Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CORSA Ή CLIO
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CORSA Ή CLIO
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    50
    89
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikgr last edited by

      Σε τιμή είναι σχεδόν η ίδια αλλά στο μεν corsa δεν έχει ραδιοcd και στο δε clio δεν έχει ζάντες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • N
        nikgr last edited by

        Σε τιμή είναι σχεδόν η ίδια αλλά στο μεν corsa δεν έχει ραδιοcd και στο δε clio δεν έχει ζάντες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikgr last edited by

          Σε τιμή είναι σχεδόν η ίδια αλλά στο μεν corsa δεν έχει ραδιοcd και στο δε clio δεν έχει ζάντες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • S
            spiros19 last edited by

            to clio θεωρειται καλλιτερο σαν αμαξι, βεβαια ειναι πολυ στενο μεσα κατα τη γνωμη μου... ειμαι 1.85 και θεν χωραγα καλα... ειδικα πισω δραμα η κατασταση. το κορσα ομως εχει περισσοτερο χωρο, αλλα το πισω καθισμα ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΒΟΛΟ. αν δε σε ενδιαφερει καθολου το πισω καθισμα, ΚΛΙΟ. αν καθονται και πισω, κορσα.
            το Κλιο εχει καλλιτερο μοτερι, και κρατηματα.
            το κορσα καλλιτερο μεσα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              artech last edited by

              Άμα πληρώσεις μετρητά ή με άτοκες δόσεις, τις ζάντες θα στις κάνουν δώρο.

              Το clio είναι το καλύτερο που θα βρεις με αυτά τα λεφτά. Έχει εξοπλισμό υψηλότερο και υψηλότερης ποιότητας (ακόμα και το ηχοσύστημά του παίζει πολύ καλύτερα από αυτό του corsa αν θέλεις τέτοιο μέτρο σύγκρισης...), αλλά φυσικά και πάνω από όλα είναι αμάξι, ενώ το corsa είναι ένα χαριτωμένο κουβαδάκι με ρόδες που δεν καίει πολύ και είναι και ευκολοδήγητο.

              ΥΓ: Δεν έχω Clio... Corsa έχω!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Δεν ξέρω το Clio και δεν μου αρέσει και πολύ αλλά μετά από το Corsa που είχα για λίγες μέρες νομίζω ότι δεν μπορεί να είναι χειρότερο.....συμφωνώ με το ευκολοοδήγητο κουβαδάκι με ρόδες!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  Στο Κλιώ που έχουμε, ο adis4gr που είναι και 1.93, δεν έχει πρόβλημα. Αν εξαιρέσεις ότι τα πόδια του έχουν κολλήσει στο στήθος, είναι μια χαρά (πλάκα κάνω)! Πίσω σίγουρα δεν είναι σαν το Κόρσα, αλλά μη φανταστείτε και καμιά τρελή διαφορά. Πάλι για το Κλιώ θα πήγαινα, τώρα που έχω αρχίσει να εκτιμάω την οδική του συμπεριφορά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    spiros19 last edited by

                    μπροστα ειναι ενταξει το κλιω... πισω γινεται της κακομοιρας...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      droemmen last edited by

                      Το clio είναι καλύτερο οδηγικά, σε χώρους οι διαφορές είναι μικρές, οπότε εγώ θα προτιμούσα clio.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nickolas last edited by

                        To Corsa στο 1.4 κάνει μόνο 10500 ευρώ. Το Clio πόσο κάνει? Αν κάνει 12000 η διαφορά δεν είναι αμελητέα. Αν θες αμάξι πόλης μάλλον Corsa, αν θες και διασκέδαση, ίσως καλύτερα Clio. Πριν αποφασίσεις κάνε ένα Test Drive. Καλές βόλτες!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          tupac last edited by

                          Διαφορά κλάσης το Clio. Έχει πολύ καλή οδιγική συμπεριφορά και προσωπικά θα το έπαιρνα με κλειστά μάτια

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lord_rutherford last edited by

                            Corsa

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Κλειώ δεν έχω οδηγήσει, αλλά για το Κόρσα 1.2 που έχω οδηγήσει μπορώ να αναφέρω τα εξής:

                              Υπέρ

                              • Ομορφούτσικο εξωτερικά (υποκειμενικά φυσικά) με 'στιβαρή' όψη.
                              • Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής.
                              • Αξιοπιστία.
                              • Καλοί χώροι.
                              • Καλός κινητήρας.
                              • Καλός συνδυασμός άνεσης/στιβαρότητας ανάρτησης.

                              Κατά

                              • Απαράδεκτο τιμόνι, με εντελώς αποκομμένη και τεχνητή αίσθηση.
                              • Περίεργη αίσθηση πεντάλ φρένων.
                              • Σχετικά μέτριο κιβώτιο ταχυτήτων με σκληρό επιλογέα.
                              • Συντηρητική και 'βλοσυρή' σχεδίαση εσωτερικού.
                              • Αδιάφορη οδική συμπεριφορά (ασφαλέστατη όμως).
                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                skullone last edited by

                                Έχω οδηγήσει και τα δυο, υπήρξα συνεπιβάτης και στα δυο, έχω Clio και λέω:

                                Clio δαγκωτό. Έξοχο στήσιμο, άψογη δυναμική συμπεριφορά, επαρκείς χώροι για τους μπροστινούς επιβάτες (οι πίσω ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ στα σουπερμίνι και μίνι είναι 'περιστασιακοί' επιβάτες), αρκετά καλοφτιαγμένο, πολύ καλός κινητήρας (που δεν ζητάει και τρελλές ποσότητες βενζίνης). Από αξιοπιστία, πολύ λίγα είναι τα παράπονα. Ο δε συνδυασμός άνεσης, κρατήματος και οδικής συμπεριφοράς είναι ένα ακόμα δείγμα της μυστικής συνταγής των Γάλλων, που οι Γερμανοί δύσκολα θα αποκωδικοποιήσουν. Είναι ασφαλές σε κάθε περίπτωση, συγχωρεί λάθη και, αν δεν φοβηθείς με τα πολλά χιλιόμετρα που μαζεύει πριν τις στροφές, θα μάθεις πολλά για το πώς στρίβουν γρήγορα. Και ενδεχομένως τον τρόπο αυτό στριψίματος και στησίματος να μην θες μετά να τον αλλάξεις με τίποτα.

                                Το Corsa από την άλλη είναι ένα πολύ αδιάφορο οδηγικά αυτοκίνητο, με κάπως καλύτερους χώρους (πίσω έχεις περισσότερο χώρο για το κεφάλι σου). Για να στρίψει εξίσου καλά με το Clio θέλει πιο σκληρές αναρτήσεις (οπότε πάει περίπατο η άνεση). Οι διακόπτες και τα χειριστήρια στο εσωτερικό δε μου άρεσαν καθόλου. Ειδικά οι μοχλοδιακόπτες του τιμονιού. Ευτυχώς, οι διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων δεν είναι στα επίπεδα του Astra που σου δίνουν αίσθηση παλιού Fiat. Από την άλλη, έχει τη φήμη του αξιόπιστου, ως αυτοκίνητο γερμανικής προέλευσης, αλλά αυτά κατ'εμέ είναι μύθος. Τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα άλλωστε είναι πολύ αξιόπιστα και δεν τρέμει το φυλλοκάρδι σου ότι δεν θα μπορέσεις να ολοκληρώσεις το ταξίδι γιατί κάτι θα αστοχήσει. Και το Corsa είναι ασφαλές, αλλά είναι σχεδόν αποκλειστικά υποστροφικό.

                                Έχουμε δηλαδή δυο τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα, παρά την ίδια αρχιτεκτονική, παρά το ίδιο κόστος, παρά τον παρόμοιο εξοπλισμό:

                                Το Clio είναι άνετο και σπορτίφ, όντας ταυτόχρονα τρομερά ομοιογενές. Κατείχε τα σκήπτρα της κατηγορίας χωρίς καμία αμφισβήτηση από κανέναν, ενώ ακόμα και η άφιξη των Polo και Ibiza το άφησε παγερά αδιάφορο, παρόλο που είχε ήδη τα χρονάκια του. Αυτό κάτι λέει νομίζω.

                                Το Corsa από την άλλη είναι ένα συμπαθητικό αυτοκινητάκι με κάπως καλύτερους χώρους πίσω απ'το Clio. Μη φανταστείτε όμως και σπουδαίες διαφορές. Σε ο,τιδήποτε άλλο απλά υστερεί (από αρκετά ως πολύ).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  skullone last edited by

                                  Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                  Κλειώ δεν έχω οδηγήσει

                                  Το'χεις δει όμως να πάει Κώστα!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης skullone έγραψε:

                                    Κλειώ δεν έχω οδηγήσει

                                    Το'χεις δει όμως να πάει Κώστα!!!

                                    Και Κόρσα έχω δει να 'πηγαίνει' και δεν πήγαινε καθόλου άσχημα σε πληροφορώ. Αν δεν έχω οδηγήσει κάτι δεν μπορώ να εκφέρω άποψη γι'αυτό, ειδικά όταν μπορεί να επηρρεάσω κάποιον. Εσύ που το οδηγείς κάθε μέρα δικαιούσαι να πεις περισσότερα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • A
                                      artech last edited by

                                      Κι εγώ έχω οδηγήσει και τα δύο. Προσυπογράφω το post του skullone!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                        Δεν ξέρω το Clio και δεν μου αρέσει και πολύ αλλά μετά από το Corsa που είχα για λίγες μέρες νομίζω ότι δεν μπορεί να είναι χειρότερο.....συμφωνώ με το ευκολοοδήγητο κουβαδάκι με ρόδες!

                                        Ακριβώς αυτό!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tsif last edited by

                                          ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΙΣΑΞΙΑ.ΤΟ ΕΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ(ΟΠΕΛ),ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΡΑΤΗΜΑ.ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ..... ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΚΛΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΧΡΙ 1.75 ΔΙΟΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΘΑ ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ ΣΚΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΟΦΗ.ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΣΩ ΘΕΣΕΙΣ....ΠΟΥ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΝΙΩΘΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΒΟΛΑ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            trelos last edited by

                                            corsa öõóéêá!ôùñá áí åóõ èåó ôï clio ðñïóåîå ãéáôé å÷åé ìéá ôñõðá áðï 2000 åùó 3000 óôñïöåó éäéáéôåñá åêíåõñéóôéêç.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr