκίνητο. Όταν είμαι με το αυτοκίνητο προσέχω πάρα πολύ και τους πεζούς και τις μηχανές. Ακόμα και όταν είναι να στρίψω δεξιά λόγω μικρότερου οπτικού πεδίου από τις αριστερές στροφές πάντα κοιτάω μήπως κάποιο μικρό μηχανάκι πάει να χωθεί και προσπαθώ αν έχω χώρο να τις διευκολύνω. πολλές φορές κλείνω και τον καθρέφτη του οδηγού για να περάσει μια μηχανή.
                                Όταν πάλι είμαι με τη μηχανή προσέχω πως θα περάσω ανάμεσα από τα αυτοκίνητα για να μην φέρω σε δύσκολη θέση τους οδηγούς ή χτύπήσω κάποιον καθρέφτη. Έχω πάντα τα φώτα της μηχανής αναμένα και αν για αρκετή ώρα δε με έχει αντιληφθεί οδηγός ο οποίος έχει χώρο για να με διευκολύνει να περάσω και δεν το κάνει τότε μόνο θα του κορνάρω, αν και μερικοί έχω την εντύπωση ότι το κάνουν επίτηδες για να μην περάσω με τη λογική αφού είμαι εγώ κολλημένος να είσαι και εσύ.

                                Αυτό που κατακρίνω στους αναβάτες είναι ότι δεν φοράνε κράνος, και πολλές φορές κάνουν ακραία πράγματα. π.χ στρίβει φορτηγό δεξιά και πάνε και χώνονται δεξιά. . Αυτό γίνεται συνήθως από παπάκια και σκουτεράκια.

                                Είμαι της γνώμης ότι οδηγώντας με μυαλό και λογική τα οχήματά μας, τα πάντα θα ήταν πιο όμορφα

                                Σωστός!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  syele last edited by

                                  Καλημέρα!

                                  Δεν έχω οδηγήσει ποτέ μηχανή (γιατί τις φοβάμαι...) αλλά έχω αρκετούς φίλους με μηχανή και επομένως έχω πλήρη γνώση των προβλημάτων και των κινδύνων που αντιμετωπίζουν.
                                  Προσωπικά, πάντα διευκολύνω τους μοτοσικλετιστές. Η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι ευχαριστούν είτε με κόρνα, είτε με το σήκωμα του χεριού. Πράγματι σε κάνει να νοιώθεις καλύτερα.

                                  Πάντως, όσοι οδηγούν παπάκια είναι επιεικώς απαράδεκτοι στην πλειοψηφία τους και απαιτείται τρομερή προσοχή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • N
                                    n_olympios last edited by

                                    Αυτά που θα πω εγώ (ως άσχετος περί των μηχανών) είναι τα εξής: Εχω συμπεράνει ότι η οδηγική παιδεία των δικυκλιστών είναι, στις περισσότερες περιπτώσεις, ανάλογη με το μέγεθος της μηχανής. Οι αναβάτες μεγάλων (βλέπε Yamaha TDM, BMW RS, Varadero, ή R1, GSXR κλπ) μηχανών συνήθως κινούνται πιο προσεκτικά από άλλους σε σκουτεράκια, παπάκια, βέσπες και κάτι τρελά mini-enduro των 50κκ...

                                    Από την άλλη, κι εγώ προσπαθώ να διευκολύνω πάντα, αφήνοντας χώρο για να περνούν όταν είμαι σταματημένος στο φανάρι, ή ακόμα και κάνοντας επιτόπιο ελιγμό (μπρος-πίσω με στρίψιμο τιμονιού) ώστε να περάσουν, μαζί με κλείσιμο καθρέπτη. Επίσης προσπαθώ πάντα να ειδοποιώ όταν πλησιάζω γιατί μπορεί να μην έχουν αντιληφθεί τον όγκο του αυτοκινήτου (παρατηρώ αν έχει καθρέπτες ή όχι).

