-
'Το νέο Α6 είναι μια εμφανώς πιο...politically correct πρόταση, που όμως δεν εμπνέει, όπως η 530i, για το κάτι παραπάνω σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς'
Οι 4Τ, με τη φράση αυτή ουσιαστικά, συνοψίζουν τον χαρακτήρα των δύο αυτοκινήτων.
Στα αρνητικά του Α6, συγκαταλέγονται τα ελαστικά που φορούσε το αυτοκίνητο της δοκιμής, μιας και η μέτρια πλευρική πρόσφυσή τους, εξανέμιζε ακόμα και το πλεονέκτημα της τετρακίνησης(!).
Σε άλλο τέστ, αναφέρεται το Α6, σαν το μοντέλο με την καλύτερη απτή ποιότητα και συναρμογή, μεταξύ των δύο.
Ποιό είναι, λοιπόν, πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο ; (πιθανόν και όλης της κατηγορίας).
Ιδού το ερώτημα...Υ.Γ. Όπως και να 'χει, ανυπομονώ να το ανακαλύψω ιδίοις όμμασι !
http://www.bmw.com/generic/com/en/products/automobiles/showroom/5series/sedan/_img/highlight_design_overview_01.jpg
http://www.autoweek.nl/images/480/4650.jpg -
'Το νέο Α6 είναι μια εμφανώς πιο...politically correct πρόταση, που όμως δεν εμπνέει, όπως η 530i, για το κάτι παραπάνω σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς'
Οι 4Τ, με τη φράση αυτή ουσιαστικά, συνοψίζουν τον χαρακτήρα των δύο αυτοκινήτων.
Στα αρνητικά του Α6, συγκαταλέγονται τα ελαστικά που φορούσε το αυτοκίνητο της δοκιμής, μιας και η μέτρια πλευρική πρόσφυσή τους, εξανέμιζε ακόμα και το πλεονέκτημα της τετρακίνησης(!).
Σε άλλο τέστ, αναφέρεται το Α6, σαν το μοντέλο με την καλύτερη απτή ποιότητα και συναρμογή, μεταξύ των δύο.
Ποιό είναι, λοιπόν, πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο ; (πιθανόν και όλης της κατηγορίας).
Ιδού το ερώτημα...Υ.Γ. Όπως και να 'χει, ανυπομονώ να το ανακαλύψω ιδίοις όμμασι !
http://www.bmw.com/generic/com/en/products/automobiles/showroom/5series/sedan/_img/highlight_design_overview_01.jpg
http://www.autoweek.nl/images/480/4650.jpg -
'Το νέο Α6 είναι μια εμφανώς πιο...politically correct πρόταση, που όμως δεν εμπνέει, όπως η 530i, για το κάτι παραπάνω σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς'
Οι 4Τ, με τη φράση αυτή ουσιαστικά, συνοψίζουν τον χαρακτήρα των δύο αυτοκινήτων.
Στα αρνητικά του Α6, συγκαταλέγονται τα ελαστικά που φορούσε το αυτοκίνητο της δοκιμής, μιας και η μέτρια πλευρική πρόσφυσή τους, εξανέμιζε ακόμα και το πλεονέκτημα της τετρακίνησης(!).
Σε άλλο τέστ, αναφέρεται το Α6, σαν το μοντέλο με την καλύτερη απτή ποιότητα και συναρμογή, μεταξύ των δύο.
Ποιό είναι, λοιπόν, πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο ; (πιθανόν και όλης της κατηγορίας).
Ιδού το ερώτημα...Υ.Γ. Όπως και να 'χει, ανυπομονώ να το ανακαλύψω ιδίοις όμμασι !
http://www.bmw.com/generic/com/en/products/automobiles/showroom/5series/sedan/_img/highlight_design_overview_01.jpg
http://www.autoweek.nl/images/480/4650.jpg -
Alakse lastixa kai meta blepoume.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Alakse lastixa kai meta blepoume.Οτι θα νικήσει πάλι η BMW και τότε δεν θα υπάρχουν δικαιολογίες
-
Νομίζω όταν αποφασίσει η BMW να πιάσει την κορυφή της κατηγορίας, δεν τη σταματάει κανείς...και πολύ περισσότερο η Audi. Μόνο στην Mercedes βλέπω αντίπαλο με την αξιόλογη E και τον Kompressor αλλά σε αυτό που εγώ θεωρώ άυτοκίνητο δεν υπάρχει αντίπαλος.
-
Για μένα BMW. Αν και περιμένω την wagon για να πώ οτι αυτό είναι το απόλυτο όχημα της κατηγορίας. Αλλά από την άλλη έχω περίεργα γούστα εγώ. Εδώ δηλώνω fun του Bangle
-
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΜΕ ΤΟΝ CHRISTOPHER ΟΤΙ Η BMW ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΔΗΓΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣTA, ΑΛΛΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ MERCEDES ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ AUDI. ΜΕΤΑΞΥ AUDI ΚΑΙ MERCEDES ΟΠΟΙΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΑΥΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΑΡΕΙΣ, TO AUDI ΥΠΕΡΤΕΡΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΟΔΗΓΙΚΑ. ΕΧΩ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ Α8, BMW 7 SERIES KAI MERCEDES 500. BMW ΚΑΙ AUDI HTAN ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ MERCEDES KAI ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ Α8 ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΗ. ΣΤΟ Α6 ΙΣΩΣ ΑΝ ΑΛΛΑΧΤΟΥΝ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
-
Αγαπητέ Κώστα 1970/Christopher , έχω επίσης οδηγήσει Mercedes, Audi , BMW, μπορώ με σιγουριά να πω οτι η BMW kai h Mercedes είναι αυτοκίνητα αρκετά καλύτερα συνολικά απο AUDI. Eidikα η σειρά 7 και η S δεν μπορώ να την συγκρίνω με τίποτα με το Α8. Eνδιαφέρον έχει μια εκπομπή του topgear που συγκρίνει το S600 με Α8 kai meta me Maybach Ειδικά η S600 που την οδήγησα πολλές φορές είναι πολύ καλύτερη και απο την 760i και απο το Α8. Εκεί μάλιστα που το AUDI είναι αρκετά πίσω είναι η οδηγική του απολαυση. Έχει αρκετά νεκρό τιμόνι. Ποιά αυτοκίνητα οδήγησες και ήταν οδηγικά καλύτερο το AUDI απο Mercedes?? Έχοντας οδηγήσει πάνω απο 8 διαφορετικές Mercedes kai 4-5 ΑUDI, ποτέ μα ποτέ δεν είδα AUDI καλύτερο οδηγικά!!!
Christopher η Μercedes δεν αποτέλει αντίπαλο με την Kompressor γιατί τουλάχιτον έτσι αποκαλεί τα πολύ φθηνά της αυτοκίνητα τουλάχιστον εδω USA. To μικρότερο Ε class εδώ που υπάρχει στην αγορά είναι το Ε320 που ειναι αντίπαλος της 530. Ακόμα και οι V12 της Mercedes είναι twin supercharged αλλά δεν γράφουν kompressor. Δεν αποκαλούνται έτσι.
Έχοντας οδηγήσει και την καινούργια 530 και το Α6 3.2 νομίζω οτι στα πάντα η 530 είναι καλύτερη απο το Α6 εκτός απο το design το οποίο προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου ετσι πως έχει αλλάξει.Εκει που η BMW έχει πλεονέκτημα είναι η οδική της συμπεριφορά. Πέρα απο εκεί νομίζω οτι η Mercedes δίνει πολύ περισσότερα σαν αυτοκίνητο. Ειδικά όταν μιλάμε για αυτοκίνητα πολυτελείας.
Η BMW που πραγματικά μου έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν η M5. Την είχα αγοράσει το 2000 και την κράτησα μέχρι πριν 5 μήνες. Ήταν φανταστικό αυτοκίνητο απο κάθε άποψη. Απο εκεί και πέρα πέρασαν πολλά BMW και Μεrcedes απο τα χέρια μου και νομίζω οτι τον συνδιασμό πολυτελές/ασφαλές/ευχάριστω όχημα τον κερδίζει μόνιμα η Μercedes. Αποκλείω την σειρα 3 kai C απο τις συγκρίσεις μου γιατι αναφέρομαι σε μεγαλύτερες κατηγορίες.Είχα και την 325ι πού ήταν ενα όμορφο μικρό αυτοκίνητο για εμένα.
Με εκτίμηση,
Δημήτρης -
Aν θέλετε δείτε και το Chrysler 300C ώς αντίπαλο αυτοκίνητο. Εδώ το αυτοκίνητο αυτό θεωρείται φανταστικό απο πολλούς. Έχει μηδαμινή τιμή για αυτά που προσφέρει.
Chrysler 300C $32,000 (26700 euro)
5.7 Hemi V8 340hp με οτι θα μπορούσε να ζητήσει κάποιος απο ένα αυτοκίνητο. Η Mercedes E500 (302hp) ξεκινάει απο $57,000 (47500 euro). Σχεδόν διπλάσια τιμή!!! Είναι βέβαια και καλύτερη, αλλά όχι καλύτερη για $25,000 όση και η διαφορά τους!
Όταν είδα το design toy 300 απλά το κοιτούσα για αρκετή ώρα. Η σύζηγος μου πρόσφατα πήρε το Accord V6. (πρίν 12 μήνες).. Άν είχα δει το νέο Chrysler σίγουρα θα το είχαμε αγοράσει..Νομίζω οτι στην Ευρώπη οι τιμές του θα είναι αντίστοιχες. Όχι όμως και στην Ελλάδα μάλλον όπου αυτοί οι κυβισμοί είναι μάλλον απαγορευμένοι για πολλούς.
Με εκτίμηση,
Δημήτρης. -
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Aν θέλετε δείτε και το Chrysler 300C ώς αντίπαλο αυτοκίνητο. Εδώ το αυτοκίνητο αυτό θεωρείται φανταστικό απο πολλούς. Έχει μηδαμινή τιμή για αυτά που προσφέρει.
Chrysler 300C $32,000 (26700 euro)
5.7 Hemi V8 340hp με οτι θα μπορούσε να ζητήσει κάποιος απο ένα αυτοκίνητο. Η Mercedes E500 (302hp) ξεκινάει απο $57,000 (47500 euro). Σχεδόν διπλάσια τιμή!!! Είναι βέβαια και καλύτερη, αλλά όχι καλύτερη για $25,000 όση και η διαφορά τους!
Όταν είδα το design toy 300 απλά το κοιτούσα για αρκετή ώρα. Η σύζηγος μου πρόσφατα πήρε το Accord V6. (πρίν 12 μήνες).. Άν είχα δει το νέο Chrysler σίγουρα θα το είχαμε αγοράσει..Νομίζω οτι στην Ευρώπη οι τιμές του θα είναι αντίστοιχες. Όχι όμως και στην Ελλάδα μάλλον όπου αυτοί οι κυβισμοί είναι μάλλον απαγορευμένοι για πολλούς.
Με εκτίμηση,
Δημήτρης.Το 300C το πηρα μια βολτα για καμμια 45αρια λεπτα το περασμενο Σαββατο. Καλα μιλαμε ειναι 10-ετιες μπροστα απο τα προηγουμενα της Chrysler. Η επιταχυνση ειναι χωρις προβλημα, το στερεο ειναι πολυ καλο, εχει navigation για να μην χανομαστε κιολας. Ειναι γεγονος οτι δεν υπαρχει replacement for displacement οτι και να κανει κανεις. Καλα ακουσα οτι ηδη υπαρχει υπερσυμπιεστης για την μηχανη hemi Αντε αν δεν μας φτανουν 340 αλογα βαλε 500 να εχουμε κοπαδι.
Για 36-37 χιλ δολ ειναι φοβερη αγορα. Τα πολλα κυβικα προκαλουν αλεργια στην Ελλαδα Και για να μην παραπονιουνται πολλοι για την καταναλωση ειναι πολυ καλυτερη. 24- 29 μιλια στο γαλλονι ειναι φοβερα. Βεβαι αμα αρχισει κανει τα γκαζια και τα kickdown θα καιει μπολικα. Αλλα αυτο το περιμενει κανεις. Αντε και στο τελος του ετους ερχεται και το 4τρακινητοΝικος
ΥΓ: Δημητρη καλως ηρθες στο φορουμ. Βλεπω εισαι πολυγραφοτατος σε 3 μερες σχεδον 30 ποστ. Κατα που μενεις εν Αμερικα αν επιτρεπεται;
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Το 300C το πηρα μια βολτα για καμμια 45αρια λεπτα το περασμενο Σαββατο. Καλα μιλαμε ειναι 10-ετιες μπροστα απο τα προηγουμενα της Chrysler. Η επιταχυνση ειναι χωρις προβλημα, το στερεο ειναι πολυ καλο, εχει navigation για να μην χανομαστε κιολας. Ειναι γεγονος οτι δεν υπαρχει replacement for displacement οτι και να κανει κανεις. Καλα ακουσα οτι ηδη υπαρχει υπερσυμπιεστης για την μηχανη hemi Αντε αν δεν μας φτανουν 340 αλογα βαλε 500 να εχουμε κοπαδι.
Για 36-37 χιλ δολ ειναι φοβερη αγορα. Τα πολλα κυβικα προκαλουν αλεργια στην Ελλαδα Και για να μην παραπονιουνται πολλοι για την καταναλωση ειναι πολυ καλυτερη. 24- 29 μιλια στο γαλλονι ειναι φοβερα. Βεβαι αμα αρχισει κανει τα γκαζια και τα kickdown θα καιει μπολικα. Αλλα αυτο το περιμενει κανεις. Αντε και στο τελος του ετους ερχεται και το 4τρακινητοΝικος
ΥΓ: Δημητρη καλως ηρθες στο φορουμ. Βλεπω εισαι πολυγραφοτατος σε 3 μερες σχεδον 30 ποστ. Κατα που μενεις εν Αμερικα αν επιτρεπεται;
Πραγματικά το 300C είναι πολύ καλό αυτοκίνητο για τα χρήματα του. Πάντως και τα προηγούμενα μοντέλα της Chrysler (300M, Concorde) για τα χρήματα τους πάντα στην Αμερική δεν ήταν άσχημες επιλογές (αν και προσωπικά μάλλον δεν θα τα αγόραζα) Το design του 300C προσωπικα το ερωτεύτηκα. Μου θυμίζει αυτοκίνητα των $150,000 και πάνω!
Αν σου δωθεί η ευκαιρία οδήγησε και την Cadillac CTS-V. Για $50,000 το αμάξι είναι απλα τρομερό (προσωπικά τα αυτοκίνητα τα κρινω ως κατηγορία και τιμή την ίδια στιγμη )Αυτές τις ημέρες Νίκο μόλις γύρισα απο δουλείες που είχα εξωτερικό και χαλάρωνα λίγο τους ρυθμούς μου και αφού ανακάλυψα το forum αυτό σκέφτηκα είναι καλό να συμμετάσχω. Προσωπικά μένω Νew York and San Francisco. SF είμαι κάθε μήνα λόγω δουλειάς. Εσυ πού είσαι CA?
Σε κατηγορίες άνω των 2500cc υπάρχουν πραγματικά πολλές επιλογές που στην Ελλάδα δεν είναι γνωστές. Απο την ψηφοφορία αυτή φαίνεται , (χωρίς προς Θεου να το κατηγορώ! ) οτι ακόμα και σε κατηγορίες μεγάλων κυβικών οι περισσότεροι στην Ελλάδα θα σκεφτούν αυτοκίνητα που έχουν συνηθίσει με μικρούς κυβισμούς. Βέβαια απο την αλλή και εγω ομολογώ οτι δεν γνορίζω κατα πόσο έρχονται αυτα τα αυτοκίνητα που έχω στο μυαλό μου στην Ελλάδα.
-
New Acura TL. Owns all.
-
Το νέο Audi θα πουλήσει σαν τρελό. Το Α6 και το Ε-Class θα είναι οι ηγέτες της κατηγορίας στις πωλήσεις. Η BMW...... δυστηχώς δεν έχει τα προσόντα να κάνει κάτι καλό με την εμφάνιση που του έδωσε ο χαζοαμερικάνος.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
New Acura TL. Owns all.Αλιμονο....
Για καθε AUDI-BMW-MERCEDES υπαρχει και ενα ACURA-HONDA που ειναι καλυτερο!!!!!!!!!Γεγονος ειναι οτι οι πωλησεις της BMW οχι μονο δεν μειωνονται αλλα αυξανονται (συνολικα). Οπως επισης οτι ολο και ποιο πολυ κοσμος συνηθιζει αυτο το design. Εχω πολλους γνωστους που με την αφιξη της 7αρας,5αρας,Ζ4 ειπαν για εκτρωματα κλπ. Τωρα πια τις εχουν συνηθησει και πχ η Ζ4 και η 5αρα τους αρεσει πολυ.
-
Πάντως,το στοιχείο που με έστειλε 'αδιάβαστο' στο τεστ των 4τροχών ήταν το ζύγισμα των μοντέλων (επ΄ευκαιρίας,μπράβο στους τροχούς για την πρόσθεση και αυτού του στοιχείου στα τεστ)!
Είδατε κατανομή η 5?Κοντά στο 50-50!Και μιλάμε για ένα αυτοκίνητο οικογενειακό,το οποίο απευθύνεται κυρίως σε ώριμες ηλικίες.
Κακά τα ψέματα,μπορεί η Άλφα να κατέχει την πρώτη θέση στην καρδιά μου,οφείλω όμως να παραδεχτώ ότι η BMW μετά την Ε36 προσέχει οδηγικά όλα της τα αυτοκίνητα,ώστε να είναι ενδιαφέροντα (εξαιρουμένων των 316)! -
Έχεις κανένα πρόβλημα με τον φίλο μου τον Chris????
Ο χρήστης sado έγραψε:
Το νέο Audi θα πουλήσει σαν τρελό. Το Α6 και το Ε-Class θα είναι οι ηγέτες της κατηγορίας στις πωλήσεις. Η BMW...... δυστηχώς δεν έχει τα προσόντα να κάνει κάτι καλό με την εμφάνιση που του έδωσε ο χαζοαμερικάνος. -
Λοιπον απο την εμπειρια μου που εχω απο Α6 προηγουμενο 1.8T μπορω να πω οτι οι πληροφοριες που σου μεταφερει απο το δρομο ειναι ανυπαρκτες με λιγα λογια το αυτοκινητο αποστειρωνει τα παντα.Αλλωστε για αυτον το λογο κατασκευαστηκε και οχι για τον ενθουσιωδη οδηγο.Για να λενε τα περιοδικα οτι εχει λιγο πιο αμεσο συστημα διευθυνσης kai οτι ακομα υπολυπεται της 5αρας μαλλον και παλι δεν απευθυνεται στον ενθουσιωδη οδηγο.Αν ομως εξαιρεσουμε τον τομεα της οδηγικης απολαυσης στα υπολοιπα πιστευω οτι χτυπαει κορυφη χαλαρα.Δεν εχει να ζηλεψει τιποτα σε κινητηρες ποιοτητα και οδηγικη συμπεριφορα.Εκει ομως που δεν εχει αντιπαλο ειναι στο εσωτερικο.Πραγματικα πολυ πρωτοτυπο-πανεμορφο τιμονι-οδηγοκεντρικη σχεδιαση ταμπλο-πιο ευκολο στη χρηση το MMI σε σχεση με το i-drive-τεραστιοι χωροι kai φυσικα εχει το καλυτερο αυτοματο κιβωτιο που εχει κατασκευαστει μεχρι αυτη τη στιγμη.Καλα εχετε δει το ψυχρο εσωτερικο της 5αρας που τα πλαστικα ειναι περισσοτερα και απο fiat?Παιδες δεν ξερω τι γινεται στην αθηνα αλλα εδω στη πατρα ειναι ζητημα αν κυκλοφορουν 2 με 3ις 5αρες.Η 3αρα εχει σπασει ταμια σε πωλησεις και δεν ειναι τυχαιο οτι προτιμαται η 330 απο οτι μια 520.Καλα αυτο που γινεται με τις E-class ειναι απιστευτο.Σε καθε στροφη βλεπεις να ξεφυτρωνει και μια E-class.Σε λιγο οι E-CLASS ΘΑ περασουν σε πωλησεις την corolla .Προσφατα πετυχα και ενα Α6.Ποτε προλαβε να κυκλοφορησει?Οσο για τις πωλησεις το α3 πουλαει οσο και η 147 οταν πρωτοπαρουσιαστηκε.Με λιγα λογια τρελα.Δεν υπαρχει περιπτωση στην χωρας μας το ποκεμον του bangle η σειρα 1 να φτασει ουτε τις μισες πωλησεις απο το α3 ακομα και αν εχει οδηγικη συμπεριφορα βγαλμενη απο wrc.Βλεπετε η audi το εχει πιασει το νοημα και συνδιαζοντας το ονομα(βαρυ σαν ιστορια)και την συντηριτικη σχεδιαση(πλην ομως καλαισθητη) προχωρα με σταθερα βηματα στον εκθρονισμο της mercedes και bmw.Αφου η πλειοψηφια των ελληνων αγοραζει αυτοκινητο που να τους ανεβαζει το πρεστιζ και το κυρος γιατι η audi να ρισκαρει σχεδιαστηκα οπως η bmw.Και να τα αποτελεσματα του bangle.Πρωτη σε πωλησεις η τριαρα και μετα το x5.Ο μονος τροπος για να συμπαθησεις την 5αρα ειναι να την παρεις σε ανοιχτο χρωμα με 19αρα ζαντα και φυσικα να την οδηγησεις που εκει πιστευω οτι ειναι αχτυπητη.Παρολα τα κουσουρια της φυσικα και την προτιμω απο το a6.Sτα 50 μου το ξανασκεφτομαι για audi.
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Eidikα η σειρά 7 και η S δεν μπορώ να την συγκρίνω με τίποτα με το Α8. Ειδικά η S600 που την οδήγησα πολλές φορές είναι πολύ καλύτερη και απο την 760i και απο το Α8. Εκεί μάλιστα που το AUDI είναι αρκετά πίσω είναι η οδηγική του απολαυση. Έχει αρκετά νεκρό τιμόνι. Ποιά αυτοκίνητα οδήγησες και ήταν οδηγικά καλύτερο το AUDI απο Mercedes?? Έχοντας οδηγήσει πάνω απο 8 διαφορετικές Mercedes kai 4-5 ΑUDI, ποτέ μα ποτέ δεν είδα AUDI καλύτερο οδηγικά!!!Χμμμ... θα διαφωνήσω μαζί σου.
Αν για παράδειγμα πάρεις και οδηγήσεις αυτή τη στιγμή κάποιο μοντέλο της Mercedes και κάποιο αντίστοιχο της Audi, πιστεύω, όπως διαπίστωσα κι εγώ, πως στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς τα μοντέλα της Αudi υπερτερούν συγκριτικά με αντίστοιχα της Mercedes, και υστερούν σε αίσθηση με αυτά των BMW.Όσον αφορά το Α8, πιστεύω, είναι το μοντέλο της Audi που ξεχωρίζει περισσότερο σε σχέση με τις προτάσεις των BMW, Mercedes, περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη κατηγορία.
Θεωρώ το Α8, ως ένα από τα πιο σπόρ-πολυτελή αυτοκίνητα αυτή τη στιγμή.Τώρα, σχετικά με το Α6, δεν ξέρω ακόμα, πρέπει να το πιάσω πρώτα στα χέρια μου και μετά να δώ πιο μου αρέσει πιο πολύ, πιο προτιμάω, ποιό είναι το καλύτερο(?)
Για μένα προσωπικά, η νέα σειρά 5 της BMW, ίσως να έθετε υποψηφιότητα για ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα του κόσμου, χωρίς υπερβολή.
Λατρεύω το design της (ίσως είμαι από τους λίγους),
υποκλίνομαι στα συστήματα που χρησιμοποιεί για την οδική συμπεριφορά
και τέλος με σαγηνεύει η απλότητά της.Από την άλλη, έχοντας δεί και μόνο το νέο Α6, πιστεύω ότι εμφανισιακά με έχει εντυπωσιάσει (εξωτερικά, αλλά και στο εσωτερικό).
Βέβαια, η φιλοσοφία του νέου Α6 (όπως και όλων των νέων μοντέλων της Audi), πιστεύω ότι βρίσκεται κάπου ανάμεσα από BMW και Mercedes, με κλίση προς τη BMW.
Oυσιαστικά, προσπαθεί να τα προσφέρει όλα, να δώσει την πιο ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία, και όχι τόσο στο να σε συναρπάσει μόνο με την οδική συμπεριφορά (βλέπε BMW), ή μόνο με την πολυτέλεια (βλέπε Mercedes), αλλά με το συνδυασμό και των δύο παραπάνω.Τέλος, πιστεύω ότι η πρόταση της Mercedes, η E Class, έχει μείνει πλέον, πίσω από τις αντίστοιχες προτάσεις που ακούν στο όνομα Α6 και σειρά 5.
-
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ TECHNIK. ΤΟ AUDI ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΛΑΣΣΙΚΑ BMW KAI MERCEDES. BEBAIA ΟΠΩΣ ΕΙΧΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ, ΤΟ AUDI ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΛΕΙΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ BMW ΣΕ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΦΑΜΙΛΛΟ ΜΕ ΑΥΤΗΝ. ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ MERCEDES NA ΘΕΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑ: ΠΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΤΑΞΥ Α4 1.8Τ QUATTRO ΚΑΙ Ε200 (ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ) ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΑΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ? ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟ AUDI (ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΤΕΡ, ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, QUATTRO) KAI MONO ΙΣΩΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ (1 ΚΛΙΚ) ΝΑ ΥΠΕΡΤΕΡΕΙ Η MERCEDES KAI ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΒΕΒΑΙΑ.
Audi A6 3.2 quattro vs BMW 530i.....τελικός ;