-
Απο τις φωτό του εσωτερικού καταλαβαίνω τι εννοούσε ο Alba...
Εξωτερικά πάντως είναι κούκλα...
Το τιμόνάκι είναι μισό δέρμα μισό αλκαντάρα..? -
Ωραία είναι, πολύ ωραία.
Οι ζάντες με χαλάνε που είναι μαύρες...αλλά προφανώς αυτό αλλάζει.
Πάντως εδώ που τα λέμε δεν είναι και κάτι που άξιζε η αναμονή των 5 ετών...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ωραία είναι, πολύ ωραία.Οι ζάντες με χαλάνε που είναι μαύρες...αλλά προφανώς αυτό αλλάζει.
Πάντως εδώ που τα λέμε δεν είναι και κάτι που άξιζε η αναμονή των 5 ετών...
To πόσο περιμέναμε εμείς δεν έχει καμία σχέση με το τι μπορεί να γίνει με ρεαλιστικούς (βλ. οικονομοτεχνικούς) όρους στο πλαίσιο της συγκεκριμένης κατηγορίας. Τι ακριβώς περίμενες; Αλουμινένιο αμάξωμα, carbon οροφή, custom κινητήρες κοκ; Ας αφήσουμε την αισθητική στην άκρη - σε επίπεδο τεχνικών προδιαγραφών έκαναν πράγματα και με το παραπάνω. Εγώ προσωπικά θεωρώ τη μείωση του βάρους εξαιρετικά σημαντικό βήμα
-
Ο χρήστης GusGus έγραψε:
Πάντως εδώ που τα λέμε δεν είναι και κάτι που άξιζε η αναμονή των 5 ετών...
Ας αφήσουμε την αισθητική στην άκρη - ...
Σ' αυτό μάλλον θα αναφέρεται και συμφωνώ και εγώ με τον Niko120i!
Σε εμφάνιση είναι ωραίο, συμπαθητικό αλλά δεν δημιουργεί και ... αναστατωση, χτυποκάρδη και υπερενθουσιασμό! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πάντως εδώ που τα λέμε δεν είναι και κάτι που άξιζε η αναμονή των 5 ετών...
Ας αφήσουμε την αισθητική στην άκρη - ...
Σ' αυτό μάλλον θα αναφέρεται και συμφωνώ και εγώ με τον Niko120i!
Σε εμφάνιση είναι ωραίο, συμπαθητικό αλλά δεν δημιουργεί και ... αναστατωση, χτυποκάρδη και υπερενθουσιασμό!Ακριβώς! Περιμέναμε τόσο μα τόσο καιρό και περίμενες να δεις ένα εντυπωσιακό και πρωτοποριακό σχέδιο. Δεν σου παίρνει τη λαλιά όπως έκανε η 147 και δε σου δημιουργεί το σκίρτημα της GT. Είναι απλά...καλό κατά την άποψή μου. Για να μη μπω σε συζητήσεις περί ομοιότητας με το Astra.
Τα υπενθυμίσω ότι 5 χρόνια το περιμέναμε.
-
Όταν τη δούμε στους δρόμους πιστεύω πως θα είναι απο τα πιο εντυπωσιακά σχήματα... ας μην ξεχνάμε και την κατηγορία της, hatchback είναι και μάλιστα 5θυρο... μην το συγκρίνετε με 2πορτα τα οποία πλέον διαφοροποιούνται αρκετά στο design και το παίζουν coupe ή με την GT που είναι τριών όγκων...
Θεωρώ πως το wow-factor θα είναι το ίδιο με της 147...Τεχνικά, αν και θα μπορούσαμε να της βρούμε αρκετά 'ψεγάδια' σε φιλοσοφικό επίπεδο, προσωπικά το μόνο που θα ήθελα είναι μια 4wd έκδοση με τον 1.75...
Πάντως αν ισχύει το 4.35 μήκος που πήρε το μάτι μου, είναι ένα πακέτο τσιγάρα μικρότερη απο την 156...!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πάντως εδώ που τα λέμε δεν είναι και κάτι που άξιζε η αναμονή των 5 ετών...
Ας αφήσουμε την αισθητική στην άκρη - ...
Σ' αυτό μάλλον θα αναφέρεται και συμφωνώ και εγώ με τον Niko120i!
Σε εμφάνιση είναι ωραίο, συμπαθητικό αλλά δεν δημιουργεί και ... αναστατωση, χτυποκάρδη και υπερενθουσιασμό!Προσωπικες εντυπωσεις ειναι αυτες (αναλογα με τις προκαταληψεις του καθενος)
-
Nikos120i έγραψε:Πάντως εδώ που τα λέμε δεν είναι και κάτι που άξιζε η αναμονή των 5 ετών...
Το τι περιμέναμε δεν έχει καμία σημασία. Η αυτοκινητοβιομηχανία προχωράει και εξελίσεται δεν έμεινε στην 147 προφανώς.
Το κάθε αμάξι το κρίνεται βάση αντικειμενικών κριτηρίων απέναντι στον ανταγωνισμό, όχι με το τι θα περιμέναμε εμείς στη φαντασία μας να είναι.Στο θέμα τώρα τα αλουμινένια πεντάλ είναι ωραία, ελπίζω να είναι στη βασική έκδοση...
-
Ο χρήστης link20 έγραψε:
Στο θέμα τώρα τα αλουμινένια πεντάλ είναι ωραία, ελπίζω να είναι στη βασική έκδοση...Μονο σε Sport Pack/QV
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Σε εμφάνιση είναι ωραίο, συμπαθητικό αλλά δεν δημιουργεί και ... αναστατωση, χτυποκάρδη και υπερενθουσιασμό!
Αυτην την αισθηση περιπου εχω και εγω τοσο καιρο,οτι ειναι συμπαθητικο σαν σχεδιο αλλα οχι κατι που εντυπωσιαζει η που σε αφηνει με μια αισθηση υπερενθουσιασμου.Απο εκει και περα επειδη ειναι γουστα αυτα υπερβολες παντα θα υπαρχουν ειτε υπερ ειτε κατα.Οπως καποιοι λενε τι κουκλα που ειναι,πανεμορφη,τα σπαει,δεν εχει αντιπαλο κλπ,ετσι κ καποιοι αλλοι αντιστοιχα δεν ενθουσιαστηκαν,περιμεναν κατι καλυτερο,δεν ξετρελαθηκαν.Ετσι παει.
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Απο τις φωτό του εσωτερικού καταλαβαίνω τι εννοούσε ο Alba...
Εξωτερικά πάντως είναι κούκλα...
Το τιμόνάκι είναι μισό δέρμα μισό αλκαντάρα..?τα πανελ των θυρων μηπως ειναι δερματινα γιατι τα καθισματα ειναι....παντως δεν βρισκω το εσωτερικο φτηνο οπως ειπωθηκε σε αλλα ποστ...
-
Ο χρήστης madox έγραψε:
Απο τις φωτό του εσωτερικού καταλαβαίνω τι εννοούσε ο Alba...
Εξωτερικά πάντως είναι κούκλα...
Το τιμόνάκι είναι μισό δέρμα μισό αλκαντάρα..?τα πανελ των θυρων μηπως ειναι δερματινα γιατι τα καθισματα ειναι....παντως δεν βρισκω το εσωτερικο φτηνο οπως ειπωθηκε σε αλλα ποστ...
Κανένας κατασκευαστής δεν παρέχει πραγματικό δέρμα στις επενδύσεις των θυρών στο c segment.Όλοι χρησιμοποιούν απομίμηση δέρματος (finta pelle),πλαστικό,ύφασμα,αλκαντάρα....Για την ακρίβεια στο c segment απομίμηση δέρματος χρησιμοποιείται ακόμα και σε μέρη του καθίσματος...που είναι ντυμένο με δέρμα (για παράδειγμα στην GT όπου μέρος του καθίσματος και τα προσκέφαλα είναι από finta pelle) .Ο μόνος τρόπος να καταλάβει κανείς πού χρησιμοποιείται απομίμηση,είναι το eper (και όχι πάντα).
Το κεντρικό μέρος στα panels των θυρών της Giulietta είναι από απομίμηση δέρματος (finta pelle).'Φτηνό' το εσωτερικό της Giulietta δεν είναι.Εγώ προσωπικά είπα ότι θα έπρεπε, στην περίπτωση της χρήσης κάποιων υλικών (και του φινιρίσματος των υλικών και όχι της συναρμολόγησης)..να τα είχαν καταφέρει καλύτερα.Είναι και αυτό ένδειξη της διαφοράς που χωρίζει αυτόν που θέλει να πρωταγωνιστήσει,από εκείνον που θέλει απλώς να συμμετάχσει.
Εκεί εντοπίζω και τη διαφορά στην επιλογή κάποιων υλικών με την 147 serie0,όπου η ποιότητά τους ως υλικά και το φινίρισμά τους ήταν πολύ καλύτερα (το κεντρικό τούνελ φερ'ειπείν της 147 ήταν έτη φωτός μπροστά σε σχέση με τον ανταγωνισμό και με οτιδήποτε έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα το gruppo στην κατηγορία).Βέβαια ο γενικότερος σχεδιασμός του ταμπλώ ευχαριστεί το μάτι και εκεί η Giulietta ίσως κερδίζει πίσω το έδαφος που χάνει από τις υπόλοιπες παραφωνίες.
Οι οικονομίες σε μερικά υλικά αντανακλώνται και στην τελική τιμή,που είναι όντως συγκρατημένη. -
Ουδέποτε είπα οτι το εσωτερικό της έιναι φθηνό ή κάτι τέτοιο... αυτό θα φανεί κατ'αρχην απο κοντά και έπειτα σε βάθος χρόνου...
Αυτό που είπα είναι οτι καταλαβαίνω (όσο μπορείς να καταλάβεις απο φωτογραφίες) αυτά που έγραψες περι συνοχής υλικών και αίσθησης που αποκομίζει κάποιος απο αυτά, στα πολύ εύστοχα (συνολικά ως περιεχόμενο) πόστ σου..Η 147 απο την άλλη, ενώ είχε ωραία υλικά σε ότι ήταν 'πρώτο πλάνο' και συνοχή σαν αίσθηση, είχε μέτριο φινίρισμα και κάκιστη ποιότητα συναρμογής...
Είναι αλήθεια πως ακόμα και στις καλύτερες υλοποιήσιες τους, η 'προσοχή στη λεπτομέρεια' είναι κάτι που αδιαφορούν επιδεικτικά -
-
H συγκεκριμένη πάντως έχει αναδιπλούμενη οθόνη στο ταμπλό.
-
Δεν μπορω να πω οτι με εντυπωσιασε.Τουλαχιστον απο τις φωτο,απο κοντα ισως αλλαξω γνωμη.
-
Xωρις να σημαινει κατι το δεδομενο και σιγουρο, φιλος που γυρισε απο την Γενευη, εχοντας
επισκεφτει βεβαιως και την εκθεση, μου ανεφερε για την Gulietta, οτι πραγματι ειναι πανεμορφη απο κοντα, εχει αρκετα τονισμενες και μυωδεις τις γραμμες της κατα μηκος
του αμαξωματος κανοντας την συγχρονη, αλλα αφηνοντας παραλληλα την αισθηση οτι διατηρει καποιες ομορφες πινελιες απο το παρελθον.
Το αρνητικο που μου ειπε ηταν αναφορικα με τους χωρους. Ενω ειναι αδυνατος και μετριος σε υψος (1,73) , ενιωθε σχετικα στριμωγμενος ιδιαιτερα πισω, κατι που δεν περιμενε, συμφωνα με την εξωτερικη εμφανιση τουλαχιστον... -
Τα περισσότερα αυτοκίνητα πάσχουνε στο θέμα της φωτογένειας, δηλαδή στην πραγματικότητα είναι πολύ πιο όμορφα από τις φωτό. Το OPEL ASTRA ας πούμε δε μου άρεσε καθόλου στις φωτό, αλλά όταν το είδα από κοντά πραγματικά με ενθουσίασε.
Τηρουμένων λοιπόν των αναλογιών, αφού η Ιουλιέτα μας άρεσε σε γενικές γραμμές από αρκετά έως πολύ στις φωτό, σίγουρα θα είναι στην κορυφή από εμφάνιση όταν θα την δούμε από κοντά.Των δύο υλικών (τριών υλικών αν υπολογιστεί και το πλαστικό των ακτίνων) τιμόνι τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα, κακούγουστο και φτηνιάρικο, δεν ταιριάζει σε ALFA, αλλά σε Χιουντάι, ΚΙΑ και Σεβρολέ.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Των δύο υλικών (τριών υλικών αν υπολογιστεί και το πλαστικό των ακτίνων) τιμόνι τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα, κακούγουστο και φτηνιάρικο, δεν ταιριάζει σε ALFA, αλλά σε Χιουντάι, ΚΙΑ και Σεβρολέ.
4 υλικων αν υπολογισεις και το διαφορετικο πλαστικο στο κεντρο του.
Απλα χρησιμοποιωντας δυστυχως το ιδιο τιμονι με τη mito, προσπαθησαν με καθε τροπο να το διαφοροποιησουν λιγο, με αμφιλεγομενα αποτελεσματα
Θα αξιζε ενα καλυτερο τιμονι, που ειναι και το οργανο που βλεπει και χρησιμοποιει ο οδηγος περισσοτερο! -
Προτείνω λίγη αυτοσυγκράτηση σε αυτούς που βιάζονται να κριτικάρουν.
Διάβασα με τη δέουσα προσοχή όπως πάντα τα posts της Alba P. αλλά κάποιοι συνήθεις ύποπτοι εκμεταλλευόμενοι της στιγμής ως προς τη 'αυτοκριτική', άδραξαν την ευκαιρία να παρερμηνεύσουν πράγματα.Η Giulietta λοιπόν. Τι είναι η Giulietta? Είναι ο αντικαταστάτης της 147. Δηλαδή ενός αυτοκινήτου της μικρομεσαίας κατηγορίας ή αν θέλετε ένα αυτοκίνητο του C-Segment. Tι οφείλει να επιτυγχάνει ο κάθε αντικαταστάτης? Να είναι καλύτερος ει δυνατόν σε κάθε τομέα από τον προκάτοχο, ρίχνοντας όμως ματιά και στο τι προσφέρει ο ανταγωνισμός. Το ποσοστό % αυτής της ματιάς κατά κύριο λόγο τον καθορίζει εν πολλοίς το τμήμα marketing, αλλά και η θέση σου στην κλάση των κατασκευαστών. Είσαι economy κατασκευαστής? generic, near premium, premium ή luxury?
H αυτοκινητοβιομηχανίες δουλεύουν πιο σύνθετα από ότι ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι που του βάζεις δεδομένα και παίρνεις αποτέλεσμα. Δεν παίρνεις τα καλύτερα υλικά για να κατασκευάσεις ένα μοναδικό αμάξι που όμως κανείς δεν θα μπορεί να αγοράσει. Και ούτε κάνεις contra παίρνοντας τα φθηνότερα υλικά με σκοπό να κατασκευάσεις το πιο καλό αμάξι με το χαμηλότερο όμως κόστος.Η Αlfa Romeo είχε ήδη μια καλή βάση ώστε να δουλέψει πάνω. Την 147. Δεν ξεκίνησε από το μηδέν, δεν πάει στα τυφλά. Ξέρει που πόναγε το αυτοκίνητο αλλά και ποιά ήταν τα σημεία κλειδιά, τα ατού του αυτοκινήτου. Η 147 σαν κατασκευή δεν ήταν premium κατασκευή αλλά δεν ήταν και generic. Ακροβατούσε ένα σκαλί κάτω από το premium και ήταν αυτό που λέμε near premium. Αυτή η συνταγή πέτυχε εμπορικά και ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει. Η Giulietta στο ίδιο μοτίβο θα κινηθεί, ας μην κρυβόμαστε.
Σκοπός κάθε κατασκευαστή μαζικών πωλήσεων, οιουδήποτε αντικειμένου είναι να έχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κέρδος με όσο το δυνατόν χαμηλότερο κόστος. Αυτή όμως η εξίσωση είναι ο μεγαλύτερος γρίφος για το τμήμα πωλήσεων. Διότι πολύ απλά παίζουν κι άλλα πράγματα ρόλο, όπως είναι οι έννοιες αναγνωρισιμότητα & brand name. Με λίγα λόγια υπάρχουν κατασκευαστές που έχουν ήδη αναγνωρίσιμο brand name αλλά επειδή επιθυμούν μεγαλύτερο κέρδος εξαργυρώνουν το όνομα τους, με ρίσκο όμως πάντα, για να κατασκευάσουν low cost προϊόντα ώστε να το εκμεταλλευθούν στην τιμή πώλησης, αλλά και κατασκευαστές low cost προϊόντων με άλματα ως προς την ποιότητα αλλά δίχως την ικανότητα να πωλήσουν ικανοποιητικά νούμερα, απλά δηλαδή τρώνε το κεφάλι τους. Θυμηθείτε την παραπάνω εξίσωση που ανέφερα περί κέρδους και κόστους.
Αυτά τα γενικά είναι καλό να τα γνωρίζει ο καθένας μας, γιατί όλοι μας είμαστε καταναλωτές.
Και βέβαια το ακριβό δεν είναι πάντα καλό, αλλά και το φθηνό δεν είναι πάντα κακό.Λέχθηκε από την Alba, ότι 30 ευρώ κόστιζαν τα διπλά ψαλίδια(?) και πράγματι τόσο πάνω κάτω θα ήταν το καθαρό κόστος στο εργοστάσιο. Αλλά όποιος πιστεύει ότι δεν έγινε η χρήση αυτού του είδους η τυπολογία εμπρόσθιας ανάρτησης είναι απλά αδιάβαστος και απλά του αρέσει να διαβάζει νουμεράκια και τυπολογίες ώστε να αυτοικανοποείται.
Καταρχήν όπως είπα και πιο πάνω η Giulietta είναι ένα C-seg. H προκάτοχος 147 έκανε χρήση διπλών ψαλιδιών μεν αλλά ελαφρών δε. Μια υπερεξελιγμένη McPherson ήταν περισσότερο παρά αμιγώς διπλά ψαλίδια. Αυτού του είδους η τυπολογία για να είναι αποδοτική πρέπει να συνδυάζεται με εξίσου καλοσχεδιασμένη οπίσθια ανάρτηση που πράγματι είχαν όλη η γενιά των 147/156/GT, αφού είχαν ουσιαστικά μια ας πούμε οπίσθια McPherson που δεν ήταν τίποτα άλλο από μια bi-link Lancia Beta εξελιγμένη από μηχανικούς ex-Lancia.
Το κυριότερο πρόβλημα όμως, και αυτό διαβάστε καλά παρακαλώ, των διπλών ψαλιδιών της γενιάς των 147/156/GT ήταν ότι είχαν μικρή διάρκεια ζωής και κυρίως μεγαλύτερη και γρηγορότερη φθορά στην σκληρή χρήση όπως σε περιπολικά κτλ. κάτι που αυξάνει σημαντικά το κόστος συντήρησης ενώ αυτή η φυσιολογική φθορά θεωρείτε από κάποιους νέους ιδιοκτήτες ως αναξιοπιστία βλάπτωντας το brand ενώ πιο βαριά ψηλά διπλά ψαλίδια όπως αυτά των 159/Brera/Spider δημιουργούν πρόβλημα στα crash-test με πεζούς και έχουν υψηλό κόστος για τη κατηγορία.
Τέλος τα κλασσικά διπλά ψαλίδια που δεν παρουσιάζουν τα προβλήματα αυτά για την ασφάλεια των πεζών αφού είναι πιο χαμηλά, είναι όμως αδύνατο να συνδυαστούν με κινητήρα σε εγκάρσια θέση, για να μη μιλήσουμε φυσικά για το κόστους τους σε αυτή την κατηγορία το οποίο είναι απαγορευτικό.
Θυμηθείτε ξανά τι έγραψα πιο πάνω!!! Για τα πιο ακριβά υλικά που μπορεί να προμηθευτεί ο οποιοσδήποτε αλλά μετά η τιμή θα φτάσει στο ταβάνι και δεν το πουλάς γιατί οι τιμές είναι εξωανταγωνιστικές.Μήπως η σειρά 916(GTV/Spider) δεν χρησιμοποιούσε McPherson εμπρός και M-link πίσω?
Για να μην πω ότι οι ίδιοι οι τεχνικοί της εταιρίας θεωρούν ψευτοδιπλών συνδέσμων το σχήμα των 147/156/GT αφού είναι πολύ όμοιο στη κλασσική McPherson και μοιράζονται μέρος της αρχιτεκτονικής για λόγους κόστους φυσικά. Ανεξάρτητα αν η κινητική χάρη στο άνω ψαλίδι αλλάζει και πλησιάζει αυτή των κλασσικών διπλών συνδέσμων/ψαλιδιών. Το βασικό όμως πρόβλημα πέρα από την αξιοπιστία που επηρεάζει ειδικά τα περιπολικά που πέρα από το βάρος του αυτοκινήτου έχουν και αυτό της ελαφριάς θωράκισης και τη σκληρή χρήση, είναι ότι επηρεάζονται τα αποτελέσματα στα τεστ προστασίας των πεζών. Είτε από τα διπλά ψαλίδια τύπου 147 είτε από τα διπλά ψαλίδια σε διάταξη παραλληλόγραμμου όπως της 159, τα βαριά διπλά ψαλίδια που ανέφερα και πριν και βέβαια πιο σωστά ως προς την έννοια της αρχιτεκτονικής τους. Για αυτό και προβλέπω ότι θα υπάρξει η σταδιακή εγκατάλειψη αυτής της λύσης από όσους κατασκευαστές την χρησιμοποιούν. Σφέστατα σε αυτοκίνητα με κινητήρα στο διαμήκη άξονα μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα πιο αποδοτικά κλασσικά διπλά ψαλίδια που έχουν μικρότερο ύψος και δεν επηρεάζουν τόσο τις δοκιμές ασφάλειας των πεζών αλλά σε ένα αυτοκίνητο με εγκάρσιο κινητήρα θα ήταν αδύνατο.
Και επί τη ευκαιρία η ιταλική αστυνομία και οι carabinieri είναι ο μεγαλύτερος contractor για την alfa romeo και το γεγονός ακριβώς αυτή της ευαισθησίας και χαμηλής διάρκειας που ήταν πιο έντονο στην αστυνομική χρήση σε αυτοκίνητα με ελαφρά θωράκιση άρα αυξημένο βάρος όπως τα περιπολικά στην ιταλία οδήγησε και στη χρήση ενός βαρύτερου σχήματος ψηλών διπλών συνδέσμων στις 159 που είχαν και υψηλότερο κόστος και όχι ένα σχήμα παρόμοιο με τις 147/156/GT αλλά και τα δύο σχήματα ούτως η άλλως πλέον με τις νέες νορματίβες για την ασφάλεια των πεζών παρουσιάζουν προβλήματα και χαμηλά αποτελέσματα στο euroncap για την ασφάλεια των τελευταίων. Μόνη λύση όπως είπα είναι τα κλασσικά 'χαμηλα' διπλά ψαλίδια που όμως με τη σειρά τους είναι ασύμβατα με κινητήρες σε εγκάρσια θέση πέρα ότι το κόστους τους είναι ακόμα υψηλότερο και από τα ψηλά διπλά της 159.Μην ξεχνάτε βέβαια και την 911 που έχει McPherson αλλά και κατασκευές της BMW που ακόμα και η προηγούμενη 7er είχε αυτήν την σε όλους μας αγαπητή τυπολογία αναρτήσεων.
Αυτά για αυτούς που νομίζουν ότι η Alfa Romeo αισχροκερδεί εις βάρος του καταναλωτή μη θέλοντας την επιπλέον σπατάλη του υπέρογκου ποσού των 30 ευρώ....Και βέβαια δεν θα αναφερθώ ούτε στο 1.5 ευρώ της πλαφονιέρας γιατί αυτό το κάνουν όλοι οι κατασκευαστές ακόμα και οι luxury. Μήπως δεν έχετε δει carry over σε Aston Martin? Ή τις γρύλλιες της 33 σε Lamborghini?
Αυτά είναι αστείες δικαιολογίες. Δεν βρίσκω λόγο να αλλάξει κάτι το οποίο μάλιστα εκτός από φινετσάτο και κομψό είναι ως επί το πλείστον αποτελεσματικό και βολικό. Ή τουλάχιστον δεν θα με ενοχλήσει, ούτε θα συμβάλλει ως αποτρεπτικός παράγοντας στην αγορά του αυτοκινήτου. Και της κοντής ψωλ... της φταίν οι τρίχες.Την ίδια πάνω κάτω άποψη έχω και για τα πάνελ στις πόρτες και το montblanc της κεντρικής κονσόλας.
Μην ξεχνάτε ότι το αμάξι καλά καλά δεν έχει παρουσιαστεί, δεν το έχουμε καν δει, αλλά το έχουμε κατακριτικάρει όσο δεν πάει. Βίδες μέχρι το εσωτερικό του έχουμε κάνει. Εντάξει το ότι το κεντρικό πάνελ της πόρτας είναι από δερματίνη ή οικολογικό δέρμα κατά BMW μοτο, δεν αποτελεί ξαναλέω αποτρεπτικό παράγοντα αγοράς. Είναι πολύ αυστηρή η κριτική για τα μοντέλα της Alfa Romeo επιμένω και πολλές φορές άδικη. Μπορώ να γράψω δεκάδες αρνητικά για το εσωτερικό μιας 147. Ναι μεν είχε την καλύτερη ποιότητα υλικών στην κατηγορία της η Facelift αλλά η συναρμογή δεν είναι η δέουσα. Όπως και πολλά μη εμφανή σημεία ήταν πολύ πρόχειρα, θυμίζοντας δουλείες του ποδαριού. Όπως κάτω από το τιμόνι του οδηγούς στα δεξιά στην ένωση της μοκέτας με το κεντρικό τούνελ του ταμπλώ....Ειδικά κάποιος με μεγάλα πόδια που τα ακουμπούσε εκεί, κούναγε άθελα την κεντρική κονσόλα και έκανε παραγωγή μικρών τριγμών.
10 χρόνια μετά ασχολούμαστε με την 147 κειμήλιο αυτό το αμάξι....Κάποιοι είπαν για wow factor. Και ότι δεν εντυπωσιάστηκαν τόσο όσο με την 147. Αυτό είναι λογικό γιατί η Giulietta είναι η φυσική συνέχεια της. Την ώρα που η 147 προίκισε με ιδέες ένα σωρό άλλους κατασκευαστές είτε με τις σχεδιαστικές της λύσεις όπως κρυφές μανίλιες των πίσω θυρών, θυρεός στη μάσκα κλπ. έρχεται τώρα ο αντικαταστάτης της 147 να κατηγορείται ότι αντιγράφει άλλους, ή ότι δεν έχει εξίσου wow factor την ώρα που πρόκειται για την φυσική συνέχεια ενός μοντέλου της ίδιας εταιρίας.
Δηλαδή παράνοια...Παράνοια δε λέγεται αυτό? Παρόλαυτα βρίσκω την Giulietta πολύ WOW , αλήθεια το λέω και το εννοώΓια άλλη μια φορά επίσης θίχτηκε η Fiat-οσύνη της Alfa Romeo και το κατά πόσο Fiat είναι η Mito και η Giulietta.
Όταν μιλαμέ για στυγνό rebagde τότε εννοούμε στυγνό rebadge. Όπως η Chrysler Delta
Γιατί αλλιώς ούτε η mito είναι ένα Punto Evo, πόσο μάλλον δε ένα Bravo η Giulietta. Γιατί σε αντίθετη περίπτωση τότε το 85% της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι είτε προιόντα rebadging είτε προιόντα τεράστιων carry over για οικονομία κλίμακας. Ατέρμονα συζήτηση αυτή και κυρίως άσκοπη και ήδη πεπαλαιωμένη. Ακόμα να το συνηθίσουν κάποιοι...Καλή συνέχεια και καλό διάβασμα...ρε πστ μου τεράστιο βγήκε και ήθελα να γράψω κι άλλα....
Alfa Romeo Giulietta