                                    Αυτό που με εκνευρίζει περισσότερο από όλα όμως είναι όταν κινούνται πάνω στη διαχωριστική γραμμή μεταξύ δύο λωρίδων, κι έτσι δεν αφήνουν να προσπεράσεις από καμία από τις δύο... Γιατί βρε παιδιά τέτοιος εγωισμός? Εντάξει, όταν έχει κίνηση να δεχτώ (αν και σε κάποιες χώρες είναι παράνομο) να κινείστε στη μέση ώστε να περνάτε ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Σε ανοιχτό δρόμο γιατί το κάνετε αυτό? Πόσες φορές μου έχει τύχει παππούς (ή και πιτσιρίκια) με το παπί και με 50χλμ στη μέση του δρόμου και να είμαι εγκλωβισμένος εγώ και τόσοι άλλοι πίσω του! Μέχρι που αναγκάζεσαι να κινδυνέψεις κι εσύ και οι αναβάτες ώστε να περάσεις...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                                      αν και σε κάποιες χώρες είναι παράνομο

                                      Και στην Ελλάδα τυπικά είναι παράνομο αλλά παραβλέπεται (και σωστά) για προφανείς πρακτικούς λόγους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gfon last edited by

                                        εγραψε n_olympios
                                        Αυτά που θα πω εγώ (ως άσχετος περί των μηχανών) είναι τα εξής: Εχω συμπεράνει ότι η οδηγική παιδεία των δικυκλιστών είναι, στις περισσότερες περιπτώσεις, ανάλογη με το μέγεθος της μηχανής. Οι αναβάτες μεγάλων (βλέπε Yamaha TDM, BMW RS, Varadero, ή R1, GSXR κλπ) μηχανών συνήθως κινούνται πιο προσεκτικά από άλλους σε σκουτεράκια, παπάκια, βέσπες και κάτι τρελά mini-enduro των 50κκ...

                                        Αυτο που λες γινεται και ειναι λογικό, στην Αθηνα οσο πιο μικρο ειναι, τοσο πιο ευελικτο, πως να κανει σφηνες και ελιγμους αναμεσα στα αυτοκινητα το varadero to TDM μαζι με τα αυτοκινητα θα πανε.
                                        Εχουν βαρος και ογκο και γενικοτερα ειναι δυσχριστες για μεγαλη κινηση και για το κεντρο της Αθηνας , ενω τα μικρα ειναι ευελικτα και ελαφρα.
                                        Παντα μιλω για κεντρο ,αν πχ καποιος ερχεται απο Βουλα ή πατα ΑΟ θεωρω οτι ρισκαρει με μικρό και ειδικα αν ειναι ασχετος και πηγαινει στην μεση του δρομου ή αριστερά οπως ειπαν καποιοι, και οντως βλεπω και εγω!!! και τρώνε και το αναλογο κραξιμο

                                        ΥΣ .αρα για μενα δεν ειναι θεμα αποκλειστικά οδηγικής παιδείας, αλλα δεν μπορεις να κανεις αλλιως !!!! αναλογα τι οδηγεις προσαρμόζεσαι

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • N
                                          n_olympios last edited by

                                          GFON, παρόλο που συμφωνώ με αυτό που λες, αυτά που έγραψα ισχύουν όχι μόνο για το κέντρο. Σύμφωνα με την προσωπική μου εμπειρία τουλάχιστον (μένω εκτός Αθήνας οπότε βλέπω τη συμπεριφορά τους και σε ημιαστικές περιοχές αλλά και στον ανοιχτό δρόμο).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • G
                                            gfon last edited by

                                            [>quote='n_olympios']GFON, παρόλο που συμφωνώ με αυτό που λες, αυτά που έγραψα ισχύουν όχι μόνο για το κέντρο. Σύμφωνα με την προσωπική μου εμπειρία τουλάχιστον (μένω εκτός Αθήνας οπότε βλέπω τη συμπεριφορά τους και σε ημιαστικές περιοχές αλλά και στον ανοιχτό δρόμο).

                                            [/quote]

                                            ΟΚ, συνολικα σαν συμπεριφορές σε ολες τις εκφρασης της, ισως εχεις δικιο, αλλα νομίζω οι περισσοτεροι 'κατακρινουν' τα μικρα απο την συμπεριφορά τους στο κεντρο κατα πρωτο λογο , γιαυτό επικεντρώθηκα εκεί.
                                            Και επισης θα πρεπει να λαβουμε υποψιν και τις ηλικίες των οδηγων αλλα και τον αριθμό τους.
                                            Πιο νεοι στα μικρα, μεγαλύτερος αριθμος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr