-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Καλοτάξιδο με πολλά και απροβλημάτιστα χμ , δν κατάλαβα όταν στα 90ς τα golf , astra έβγαζαν 60 και 75 άλογα οι άνθρωποι που τα αγόραζαν δν είχαν πρόβλημα , αν δεν είσαι petrolhead είναι μια χαρά .
στα 90ς το 5θυρο Astra 1.4 ζύγιζε 930 κιλά.
στα 10ς το 5θυρο Αstra 1.6Τ ζυγίζει 1320 κιλά.
βάλε άλλα 100 στην πλήρη έκδση . Εξού και οι κακές ειδοσεις .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Ρε σείς τι του λέτε το πήρε τώρα .Παρέλαβε κιόλας; Δε νομίζω... Προσωπικά έχω ακυρώσει αυτοκίνητο στην παραλαβή! Έχασα 300 Ευρώ προκαταβολή όλο κι όλο...
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Ρε σείς τι του λέτε το πήρε τώρα .Μιά χαρά τα λένε ποτέ δεν είναι αργά
-
Επειδη με τρομαζετε το αστρα περα οτι δεν τρεχει τι αλλο μειωνεκτημα εχει.
-
πόσο σου βγήκε τελική τιμή. ?
-
Ο χρήστης NeoAmaksi έγραψε:
Επειδη με τρομαζετε το αστρα περα οτι δεν τρεχει τι αλλο μειωνεκτημα εχει.λαθος το θετεις..
οχι δεν τρεχει, αλλά ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΒΗΜΑ
τι αλλο μειωνεκτημα ψαχνεις το εσωτερικο σου φαινεται νορμαλ??
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
το εσωτερικο σου φαινεται νορμαλ??μα δεν υπαρχει καλυτερο εσωτερικο στην κατηγορια...!!! Το θεμα του κινητηρα... oh well... τα λετε ολα! Καποιος θα βαραει το κεφαλι του στον τοιχο....
-
χαχαχαχα οχι ρε χαλαρωσε δεν εχω ξενερωσει με την επιλογη μου απλα οπως τα λετε ειναι σα να πηρα αμαξι του 30.
-
Το έχεις οδηγήσει;
Κάποιο άλλον ανταγωνιστικό έχεις οδηγήσει;
-
Αν θέλεις να μείνεις φίλε στο Astra κανένας απο ότι κατάλαβες δε σου λέει όχι .
Αλλά το να επιμένεις στο απλό 1,6 όταν υπάρχει ο 1,4t είσαι από τις λίγες περιπτώσεις που δεν θα βρείς συμπαραστάτες .Συνήθως εδώ μέσα με την ποικιλοχρωμία των απόψεων, όπου ο καθένας υποστηρίζει από το μακρύ και το κοντό του, από τον οπαδισμό του, μέχρι και τα όρια της αντικειμενικότητας , όταν τελικά παρόλο το σφάξιμο στα γραφόμενα αποφασίζει και τελικά παραγγέλνει αυτό που αποφάσισε τότε όλοι του λένε τα καλύτερα .
Σκέψου λοιπόν τι συμβαίνει και σου λένε τα αντίθετα.
Το σκεπτικό σου με τα ταξί την ασφάλεια την αξιοπιστία κλπ. δυστυχώς είναι σε μεγάλο βαθμό λανθασμένα .Για να βάλω άλλη μία παράμετρο ( αν θέλεις σκέψου την ) ....
Χωρίς καμία διάθεση να προσβάλω
Αυτό που θα σου γράφω δεν είναι συμβουλή, είναι μία άλλη όψη ή μία άλλη ιδέα.
Η οικονομική διαφορά με τον 1,4t είναι εξαιρετικά μικρή . Αν όμως είναι τόσο οικονομικά οριακή για εσένα τότε καλό θα ήταν να ξανασκεφτείς τα μοντέλα που έχεις προκρίνει.
Το αυτ/το είναι ένα ακόμα ένα καταναλωτικό προιόν -
Κι εγώ συντάσσομαι στο κόμμα του 1,4Τ. Η διαφορά οικονομικά είναι μικρή και οδηγικά μεγάλη. Δεν είναι τόσο τα 25 άλογα επιπλέον. Τα 7-8 kg/m ροπής παραπάνω στις 2000-2500 rpm κάνουν ακόμη μεγαλύτερη διαφορά Για τη διαφορά στη μεταπώληση, η οποία θα είναι χαοτική υπέρ του 1,4Τ δεν κουβεντιάζω γιατί από ό,τι έχω καταλάβει το αμάξι αποκτάται με χρονικό ορίζοντα 10 ετίας και βάλε, οπότε έχει λίγη σημασία.
-
το αμαξι το περνω 18500 ευρο και εχω κανει αρκετα αμαξια τεστ .
Τον τουρμπο δε τον περνω γιατι τρομαζουν οι γονεις μου με τα αλογα ενω για το τροπο που οδηγα ο πατερας μου δε χρειαζοντε.
Τωρα για να κανω τη δουλεια μου πιστευω οτι ειναι πολυ καλο.
Εκανα τεστ και το 1.4 100 ιππους δεν τρελαθηκα αλλα σε σχεση με το νισσαν π ειχα ειναι καλυτερο ακομα και αυτο.
Σε μενα κυριως μετρησαν οι καλες επιδωσεις του αστρα στα τεστ ασφαλειας που ηταν μπροστα μαζι με το γκολφ απο ολα τα αλλα.
Τελος ειναι πολυ ανετο και για τους κακουςελληνικουσ δρομουσ ειναι σημαντικο για μενα.
-
Ρε σεις ενταξει ο καθενας εχει τις προτεραιοτητες του...ντε και καλα ολοι τουρμπο..
-
Ο χρήστης NeoAmaksi έγραψε:
το αμαξι το περνω 18500 ευρο και εχω κανει αρκετα αμαξια τεστ .Τον τουρμπο δε τον περνω γιατι τρομαζουν οι γονεις μου με τα αλογα ενω για το τροπο που οδηγα ο πατερας μου δε χρειαζοντε.
Τωρα για να κανω τη δουλεια μου πιστευω οτι ειναι πολυ καλο.
Εκανα τεστ και το 1.4 100 ιππους δεν τρελαθηκα αλλα σε σχεση με το νισσαν π ειχα ειναι καλυτερο ακομα και αυτο.
Σε μενα κυριως μετρησαν οι καλες επιδωσεις του αστρα στα τεστ ασφαλειας που ηταν μπροστα μαζι με το γκολφ απο ολα τα αλλα.
Τελος ειναι πολυ ανετο και για τους κακουςελληνικουσ δρομουσ ειναι σημαντικο για μενα.
Αμα θες δες και focus facelift. 1.6 βρισκες περιπου στα 19 με πλουσια εκδοση!
-
Πολυ καλη επιλογη φιλε το αστρα με τα 100
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Πολυ καλη επιλογη φιλε το αστρα με τα 100 -
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Αμα θες δες και focus facelift. 1.6 βρισκες περιπου στα 19 με πλουσια εκδοση!Εγώ πάντως σίγουρα θα κοιτούσα το Focus και μάλλον θα το επέλεγα μεταξύ ASTRA/BRAVO.
Δεν ξέρω γιατί αλλά το facelift μου αρέσει πολύ ειδικά η 3θυρη έκδοση Collection ... -
Ο χρήστης NeoAmaksi έγραψε:
το αμαξι το περνω 18500 ευρο και εχω κανει αρκετα αμαξια τεστ .Τον τουρμπο δε τον περνω γιατι τρομαζουν οι γονεις μου με τα αλογα ενω για το τροπο που οδηγα ο πατερας μου δε χρειαζοντε.
Τωρα για να κανω τη δουλεια μου πιστευω οτι ειναι πολυ καλο.
Εκανα τεστ και το 1.4 100 ιππους δεν τρελαθηκα αλλα σε σχεση με το νισσαν π ειχα ειναι καλυτερο ακομα και αυτο.
Σε μενα κυριως μετρησαν οι καλες επιδωσεις του αστρα στα τεστ ασφαλειας που ηταν μπροστα μαζι με το γκολφ απο ολα τα αλλα.
Τελος ειναι πολυ ανετο και για τους κακουςελληνικουσ δρομουσ ειναι σημαντικο για μενα.
Αν μιλάμε για το 1.6 vs 1.4T. Τι να πω. 600 ευρώ παραπάνω πρέπει να ειναι. Καίει λιγότερο, έχει μικρότερες εκπομπές CO2 που θα πει μικρότερα τελή κυκλοφορίας στο άμεσο μέλλον και θα πηγαίνεις άνετα σε μια ανηφόρα χωρίς να αναγκάζεσαι να κατεβάζεις ταχύτητες. Ειδικά αν το 1.6 έχει το κιβώτιο του 1.4Τ τότε καλύτερα πάρε το 1.4 100αρι μπορεί και να πηγαίνει καλύτερα... (εντάξει λέμε καμία μ@@ να περάσει η ώρα) Πάντως σίγουρα το golf με τα 80 αλογα πηγαίνει καλύτερα απο το αστρα με τα 100. Μη μένετε μόνα στα άλογα για τη σύγκριση, μετραει και η κλιμάκωση του κιβωτίου και το βάρος του αυτοκινήτου
Αν συγκρίνεις το golf με το astra το golf είναι ασφαλέστερο απο το astra.
Και στη συνέχεια αν συγκρίνεις το megane με το golf, το megane ειναι ασφαλέστερο. Aυτα πάντα με βάση το euroncap. Κατα συνέπεια το megane ειναι ασφαλέστερο απο το astra (χρησιμοποιώ το golf ενδιάμεσα διότι για αυτό υπάρχουν τα τεστ και στην παλαιά και στη νέα μορφή, ενώ για το astra μόνο στη νέα). -
Ο χρήστης NeoAmaksi έγραψε:
Τελικα επελεξα το αστρα στα 1.6 λογω ασφαλειας και ανεσης σε σχεση με το φιατ.Επειδη καποιοι μιλησαν ποιο πανω για αξιοπιστια εγω απλα νιωθω οτι οι μαρκες που δεν χρησιμοποιουν οι ταξιτζηδες στο μετα ειναι χειροτερες.
κάκιστη επιλογή με κακιστα επιχειρήματα... Όπως και να έχει,πολλά και ασφαλή km να έχεις.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τελικα επελεξα το αστρα στα 1.6 λογω ασφαλειας και ανεσης σε σχεση με το φιατ.
Επειδη καποιοι μιλησαν ποιο πανω για αξιοπιστια εγω απλα νιωθω οτι οι μαρκες που δεν χρησιμοποιουν οι ταξιτζηδες στο μετα ειναι χειροτερες.
κάκιστη επιλογή με κακιστα επιχειρήματα... Όπως και να έχει,πολλά και ασφαλή km να έχεις.
δεν έχει οδηγήσει τουρμπάτο.
όταν το κάνει θα βάλει τα κλάμματα με την επιλογή του.
δεν είναι μόνο άλογα το τούρμπο, αυτή η ροπή είναι αναντικατάστατη. Κάτι ξέρουν και οι ταρίφες με τους ροπάτους και οικονομικούς τουρμποντίζελ τους.
Opel astra vs Fiat bravo