-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
ολοι εσεις εδω που κραζετε το focus, πιστευετε οτι το astra ειναι ομορφοτερο..?ΝΑΙ
Απορώ πώς μπήκες στη διαδικασία σύγκρισης.
Το Αστρα νομίζω είναι από τις πιο ευχάριστες εκπλήξεις της χρονιάς. -
το astra από πίσω μοιαζει ομορφο ειδικα στην απο πανω φωτο, αλλά από μπροστα κυρίως και δευτερευόντως από το πλαι ειναι απαίσιο.. το focus III εχει πολλά σχεδιαστικά σφάλματα και φαμφάρες χωρίς λόγο που το astra δεν εχει, αλλά σε σχεση με το 2 σαφως σαν συνολο ειναι πιο ομορφο.. το astra από την αλλη στην προηγούμενη γενια βλεπότανε από όλες τις πλευρές, χωρίς να ειναι τιποτα ιδιαιτερο, πλεον μπροστα μοιαζει με ασχημο κορακι
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
το astra από πίσω μοιαζει ομορφο ειδικα στην απο πανω φωτο, αλλά από μπροστα κυρίως και δευτερευόντως από το πλαι ειναι απαίσιο.. το focus III εχει πολλά σχεδιαστικά σφάλματα και φαμφάρες χωρίς λόγο που το astra δεν εχει, αλλά σε σχεση με το 2 σαφως σαν συνολο ειναι πιο ομορφο.. το astra από την αλλη στην προηγούμενη γενια βλεπότανε από όλες τις πλευρές, χωρίς να ειναι τιποτα ιδιαιτερο, πλεον μπροστα μοιαζει με ασχημο κορακιΑσχημο το Astra?
To Focus παντως απο οπου και να το πιασεις.... αχταρμας ειναι, και οπως σωστα ειχε χαρακτηρισει εκαι ενας Mod.... 10 χρονια πισω σχεδιαση φερνει...
-
δηλαδη απο αυτη την οπτικη γωνία βλέπεται?
ενταξει εχει ωραιες λεπτομερειες, αλλά σαν συνολο κανει για μεταλλικο κορακι..
-
Η αλήθεια είναι και σε μένα το Astra μου αρέσει πολύ περισσότερο από το μελλοντικό Focus...
Έχω την αίσθηση ότι κάποιες μικροαλλαγές κυρίως σε προφυλακτήρα θα υπάρξουν στο ευρωπαϊκό μοντέλο,
αλλιώς ...Είμαι σίγουρος ότι σε δυο χρόνια που θα έχει βγει,
θα έχουν πολλοί αναθεωρήσει και θα το βρίσκουν πανέμορφο το Focus III
(με τη συνδρομή του autocar, του car και των λοιπών αγγλικών ΜΜΕ φυσικά... ) . -
σαφώς καλυτερο το Astra απο κοντά,ειδικά απο μπροστά.
Το πρόβλημα του είναι περισσότερο...ο ίδιος του ο εαυτός και δη, ο όγκος του.
Είτε αισθητικά είτε χωροταξικά. -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
το astra από πίσω μοιαζει ομορφο ειδικα στην απο πανω φωτο, αλλά από μπροστα κυρίως και δευτερευόντως από το πλαι ειναι απαίσιο.. το focus III εχει πολλά σχεδιαστικά σφάλματα και φαμφάρες χωρίς λόγο που το astra δεν εχει, αλλά σε σχεση με το 2 σαφως σαν συνολο ειναι πιο ομορφο.. το astra από την αλλη στην προηγούμενη γενια βλεπότανε από όλες τις πλευρές, χωρίς να ειναι τιποτα ιδιαιτερο, πλεον μπροστα μοιαζει με ασχημο κορακιΓνωμη σου
-
Προσωπική άποψη : οι γραμμές του Focus είναι κάπως φλύαρες , με δόση υπερβολής , τα δε πίσω φωτιστικά σώματα είναι ...παράδειγμα προς αποφυγήν!
Η πλάγια όψη του αμαξώματος είναι αυτή που αναδεικνύει το πρόβλημα στους όγκους του.
Βρίσκω τη σχεδίαση του Astra πιο εκλεπτυσμένη και με περισσότερη αρμονία. -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
το astra από πίσω μοιαζει ομορφο ειδικα στην απο πανω φωτο, αλλά από μπροστα κυρίως και δευτερευόντως από το πλαι ειναι απαίσιο.. το focus III εχει πολλά σχεδιαστικά σφάλματα και φαμφάρες χωρίς λόγο που το astra δεν εχει, αλλά σε σχεση με το 2 σαφως σαν συνολο ειναι πιο ομορφο.. το astra από την αλλη στην προηγούμενη γενια βλεπότανε από όλες τις πλευρές, χωρίς να ειναι τιποτα ιδιαιτερο, πλεον μπροστα μοιαζει με ασχημο κορακι
Γνωμη σου
Προφανώς, αφού αυτός το γράφει ποιανού άλλου γνώμη θα ήταν;
-
Δεν το ενοουσα ετσι Τελως παντως νομιζω οτι ειμαστε offtopic εδω μιλαμε για το focus και οχι για το Astra, επεισης τα περι εμφανισης και πιο ειναι πιο ομορφο ειναι υποκειμενικα και τα ακουω βερεσε , αλλο πραγμα αρεσει στον εναν αλλο πραγμα στον αλλον .
Τωρα εαν ο ενας λεει οτι ειναι σαν κορακι και ο αλλος οτι το εχουν φουσκωσει με τρομπα , πραγματικα δεν με ενδιαφερει , θα με ενδιεφερε να κουβεντιαζαμε κατι που να εχει νοημα -
Στην παρουσίαση πάντως, υπήρχε σημείωση ότι το εικονιζόμενο μοντέλο μπορεί να διαφέρει από το τελικό προϊόν. Πιστέυω ότι πήραν το μήνυμα και θα προβούν σε σχεδιαστικές αλλαγές.
-
Για να σου αναλυσω ΓΙΑΤΙ δεν ειναι οτι καλυτερο θα μπορουσε να κανει η Ford θα πρεπει να πιουμε εναν πολυυυυυ μεγαλο καφε. Τα στοιχεια που εννουσα με την Nissan ηταν τυχαια επειδη εκεινη την στιγμη δεν ηθελα να σκεφτω κατι που θα μου ετρωγε χρονο... Παντως τα απροσωπα 'προσωπα' των περισσοτερων κορεατικων / ιαπωνικων αυτοκινητων (βλεπε ι30 και Ceed πενταθυρο απο πισω αλλα και μπροστα) ειναι πραγματικα χωρις ψυχη!
Το νεο focus (μας) ΘΕΛΩ να μου αρεσει και ΑΠΑΙΤΩ να το κανουν να αρεσει τουλαχιστον σε βαθμο που να ελκυσει τους παλιοτερους κατοχους αλλα και να ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΕΙ και τους τυχον νεους πελατες της φιρμας μας.
Δειτε ποσο καλα πουλησε το Fiesta.... Πιστευω ενα 60% των πελατων επιλεγει με βαση την συνολικη, στημενη και δεμενη εμφανιση ενος αυτοκινητου και μετα με ολα τα αλλα κριτηρια. Αυτο το ποσοστο ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ καμια αυτοκινητοβιομηχανια να το θεωρει δεδομενο. Πρεπει να το παλεψει μεχρι τελους. Ειναι η αρχη ειναι το ημισυ του παντος.
Η προσοψη του fiesta ειπα και προηγουμενως ειναι μια ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ομορφη, δυναμικη, γεματη και δεμενη βαση για να κανεις μια ομορφη και αποδεκτη προσοψη. δεν σημαινει οτι δεν δουλευεις στο σχεδιο απλα ειναι κριμα να χαλασεις αυτο το σχημα και να μην το εκμεταλλευτεις εστω και σαν family look.
Αναλυτικα το νεο focus και αφου ειδα ολες τις φωτο εχω την εξης αποψη. Πισω μερος ομορφα εναρμονισμενο και το sedan και το hatchback. Ιδιως το hatchback ειναι δυναμικο στο πισω μερος με στοιχεια και αποστασεις φαναριων πισω οπως του τριθυρου Proceed. καλο δηλαδη για να μην λετε οτι το σκοτωσανε τελειως...
τα στοιχεια, χρωματικα των φαναριων πισω ειναι απο S-max και mondeo και ειναι ειναι αποδεκτα αν δεν κανουν καμια χαζομαρα και αλλαξουν απο διχρωμια στα πισωφαναρα σε τριχρωμια (δηλ. να βαλουν στο φαναρι πισω κοκκινο για τα stop, κιτρινο για τα φλας και ασπρο για την οπισθεν). Πρεπει οπωσδηποτε να υπαρχει διχρωμια στα φαναρια πισω οχι οπως κατι παλια μοντελα). Στο πλαι τωρα παρατηρουμε το χαμηλο κοψιμο μαχαιριου στο κατω μερος των θυρων, Και αυτο ειναι παρμενο απο το τριθυρο Proceed και ειναι αρκετα ομορφο ή τουλαχιστον πρωτοτυπο αφου ειναι σχετικα φρεσκια ιδεα.
Στο εσωτερικο ειναι ωραια και δυναμικη η εικονα του χειροφρενου ψηλα στο μοχλο του κιβωτιου ταχυτητων και ειδικα επειδη ειναι σε χρωμιο. Αρνητικα στο εσωτερικο βρηκα τους αεραγωγους που ειναι που βιαια τοποθετημενοι στην ακρη του ταμπλο πολυ κοντα στα παραθυρα κανοντας και το ταμπλο να σφιγγεται. δεν ξερω αν με καταλαβαινετε σε αυτα που αναφερομαι και πως τα λεω (τρελος επιστημονας θα με πειτε σε λιγο αλλα δεν με πειραζει)...
Το ταμπλο εχει πολλα σκαλοπατια. Αυτο κανει το ταμπλο να δειχνει μικροτερο απο οσο ειναι και δειχνει ασφυκτικο και κουραζει τον οδηγο και τους επιβατες. Τα 'σκαλοπατια' πρεπει να ειναι 2 και να ειναι κυρια, εδω βλεπω πολλα σκαλοπατακια, οπως η οθονη (καπελο γιατι τοτο μεγαλο - δεν δειχνει οτι θελει να προκαλεσει η οθονη αλλα να κρυφτει) το ραδιο, ο κλιματισμος , το κιβωτιο κτλ. Θα επρεπε να δειχνει πιο ευρυχωρο με οχι τοσα κλεισε ανοιξε....
Και τωρα παμε στο μπροστινο τμημα... Ααααχχχχχχχ!!!!!!!
Τι να πω τωρα..... Ειναι δυνατον να εχουμε την μουρη του Fiesta και να κανουμε ανοησιες? Ακομα και ο καλυτερος σχεδιαστης δεν αφηνει τετοια συμπαγης και φουσκωμενη φορμα να παει χαμενη...
Το μεγαλυτερο φαουλ ειναι η μασκες εισαγωγης. 3 στον αριμθο!!!!\
Κανανε 2 αδιαφορα σχεδον απαραδεκτα τριγωνακια επειδη δεν ειχαν τι να σκεφτουν.... και το σχεδιο περασε!!!! Πως επεισαν το κεντρο αποφασεων. τι αραγε να τους παραμυθιασανε? Οτι ειναι δυναμικο? καμια σχεση.
Ισα ισα ειναι σαν να θελανε με τα δυο καθετα χρωματισμενα πλαστικα που διαχωριζουν τα τρια τμηματα, να φαινεται οτι συγκρατουν ολη την κατασκευη... Λες και υπαρχει αδυναμια στον σχεδιασμο και αντι να εχουμε μια ενιαια μεγαλη εισαγωγη αερα εμεις βαζουμε (αυτοι δηλ.) δυο λεπτα κιολας κολωνακια που συγκρατουν και διαχωριζουν σε τρια κομματια την εισαγωγη.
Ελεος! ουτε χρωμιο εκει κατω Επισης το πανω μερος του προφυλακτηρα οφειλει να εχει μεγαλυτερο παχος για να ειναι αρμονικο αλλα και να δηλωνει με το παχος οτι εχει δυναμη και ειναι μυωδες... Που ειναι αυτα τα στοιχεια οταν βλεπουμε τρια μονο χωρισμενα τμηματα...
Τελος οι ομορφοι, γιγαντιοι θολοι που ειχε το ΜΚ2 στους τροχους και μπρος και πισω πανε περιπατο. Μονο πισω φαινονται ακομα και μπροστα εχουν σβηστει σχεδον τελειως... Αυτο το γνωρισμα εδειχνε τις καταβολες (ραλλυ) των Focus απανταχου και εδειχνε την δυναμη και την γιγαντωσυνη του... Τωρα ομως...?
θα μπορουσα να αναφερω πολλα ακομα αλλα ηδη εχετε καταλαβει πιστευω τι συμβαινει...
Σαν συνολικο σχημα ειναι δεμενοι οι ογκοι του (πισω/μεση/μπρος μερος στο συνολο) αλλα απο μπροστα δηλ. το προσωπο ειναι πραγματικα πολυ μετριο και η μετριοτητα ειναι κατι κακο οταν ανταγωνιζεσαι με αλλες εταιρειες...
Παιδια, αλλο ομορφο και αλλο ξεχωριστο. Το ξεχωριστο μπορει να ειναι και ασχημο. Πολυ φυσικα το χρησιμοποιουν στην βιομηχανια (το ξεχωριστο-ασχημο) για να σοκαρουν ή και να τονωσουν την προσοχη μας. Αλλα στο αυτοκινητο το ομορφο παιζει παντα εναν πολυ μεγαλο ρολο.
Τωρα.... για το εσωτερικο του megane αν θελετε να το συγκρινω με αυτο του νεου Focus απλα το Μegane εχασε. Καλη η σκεψη τους για απλοποιημενες φορμες αλλα ο οριζοντιος χωρισμος του ταμπλο (με την χρωμιομενη ριγα) δεν δινει τις προυποθεσεις στο ταμπλο να αναπτυχθει και καθετα ως προς την επιφανεια του. Ειναι λιτο σιγουρα, εργονομικο θα το ελεγα αλλα αν το συγκεινω με το νεο Focus το focus εδω εχει πιο δεμενο ταμπλο. Πιο συμπαγες με την εννοια των πολλων χειρισμων. Οι αεραγωγοι ομως ειναι ενα αλλο θεμα και μαλιστα αρνητικο. Το καπελο τωρα δεν ειπαμε οτι ειναι ασχημο αλλα αν προεξεχει αρκετα φαινεται ασχημο και 'φλωρικο'. Φυσικα το κανανε για να υπαρχει καλυτερο κοντραστ στην οθονη αλλα θα μπορουσαν αντιθετα να κανουν κατι αλλο. Ή μαλλον 2 αλλα.
-
Να τοποθετησουν την ομορφη κατα τα αλλα οθονη χαμηλωτερα κατα τετοιιο τροπο ωστε να μην ειναι τοσο οριζοντια αλλα πιο χαμηλα (3-4 εκατοστα) για να ειναι πιο καθετη ωστε να μην την χτυπαει τοσο το φως της ημερας/ηλιου.
-
Μπορουσαν αν θελανε να χρησιμοποιησουμε οθονη μεταβλητης εντασης φωτισμου ο οποιος μαλιστα μπορουσε να ρυθμιζεται ακομα και αυτοματα περνωτας εντολη απο ενα φωτοκυτταρο. Φυσικα με τεχνολογια LED ή οτι αλλο καλυτερο. Βλεπετε οτι πολυ φτηνα (φωτοκυτταρο) μπορειτε να δωσετε σε ενα αυτοκινητο την εννοια της προηγμενης τεχνολογιας.
Αλλα οπως ειπα και πριν λοιπον οι ανθρωποι που εχουν εξυπνες ιδεες...
Τα κολωνακια στο μπροστινο τμημα του προφυλακτικα που χωριζει τον αεραγωγο σε 3 τμηματα θα πρεπει να καταργηθει απο προσωπου γης. ΠΡΕΠΕΙ να το αλλαξουν σε κατι πιο δεμενο και συμπαγη. Κανει μπαμ οτι ειναι απαισιο...
Αυτα παιδια και καθε σχολιο ευπροσδεκτο. Κουβεντουλα κανουμε!
-
-
Ο χρήστης Altus έγραψε:
Τα κολωνακια στο μπροστινο τμημα του προφυλακτικα που χωριζει τον αεραγωγο σε 3 τμηματα θα πρεπει να καταργηθει απο προσωπου γης.Ούτε εσύ τα μπορείς; Κι εμένα με ενοχλούν τα προφυλακτικά... χαλάνε την αίσθηση!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα κολωνακια στο μπροστινο τμημα του προφυλακτικα που χωριζει τον αεραγωγο σε 3 τμηματα θα πρεπει να καταργηθει απο προσωπου γης.
Ούτε εσύ τα μπορείς; Κι εμένα με ενοχλούν τα προφυλακτικά... χαλάνε την αίσθηση!
Συμφωνω απολυτα
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Τα κολωνακια στο μπροστινο τμημα του προφυλακτικα που χωριζει τον αεραγωγο σε 3 τμηματα θα πρεπει να καταργηθει απο προσωπου γης.
Ούτε εσύ τα μπορείς; Κι εμένα με ενοχλούν τα προφυλακτικά... χαλάνε την αίσθηση!
Συμφωνω απολυτα
Χειρότερα από παρεμβατικό ESP είναι...
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Youtube Videoλογω κρισης ειπαν να κανουν οικονομία και πηραν κορεατες σχεδιαστες?!?
ειδικα πισω ειναι -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
λογω κρισης ειπαν να κανουν οικονομία και πηραν κορεατες σχεδιαστες?!?
ειδικα πισω ειναιΕμενα να σου πω την αληθεια ποιο χωνευτο μου ειναι πισω παρα μπροστα....Πανε λιγο περιεργα τα φωτα και μου σπαει τα νευρα λες και ειναι φουσκωμενα.....
-
Τι μ@λ@κι@ ειναι αυτη???Ειδικα το sedan μολις το ειδα τρομαξα!!!Μηπως θα πρεπε να το συγκρινουμε με το tiida και οχι με το νεο Astra???
-
Προσωπικα το βρηκα εξαιρετικο. Η σχεδιαση ειναι σιγουρα συντηρητικη, αλλα νομιζω οτι απευθυνεται κυριως στην κινεζικη και την αμερικανικη αγορα. Αυτο που θα εχει ενδιαφερον ειναι η τιμολογιακη πολιτικη. Η Φορντ ανεφερε οτι τα εξαρτηματα που θα χρησιμοποιηθουν θα ειναι κατα 80% ιδια σε ολες τις αγορες και οτι αυτο μειωσε να εξοδα του engineering κατα 60%. Αρα εχει αρκετα περιθωρια να χτυπησει τις τιμες. Για το price point του αυτοκινητου ο τεχνολογικος εξοπλισμος που θα προσφερει ειναι εξαιρετικος!
-
μου αρεσει που δεν εχει πει κανεις μεχρι τωρα οτι του θυμιζει καποιο αλλο μικρομεσαιο
Ford Focus 2011