Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT FORUM
    • 1
    • 2
    • 124
    • 125
    • 126
    • 127
    • 128
    • 270
    • 271
    • 126 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    5412
    71968
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dickdick last edited by

      Ειλικρινα χωρις να θελω να γινω κουραστικος το κρακα-κρουκα μου το κανει και οταν ειμαι ακινητος καμια φορα οταν χρησιμοποιω πολυ το τιμονι σε μανουβρες για παρκαρισμα η΄σε μανουβρες για να βγω η' μπω στο στενακι κατω απο το σπιτι μου ακομα και σε μανουβρες σε ανωφερεια η' κατωφερεια.Αυτος ειναι και ο λογος που φοβαμαι για το μοτερακι της ηλεκτρικης κρεμαγιερας για το οποιο κατα το παρελθον εχουν αναφερθει προβληματα, προσφατα μαλιστα διαβαζα για μια περιπτωση που καποιος ειχε το lancia ypsilon και δεν εδωσε σημασια στον θορυβο που εκανε στην αρχη (το χαρακτηριζε σαν τριγμο απο το τιμονι-εμεις εδω θα το λεμε κρακα κρουκα- )και τωρα που εληξε η εγγυηση και εχει θεμα με το μοτερακι θελει καποιο σχετικα μεγαλο ποσο για να το επισκευασει.Μην την πατησω και εγω ετσι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        asteris last edited by

        Μπαάά, το απλό ρουλεμάν κάνει κράκα-κρούκα (®) ή σφυρίζει (όχι κλέφτικα, κανονικά) και στο ισιάδι, η αντιστρεπτική περιμένει να κινηθεί μόνος του ο ένας τροχός πάνω-κάτω (πχ λακούβα που την πατάει η μία ρόδα) για να σκούξει, η δέ ηλεκτρική υποβοήθηση θα σου άναβε κατάμουτρα το λαμπάκι του πεντακοσάευρου (αυτό με σήμα το τιμονάκι...) και θα σου ξεκίναγε ασκήσεις για τα μπράτσα.

        Εγώ ποντάρω μπιλιοφόρο. Εκτός κι αν έχει λασκάρει τελείως η κρεμαγιέρα και φέρνει βόλτες με κάθε αλλαγή κατεύθυνσης. Αλλά τότε μάλλον θα το έκανε μιά φορά και θα σταματούσε μέχρι να ξαναλλάξεις φορά στο τιμόνι. Αν στρίβοντας με σταθερό τιμόνι, ακούς συνεχές κράκα-κρούκα (®), τα ρέστα μου στον μπιλιοφόρο...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dickdick last edited by

          Αυτο ακριβως συνεβαινε(στο χθεσινο τεστ στην αλανα εννοω).Ειχα σταθερη κυκλικη πορεια και καθε φορα που εκανα μια μικρη αλλαγη στο τιμονι (οχι αλλαγη διευθυνσης,περισοτερο μεταβολη της κυκλικης πορειας κλεινοντας η' ανοιγοντας τη διαμετρο του) εκανε το γνωστο πλεον κρακα-κρουκα.Προσπαθω να γινω οσο πιο περιγραφικος γινεται για να λαβω απαντησεις οσο το δυνατον πιο ακριβεις.

          Σορρυ για το @ρχιδο..τουμπανιασμα και παλι

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            asteris last edited by

            Τότε ξαναποντάρω και βάζω τα λεφτά μου στην χαλαρή κρεμαγιέρα. Πάνε σε ένα συνεργείο ή τη αντιπροσωπεία και σήκωσε το και σφίξε ότι βρείτε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dickdick last edited by

              Σε ευχαριστω πολυ για την ενασχοληση σου με το θεμα μου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Θα μπορούσε να είναι και απο τον σταυρό στην κολώνα του τιμονιού.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stathis-rs last edited by

                  συγνωμη παιδια αλλα εγω νομιζω οτι καλο ειναι να κοιταξει μηπως χτυπαει κανα ελατηριο απο την αναρτηση

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    ggab last edited by

                    Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                    ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΕΧΩ ΕΝΑ DOBLO ΤΟΥ 2005. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 20 000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ . ΠΟΤΕ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ,ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ 15-30 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΜΕ 5η ΤΑΧΥΤΗΤΑ. ΤΟΣΟ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΑ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΩ ΟΥΤΕ ΦΡΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΖΩ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ. ΣΤΙΣ 10.000 ΧΙΛ. ΒΛΕΠΩ ΠΙΣΩ ΑΣΠΡΟ ΚΑΠΝΟ. ΔΙΑΓΝΩΣΗ; ΦΛΑΤΖΑ ΚΑΠΑΚΙΟΥ!!! ΝΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ ΚΛΠ.550 ΕΥΡΩ Η ΖΗΜΙΑ. ΤΩΡΑ ΣΤΙΣ 18000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΩ ,STOP. ANABEI TO ΛΑΜΠΑΚΙ ΖΗΜΙΑ. ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ MAXIMOYM 1300. ΔΙΑΓΝΩΣΗ; ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ. ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΣ, 750 ΟΛΑ ΜΑΖΙ. ΑΚΟΥΤΕ ; ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ. ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ,ΚΙ ΑΜΑ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ FIAT ΘΑ ΜΟΥΤΖΩΝΩ ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΗΝΣΕΙΣ. AKIS

                    μην γράφεις με κεφαλαία και μην κάνεις γενικεύσεις...
                    σε όλα τα αυτοκίνητα μπορεί να συμβεί , υπομονή και όχι νεύρα

                    Σε ολα τα FIAT θα εννοεις...........!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dickdick last edited by

                      Δεν ξερω εχουν σπασει τα νευρα μου ειμαι τοσο ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο οσο και εκνευρισμενος.Παρ'ολα αυτα δεν θα χτυπαγε στις λακουβες αν ηταν ο σταυρος; Στις λακουβες ακουγεται μονο οταν βρεχει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster last edited by

                        Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                        ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΕΧΩ ΕΝΑ DOBLO ΤΟΥ 2005. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 20 000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ . ΠΟΤΕ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ,ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ 15-30 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΜΕ 5η ΤΑΧΥΤΗΤΑ. ΤΟΣΟ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΑ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΩ ΟΥΤΕ ΦΡΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΖΩ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ. ΣΤΙΣ 10.000 ΧΙΛ. ΒΛΕΠΩ ΠΙΣΩ ΑΣΠΡΟ ΚΑΠΝΟ. ΔΙΑΓΝΩΣΗ; ΦΛΑΤΖΑ ΚΑΠΑΚΙΟΥ!!! ΝΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ ΚΛΠ.550 ΕΥΡΩ Η ΖΗΜΙΑ. ΤΩΡΑ ΣΤΙΣ 18000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΩ ,STOP. ANABEI TO ΛΑΜΠΑΚΙ ΖΗΜΙΑ. ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ MAXIMOYM 1300. ΔΙΑΓΝΩΣΗ; ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ. ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΣ, 750 ΟΛΑ ΜΑΖΙ. ΑΚΟΥΤΕ ; ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ. ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ,ΚΙ ΑΜΑ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ FIAT ΘΑ ΜΟΥΤΖΩΝΩ ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΗΝΣΕΙΣ. AKIS

                        μην γράφεις με κεφαλαία και μην κάνεις γενικεύσεις...
                        σε όλα τα αυτοκίνητα μπορεί να συμβεί , υπομονή και όχι νεύρα

                        Σε ολα τα FIAT θα εννοεις...........!

                        είσαι πολύ αστείος...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • bathan
                          bathan last edited by

                          Ο χρήστης asteris έγραψε:
                          Τότε ξαναποντάρω και βάζω τα λεφτά μου στην χαλαρή κρεμαγιέρα. Πάνε σε ένα συνεργείο ή τη αντιπροσωπεία και σήκωσε το και σφίξε ότι βρείτε...

                          Μπορεί να είναι και το γκροβεράκι στο τιμόνι.

                          Ερώτηση, ο ιμάντας εκκεντρ. κάνει θόρυβο όταν είναι καινούγιος ;

                          Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            asteris last edited by

                            Αν εννοείς μετά από την αλλαγή του, όχι, δεν θα έπρεπε να κάνει θόρυβο. Αν κάνει θόρυβο ή τον έχουν παρασφίξει, ή δεν έχουν αλλάξει και το ρουλεμαν τεντωτήρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dickdick last edited by

                              Πηγα σημερα στην αντιπροσωπια και μου ειπαν ζαμφορ (αντιστρεπτικη).θα αλλαχθει η' θα επισκευασθει (η ζαμφορ η' τα σινεμπλοκ της ζαμφορ) στην αλλαγη λαδιων στα 15000χλμ.Τουλαχιστον ειναι συνενοησιμοι στο συνεργειο γιατι αν μου ελεγαν τιποτα περιεργα οπως αυτα που διαβαζουμε εδω κατα καιρους π.χ. φταιει η χρηση κτλ η απογοητευση μου θα ηταν μεγαλη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • bathan
                                bathan last edited by

                                Ο χρήστης asteris έγραψε:
                                Αν εννοείς μετά από την αλλαγή του, όχι, δεν θα έπρεπε να κάνει θόρυβο. Αν κάνει θόρυβο ή τον έχουν παρασφίξει, ή δεν έχουν αλλάξει και το ρουλεμαν τεντωτήρα.

                                Επειδή δεν το κατέχω, αν είναι παρασφιγμένος θα προκαλέσει πρόβλημα, θα χαλαρώσει με την χρήση ; κλπ κλπ
                                Αν είναι να τους κυνηγήσω να το φτιάξουν

                                Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Αν είναι παρασφιγμένος τότε ζορίζει αναίτια τα διάφορα ρουλεμάν. Αν περνάει ο ιμάντας από την αντλία νερού αυτό ειδικά μπορεί να κάνει καλή ζημιά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    arkady last edited by

                                    Κάποιες ερωτήσεις για Fiat Stilo 1600:

                                    1. Κάθε πόσα χλμ χρειάζεται αντικατάσταση ο ιμάντας εκκεντροφόρου? Αλλάζεται μόνο ο ιμάντας εκκεντροφόρου ή και κάποιοι άλλοι ιμάντες μαζί?
                                      2.Πόσο κοστίζει περίπου η εργασία αντικατάστασης του?
                                    2. Έχω βρει αυτό το Timing Belt Kit σε ένα Αγγλικό e-shop. Περιλαμβάνει ότι χρειάζεται για αντικατάσταση του Ιμάντα ή πρέπει να αγοράσω κάτι ακόμα?

                                    http://www.shop4parts.co.uk/?name=store&op=Details&ProdID=1909&sku=5209

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      montecarlo last edited by

                                      Ο χρήστης Arkady έγραψε:
                                      Κάποιες ερωτήσεις για Fiat Stilo 1600:

                                      1. Κάθε πόσα χλμ χρειάζεται αντικατάσταση ο ιμάντας εκκεντροφόρου? Αλλάζεται μόνο ο ιμάντας εκκεντροφόρου ή και κάποιοι άλλοι ιμάντες μαζί?
                                        2.Πόσο κοστίζει περίπου η εργασία αντικατάστασης του?
                                      2. Έχω βρει αυτό το Timing Belt Kit σε ένα Αγγλικό e-shop. Περιλαμβάνει ότι χρειάζεται για αντικατάσταση του Ιμάντα ή πρέπει να αγοράσω κάτι ακόμα?

                                      Αν και ίσως να λένε περισσότερα.. προτίνω στα 60Κ ή 3 χρόνια.
                                      Επίσης θα αλλάξεις και τον τεντοντήρα του.

                                      Μαζί με τον ιμάντα εκκεντροφόρου, μπορείς να αλλάξεις και τον δευτερο ιμάντα (alternator κτλ) γιατί το
                                      κόστος του ιμάντα ειναι αμελητέο ενώ της εργασίας που ειναι κοινή όχι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        arkady last edited by

                                        Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                        το κόστος του ιμάντα ειναι αμελητέο ενώ της εργασίας που ειναι κοινή όχι.

                                        Περίπου πόσο χρεώνεται η εργασία αντικατάστασης του ιμάντα ξέρεις?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vasilis1 last edited by

                                          Πρέπει και εγω απο την μεριά μου να διαμαρτυρηθω για τα ψευτικα,ζημιαρικα αυτοκίνητα που φτιαχνει η fiat:
                                          Το Punto 75 ELX Μk1 μοντελο 94 του πατέρα μου μετα από μόλις 390.000 χιλιόμετρα εμφάνισε κολημένη βαλβίδα εισαγωγής και επειδή το κόστος επισκευης (πλάνισμα κεφαλης,φλάντζες βαλβίδα και λοιπά) εβγαινε μόλις 100 ευρω παρακάτω απο την αγορα ενος κινητηρα μεταχειρισμένου με λιγα χιλιομετρα ,αναγκαστηκα να τον αλλάξω.Ντροπή στην Fiat που τα αυτοκίνητα της κράτανε μόνο τόσο (ο βαλβίδα παρέδωσε στο Βουργαρέλι Αρτας και το όχημα επέστρεψε στο συνεργείο 100+χλμ με τρεις κυλίνδρους και παρόλα αυτά αρπαζε με μιση στροφη μιζας).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            italakias last edited by

                                            το ιδιο αμαξι εχουμε

                                            και γω εχω παραπονα,μου χουν λειψει τα συνεργεια ρε γαμωτο.
                                            θελω να παω αλλα δεν βρισκω τον λογο,δεν με αφηνει πουθενα στο δρομο οτι και να του κανω.

                                            θα κανω μηνυση στην φιατ γιατι δεν παω συνεργειο και θα παθει καμια ζημια απο ελλειψη σερβις.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 124
                                            • 125
                                            • 126
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 126 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr