-
Σε τιμή είναι σχεδόν η ίδια αλλά στο μεν corsa δεν έχει ραδιοcd και στο δε clio δεν έχει ζάντες.
-
Σε τιμή είναι σχεδόν η ίδια αλλά στο μεν corsa δεν έχει ραδιοcd και στο δε clio δεν έχει ζάντες.
-
Σε τιμή είναι σχεδόν η ίδια αλλά στο μεν corsa δεν έχει ραδιοcd και στο δε clio δεν έχει ζάντες.
-
to clio θεωρειται καλλιτερο σαν αμαξι, βεβαια ειναι πολυ στενο μεσα κατα τη γνωμη μου... ειμαι 1.85 και θεν χωραγα καλα... ειδικα πισω δραμα η κατασταση. το κορσα ομως εχει περισσοτερο χωρο, αλλα το πισω καθισμα ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΒΟΛΟ. αν δε σε ενδιαφερει καθολου το πισω καθισμα, ΚΛΙΟ. αν καθονται και πισω, κορσα.
το Κλιο εχει καλλιτερο μοτερι, και κρατηματα.
το κορσα καλλιτερο μεσα. -
Άμα πληρώσεις μετρητά ή με άτοκες δόσεις, τις ζάντες θα στις κάνουν δώρο.
Το clio είναι το καλύτερο που θα βρεις με αυτά τα λεφτά. Έχει εξοπλισμό υψηλότερο και υψηλότερης ποιότητας (ακόμα και το ηχοσύστημά του παίζει πολύ καλύτερα από αυτό του corsa αν θέλεις τέτοιο μέτρο σύγκρισης...), αλλά φυσικά και πάνω από όλα είναι αμάξι, ενώ το corsa είναι ένα χαριτωμένο κουβαδάκι με ρόδες που δεν καίει πολύ και είναι και ευκολοδήγητο.
ΥΓ: Δεν έχω Clio... Corsa έχω!
-
Δεν ξέρω το Clio και δεν μου αρέσει και πολύ αλλά μετά από το Corsa που είχα για λίγες μέρες νομίζω ότι δεν μπορεί να είναι χειρότερο.....συμφωνώ με το ευκολοοδήγητο κουβαδάκι με ρόδες!
-
Στο Κλιώ που έχουμε, ο adis4gr που είναι και 1.93, δεν έχει πρόβλημα. Αν εξαιρέσεις ότι τα πόδια του έχουν κολλήσει στο στήθος, είναι μια χαρά (πλάκα κάνω)! Πίσω σίγουρα δεν είναι σαν το Κόρσα, αλλά μη φανταστείτε και καμιά τρελή διαφορά. Πάλι για το Κλιώ θα πήγαινα, τώρα που έχω αρχίσει να εκτιμάω την οδική του συμπεριφορά...
-
μπροστα ειναι ενταξει το κλιω... πισω γινεται της κακομοιρας...
-
Το clio είναι καλύτερο οδηγικά, σε χώρους οι διαφορές είναι μικρές, οπότε εγώ θα προτιμούσα clio.
-
To Corsa στο 1.4 κάνει μόνο 10500 ευρώ. Το Clio πόσο κάνει? Αν κάνει 12000 η διαφορά δεν είναι αμελητέα. Αν θες αμάξι πόλης μάλλον Corsa, αν θες και διασκέδαση, ίσως καλύτερα Clio. Πριν αποφασίσεις κάνε ένα Test Drive. Καλές βόλτες!
-
Διαφορά κλάσης το Clio. Έχει πολύ καλή οδιγική συμπεριφορά και προσωπικά θα το έπαιρνα με κλειστά μάτια
-
Corsa
-
Κλειώ δεν έχω οδηγήσει, αλλά για το Κόρσα 1.2 που έχω οδηγήσει μπορώ να αναφέρω τα εξής:
Υπέρ
- Ομορφούτσικο εξωτερικά (υποκειμενικά φυσικά) με 'στιβαρή' όψη.
- Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής.
- Αξιοπιστία.
- Καλοί χώροι.
- Καλός κινητήρας.
- Καλός συνδυασμός άνεσης/στιβαρότητας ανάρτησης.
Κατά
- Απαράδεκτο τιμόνι, με εντελώς αποκομμένη και τεχνητή αίσθηση.
- Περίεργη αίσθηση πεντάλ φρένων.
- Σχετικά μέτριο κιβώτιο ταχυτήτων με σκληρό επιλογέα.
- Συντηρητική και 'βλοσυρή' σχεδίαση εσωτερικού.
- Αδιάφορη οδική συμπεριφορά (ασφαλέστατη όμως).
-
Έχω οδηγήσει και τα δυο, υπήρξα συνεπιβάτης και στα δυο, έχω Clio και λέω:
Clio δαγκωτό. Έξοχο στήσιμο, άψογη δυναμική συμπεριφορά, επαρκείς χώροι για τους μπροστινούς επιβάτες (οι πίσω ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ στα σουπερμίνι και μίνι είναι 'περιστασιακοί' επιβάτες), αρκετά καλοφτιαγμένο, πολύ καλός κινητήρας (που δεν ζητάει και τρελλές ποσότητες βενζίνης). Από αξιοπιστία, πολύ λίγα είναι τα παράπονα. Ο δε συνδυασμός άνεσης, κρατήματος και οδικής συμπεριφοράς είναι ένα ακόμα δείγμα της μυστικής συνταγής των Γάλλων, που οι Γερμανοί δύσκολα θα αποκωδικοποιήσουν. Είναι ασφαλές σε κάθε περίπτωση, συγχωρεί λάθη και, αν δεν φοβηθείς με τα πολλά χιλιόμετρα που μαζεύει πριν τις στροφές, θα μάθεις πολλά για το πώς στρίβουν γρήγορα. Και ενδεχομένως τον τρόπο αυτό στριψίματος και στησίματος να μην θες μετά να τον αλλάξεις με τίποτα.
Το Corsa από την άλλη είναι ένα πολύ αδιάφορο οδηγικά αυτοκίνητο, με κάπως καλύτερους χώρους (πίσω έχεις περισσότερο χώρο για το κεφάλι σου). Για να στρίψει εξίσου καλά με το Clio θέλει πιο σκληρές αναρτήσεις (οπότε πάει περίπατο η άνεση). Οι διακόπτες και τα χειριστήρια στο εσωτερικό δε μου άρεσαν καθόλου. Ειδικά οι μοχλοδιακόπτες του τιμονιού. Ευτυχώς, οι διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων δεν είναι στα επίπεδα του Astra που σου δίνουν αίσθηση παλιού Fiat. Από την άλλη, έχει τη φήμη του αξιόπιστου, ως αυτοκίνητο γερμανικής προέλευσης, αλλά αυτά κατ'εμέ είναι μύθος. Τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα άλλωστε είναι πολύ αξιόπιστα και δεν τρέμει το φυλλοκάρδι σου ότι δεν θα μπορέσεις να ολοκληρώσεις το ταξίδι γιατί κάτι θα αστοχήσει. Και το Corsa είναι ασφαλές, αλλά είναι σχεδόν αποκλειστικά υποστροφικό.
Έχουμε δηλαδή δυο τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα, παρά την ίδια αρχιτεκτονική, παρά το ίδιο κόστος, παρά τον παρόμοιο εξοπλισμό:
Το Clio είναι άνετο και σπορτίφ, όντας ταυτόχρονα τρομερά ομοιογενές. Κατείχε τα σκήπτρα της κατηγορίας χωρίς καμία αμφισβήτηση από κανέναν, ενώ ακόμα και η άφιξη των Polo και Ibiza το άφησε παγερά αδιάφορο, παρόλο που είχε ήδη τα χρονάκια του. Αυτό κάτι λέει νομίζω.
Το Corsa από την άλλη είναι ένα συμπαθητικό αυτοκινητάκι με κάπως καλύτερους χώρους πίσω απ'το Clio. Μη φανταστείτε όμως και σπουδαίες διαφορές. Σε ο,τιδήποτε άλλο απλά υστερεί (από αρκετά ως πολύ).
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Κλειώ δεν έχω οδηγήσειΤο'χεις δει όμως να πάει Κώστα!!!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Κλειώ δεν έχω οδηγήσει
Το'χεις δει όμως να πάει Κώστα!!!
Και Κόρσα έχω δει να 'πηγαίνει' και δεν πήγαινε καθόλου άσχημα σε πληροφορώ. Αν δεν έχω οδηγήσει κάτι δεν μπορώ να εκφέρω άποψη γι'αυτό, ειδικά όταν μπορεί να επηρρεάσω κάποιον. Εσύ που το οδηγείς κάθε μέρα δικαιούσαι να πεις περισσότερα.
-
Κι εγώ έχω οδηγήσει και τα δύο. Προσυπογράφω το post του skullone!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δεν ξέρω το Clio και δεν μου αρέσει και πολύ αλλά μετά από το Corsa που είχα για λίγες μέρες νομίζω ότι δεν μπορεί να είναι χειρότερο.....συμφωνώ με το ευκολοοδήγητο κουβαδάκι με ρόδες!Ακριβώς αυτό!
-
ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΙΣΑΞΙΑ.ΤΟ ΕΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ(ΟΠΕΛ),ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΡΑΤΗΜΑ.ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ..... ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΚΛΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΧΡΙ 1.75 ΔΙΟΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΘΑ ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ ΣΚΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΟΦΗ.ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΣΩ ΘΕΣΕΙΣ....ΠΟΥ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΝΙΩΘΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΒΟΛΑ
-
corsa öõóéêá!ôùñá áí åóõ èåó ôï clio ðñïóåîå ãéáôé å÷åé ìéá ôñõðá áðï 2000 åùó 3000 óôñïöåó éäéáéôåñá åêíåõñéóôéêç.
CORSA Ή CLIO