Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 51
    • Best 0
    • Groups 0

    ntliks

    @ntliks

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    51
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ntliks Unfollow Follow

    Latest posts made by ntliks

    • RE: ''ξαφνικός θάνατος'' Starlet

      Σε εμένα παλαιότερα, με Starlet του '96, είχε βραχυκυκλώσει η πλακέτα του (εργοστασιακού) συναγερμού με αποτέλεσμα να κάψει την ασφάλεια τροφοδοσίας του, που είναι στο ίδιο κύκλωμα με 'ζωτικά' μέρη του αυτοκινήτου.
      Αποτέλεσμα, να σβήσει το αυτοκίνητο και να μην γυρίζει η μίζα. Η απενεργοποίηση του συναγερμού μάλλον δεν κάνει τίποτα σ'αυτή την περίπτωση.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      ntliks
    • RE: Περί Κλήσεων....

      Ο χρήστης gsa έγραψε:

      Πάντως μου έδωσε και μία πληροφορία ότι στην περιμετρική της Πάτρας τα φωτογραφικά 'παίζουν' με 90 και πάνω αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν στείλει καμία κλήση σε κανέναν.

      Μόνιμα φωτογραφικά gatso δεν πρέπει να υπάρχουν στην περιμετρική, αφού ούτε το detector πιάνει τίποτα ούτε έχω δει τίποτα ύποπτο, περνώντας σχεδόν κάθε μέρα από εκει. Οι κάμερες πριν και μετα τα τουνελ είναι παρακολούθησης. Η μόνη πιθανότητα είναι να έχει εγκαταστασθεί κάποιο ολοκληρωμένο σύστημα, με αυτές τις κάμερες και αισθητήρες στο οδόστρωμα, αν και το βλέπω απίθανο για Ελλάδα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      ntliks
    • RE: Μεθυσμένος Οδηγός!

      Το θέμα θα μπορουσε να είναι 'τι κάνει κανεις με το photoshop'...
      Προσέξτε λίγο ειδικά τις 3 τελευταίες: έχουν πάρει τα τρακαρισμένα,
      τα έχουν βάλει το ένα πάνω στο άλλο με σταθερό backroung...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      ntliks
    • RE: BMW compact

      Ο χρήστης TGD έγραψε:

      Ρε παιδιά έχω βάλει τον συναγερμό της μαμάς bmw στην compact και δεν μπορώ τον κάνω να χτυπήσει με τίποτα. Αναβοσβήνει ένα κόκκινο λαμπάκι κάτω από τον καθρέφτη και όταν πάω να ανοίξω το αμάξι με το κλειδί ή όταν το χτυπάω και το κουνάω δεν γίνετε τίποτα. Τι γίνετε μήπως δεν είναι ενεργοποιημένος?

      Δεν νομίζω να έχει χωριστό χειριστήριο, ενεργοποιείται με το κλειδί.
      Αναβοσβύνουν τα φλας όταν κλειδώνεις και ξεκλειδώνεις;
      Μήπως απλά δεν ενεργοποιείται με το παραμικρό;
      Πάντως το φωτάκι στον καθρέφτη (clown nose το λένε οι αμερικάνοι) και τα φλας ενεργοποιούνται χωριστά από τον ίδιο το συναγερμό...

      Όταν εγκατέστησαν τον συναγερμό πρέπει να σε ρώτησαν για το άνοιγμα
      της πόρτας, να κτυπάει ή όχι. Στο δικό μου αν ανοίξεις με το κλειδί χτυπάει
      και σταματάει μόλις βάλεις το κλειδί στη μηχανή (φαντάζομαι κάτι με το immobilizer γίνεται).
      Για να το δοκιμάσεις αν χτυπάει, αφησε ανοικτά τα τζάμια και βάλε το χέρι σου μέσα...
      Ο αισθητήρας για τους κραδασμούς είναι αρκετά αναίσθητος. Βρίσκεται στο πίσω φτερό της πλευράς του συνοδηγού, προσπάθησε να εντοπίσεις τις προσπάθειές σου εκεί.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      ntliks
    • RE: Άλλα κόλπα...... η τροχαία!!!!!!

      Ο χρήστης Tiger έγραψε:

      Οι κατασκευαστές πιθανότατα δίνουν από τα τρία το μακρύτερο,η εγγύηση μαλλον ειναι εφευρεση καποιου μαρκετίστα.

      Ακριβώς αυτό δίνουν οι κατασκευαστές....
      Μόνο όσοι που πουλάνε συσκευές που υποτίθεται ότι μπλοκάρουν τα radar δίνουν 'ticket rebate' για κάποιο μικρό χρονικό διάστημα.
      Επι της ευκαιρίας, βρηκα σε .pdf ένα παλιό άρθρο του Car (3/1996) με δοκιμές συσκευών παρεμβολής, στο http://www.remotesystems.com/Do Jammers Work.pdf (~20Mb)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      ntliks
    • RE: Άλλα κόλπα...... η τροχαία!!!!!!

      Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
      Τώρα όσο αφορά το αν ανιχνεύοντε τα GATSO κλπ να σας πω ότι τα αντιραντάρ έχουν κατευθηντικές κεραίες και για να ανιχνεύσουν ρανταρ που σε ακολουθεί θα πρέπει να είναι τοποθετημένο στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Πρακτικά θες δυο αντιραντάρ, ένα πίσω και ένα μπροστά, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα προλάβει κάποιος να μειώσει ταχύτητα στην περίπτωση που το περιπολικό τον ακολουθεί και ίσως έχει καταφέρει να καταγράψει την ταχύτητα πριν το αντιλιφθεί το αντιραντάρ.

      Οι ανιχνευτες (εκτός ενός μοντέλου) έχουν όντως 1 κατευθυντική κεραία που 'κοιτάει' προς τα μπροστά. Στην πράξη, για προπορευόμενο περιπολικό, περιμένεις να δεις ανακλάσεις από μεταλλικά αντικείμενα (πινακίδες, αντιθετα ερχομενα αυτοκίνητα, προπορευόμενα του περιπολικού οχήματα κλπ), το οποίο σε διαβεβαιώ ότι στην πράξη συμβαίνει.
      Συγκεκριμένα, όσες φορές έχω συναντήσει τέτοια περιπολικά πηγαίνουν πολύ σιγά και άκρη δεξια. Πριν τα εντοπίσω με το μάτι, αρχίζει να χτυπάει ο ανιχνευτής δίνοντας αρκετό χρόνο αντίδρασης. Με έξυπνη χρήση θα μπορούσαν όντως να αχρηστεύσουν τους ανιχνευτές, αλλά ας μην δίνουμε ιδέες.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      ntliks
    • RE: Άλλα κόλπα...... η τροχαία!!!!!!

      Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:

      Ούτε τα αντιρανταρ είναι λύση πια, ειδικά για τα ραντάρ που έχουν στα περιπολικά. Μην σας πουλήσουν κανένα, δεν θα δουλέψει, τα χρήματά σας θα χάσετε. Δουλεύουν μόνο στα παλιά φωτογραφικά και στα παλιά φορητά, αλλά όλα αυτά καταργούντε σιγα σιγά.

      Συγνώμη αλλά κάνεις λάθος: Τα radar των περιπολικών ανιχνεύονται (Gatso, σε K band) από αρκετή απόσταση για να αντιδράσει κανείς, από προσωπική εμπειρία. Επίσης από προσωπική εμπειρία, αυτά που χρησιμοποιουν γύρω από το κέντρο της Αθήνας σε αργίες ανιχνεύονται από πολύ μεγάλες αποστάσεις (MPH K-15). Τα φορητά με φωτογραφικές (mini-Gatso) ανιχνεύονται, αλλά σε μικρές αποστάσεις. Τα μόνα 'δυσκολα' είναι τα laser, όπως έχουμε συζητήσει στο forum επανειλημμένως.

      Με GPS δουλεύουν τα σύγχρονα και όποιος ξέρει ελάχιστα από GPS μπορεί να καταλάβει αν μπορείς να τα ανακαλύψεις...

      Αν εννοείς συσκευες μέτρησης ταχύτητας με GPS, κάτι τέτοιο δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου. Επίσης δεν μπορώ να φανταστώ πως θα λειτουργούσε ένα τέτοιο σύστημα...
      Τα μόνα non-radar/laser είναι είτε με ανιχνευτές πάνω/μέσα στο οδόστρωμα είτε με απλή φωτογράφηση και μέτρηση της μετακίνησης του ειδώλου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      ntliks
    • RE: Radar και πού βρίσκονται.

      Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
      η τροχαια εχει εξοπλιστει πλεον με συσκευες ρανταρ για το κυνηγι της ταχυτητας στους δρομους με νεα κινητα ρανταρ.........δηλαδη δεν χρειαζεται πλεον να στηνουν μπλοκα αλλα κινουμενοι με τα συμβατικα, κατα κανονα, αυτοκινητα της θα μπορουν να συλλαμβανουν εκεινους που υπερβαινουν τα ορια ταχυτητας χωρις να μπορουν να καταλαβουν απο που τους ηρθε.

      παντως ειδικα για αυτην την περιπτωση αραγε οι συσκευες αντιρανταρ κανουν τιποτα;;;;;;

      ή επειδη πιθανως ισως χρησιμοποιουν laser οταν θα χτυπαει το αντιρανταρ δηλ οταν θα εισαι διπλα τους και θα τους προσπερνας θα σε εχει ηδη πιασει οποτε την εβαψες!!!!!!!!

      Τα radar που χρησιμοποιούνε είναι Gatso, και δεν είναι φορητά αλλά
      προεγκατεστημένα σε περιπολικά με πολιτική περιβολή. Αυτή τη στιγμή
      υπάρχουν 10 τέτοια οχήματα σε όλη την Ελλάδα.
      Τα radar λειτουργουν σε K-Band και (τουλάχιστον από το δικό μου) ανιχνευτή πιάνονται σε απόσταση ικανή για να συνετισθεί κανεις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      ntliks
    • RE: Radar και πού βρίσκονται.

      Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
      Άκουσα (και μάλλον δεν είναι ράδιο αρβύλα) για κάποια νέα κινητά ραντάρ που έχει πάρει η τροχαία και καταγράφουν την ταχύτητα εν κινήσει!
      Έτσι σε ακολουθεί το (συμβατικό) περιπολικό, σε φωτογραφίζει και σου στέλνει την κλήση σπίτι...

      Δεν είναι ράδιο αρβύλα: Είχα ξαναγράψει σχετικό post, στο τμήμα από Κόρινθο μέχρι Διακοφτό έχω πετύχει αρκετές φορές Xsara Station Λευκό να κινείται με μικρή ταχύτητα και με ρανταρ σε λειτουργία (K Band). Υποθέτω ότι είναι εξοπλισμένο και με φωτογραφικό σύστημα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      ntliks
    • RE: Ερώτηση σχεκτικά με επίπεδα θορύβου εξατμήσεων στον ΚΟΚ

      Από το βιβλίο του Δημήτρη Σκαρλάτου 'Εφαρμοσμένη Ακουστική':

      Οι μετρήσεις περιγράφονται στους κανονισμους ISO 5130-1982.
      Το ηχόμετρο πρέπει να ικανοποιεί τις προδιαγραφές IEC651, **να xρησιμοποιείται το σταθμιστικό κύκλωμα Α **και η απόκριση να είναι στο FAST. Πριν από κάθε μέτρηση να γίνεται βαθμονόμηση του ηχομέτρου. Σε κάθε θέση μέτρησης θα πρέπει να γίνονται τουλάχιστον 3 μετρήσεις. Οι μετρήσεις είνια ικανοποιητικές αν δεν έχουν απόκλιση 2dB μεταξύ τους. Τελικά από τις μετρήσεις που ικανοποιούν τις παραπάνω προϋποθέσεις υπολογίζεται η αριθμητικη μέση τιμή.
      Η περιοχή μέτρησης θα πρέπει να είναι ανοικτή επίπεδη περιοχή από μπετόν, άσφαλτο ή άλλο σκληρό υλικό. Τα άκρα της επίπεδης επιφάνειας θα πρέπει να απέχουν τουλάχιστον 3m από τα άκρα του οχήματος και να μην υπάρχουν αντικείμενα σε απόσταση μικρότερη των 3m από το μικρόφωνο. Το όχημα θα πρέπει να βρίσκεται στο κέντρο της περιοχής με τη νεκρή ταχύτητα και να έχει θερμοκρασία λειτουργίας.
      Σε περίπτωση δικύκλων οι μετρήσεις θα γίνονται με τον κινητηριο τροχό υπερυψωμένο.
      Το ύψος του μικροφώνου θα βρίσκεται στο ίδιο ύψος με την εξάτμηση και δεν πρέπει να ειναι μικρότερο από 0.2m, θα βρίσκεται δε σε απόσταση 0.5m από την έξοδο των καυσαερίων.
      Ακολουθούν σχήματα τα οποία δειχνουν για μηχανές και επιβατηγά αυτοκίνητα θέση μικροφώνου 45+-10 μοίρες επίπεδη γωνία από τον άξονα της εξάτμισης.
      Η μηχανή θα πρέπει να λειτουργεί στις εξής συνθηκες:
      Δίκυκλα: **n/2 αν n>5000 και 3n/4 αν n

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      ntliks
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr