-
Οταν μπουν καμερες* μονιμα ενεργοποιημενες στα περιπολικα τους 8α εχουν το απολυτο πειστηριο για οποιαδηποτε παραβαση, ενω 8α περιοριστουν κ οι ιδιοι απο τις μ!@#%ς που κανουν..
*Εdit: Οχι ρανταρ-καμερες. Κανονικες συνδεδεμενες με ενα κεντρο οπου 8α βιντεοσκοπουν συνεχομενα οτι γινεται σε κα8ε αυτοκινητο.
-
Κάμερες και φωτογραφικές; Στην αρχή μέχρι να τις μάθουμε, κάτι θα κάνουν...
Θυμάμαι το '97 που είχαμε πάει διακοπές στη Γερμανία από όσες κάμερες περάσαμε από μπροστά οι τακτικοί οδηγοί φρέναραν μόλις έφταναν στο σημείο που τους 'έπιανε' η κάμερα και μετά ξαναεπιτάχυναν με όριο 50χλμ μας περνούσαν με 60 και 70χλμ! μερικοί
Υ.Γ: Μας φιλοξένισε ένας ξάδερφος μας και είχανε θίξει το θέμα (ήμουν 12 χρονών τότε μ'αρεσε το θέμα κι άκουγα όλος αυτιά ) -
λοιπον
τα συ,μβατικα αυτοκινητα δεν εχουν φωτο-ρανταρ αλλα απλο ρανταρ
τα επιβεβαιωμενα ειναι 3......μανεψτε xsara station τα 2 απο αυτα ειναι μαλλον της τροχαιας γλυφαδας και κινουνται για ευνοητους λογους στην παραλια.....ενα ασπρο και ενα ασημι και τα 2 με φιμε....το αλλο ειναι μπλε και απ οτι εχω καταλαβει κινειται στην περιοχη των μεγαρων.....τα περισσοτερα συμβατικα αυτοκινητα της αστυνομιας ξεχωριζουν απο τα κοινα ΙΧ απο την κεραια για ασυρματο που εχουν -
Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
Ούτε τα αντιρανταρ είναι λύση πια, ειδικά για τα ραντάρ που έχουν στα περιπολικά. Μην σας πουλήσουν κανένα, δεν θα δουλέψει, τα χρήματά σας θα χάσετε. Δουλεύουν μόνο στα παλιά φωτογραφικά και στα παλιά φορητά, αλλά όλα αυτά καταργούντε σιγα σιγά.
Συγνώμη αλλά κάνεις λάθος: Τα radar των περιπολικών ανιχνεύονται (Gatso, σε K band) από αρκετή απόσταση για να αντιδράσει κανείς, από προσωπική εμπειρία. Επίσης από προσωπική εμπειρία, αυτά που χρησιμοποιουν γύρω από το κέντρο της Αθήνας σε αργίες ανιχνεύονται από πολύ μεγάλες αποστάσεις (MPH K-15). Τα φορητά με φωτογραφικές (mini-Gatso) ανιχνεύονται, αλλά σε μικρές αποστάσεις. Τα μόνα 'δυσκολα' είναι τα laser, όπως έχουμε συζητήσει στο forum επανειλημμένως.
Με GPS δουλεύουν τα σύγχρονα και όποιος ξέρει ελάχιστα από GPS μπορεί να καταλάβει αν μπορείς να τα ανακαλύψεις...
Αν εννοείς συσκευες μέτρησης ταχύτητας με GPS, κάτι τέτοιο δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου. Επίσης δεν μπορώ να φανταστώ πως θα λειτουργούσε ένα τέτοιο σύστημα...
Τα μόνα non-radar/laser είναι είτε με ανιχνευτές πάνω/μέσα στο οδόστρωμα είτε με απλή φωτογράφηση και μέτρηση της μετακίνησης του ειδώλου. -
Ο χρήστης ntliks έγραψε:
gosth']
Με GPS δουλεύουν τα σύγχρονα και όποιος ξέρει ελάχιστα από GPS μπορεί να καταλάβει αν μπορείς να τα ανακαλύψεις...Αν εννοείς συσκευες μέτρησης ταχύτητας με GPS, κάτι τέτοιο δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου. Επίσης δεν μπορώ να φανταστώ πως θα λειτουργούσε ένα τέτοιο σύστημα...
(...)Απλό: Για να μπορέσει να μετρήσει μια τέτοια συσκευή την ταχύτητά σου, θα πρέπει να βρίσκεται πάνω στο όχημά σου, σωστά;
ΆΡΑ, αρκεί ένας εκτοξευτήρας με τη συσκευή. Το αστυνομικό που πρόκειται να βεβαιώσει την κλήση μετακινείται σε απόσταση βολής (ας πούμε ~50m) και το αρμόδιο όργανο βγάζει τον εκτοξευτήρα απο το παράθυρο, σκοπεύει και... εξαπολύει το βλήμα - συσκευή ανίχνευσης της ταχύτητας με GPS το οποίο διαθέτει έναν σχετικά ισχυρό μαγνήτη/βεντούζα ίσως για να μπορέσει να κολλήσει επάνω στο διαπράττοντα την παράβαση όχημα και να μετρήσει την ταχύτητά του, η οποία θα μεταβιβαστεί (μέσω του δορυφόρου) στον δέκτη που διαθέτει το περιπολικό. -
Kala polles tainies vlepeis mou fainetai
Sovara tora, ginetai pouthena auto? polys kopos gia to tipota
(sorry gia ta greeklish alla kollise to pliktrologio sta agglika kai den kserw na to allaksw)
-
Κι αυτο 'απο ταινια βγηκε' αλλα ειναι πραγματικοτητα:
Εχουν αρχισει δοκιμες (οχι στο δρομο ομως) για μηχανημα που εχει το περιπολικο στις ε8νικες οδους κ 'φρεναρει' τον παραβατη μπλοκαρωντας κατι στο αυτοκινητο του (εγκεφαλο? δεν ειμαι σιγουρος για τα τεχνικα)..
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Κι αυτο 'απο ταινια βγηκε' αλλα ειναι πραγματικοτητα:Εχουν αρχισει δοκιμες (οχι στο δρομο ομως) για μηχανημα που εχει το περιπολικο στις ε8νικες οδους κ 'φρεναρει' τον παραβατη μπλοκαρωντας κατι στο αυτοκινητο του (εγκεφαλο? δεν ειμαι σιγουρος για τα τεχνικα)..
Αυτό ήταν μία πρόταση που έγινε απο κάποιον Εγγλέζο Police Constable (νομίζω υπήρχε ένα παλιό thread πάνω στο θέμα αυτό). Τα αυτοκίνητα θα βγαίνουν απο το εργοστάσιο με ένα δέκτη συνδεδεμένο στο ECU. Η ασυνομία θα μπορεί να στέλνει ένα σήμα προς αυτό το δέκτη και κατα βούληση να σβήνει τη μηχανή όποιου αυτοκινήτου θέλει.
Άλλη μία 'πανέξυπνη' ιδέα που για πολλούς λόγους αποκλείεται να εφαρμοστεί.
-
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Kala polles tainies vlepeis mou fainetaiSovara tora, ginetai pouthena auto? polys kopos gia to tipota
(sorry gia ta greeklish alla kollise to pliktrologio sta agglika kai den kserw na to allaksw)
lol
Φυσικά και αστειεύομαι... -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Η ασυνομία θα μπορεί να στέλνει ένα σήμα προς αυτό το δέκτη και κατα βούληση να σβήνει τη μηχανή όποιου αυτοκινήτου θέλει.Άλλη μία 'πανέξυπνη' ιδέα που για πολλούς λόγους αποκλείεται να εφαρμοστεί.
πλαααααααακα μας κανουν???αυτοι πανε να μας σκοτωσουν αμεσως με αυτο το 'εργο'!!!!
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Κι αυτο 'απο ταινια βγηκε' αλλα ειναι πραγματικοτητα:
Εχουν αρχισει δοκιμες (οχι στο δρομο ομως) για μηχανημα που εχει το περιπολικο στις ε8νικες οδους κ 'φρεναρει' τον παραβατη μπλοκαρωντας κατι στο αυτοκινητο του (εγκεφαλο? δεν ειμαι σιγουρος για τα τεχνικα)..
Αυτό ήταν μία πρόταση που έγινε απο κάποιον Εγγλέζο Police Constable (νομίζω υπήρχε ένα παλιό thread πάνω στο θέμα αυτό). Τα αυτοκίνητα θα βγαίνουν απο το εργοστάσιο με ένα δέκτη συνδεδεμένο στο ECU. Η ασυνομία θα μπορεί να στέλνει ένα σήμα προς αυτό το δέκτη και κατα βούληση να σβήνει τη μηχανή όποιου αυτοκινήτου θέλει.
Άλλη μία 'πανέξυπνη' ιδέα που για πολλούς λόγους αποκλείεται να εφαρμοστεί.
Δεν είναι ανάγκη να υπάρχει ιδικός δέκτης για να παρεμβάλεις στα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου. Η τεχνολογία υπάρχει από τις συσκευές ηλεκτρονικού πολέμου και δεν νομίζω να είναι δύσκολη η προσαρμογή τους σε εφαρμογές εναντίων των ηλεκτρονικών των αυτοκινήτων. Δεν ξέρω πόσο ασφαλές είναι να σβήσεις τον κινητήρα ενός αυτοκινήτου που κινείται με 160+ στην εθνική αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Αν δεν κάνω λάθος υπήρχε σχετικό άρθρο στους 4Τ παλιότερα που αναφερόταν σε τέτοιες παρεμβολές μέχρι και σβήσιμο του κινητήρα.
Για όσους κινούνται ή θα κινηθούν το καλοκαίρι στην Κρήτη ενημερωτικά υπάρχει άσπρο Octavia με radar. Πριν μερικές μέρες το είδα επί το έργο σε κλουβάκι που με προσπέρασε με υπερβολική ταχύτητα και με διπλή διαχωριστική. Η μέτρηση μάλλον γίνεται κατά την ώρα που το προσπερνάς. Τον πλησίασαν από αριστερά και του έδειξε ο συνοδηγός την ταυτότητα του κάνοντας του νόημα να σταματήσει.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Η τεχνολογία υπάρχει από τις συσκευές ηλεκτρονικού πολέμου.....Ποιές είναι αυτές οι συσκευές ηλεκτρονικού πολέμου και τί ακριβώς κάνουν? Το μόνο που γνωρίζω είναι το λεγόμενο jamming και αναφέρεται σε παρεμβολές ραδιοκυμάτων. Δέν μπορούν όμως σε καμία περίπτωση να επέμβουν στην λειτουργία μιας ηλεκτρονικής συσκευής.
-
[quote='EMMANOYHL'Για όσους κινούνται ή θα κινηθούν το καλοκαίρι στην Κρήτη ενημερωτικά υπάρχει άσπρο Octavia με radar. Πριν μερικές μέρες το είδα επί το έργο σε κλουβάκι που με προσπέρασε με υπερβολική ταχύτητα και με διπλή διαχωριστική. Η μέτρηση μάλλον γίνεται κατά την ώρα που το προσπερνάς. Τον πλησίασαν από αριστερά και του έδειξε ο συνοδηγός την ταυτότητα του κάνοντας του νόημα να σταματήσει.[/quote]
ναι ε????που το ειδες ακριβως αυτο?ηταν στο ηρακλειο ή σε αλλο νομο?
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Δεν είναι ανάγκη να υπάρχει ιδικός δέκτης για να παρεμβάλεις στα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου. Η τεχνολογία υπάρχει από τις συσκευές ηλεκτρονικού πολέμου και δεν νομίζω να είναι δύσκολη η προσαρμογή τους σε εφαρμογές εναντίων των ηλεκτρονικών των αυτοκινήτων. Δεν ξέρω πόσο ασφαλές είναι να σβήσεις τον κινητήρα ενός αυτοκινήτου που κινείται με 160+ στην εθνική αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Αν δεν κάνω λάθος υπήρχε σχετικό άρθρο στους 4Τ παλιότερα που αναφερόταν σε τέτοιες παρεμβολές μέχρι και σβήσιμο του κινητήρα.
............
Electro Magnetic Pulse ΕΜΡ :δεν ξερω αν υπαρχει συσκευη που να εκπεμπει ελενχομενα τετοιο παλμο ,αλλα ειναι ενα απο τα αποτελεσματα της εκρηξης πυρηνικης βομβας.Και απο οτι ξερω εκπεμπεται με την μορφη κυμματος (σαν να ριχνεις πετρα σε λιμνη ) οποτε θα νεκρωνει τα παντα μεσα στο πεδιο που καλυπτει.Θυμιζει ΜΑΤRIX !!!.Παντως αν θελουν να σε πιασουν αν ετρεχες μπορουν πολυ ευκολα να ζητησουν απο τις εταιρειες που φτιαχουν τις ECU των αυτοκινητων να αποθηκευουν στην μνημη τους την ταχυτητα ανα πασα στιγμη ,και μετα με την χρηση ενος LAPTOP/PDA που θα συνδεεται στην θυρα OBD ή οπως αλλιως λεγεται θα σε δινει κανονικα στην τροχαια στον ελενχο που θα σου κανει.Ενα εξελιγμενο TELL TELL κουμπακι. Επισης εχουμε και τα συστηματα που φρεναρουν απο μονα τους το αμαξι αν πλησιασεις πολυ το προπορευομενο αμαξι,και αυτα θα μπορουσαν να χρησιμοποιηθουν σε τετοιες περιπτωσεις.Μολις θα μπαινεις σε περιοχη που εχει σημανση για χαμηλοτερη ταχυτητα θα αρχιζει τοτε να επιβραδυνει το αμαξι μεχρι την 'επιθυμιτη' ταχυτητα.BIG BROTHER IS WATCHING US ALL
-
Εντάξει, μπορούν να στείλουν έναν τέτοιον παλμό, αλλά πως εξασφαλίζουν πως θα σταματήσει μόνο το παράνομο αυτοκίνητο και όχι και τα γύρω; Και όχι και το ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ;
Και όχι ο βηματοδότης του παρανομούντα, ή ακόμα χειρότερα και ενός αθώου οδηγού; -
Ο χρήστης ntliks έγραψε:
Ούτε τα αντιρανταρ είναι λύση πια, ειδικά για τα ραντάρ που έχουν στα περιπολικά. Μην σας πουλήσουν κανένα, δεν θα δουλέψει, τα χρήματά σας θα χάσετε. Δουλεύουν μόνο στα παλιά φωτογραφικά και στα παλιά φορητά, αλλά όλα αυτά καταργούντε σιγα σιγά.
Συγνώμη αλλά κάνεις λάθος: Τα radar των περιπολικών ανιχνεύονται (Gatso, σε K band) από αρκετή απόσταση για να αντιδράσει κανείς, από προσωπική εμπειρία. Επίσης από προσωπική εμπειρία, αυτά που χρησιμοποιουν γύρω από το κέντρο της Αθήνας σε αργίες ανιχνεύονται από πολύ μεγάλες αποστάσεις (MPH K-15). Τα φορητά με φωτογραφικές (mini-Gatso) ανιχνεύονται, αλλά σε μικρές αποστάσεις. Τα μόνα 'δυσκολα' είναι τα laser, όπως έχουμε συζητήσει στο forum επανειλημμένως.
Με GPS δουλεύουν τα σύγχρονα και όποιος ξέρει ελάχιστα από GPS μπορεί να καταλάβει αν μπορείς να τα ανακαλύψεις...
Αν εννοείς συσκευες μέτρησης ταχύτητας με GPS, κάτι τέτοιο δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου. Επίσης δεν μπορώ να φανταστώ πως θα λειτουργούσε ένα τέτοιο σύστημα...
Τα μόνα non-radar/laser είναι είτε με ανιχνευτές πάνω/μέσα στο οδόστρωμα είτε με απλή φωτογράφηση και μέτρηση της μετακίνησης του ειδώλου.Απο προσωπικη εμπειρια σας λεω οτι δουλευουνε αποτελεσματικά στο σύνολο των περιπτώσεων. Βεβαια laser δεν μου έτυχε ακομα ...
http://www.snooper-radar-detectors.co.uk/
http://www.snooper.co.uk
Το δεύτερο url έχει και συγκριτικά.
Προσωπικά ειχα ενα 815 και μολις παρηγγειλα το s4 !
Υπάρχει σχετικό thread με τα αντιρανταρ για όποιον ενδιαφέρεται.Οσον αφορα τους ιδιους τους αστυνομικούς καλό είναι να μην λεμε τίποτα στον χωρο που μας γραφουνε. Οτι εχουμε να πουμε τα λεμε στο δικαστήριο. Αν επιχειρηματολογήσεις στον δρομο το πιθανότερο ειναι να τους βρεις διαβασμένους στο δικαστήριο.
-
Ο χρήστης nickred έγραψε:
[quote='EMMANOYHL'Για όσους κινούνται ή θα κινηθούν το καλοκαίρι στην Κρήτη ενημερωτικά υπάρχει άσπρο Octavia με radar. Πριν μερικές μέρες το είδα επί το έργο σε κλουβάκι που με προσπέρασε με υπερβολική ταχύτητα και με διπλή διαχωριστική. Η μέτρηση μάλλον γίνεται κατά την ώρα που το προσπερνάς. Τον πλησίασαν από αριστερά και του έδειξε ο συνοδηγός την ταυτότητα του κάνοντας του νόημα να σταματήσει.ναι ε????που το ειδες ακριβως αυτο?ηταν στο ηρακλειο ή σε αλλο νομο?[/quote]
Τους πέτυχα στην «εθνική» οδό Ηρακλείου Μοιρών λίγο μετά του Νάθενα όπως έρχεσαι προς Ηράκλειο.
Τώρα όσων αφορά τις συσκευές ηλεκτρονικού πολέμου και το πώς λειτουργούν δεν μπορώ να σας διαφωτίσω δεν είναι το πεδίο δράσης μου και σίγουρα δεν μιλάμε για πυρηνική έκρηξη. Οι συσκευές αυτές δεν παρεμβάλουν μόνο σε ασύρματες τηλεπικοινωνίες ή μεταδώσεις δεδομένων αλλά και ενσύρματες λειτουργίες ή στη λειτουργία των ηλεκτρονικών συσκευών. Ένας ηλεκτρονικός θα ξέρει πιθανότατα περισσότερα. Θυμάμαι όμως καλά σχετική αναφορά στο περιοδικό που ανέφερε παρεμβολές που έφτασαν μέχρι το σβήσιμο του κινητήρα.
-
Να σβήσει ο κινητήρας από παρεμβολές γίνεται!
Μάλιστα μια εκδοχή λέει πως οι παρεμβολές έριξαν το ελικόπτερο στα Ίμια.Όμως πόσο εφικτό είναι (κατ'εμέ καθόλου) να σβήσεις ΑΥΤΟΝ τον κινητήρα και όχι και άλλους 10, και μαζί και συσκευές που πιθανώς είναι ζωτικής σημασίας για κάποιον παρευρισκόμενο;
-
Φανταζεσαι να πηγαινεις με 180 κμ στην εθνικη και να σου σβησουν τον κινητηρα? Δεν θα εχεις και πολυ καλη καταληξη.....
-
Σίγουρα είναι πολύ επικίνδυνο να σβήσεις τον κινητήρα κάποιου που κινείται με μεγάλη ταχύτητα στην εθνική. Αν μπορούν ή όχι να κατευθύνουν τις παρεμβολές σε συγκεκριμένο σημείο ώστε να μην επηρεάζουν όλα τα διερχόμενα αμάξια δεν το ξέρω αλλά δεν μου φαίνεται πολύ δύσκολο να κατευθύνουν τη δέσμη παρεμβολών όπως με τα χειροκίνητα radar.
Σε τελική ανάλυση δεν είναι αναγκαίο να σου σβήσουν τον κινητήρα, φτάνει αν σου δημιουργήσουν πιθανά διακοπές στην απόδοση ώστε να είναι προβληματική η συνέχιση της διαδρομής σου.
Άλλα κόλπα...... η τροχαία!!!!!!