-
To πίσω μέρος μου φέρνει κάτι απο νέα lancia coupe!
-
To πίσω μέρος μου φέρνει κάτι απο νέα lancia coupe!
-
To πίσω μέρος μου φέρνει κάτι απο νέα lancia coupe!
-
Περιμενα να δω κανενα νεο σχεδιο για μελλοντικο supercar...
...κ βλεπω την Μ2. -
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΜΩΡΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ΟΝΤΩΣ ΘΑ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΗΣ Μ3 ???
-
Πολύ ωραίο, απότι είχα ακούσει παλιά η M1 θα φόραγε ένα κινητήρα γύρω στα 250 άλογα (τροποποίηση του 2.5 ή 3λιτρου?). Δεν έχω ακούσει νεότερα. Ξέρει κανείς?
-
8α εχει κινητηρα 2.4 λιτρων που 8α αποδιδει οντως 250 αλογα.
Και 8α λεγεται **///**Μ2! -
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
8α εχει κινητηρα 2.4 λιτρων που 8α αποδιδει οντως 250 αλογα.
Και 8α λεγεται **///**Μ2!To 'M2' κατά τα πρότυπα της 'Μ4' που θα αποτελέσει το διάδοχο της τρέχουσας Μ3, έτσι δεν είναι; Οι κουπέ εκδόσεις δηλαδή θα έχουν ζυγό αριθμό;
-
Όμορφο σχέδιο χωρίς ακροβατισμούς από αυτούς που τελευταία μας έχει συνηθίσει η εταιρία.
Πότε θα το δούμε στους δρόμους; -
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
8α εχει κινητηρα 2.4 λιτρων που 8α αποδιδει οντως 250 αλογα.
Και 8α λεγεται **///**Μ2!Με το απλό Α3 να διατίθεται σε έκδοση 250 ίππων αυτή η αρχική πρόθεση ίσως να αλλάξει... Μια 'Μ' οφείλει να έχει επιδόσεις αντίστοιχες ενός Audi 'S' ή και 'RS'
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Με το απλό Α3 να διατίθεται σε έκδοση 250 ίππων αυτή η αρχική πρόθεση ίσως να αλλάξει... Μια 'Μ' οφείλει να έχει επιδόσεις αντίστοιχες ενός Audi 'S' ή και 'RS'Πιστεύεις ότι μπορεί να χαρακτηριστεί το A3 3.2 ως 'σπορ' αυτοκίνητο; Δεν είναι μόνο τα άλογα (πράσινα ή όχι) που μετράνε...
-
Mπορει αλλα η εταιρια ποτε δεν ειχε στοχο τα αλογα..
Κ η Ε55 AMG κ το S6 ειναι/ηταν πιο δυνατα απο την Μ5(αντιστοιχα τα S4 κ C55ΑΜG απο την Μ3) αλλα 3ερουμε ποια απο αυτα προτιμουσαν οι λατρεις της οδηγησης..Επισης, σχετικα με τους μονους/ζυγους αρι8μους φαινεται οτι κ οι υπευ8υνοι της BMW εχουν μπλε3ει τα μπουτια τους. Η νεα Μ4 8α λεγεται Μ3 γιατι ετσι εχει ριζω8ει στο κοινο, οποτε 8α εχουμε Μ3 σενταν κ κουπε?
Για την υπολοιπη σειρα δεν εχει λεχ8ει τιποτα.. -
Για τις τιμές έχει αναφερθεί κάτι; Φαντάζομαι ότι η Μ1, Μ2 όπως στον κόρακα θα την πουν τέλος πάντων, θα πρέπει να έχει τιμή κοντά σ'αυτή ενός Impreza, για να είναι ανταγωνιστική...
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Με το απλό Α3 να διατίθεται σε έκδοση 250 ίππων αυτή η αρχική πρόθεση ίσως να αλλάξει... Μια 'Μ' οφείλει να έχει επιδόσεις αντίστοιχες ενός Audi 'S' ή και 'RS'
Πιστεύεις ότι μπορεί να χαρακτηριστεί το A3 3.2 ως 'σπορ' αυτοκίνητο; Δεν είναι μόνο τα άλογα (πράσινα ή όχι) που μετράνε...
Σπόρ αυτοκίνητο το Α3 ?
Δεν νομίζω, έχει άλλους προσανατολισμούς.Μια 'Μ' οφείλει να είναι δυνατή, τώρα πόσο θα δείξει...
Υ.Γ. Άντε να δούμε Μ1 vs S3/RS3 !
-
Kalispera,
To autokinito stin arxi tha kiklofwrisei me 2 petreleo kai 2 dizelo kinitires.
Ta petrelea tha ine ta klassika double vanos tis bebas se 1.6 litra ( 115 hp) kai ena 2,0 litra pou tha apodidei 150 ipous.
Ta diesel ta motoria to apokorifwma tha ine to 2.0 tourbo diesel me 165 atia kai anwmalh rwph alla den exei tin xari tou petreleou.To diesel episeis tha ine esthita pio grigoro apo to 2.0 bensinokinitira.
To amazwma tha ine 4-porto stin arxi mexri to 2005 pou tha parousiastei to 3thiro, kai oi spor ekdwseis.
M ekdwsh gia tin sira M yparxei sta xarti alla den exei anakoinwthei akoma kati, to amaxi pados odos tha onomazete M2 kai to thema ine an tha ine to idio giati i BMV etoimazei auti tin stigmi tin seira 2... opote idwmen.
Φίλε 3600S, καλώς ήλθες στο 4Τ Forum! Σε παρακαλώ να γράφεις με Ελληνικούς χαρακτήρες, από σεβασμό στα ...ματάκια των υπόλοιπων μελών , στις επιθυμίες των οικοδεσποτών μας 4Τ (βλ. και τις οδηγίες χρήσης) και βέβαια και στην Ελληνική γλώσσα
(Moderator) -
To S4 έχει περίπου ίδια ιπποδύναμη με την Μ3 (344 και 343 αντίστοιχα)
το RS6 έχει 450 άλογα αν και, νομίζω, όταν πρωτοκυκλοφόρησε η Μ5(400 ίπποι) είχε 420.
Η νέα Μ5 θα έχει 500 ίππους και 550 στην έκδοση CSL ενώ η Μ3
400 (όσους η παλιά Μ5).
Γενικά, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο(συνυπολογίζοντας ότι το S3 θα έχει 280 και το RS3 350 ίππους) εγώ βλέπω τη σειρά 1 να εφοδιάζεται με κινητήρα 300-350 ίππων. -
Ο χρήστης 3600S έγραψε:
Kalispera,To autokinito stin arxi tha kiklofwrisei me 2 petreleo kai 2 dizelo kinitires.
.............Δεν ειναι το ιδιο πραγμα ;Ντιζελ και πετρελαιο;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Kalispera,
To autokinito stin arxi tha kiklofwrisei me 2 petreleo kai 2 dizelo kinitires.
.............Δεν ειναι το ιδιο πραγμα ;Ντιζελ και πετρελαιο;
Μάλλον ο φίλος μετέφρασε το **petrol **and diesel κάπως βιαστικά.
-
Ops, pedia me sinxwrite, nai ine 2 Benzini kai 2 Petreleo
-
Nickola, akoma i M5 stin arxi tha ixe 550 aloga, alla i BMW ithele na ine apolitos apegadiastos o kinitiras apo axiopistia kai etsi erixe ligo tis strofes ( stis peripou 8000 apo 8700 ) kai sinepws ta aloga se 'mono' 500 gia na min exei provlime to moter gia 150.000 xiliometra
Apiseis to RS6 exei 480 aloga auti tin stigmi kai gia ligo kero akoma.
H klassiki ekdwsi stin opia anaferese exei 450 fisika.
Νέα BMW Μ1 - Ωραίο μωρό η μπέμπα!!!