-
Το 1,6 πάει στην φορολογία εισαγωγής .
Για να καταλάβεις που το πάω δές τα 30.000 που κάνει το Isignia 2.0
Θα μπορούσαν λοιπόν να χτυπήσουν την τιμή αν τους ενδιέφεραν οι πωλήσεις .
Καλό θα ήταν να γνωρίσει ο κόσμος την καινούργια Citroen που επιτέλους φόρεσε κινητήρες .
Είναι αξιόλογο αυτ/το είναι κρίμα να το θάψει το τιμολόγιο . -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Το 1,6 πάει στην φορολογία εισαγωγής .
Για να καταλάβεις που το πάω δές τα 30.000 που κάνει το Isignia 2.0
Θα μπορούσαν λοιπόν να χτυπήσουν την τιμή αν τους ενδιέφεραν οι πωλήσεις .
Καλό θα ήταν να γνωρίσει ο κόσμος την καινούργια Citroen που επιτέλους φόρεσε κινητήρες .
Είναι αξιόλογο αυτ/το είναι κρίμα να το θάψει το τιμολόγιο .Παιζοντας λιγο με εξοπλισμους ωστε να ειναι ιδιοι στο site της opel θα δεις οτι βγαινουν πολυ κοντα για το insignia 1.6 180..Το 2λιτρο insignia ειναι πραγματικα ΦΤΗΝΟ αλλα δε το συγκρινω προς το παρων αφου αλλωστε περιμενουμε το νεο 2λιτρο turbo συνεργασιας psa-bmw..
Και μη ξεχνας οτι 30 εχει η exclusive με τα παντα ολα απανω..Κανονικα ξεκινα στα 24..Αν αναλογιστεις επισης οτι σε κανα 6μηνο θα υπαρξουν κλασσικα προσφορες οπως δυστυχως. λεω δυστυχως για τη μεταπωληση, μας εχει συνιθησει η citroen hellas τοτε θα ερθει αρκετα πιο κατω..
Η c5 λοιπον ουτε ακριβη ουτε φτηνη ειναι..εχει σωστη τιμη και θα ειναι σα να κλεβεις εκκλησια αν αρχισουν τους κωδικες τιμης.. Βλακεια τους βασικα γιατι αν θελουν να αποκτησουν φημη μεταπωλησης δε θα το εκαναν.. -
Η C5 κυκλοφορεί ήδη 1,5 χρόνο και παρότι μέχρι τώρα είχε αντιεμπορικούς κινητήρες οι τιμές σεν έπεσαν ΠΟΤΕ κάτω από τις τιμές που παίζουν σήμερα με την έκπτωση και που παραμένουν 2000 € τουλάχιστον χαμηλότερα από τις ευρωπαικές τιμές . Τώρα λοιπόν που έχει ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΚΡΑΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ , ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ , τι λόγω έχει να είναι φτηνότερη από τον ανταγωνισμό .
Μήπως το όπελ και το σκόντα και το φόρντ , είναι premium ? ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ .Και επιμένω ακριβότερη δεν είναι , ούτε και φτηνότερη βέβαια . Οσο γιά τον εξοπλισμό της exclusive δεν παίζεται . Αρκεί να σας πώ ότι αν τον έβαζες σε ένα A4 η C-class η BMW 3 , θα πλήρωνες 10000 -12000 € επιπλέον της αρχικής τιμής και έτσι τα συγκεκριμμένα αυτοκίνητα θα ήταν 50 % ακριβώτερα απο την C5 .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΚΡΑΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣAlfa Romeo 159
Mazda 6 -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Η C5 κυκλοφορεί ήδη 1,5 χρόνο και παρότι μέχρι τώρα είχε αντιεμπορικούς κινητήρες οι τιμές σεν έπεσαν ΠΟΤΕ κάτω από τις τιμές που παίζουν σήμερα με την έκπτωση και που παραμένουν 2000 € τουλάχιστον χαμηλότερα από τις ευρωπαικές τιμές . Τώρα λοιπόν που έχει ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΚΡΑΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ , ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ , τι λόγω έχει να είναι φτηνότερη από τον ανταγωνισμό .
Μήπως το όπελ και το σκόντα και το φόρντ , είναι premium ? ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ .Και επιμένω ακριβότερη δεν είναι , ούτε και φτηνότερη βέβαια . Οσο γιά τον εξοπλισμό της exclusive δεν παίζεται . Αρκεί να σας πώ ότι αν τον έβαζες σε ένα A4 η C-class η BMW 3 , θα πλήρωνες 10000 -12000 € επιπλέον της αρχικής τιμής και έτσι τα συγκεκριμμένα αυτοκίνητα θα ήταν 50 % ακριβώτερα απο την C5 .
Το θέμα όμως είναι ότι για να κρατάς χαρακτήρα πρέπει να έχεις και τις πωλήσεις.
Αν δεν τις έχεις τι τον θες το χαρακτήρα; Ο πάτος είναι πάτος είτε έχεις χαρακτήρα είτε όχι. Εδώ στο Ηράκλειο είμαστε στην ουσία μήνες πλέον χωρίς αντιπροσωπία citroen. Την πήρε εκεί κάποιος αφού δεν την ήθελε κανείς και στην ουσία δεν έχει επενδύσει ούτε μισό ευρώ για την προβολή της.
Για να καταλάβεις ενώ από εκεί περνάω σχεδόν κάθε μέρα, μόλις τώρα ανακάλυψα στο web ότι o συγκεκριμένος αντιπρόσωπος (ήδη έχει ISUZU και Τoyota) έχει πάρει και τη Citroen. Κάποτε το Ηράκλειο ήταν γεμάτο από citroen xantia, zx, xsara, saxo τώρα είναι πιο σπάνια από τα porsche (με μία δόση υπερβολής) και από τα mercedes (κυριολεκτικά).Πάντως και εγώ θεωρώ ότι η C5 είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο και με εξίσου όμορφο εσωτερικό.
-
Παιδιά η Citroen γενικά σαν εταιρεία και η C5 ειδικότερα σαν μοντέλλο δεν πουλάει μόνο στην Ελλάδα .
Στις άλλες χώρες έχει πολύ καλές πωλήσεις και στην Γαλλία η C5 είναι μακράν πρώτη .Αlfa 159 είναι ωραίο στον κινητήρα , αλλά λίγο σαν f/l της 156 . Το Mazda 6 είναι επίσης ωραίο ιδιαίτερα τι εσωτερικό αλλά δεν είναι τόσο ιδιαίτερο λόγω της συγγένειας με το Μοντέο .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Παιδιά η Citroen γενικά σαν εταιρεία και η C5 ειδικότερα σαν μοντέλλο δεν πουλάει μόνο στην Ελλάδα .
Στις άλλες χώρες έχει πολύ καλές πωλήσεις και στην Γαλλία η C5 είναι μακράν πρώτη .Αlfa 159 είναι ωραίο στον κινητήρα , αλλά λίγο σαν f/l της 156 . Το Mazda 6 είναι επίσης ωραίο ιδιαίτερα τι εσωτερικό αλλά δεν είναι τόσο ιδιαίτερο λόγω της συγγένειας με το Μοντέο .
Για πες μας τι συγγένεια έχει το 6 με το Mondeo? Αλλά ακόμα και αν είχε συγγένεια, τι να πούμε για τις Citroen που είναι Peugeοt στην ουσία (πλην υδροπνευματικης); Όσο για την Alfa... δε νομίζω να βρεθεί άνθρωπος εδώ μέσα να πει ότι δεν είναι απίστευτα όμορφη.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Το Mazda 6 είναι επίσης ωραίο ιδιαίτερα τι εσωτερικό αλλά δεν είναι τόσο ιδιαίτερο λόγω της συγγένειας με το Μοντέο .Δεν έχει συγγένεια με το Mondeo.
-
Νομίζω ότι η μαζντα ανήκει στην φόρντ . Κάνω λάθος ?
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Το Mazda 6 είναι επίσης ωραίο ιδιαίτερα τι εσωτερικό αλλά δεν είναι τόσο ιδιαίτερο λόγω της συγγένειας με το Μοντέο .
Δεν έχει συγγένεια με το Mondeo.
Mοιραζονται το ιδιο πατωμα και ΕΔΙΝΕ Η ΜΑZDA κινητηρες στη FORD.Απο εκει και περα δεν εχουν καμια σχεση
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Νομίζω ότι η μαζντα ανήκει στην φόρντ . Κάνω λάθος ?Και η Ferrari στην Fiat. Τί σχέση έχει το Panda με την 458;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Το Mazda 6 είναι επίσης ωραίο ιδιαίτερα τι εσωτερικό αλλά δεν είναι τόσο ιδιαίτερο λόγω της συγγένειας με το Μοντέο .
Δεν έχει συγγένεια με το Mondeo.
Mοιραζονται το ιδιο πατωμα και ΕΔΙΝΕ Η ΜΑZDA κινητηρες στη FORD.Απο εκει και περα δεν εχουν καμια σχεση
ΔΕΝ μοιράζονται το ίδιο πάτωμα! Το 6 έχει πάτωμα αποκλειστικά της Mazda!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Το Mazda 6 είναι επίσης ωραίο ιδιαίτερα τι εσωτερικό αλλά δεν είναι τόσο ιδιαίτερο λόγω της συγγένειας με το Μοντέο .
Δεν έχει συγγένεια με το Mondeo.
Mοιραζονται το ιδιο πατωμα και ΕΔΙΝΕ Η ΜΑZDA κινητηρες στη FORD.Απο εκει και περα δεν εχουν καμια σχεση
H ΣΙΓΟΥΡΙΑ του γνώστη ανοίγει πάντα το δρόμο και για την ειρωνία.
-
Παιδια αναμφισβητιτα υπαρχουν κι αλλες ομορφες προτασεις στην κατηγορια..Απλα το 6αρι με τα μοτερ του δε συγκρινεται αυτη τη στιγμη με τη c5 ή μαλλον συγκρινεται με την 1.8 127.., η 159 ειναι αλλου τιμολογιακα..Αμεσοι ανταγωνιστες της c5 thp βαση κατηγοριας-τιμης-εξοπλισμου ειναι το insignia, passat tsi κατα κυριο λογο..Απο εκει και επειτα ο υποψηφιος αγοραστης ενος αντιστοιχου premium γερμανικου εχει τη c5 ως πολυ καλο deal στην ακρη του μυαλου του αφου εχει πολυ καλη τιμη. Προσωπικα δε περιμενω τιποτα καλυτερο σε πωλησεις..Κοντευει μηνας με τα καινουργια μοτερ και δεν εχει υπαρξει ουτε μισο συγκριτικο..ουτε μια αναφορα..Ειτε η citroen hellas εκοψε το ταισμα και ο ειδικος τυπος δε κανει χάρες..., ειτε η ιδια citroen hellas δεν εχει κανει ακομη τις απαραιτητες κινησεις..Ωστοσο ακομα και η διαφημιση που προβαλεται αντι να εχει ως επικεντρο το νεο μοτερ-σασμαν παιζει με τα γραφικα... Βαλτο εκει ρε παιδι μου με μεγαλα γραμματα, πες το και 2 φορες να γινει η πλυση εγκεφαλου.....ΝΕΑ C5 THP 155 ΑΛΟΓΑ ΜΕ 6ΑΡΙ ΚΙΒΩΤΙΟ και να δεις μετα πωλησεις..
-
αποκτησε 155 αλογα? παλι καλα που διαβαζουμε φορουμ
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αποκτησε 155 αλογα? παλι καλα που διαβαζουμε φορουμΠερα απο τη πλακα (γιατι κι εμενα μου περασε απ οτο μυαλο.. ) νομιζω οτι ειναι λιγο διαφορετικη η χαρτογραφηση λογω βαρους-χαρακτηρα αυτοκινητου σε σχεση με τις c4 και τα 207,308 thp..
http://www.citroen.gr/editions.aspx?mid=10 -
ναι αλλα περα απο αυτο, η διαφημιση λειτουργει χαλια
ελεος.. εγω απο σενα το εμαθα, αλλιως δε θα ειχα ιδεα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι αλλα περα απο αυτο, η διαφημιση λειτουργει χαλιαελεος.. εγω απο σενα το εμαθα, αλλιως δε θα ειχα ιδεα
Ειναι αυτο που εγραψα παραπανω..Πρεπει να παρατηρησεις πολυ τη διαφημιση και το γραφει κατω δεξια με μικρη γραμματοσειρα ενω ταυτοχρονο το λεει ο εκφωνητης..Μιλαμε για τρελη μετα το 'φανερα γερμανικο' εδεσε το γλυκο..
-
Δε ξερω τι λετε περι πρεμιουμ και τετοιες παντος το c5 οπως και το mondeo οπως και το mazda 6 δε προκειται ποτε να ξεπερασουν σε ποιοτητα κινητηρες και πολλα αλλα τους λεγομενουν Βαγγεληδες. Εβγαλε τωρα το Γερμανικο μοτερ 1.6 τουρμπο που ειχε στo c4 το βαλανε στο c5.Εγω πιστευα θα εκανε παταγο για αγορα το συγκεκριμενο αμαξι απο το να παρεις ενα μουντο octavia.Αλλα το μονοπωλειο ειναι αλλου....
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Δε ξερω τι λετε περι πρεμιουμ και τετοιες παντος το c5 οπως και το mondeo οπως και το mazda 6 δε προκειται ποτε να ξεπερασουν σε ποιοτητα κινητηρες και πολλα αλλα τους λεγομενουν Βαγγεληδες. Εβγαλε τωρα το Γερμανικο μοτερ 1.6 τουρμπο που ειχε στo c4 το βαλανε στο c5.Εγω πιστευα θα εκανε παταγο για αγορα το συγκεκριμενο αμαξι απο το να παρεις ενα μουντο octavia.Αλλα το μονοπωλειο ειναι αλλου....Μη λες ρε γιωργακη μαλακιες...
Πρωτον το μοτερ ειναι psa-bmw δε το χαρισε κανεις απο κοινου εξελιχθηκε..Επισης το μοτερ αυτο δεν ειναι κανα φρεσκο στη πιατσα..
Δευτερον τραβα στην αντιπροσωπια μπες μεσα και πες μου μετα περι ποιοτητας..
Τριτον το αμαξι δεν εχει να ζηλεψει τιποτα αυτη τη στιγμη απο το vag..Ειναι κορυφαιο ακομα και απο αξιοπιστια που καποιοι τα φοβουνται..
Τεταρτον εχει μεγαλο + την υδροπνευματικη που δε εχει καμια σχεση με αμορτισερακια και ελατηριακια..
Nεο Citroen C5 - Φανερα Γερμανικο.