-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/523427/
ΟΧΙ ΛΕΥΤΕΡΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ!
-
-
Πολυ ωραιες φωτογραφιες Βασιλη !!!!
Απο ποιο βιβλιο ειναι ? -
Η απάντηση στο cafe διαχρονικέ teddy boy,μη γεμίσουμε άσχετα το topic.
-
Δυστυχώς δεν έχω τα LIFE που είναι δημοσιευμένες.Από ιταλικό τύπο που μου εστάλει πρόσφατα διάβασα αυτό,'Dmitri Kessel Italy source:life - Google Image Search' και τις βρήκα.Υπάρχουν και πολύ ενδιαφέρουσες για Aviation.
-
Ολλανδία Μάαστριχ.Η ετήσια έκθεση ιστορικού αυτοκινήτου,με κύριο θέμα τα 100 χρόνια της Alfa Romeo.
http://picasaweb.google.de/Gerrit.Heide ... 3425661954
-
-
Το σασμαν δεμενο πανω στην μηχανη και ολο μεσα στο αμαξι;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το σασμαν δεμενο πανω στην μηχανη και ολο μεσα στο αμαξι;Αυτό το έχω δει ακόμα και τώρα να το κάνουν σε συνεργεία που φτιάχνουν παλαότερα αυτοκίνητα.
-
Και καινούρια φυσικά...πού το πρόβλημα?
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Και καινούρια φυσικά...πού το πρόβλημα?Κανενα προβλημα απλα μου φανηκε λιγο περιεργο.
Συγνωμη για το -
Εμένα περίεργο θα μου φαινόταν, στη φάση της γραμμής παραγωγής, να προσπαθούν να κεντράρουν το πριζ-ντιρέκτ στον δίσκο, με το μοτέρ φορεμένο στο αυτοκίνητο (ή το αντίθετο). Είναι σαφώς πιο εύκολο να μονταριστεί το 'γκρούπ' εκτός, έστω κι αν στην τοποθέτηση στο αμάξωμα πρέπει να πάρει αυτή τη μυστήρια κλίση που φαίνεται στην τελευταία εικόνα.
-
Αυτό μου έκανε εντύπωση και εμένα, αλλά υπάρχει άλλος κάτω στον λάκκο...το είδα μετά...
-
Στα σημερινά είναι όλα μονταρισμένα επάνω στη γέφυρα, κινητήρας/σαζμάν/διαφορικό, άκρα, φρένα γόνατα αμορτισέρ, ακόμα και το ψυγείο, το αμάξωμα είναι λίγο ψηλά, το βαγόνι με το γκρούπ έρχεται από κάτω, ανεβαίνει, βιβώνουν με 4 βίδες τη γέφυρα που έχει τα πάντα επάνω, βιβώνουν το επάνω μέρος των αμορτισέρ και ενώνουν με φύσες τα καλώδια, βάζουν όλα τα σωληνάκια στη θέση τους και στο επόμενο στάδιο ένας τύπος έχει διάφορες μάνικες και γεμίζει όλα τα υγρά του, νερά/λάδια/υγρά φρένων.
Ας είναι καλά η Φίατ με το 128 που τα δίδαξε όλα αυτά, δημιουργία του απίθανου μηχανικού Ντάντε Τζακόζα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
και στο επόμενο στάδιο ένας τύπος έχει διάφορες μάνικες και γεμίζει όλα τα υγρά του, νερά/λάδια/υγρά φρένων.Εν έτει 2010, δεν πρέπει να είναι και τόσο 'τύπος' , για βραχίονα τον κόβω...
Ας είναι καλά η Φίατ με το 128 που τα δίδαξε όλα αυτά, δημιουργία του απίθανου μηχανικού Ντάντε Τζακόζα.
Γενικά, αυτό που περιγράφεις συνέβαινε σε κάθε αυτοκίνητο με εμπρός υποπλαίσιο, και φυσικά πολύ πρίν το 128 (Lancia, Mini, Peugeot 204...). Αυτός ήταν και ένας λόγος ύπαρξης των υποπλαισίων, να απλουστεύουν τη διαδικασία παραγωγής.
-
-
Η κούκλα μου
-
-
-
classic Alfa Romeo