Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης 8557
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης 8557
    • 1
    • 2
    • 155
    • 156
    • 157
    • 158
    • 159
    • 437
    • 438
    • 157 / 438
    Περί αυτοκίνησης
    117
    8742
    37121
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christos-dimou last edited by

      Ταξίδι Τρίκαλα και Επιστροφή.

      Στο πρώτο σκέλος το IMA είχε μετατραπεί σε people - carrier με 4 άτομα συν το βαφτιστήρι μου (ηλικίας 14 μηνών). Πρακτικά 4 άνθρωποι θυσίασαν τα πάντα από ρούχα και άλλα για να πάρουμε τα απαραίτητα για το μικρό. Φορτίο περί τα 360 κιλά (93 κιλά εγώ + 85 + 70 + 60 + 15 + 40 κιλά οι αποσκευές το κάθισμα του μικρού το φαγητό του και οι πάνες του) κάτι που συνεπάγεται ~1730 ήτοι το μέγιστο φορτίο.

      Από πρακτικότητα το ΙΜΑ Από πλάτος (το κάθισμα ήταν στη μέση και ήταν στριμωγμένοι όλοι). Από μεταξόνιο όμως (κάτι που επέτρεπε να μπουν και άλλες αποσκευές στο εσωτερικό.

      Ταχύτητες φυσιολογικές (μέση ωριαία περί τα 90 km σε χρόνους καθαρού ταξιδιού).

      Κατανάλωση 5.2 κατά ΙΜΑ 5.1 κατά το βενζινάδικο.

      Επιστροφή σήμερα με μόλις 2 άτομα (το βαφτιστήρι μου λείπει ήδη ..... ) αλλά με το πίσω κάθισμα και ο χώρος αποσκευών με πράγματα καθώς βοηθήσαμε σε μετακόμιση. Εντυπωσιακή η συμπεριφορά του ΙΜΑ με τη κατανομή φορτίου να αγγίζει το 50-50% . Προσθέτουμε βέβαια και περί τα 100 χιλιόμετρα ταξίδι από Πύλη σε Ελάτη και επιστροφή (με 4+1 άτομα) και από Πύλη ως Τρίκαλα. Κατανάλωση so far 5.2 λίτρα καθώς πρακτικά η πτώση κατά 15 βαθμούς της θερμοκρασίας από την Πρωτοχρονιά ως σήμερα (από τους 20 την Πρωτοχρονιά στους 4 σήμερα το πρωί) είχε ως αποτέλεσμα να μην πέσω κάτω από τα 5.8 λίτρα κινούμενος σε μικρές διαδρομές (και κάτι βροχές δεν βοήθησαν).

      Το θετικό είναι ότι στην ανάβαση και κατάβαση του Δομοκού η επιλογή S στο κιβώτιο επιτρέπει μία πολύ αξιοπρεπή κίνηση του οχήματος. Μάλιστα στην ανηφόρα με 4+1 η σύζυγος παραπονιόταν καθώς το κάθισμα του μικρού στις στροφές τους πίεζε (δεν είχε ISOFIX το κάθισμα.... ) καθώς δεν βρέθηκα ποτέ σε συνθήκες που καθυστέρησα κανέναν (μάλλον το αντίθετο θα έλεγα....)

      Ελαστικά στα 32 psi κάτι που για τα εμπρός μάλλον πρέπει να θεωρηθεί ως η normal τιμή καθώς τα εμπρός ελαστικά δείχνουν ήδη λίγο μεγαλύτερη φθορά στα πλαϊνά. (πιθανώς να είναι και η ιδέα μου).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        puntolord last edited by

        Καλησπέρα Χρήστο,

        Με τόσα άτομα και αποσκευές και μέση κατανάλωση 5,2 είναι απίστευτα χαμηλή όντως.....έπαιξε σημαντικό ρόλο το ότι κινήθηκες Εθνική με χαμηλές ταχύτητες....

        Στα - σχεδόν - πρώτα 5000ΚΜ εν Ελλάδι, βλέπω ως Μ.Ο στο δικό μου τα 6,1 και επειδή κινούμαι πολύ συχνά Εγνατία όπου παρασύρομαι σχεδόν πάντα (2++ ), δύσκολα να δω πλέον νούμερα κάτω από 6,0 και συνήθως είμαι στα 6,2........με συντηρητική οδήγηση (οικογενειάρχη, όταν υπάρχει η φαμίλια μέσα) πέφτω στα 5,8-5,9 άνετα......

        Pas mal....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimik last edited by

          Scirocco 1,4 DSG μετά από service 15.000χλμ σε ταξίδι Λάρισα-Λαμιά-Λάρισα και ενδιάμεσες εκδρομές εντός πετάλου Μαλιακού, 565 χλμ μέχρι να ανάψει το λαμπάκι σε ρεζερβουάρ 55lt.

          Το trip έγραψε 8.1lt/100km με ταχύτητες 90-160

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            markvag last edited by

            Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

            ...... στις Σέρρες ...

            Πατριώτ' ρίξε κανα pm να πιούμε καφέ στα μέρη μου εάν ξανάρθεις .....

            Will do...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dstou last edited by

              Ταξίδι με Ρόβερ 75 1.800 με πολύ αυτόματο πιλότο στα 140, και λίγη πόλη. Φορτωμένος και στ' αυτιά με 5 άτομα και αποσκευές.
              Κατανάλωση 8,7 λ/100 χλμ. αντί του συνηθισμένου 8. Δύο παρατηρήσεις.

              α. Τα αριστερά ελαστικά είχαν 26 λίβρες, τα δεξιά 16-18, και να φανταστείτε έχω δικό μου μανόμετρο ακριβείας (αλλά ελέγχω την πίεση μια φορά το εξάμηνο. ). Να πω την αλήθεια έβλεπα τα λάστιχα να έχουν μαγουλιάσει ελαφρώς (οπτικό 'μανόμετρο'), αλλά βαριόμουνα να ασχοληθώ.

              β. Πρόσφατα έκανα αλλαγή φλάντζας με πλάνισμα στο καπάκι, έχει αλλάξει και ο θόρυβος από τον κινητήρα.

              Τα λάθη πληρώνονται.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                Ταξίδι Τρίκαλα και Επιστροφή.

                Στο πρώτο σκέλος το IMA είχε μετατραπεί σε people - carrier με 4 άτομα συν το βαφτιστήρι μου (ηλικίας 14 μηνών). Πρακτικά 4 άνθρωποι θυσίασαν τα πάντα από ρούχα και άλλα για να πάρουμε τα απαραίτητα για το μικρό. Φορτίο περί τα 360 κιλά (93 κιλά εγώ + 85 + 70 + 60 + 15 + 40 κιλά οι αποσκευές το κάθισμα του μικρού το φαγητό του και οι πάνες του) κάτι που συνεπάγεται ~1730 ήτοι το μέγιστο φορτίο.

                .......

                Τους ζυγιζεις πριν τους βαλεις στο αμαξι;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vasgti last edited by

                  Ο χρήστης dstou έγραψε:
                  Ταξίδι με Ρόβερ 75 1.800 με πολύ αυτόματο πιλότο στα 140, και λίγη πόλη. Φορτωμένος και στ' αυτιά με 5 άτομα και αποσκευές.
                  Κατανάλωση 8,7 λ/100 χλμ. αντί του συνηθισμένου 8. Δύο παρατηρήσεις.

                  α. Τα αριστερά ελαστικά είχαν 26 λίβρες, τα δεξιά 16-18, και να φανταστείτε έχω δικό μου μανόμετρο ακριβείας (αλλά ελέγχω την πίεση μια φορά το εξάμηνο. ). Να πω την αλήθεια έβλεπα τα λάστιχα να έχουν μαγουλιάσει ελαφρώς (οπτικό 'μανόμετρο'), αλλά βαριόμουνα να ασχοληθώ.
                  ..........

                  Τα λάθη πληρώνονται.

                  Αυτό δεν είναι απλά λάθος. Είναι εγκληματική αμέλεια που θα μπορούσε να σου στοιχήσει την απώλεια ελέγχου του αυτοκινήτου με καταστρεπτικές συνέπειες. Μετά αναρωτιόμαστε πως γίνονται τα ατυχήματα.

                  Η κατανάλωση είναι το τελευταίο. Είναι κανόνας ΠΡΙΝ το ταξίδι ελέγχουμε τις πιέσεις στα λάστιχα. Ταξίδευες φορτωμένος σε υψηλές ταχύτητες και με λάθος πιέσεις; Είσαι πολύ τυχερός που δεν έγινε καμια στραβή να χάσεις τον έλεγχο.

                  Απαράδεκτος φίλε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    christos-dimou last edited by

                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                    Ταξίδι Τρίκαλα και Επιστροφή.

                    Στο πρώτο σκέλος το IMA είχε μετατραπεί σε people - carrier με 4 άτομα συν το βαφτιστήρι μου (ηλικίας 14 μηνών). Πρακτικά 4 άνθρωποι θυσίασαν τα πάντα από ρούχα και άλλα για να πάρουμε τα απαραίτητα για το μικρό. Φορτίο περί τα 360 κιλά (93 κιλά εγώ + 85 + 70 + 60 + 15 + 40 κιλά οι αποσκευές το κάθισμα του μικρού το φαγητό του και οι πάνες του) κάτι που συνεπάγεται ~1730 ήτοι το μέγιστο φορτίο.

                    .......

                    Τους ζυγιζεις πριν τους βαλεις στο αμαξι;

                    με εξαίρεση το βαφτιστήρι που ζυγίζεται ανά μήνα για τους υπόλοιπους ισχύει το 'ό,τι δηλώσεις'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyote last edited by

                      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                      Ταξίδι Τρίκαλα και Επιστροφή.

                      Στο πρώτο σκέλος το IMA είχε μετατραπεί σε people - carrier με 4 άτομα συν το βαφτιστήρι μου (ηλικίας 14 μηνών). Πρακτικά 4 άνθρωποι θυσίασαν τα πάντα από ρούχα και άλλα για να πάρουμε τα απαραίτητα για το μικρό. Φορτίο περί τα 360 κιλά (93 κιλά εγώ + 85 + 70 + 60 + 15 + 40 κιλά οι αποσκευές το κάθισμα του μικρού το φαγητό του και οι πάνες του) κάτι που συνεπάγεται ~1730 ήτοι το μέγιστο φορτίο.

                      .......

                      Τους ζυγιζεις πριν τους βαλεις στο αμαξι;

                      με εξαίρεση το βαφτιστήρι που ζυγίζεται ανά μήνα για τους υπόλοιπους ισχύει το 'ό,τι δηλώσεις'

                      επειδή πήγε σε αγροτική περιοχή τους έβαλε να πληρώσουν τέλη με το βάρος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Z
                        zorz last edited by

                        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                        Τους ζυγιζεις πριν τους βαλεις στο αμαξι;

                        ...όπως οι πιλότοι των μικρών αεροσκαφών;

                        Με τόσα άτομα και αποσκευές και μέση κατανάλωση 5,2 είναι απίστευτα χαμηλή όντως.....έπαιξε σημαντικό ρόλο το ότι κινήθηκες Εθνική με χαμηλές ταχύτητες....

                        Σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου πάντως, η κυριότερη αιτία απωλειών είναι οι αεροδυναμικές αντιστάσεις, οι τριβές κύλισης (που εξαρτώνται από το βάρος) παίζουν δευτερεύοντα ρόλο.

                        Vasgti: +1. Πρόκειται για τρομερό λάθος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          rx8_drifter last edited by

                          Με το μάζντα κατάφερα σε επαρχιακό με αρκετή κατηφόρα βέβαια (γύρω στα 5 απ τα 30 χλμ της διαδρομής) και με ΜΩΤ 60 να βγάλω 5,8/100χλμ.Αυτός ήταν ο γυρισμός απ το χωριό με τη γιαγιά μέσα.
                          ΣΤο πήγαινε είχα ΜΩΤ 68 και 12/100

                          Σε ίσιο επαρχιακό (πήγαινε έλα λευκάδα άρτα) είχα με ΜΩΤ 78-->7,8/100 και στο γυρισμό που ήταν άδειος 88 ΜΩΤ και 7,8/100

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            costas_ny last edited by

                            Ρε παιδια αυτα τα νουμερα που βλεπω μου φαινονται εξωπραγματικα!

                            Στην ευρωπη στο θεμα της καταναλωσης εχουν προχωρησει παρα πολυ τελικα.
                            Εγω εχω εδω περα (αμερικη) μια μεσαια pontiac 5-6 ετών, τιποτα σπουδαιο δηλαδη, και η καταναλοση υπολογιζω πως ειναι γυρω στα 20+ lt/100km, μπορει και παρισσοτερο μεσα σε traffic.
                            Ενταξει, η βενζινη ειναι φθηνη βεβαια και δε το νιωθεις ιδιαιτερα στην τσεπη, αλλα και παλι, δε θα με χαλαγε να πληρωνα τα μισα απο οτι τωρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by

                              Άμα πλήρωνες ταυτόχρονα και διπλάσια την βενζίνη, θα σου ερχότανε στα ίσια.
                              Τεσπά υπάρχουν και οικονομικές επιλογές και στην αμερική. Αλλά άμε θέλεις να κυκλοφορείς με τεσσάρι αυτόματο σε V6 κινητήρα και 3.000 κυβικά, θα κάψεις ποσότητα όπου και να είσαι.

                              εδιτ
                              Κάτσε λίγο τα 20 l/100 km = 14,8 mpg και χωρίς traffic ? Το Pontiac G8 έχεις και το πας κόκκινα συνέχεια ? Ήμαρτον.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kavoyras last edited by

                                Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                Άμα πλήρωνες ταυτόχρονα και διπλάσια την βενζίνη, θα σου ερχότανε στα ίσια.
                                Τεσπά υπάρχουν και οικονομικές επιλογές και στην αμερική. Αλλά άμε θέλεις να κυκλοφορείς με τεσσάρι αυτόματο σε V6 κινητήρα και 3.000 κυβικά, θα κάψεις ποσότητα όπου και να είσαι.

                                εδιτ
                                Κάτσε λίγο τα 20 l/100 km = 14,8 mpg και χωρίς traffic ? Το Pontiac G8 έχεις και το πας κόκκινα συνέχεια ? Ήμαρτον.

                                συγνώμη, αλλά πόσα κυβικά εκατοστά είναι το αμάξι σου?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Σε εμένα απευθύνεσαι ή στον προγούμενο με το Πόντιακ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    costas_ny last edited by

                                    Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                    Άμα πλήρωνες ταυτόχρονα και διπλάσια την βενζίνη, θα σου ερχότανε στα ίσια.
                                    Τεσπά υπάρχουν και οικονομικές επιλογές και στην αμερική. Αλλά άμε θέλεις να κυκλοφορείς με τεσσάρι αυτόματο σε V6 κινητήρα και 3.000 κυβικά, θα κάψεις ποσότητα όπου και να είσαι.

                                    εδιτ
                                    Κάτσε λίγο τα 20 l/100 km = 14,8 mpg και χωρίς traffic ? Το Pontiac G8 έχεις και το πας κόκκινα συνέχεια ? Ήμαρτον.

                                    Ακριβως, ειναι 4αρι αυτοματο με supercharged 3.800cc κινητηρα, ξερω οτι ειναι καταβοθρα βενζινης αλλα δε βρισκεις και ευκολα αμαξι με manual ταχυτητες στην αμερικη.
                                    Μπορει να καιει και παραπανω λογω φθορων, δε ξερω..αν και δεν εχω καταλαβει καποιο προβλημα. Παντως χοντρικα που το εχω υπολογισει καπου εκει μου βγαινει..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kavoyras last edited by

                                      Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                      Σε εμένα απευθύνεσαι ή στον προγούμενο με το Πόντιακ?

                                      Στον Κώστα από την N.Y., απλώς εκ παραδρομής πάτησα quote στο δικό σου post.

                                      φίλε Κώστα:
                                      3.8lt με κλασσικό 4άρι αυτόματο σασμάν?
                                      Και λίγο σου καίει μέσα στην πόλη.
                                      Εδώ 16-17lt/100km καίει του πατέρα μου που είναι 2.0lt (με kompressor) και γύρω στα 12-14lt/100km το δικό μου που είναι 1.8ΤFSI Stronic.
                                      Δεν ξέρω βέβαια και κατά πόσο η δική σας 'κίνηση' είναι έστω παραπλήσια με την 'δική μας', ώστε να μπορεί να υπάρχει αντιπαράθεση.

                                      Προφανως τα (πολύ χαμηλά) νούμερα που διαβάζεις είναι από:
                                      1)καμμένους που κυνηγάνε την οικονομία (θέλουν και το κάνουν και δεν αναγκάζονται να το κάνουν προφανώς )
                                      2)άτομα που έχουν diesel αμάξια και όχι petrol (βενζίνης) ή αν έχουν βενζινοκίνητα είναι υβριδικά, οπότε αυτό κι αν βοηθάει μέσα στην πόλη .

                                      Επίσης τα αμάξια που αναφέρονται είναι περίπου ως 2000cc έναντι του δικού σου που είναι 3800cc ( ).
                                      Ε...όλα αυτά κάνουν τη διαφορά.

                                      ΥΓ:πραγματικά είσαι τυχερός που έχετε τσάμπα τη βενζίνη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        komis1 last edited by

                                        Z3 2.793cc (M52B28TU MY2000)

                                        πραγματικές τιμές / κατασκευαστή (λ/100χλμ)
                                        ημι-αστικός κύκλος: 10.6 / 9.4
                                        αστικός κύκλος 14.1 / 12.9
                                        εθνική 7.5 (80-90 σταθερή) - 8.5 (110-130 σταθερή) / 7.4

                                        (οι πραγματικές τιμές για τον ημι-αστικό υπολογίζονται από δις καθημερινή διαδρομή 9km στην Πάτρα, διαδρομή από παραλία προς ερυθρό σταυρό + από το δρόμο της Οβρυάς προς ψηλά αλώνια).

                                        Εκπομπές ρύπων 225g/Km

                                        Κατα τ'άλλα ρυπαίνω τρελλά με την παλιατζούρα μου, σε σχέση με κάτι είδους RAV4 (ακόμα και το καινούριο 2λιτρο δίνει 7.2L / 11.0L / 8.6L και 202 g/Km), να πληρώσω λοιπόν τα 3πλάσια τέλη ε; Μ@ΚΑΚΕΣ ΥΠΟΥΡΓΟΙ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos last edited by

                                          Βοηθήστε με αν κάνω κάποιο λάθος στον υπολογισμό...

                                          Έχω κάνει 400κμ και μόλις άναψε φωτάκι. Θα βάλω 100άρα που είναι 1.5€/λτ και θα πάει ένα 72άρι λογικά. Αυτό σημαίνει ότι έκαψε 48λτ...άρα 48/4=12λτ/100κμ...σωστά?

                                          Γιατί το BC γράφει 14.7?

                                          Nikos @ YouTube

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kavoyras last edited by

                                            Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                                            Βοηθήστε με αν κάνω κάποιο λάθος στον υπολογισμό...

                                            Έχω κάνει 400κμ και μόλις άναψε φωτάκι. Θα βάλω 100άρα που είναι 1.5€/λτ και θα πάει ένα 72άρι λογικά. Αυτό σημαίνει ότι έκαψε 48λτ...άρα 48/4=12λτ/100κμ...σωστά?

                                            Γιατί το BC γράφει 14.7?

                                            Νίκο, βάλε βενζίνη και το ξανασυζητάμε.
                                            Με το 'περίπου' και 'πάνω-κάτω' δε θα βγάλουμε άκρη όσο κι αν το θέλουμε.

                                            Πολλές φορές στο βενζινάδικο (εγώ το κάνω τακτικά) γεμίζουν και το σωληνάκι της εξαέρωσης το οποίο παίρνει κανα 5άρι λίτρα (ανάλογα με το πόσο 'φίσκα' το γεμίσεις μπορεί να πάρει και παραπάνω).
                                            Με άλλα λόγια αν σε αυτό το γέμισμα δεν γέμισες και το σωληνάκι σημαίνει ότι κάπου έκαψες βενζίνη που δεν την έβαλες μέσα στη μέτρηση την τωρινή

                                            48+5 = 53
                                            53/4=13,25

                                            Επιπλέον κάποια βενζινάδικα έχουν πιο ευαίσθητη αντλία από κάποια άλλα με αποτέλεσμα να κλείνει νωρίτερα.
                                            Αν λοιπόν τα 5 λίτρα διαφορά από το προηγούμενο γέμισμα δεν ήταν 5 αλλά παραπάνω (βάλε και ένα κλέψιμο της αντλίας μαζί με τα άλλα ), εύκολα καταλαβαίνεις γιατί δείχνει άλλα-ντ'άλλα το BC.

                                            Εκτός κι αν τα 14,7lt/100km είναι πραγματικά, οπότε θα βάλεις όχι 48lt αλλά παραπάνω (58,8lt =>πες 58lt*).

                                            Αλήθεια...πόσα lt ρεζερβουάρ έχεις?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 157
                                            • 158
                                            • 159
                                            • 437
                                            • 438
                                            • 157 / 438
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr