-
οταν ειχα το αστρα ταξιδευα με 140-190 τωρα με το καντετ 130-150 ειναι η συνηθης ταχυτητα ταξιδιου....πιο κατω αν παω θα αποκοιμηθω και δεν θα το ηθελα!!!!
-
Αρχίσαμε διακρίσεις??????
Εγώ δηλαδή που πάω με 80-100 αν έχει κατηφόρα και αέρα???
-
Στην Εθνική 130-150 (και να ήθελα δεν θα μπορούσα λόγω αυτοκινήτου)
Στις στροφές εξαρτάται τον δρόμο, αν τον ξέρω ή όχι, πάντως όχι πολύ γρήγορα.
Κοντά σε χωριά, σχετικά αργά λόγω ζώων, τρακτέρ και άλλων.......... κινουμένων εμποδίων
-
Εγω θα μιλησω για την εθνικη οδο στη Κρητη. 120 με 140 πηγαινω συνηθως. Λιγοτερο οταν περναω απο υποτα σημεια με ρανταρ και περισσοτερο οταν βρω λιγο ανοιχτο δρομο.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Εγω θα μιλησω για την εθνικη οδο στη Κρητη. 120 με 140 πηγαινω συνηθως. Λιγοτερο οταν περναω απο υποτα σημεια με ρανταρ και περισσοτερο οταν βρω λιγο ανοιχτο δρομο.Παύλο μες το μυαλό μου είσαι.
Τα ίδια και με μένα με προσπάθεια να μην μειωθεί αν είναι δυνατόν καθόλου η μέση ωριαία ταχύτητα στις περιοχές με τις στροφές.
Η αλήθεια είναι ότι η κίνηση έχει αυξηθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια και είναι δύσκολο να κάνει τη διαδρομή Ηράκλειο Χανιά κάτω από μια ώρα και ένα τέταρτο.
Αυτός είναι και ο λόγος που πιάνω συχνά μεγαλύτερες ταχύτητες έως και τελική στη διαδρομή προς το Τυμπάκι (στα νέα κομμάτια ή κοντά στις Μοίρες) ιδίως τις πολύ πρωινές ώρες που αναγκάζομαι να κινούμε και δεν έχει κίνηση.Είναι λίγο εκτός θέματος και συγνώμη, αλλά μια και μίλησα για στροφές, δοκίμασα την τεχνική που αναφέρθηκε σε άλλο θέμα με μετακίνηση του π.χ. δεξιού χεριού στο πάνω περίπου μέρος της στεφάνης του τιμονιού όταν είναι να στρίψω δεξιά και κίνηση μόνο αυτού αφήνοντας το τιμόνι να γλιστρήσει μέσα από την αριστερή παλάμη κλπ. Πάρα πολύ καλά αποτελέσματα κυρίως από την σταθερότητα του κορμού του σώματος πάνω στο κάθισμα που σου επιτρέπει πάρα πολύ καλό έλεγχο του αυτοκινήτου. Θέλει όμως εξοικείωση για να βρίσκεις σε κάθε στροφή το σωστό σημείο που πρέπει να ξεκινήσει η διαδικασία και πόσο θα αντιδράσεις αν εμφανιστεί υπό ή υπερστροφή. Το δεύτερο με δυσκόλεψε περισσότερο γιατί έχοντας στις περισσότερες στροφές τα χέρια σε θέση τρις παρά τέταρτο ήταν εύκολο να ξανά βρω την ευθεία του τιμονιού και να κάνω σωστότερο ανάποδο τιμόνι.
-
οσοι εχετε υπολογιστη ταξιδιου και δεν τον εχετε μηδενισει για τουλαχιστον 1500 χιλ τη μεση ταχυτητα σας βγαζει?
Επισης ο υπολογιστης που εχετε μετραει και τον χρονο που το αυτοκινητο ειναι σταματημενο με αναμενο τον κινητηρα? -
Στη διαδρομή Θεσ/κη μέχρι Λαμία που έχω κάνει αρκετές φορές:
Τέμπη-Πλαταμώνα-Παντελεήμονα: 60-100 (ανάλογα και την κίνηση)
Πριν τη Λαμία (χωρίς νησίδα): 100-120
Παλιά/ασυντήρητα κομμάτια αυτοκινητόδρομου,με νησίδα: 100-160 (ανάλογα την κίνηση/καιρό/κατάστασή μου)
Καινούρια κομμάτια αυτοκινητόδρομου: όσο πάει (φυσικά με ιδανικές συνθήκες, αλλίως 120-140)Αυτά με την 147. Με το Grand Vitara 2.0 ισχύουν αυτά που είπε ο xtkz. 120 και πολλά είναι. Ιδιαίτερα αν φυσάει, οπότε μπορεί ξαφνικά να βρεθείς στη διπλανή λωρίδα χωρίς να το θές. Γι'αυτο πάντα μεσαία όταν φυσάει!
-
η διαδρομή που θα κάνω στην ΕΟ Αθηνών Λαμίας είναι σχεδόν πάντα για Παρνασσό νωρίς το πρωί καθημερινών... εν ολίγοις έλεγχος γιοκ. Η μέση ταχύτητά μου είναι κάπου 160, αν και θα διακοσαρίσω αρκετές φορές. Φυσικά δεν οδηγώ σε τέτοιες ταχύτητες ποτέ με κίνηση, συνήθως πηγαίνω με 140 κανονικά στις ΕΟ.
-
Ρε παιδιά...
Υπάρχουν μπάτσοι ανάμεσά μας και κρυβόσαστε ή είμαι αόματος;
Έχω αρχίσει και πιστεύω οτι χρειάζομαι ζουρλομανδύα.Αν όμως είμαι τρελός, γιατί στα ταξίδια μου Αθήνα-Θεσ/νίκη:
- Όταν πηγαίνω με 120 με περνάτε όλοι εκτός των φορτηγών;
- Όταν πηγαίνω με 140 με περνάτε οι μισοί;
- Όταν πηγαίνω με 160 με περνάτε το 1/3;
- Όταν πηγαίνω με 180 με περνούν τα GTI και BMW
- Όταν πηγαίνω με 200+ με περνούν οι BMW και Mercedes με γερμανικές πινακίδες;
Με 120-140 (στα ανοικτά κομμάτια) πήγαινα Αθήνα-Θεσ/νίκη το 1980 και με 140-160 το 1990 όταν ακόμη ο δρόμος ήταν διπλής κυκλοφορίας.
Τώρα με 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση (στα περισσότερα σημεία) είναι τόσο εξωπραγματικά τα 180-200 σαν ταχύτητα ταξιδιού; (κίνηση και ραντάρ επιτρέποντος) -
Τα τελευταία χρόνια η μέση ταχύτητα μου έχει πέσει πολύ .... συνήθως με 140-150.
Λίγες οι φορές που θα αρχίσω να πηγαίνω με 200+ (χωρίς κίνηση , 3 λωρίδες κλπ.)
Σε επαρχιακούς δρόμους όμως κάτι με πιάνει και λυσσάω
πχ. μπορεί να έχει 40 C να έχω κλειστό το A/C και ανοιχτά τα παράθυρα για να ακούω το μοτέρ και τα λάστιχα να ουρλιάζουν !!! -
Συνηθως σε μετριους ρυθμους>>
Μεταμορφωση-Χαλκιδα 130-150
Χαλκιδα-Υλικη 150+
Υλικη-Αγ. Κωνσταντινος 130-150
Αγ. Κωνσταντινος-Λαμια οχι πανω απο 120
Λαμια-Λαρισα μεσω Δομοκου παντα αρα δεν πιανεται,,
Λαρισα Θεσσαλονικη γυρω στα 150 (εξαιρουνται τα Τεμπη που παντα οσο λενε οι ταμπελες)
Τωρα εξω απο την Κατερινη η ευθεια προκαλει βεβαια...Ολα αυτα με την κινηση να το επιτρεπει, χωρις σφηνες, και με καλο καιρο.
-
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Παντως,Λαρισα-Αθηνα,μπορει να γινει σαφως σε λιγοτερο απο δυο ωρες.Μιλω για το τελευταιο φαναρι της Λαρισας,μεχρι το πρωτο των Αθηνων...Ε και;;;
-
Εγώ πάω με 10 χιλιόμετρα πάνω από το όριο, γιατί ελπίζω ότι συνυπολογίζοντας το σφάλμα ταχυμέτρου δεν θα με πιάσουν οι 'τροχαίοι'. Αυτό σημαίνει ότι πάω με 130 όταν το όριο είναι 120, με 110 όταν είναι 100 κ.λπ.
Εξαίρεση αποτλεούν οι προσπεράσεις όπου στιγμιαία τουλάχιστον πιάνω μέχρι και 140, αλλά επανέρχομαι άμεσα μόλις ολοκληρώσω το 'έργο'.
-
Εχουμε και λεμε, το 80% των χιλιομετρων ειναι στην διαδρομή Αθήνα-Αμφιλοχία που την ξερω απ'εξω!!!
Μεχρι την Κορινθο, ή καλύτερα μεχρι εκει που εχει στηθαία πηγαινω 130-150 ισως και πιο πανω αναλογα με την διαθεση, οπου δεν εχει στηθαια γενικα ζορίζομαι και δυστηχός τα περισσοτερα κομματια σε αυτό το δρομο ειναι χωρίς .
Παντως ο υπολογιστης ταξιδίου μου διχνει μεση ταχυτητα 120, μεχρι την Πατρα, με καταναλωση 7,4 lt. καλα ειναι νομιζω.. -
Ανάλογα με τις συνθήκες, τα κέφια και το αυτοκίνητο που οδηγώ ρυθμίζω και την ταχύτητα. Η σύνηθης ταχύτητα ταξιδιού μου είναι 140χλμ με καλό αυτοκίνητο (όχι βέβαια οτι δεν έχω χτυπήσει και 220 σε ήρεμη Θήβα ή Τρίπολη). Με μεγάλο ασφαλές αμάξι συνήθως δεν κοιτάω κοντέρ και όρια και συνήθως είμαι στην αριστερή και μου ανοίγουν δρόμο.
Με μικρό αμάξι 1,300 και τζιπ δεν ξεπερνώ τα 120χλμ συνήθως και κάθομαι στην μεσαία και παλεύω να βγω στην αριστερή για καμμιά προσπέραση.
Πάντως για να είμαι ειλικρινής νιώθω μεγαλύτερη ανασφάλεια στην μεσαία με μικρό αμάξι και τζιπ με 120χλμ. παρά με 180 στην αριστερή με δυνατό αυτοκίνητο.Τηρώ ευλαβικά το 50χλμ σε χωριά και κατοικημένες περιοχές.
-
Μα καλά, τί σαράβαλα τζίπ οδηγήτε?!
Με το Santa Fe μπορώ άνετα να διατηρώ 170-190 αλλα επειδή σε αυτές τις ταχύτητες πρακτικά βλέπεις το δείκτη της βενζίνης να κινείται, το αποφεύγω και συνήθως δεν ξεπερνώ τα 140.
-
Ανάλογα με τα σημεία παίζω μεταξύ 120 - 150. Σε κατηφόρες με βολικό αέρα ανοίγω τα πανιά και πιάνω και τα 160 αλλά υπάρχει παντα ο κίνδυνος να εκραγεί το seicento μου!!!
Παντως παίζει ρόλο τι τι αμάξι οδηγείς. π.χ. πρόσφατα οδήγησα ένα opel astra. Μου έκανε εντύπωση το πόσο χαλαρά έπιανε 140-160, με το πόδι απλά να 'χαϊδεύει' το γκάζι. Που να το πατήσεις κιολας!!!
-
Ôçí çìÝñá ìåôáîý 120-140 óå åèíéêÞ üðïéá êáé íá åßíáé áõôÞ
Ðïëý ðáñáðÜíù üôáí ðÝöôåé ç íý÷ôá êáé õðÜñ÷åé ëéãïóôÞ êßíçóç Þ êáé êáèüëïõ **ðÜíôá óå åèíéêÞ **
Áðï Ýêåé ç ôá÷ýôçôá ñõèìßæåôáé áíÜëïãá ôçí êáôÜóôáóç ôïõ äñüìïõ ôéò óõíèÞêåò êßíçóçò êáé öõóéêÜ ôçí äéêÞ ìïõ êáôÜóôáóç êáé äéÜèåóç
Áí êáé óå êÜðïéåò åðáñ÷éáêÝò äéáäñïìÝò áíåâáßíïõìå óå åðßðåäá áöáßñåóçò äéðëþìáôïò -áí ìå ðßÜóïõí âÝâáéá -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Μα καλά, τί σαράβαλα τζίπ οδηγήτε?!Με το Santa Fe μπορώ άνετα να διατηρώ 170-190 αλλα επειδή σε αυτές τις ταχύτητες πρακτικά βλέπεις το δείκτη της βενζίνης να κινείται, το αποφεύγω και συνήθως δεν ξεπερνώ τα 140.
Με ένα pajero 3,5 V6 Wagon ναι πάνω από 120 δεν αισθάνομαι άνετα καθώς το νιώθω πολύ διαφορετικό. 120 με αυτό είναι για μένα 180 με GTI...
Τώρα με 190 με Santa Fe αν γίνει κάτι θα μετρήσεις πολλές μα πάρα πολλές τούμπες. αλήθεια πως αλλάζεις λωρίδα με 170? -
με 307 1.6 στην αθηνών-θεσσαλονίκης κυμαίνομαι μεταξύ 120-150, ανάλογα τις συνθήκες. προσπαθώ να κρατάω λογικές αποστάσεις από τους προπορευόμενους, και να έχω εικόνα του δρόμου όσο πιο μακριά γίνεται, έτσι ώστε να προσαρμόζω την ταχύτητά μου ομαλά, και όχι με κινήσεις πανικού σε γκάζι και τιμόνι, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι θα πέσω στα 100, λόγω κυκλοφοριακού φόρτου. δεν πηγαίνω ποτέ προφυλακτήρες τον μπροστινό μου, γιατί τα χιλιόμετρα είναι πολλά, το ίδιο και οι λακκούβες, και οι αντιδράσεις των άλλων πάντα απρόβλεπτες. στα σημεία με διάζωμα και με καλή ορατότητα θα ανέβω μέχρι και 170, αλλά όχι για πολύ, καθώς ο θόρυβος του κινητήρα κουράζει. όταν φυσάει αεράκι τα πράγματα γίνονται κάπως πιο δύσκολα, και οι ρυθμοί μου πέφτουν.
ΠΟΣΟ ΤΡΕΧΟΥΜΕ;