Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Megane 3 R.S.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Megane 3 R.S.
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 55
    • 56
    • 12 / 56
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    112
    1119
    3349
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kavoyras last edited by

      Ο χρήστης meco έγραψε:

      Παλαιότερα δηλαδή που είχε θαφτεί το Golf IV Gti σε σύγκριση με το 306 race ή είχε αποθεωθεί το megane coupe ή πιο πρόσφατα που είχε αποθεωθεί πάλι το clio RS τότε οι 4Τροχοί τα έπαιρναν απο την peugeot και τη renault;

      απλά οκ...κάποιες φορές τα μεγαλοποιούν και τα περιοδικά.
      ΟΚ το 306 race ήταν πιο συμμετοχικό από το Golf IV Gti αλλά όχι τεράστιες διαφορές.
      Όπως το ίδιο ισχύει και με τα τωρινά αντίστοιχα μοντέλα (σε σύγκριση μεταξύ τους και όχι με τα απερχόμενα μοντέλα προφανώς).
      Όλος αυτός ο ντόρος πιο πολύ γίνεται για το φαίνεσθαι και για αυτοσκοπό (να γίνει ντόρος δηλαδή) και να πουλήσει το χ-ψ-ω περιοδικό, παρά να κάτσουν ειλικρινά και να πουν: εντάξει...μην κάνουμε και την τρίχα, τριχιά.
      Θεμιτό είναι εν μέρει, δε θα πω όχι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Επικά τεράστιες διαφορές στα συγκεκριμένα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kavoyras last edited by

          Ο χρήστης drdino έγραψε:
          Επικά τεράστιες διαφορές στα συγκεκριμένα

          τυχαίνει να έχω οδηγήσει το Golf IV Gti και το 306 το 2.0lt.
          σιγά τις διαφορές ρε συ...το 90% των αγοραστών ούτε που θα καταλάβουν τι συζητάμε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

            Επικά τεράστιες διαφορές στα συγκεκριμένα

            τυχαίνει να έχω οδηγήσει το Golf IV Gti και το 306 το 2.0lt.
            σιγά τις διαφορές ρε συ...το 90% των αγοραστών ούτε που θα καταλάβουν τι συζητάμε.

            το 90% των αγοραστων του γκολφ δε θα καταλαβουν. Οι υπολοιποι?

            το σημαντικο φαουλ για μενα στο RS ειναι οτι δε προσφερεται με καποιο καλο σασμαν τυπου dsg

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              2lt ή GTi;

              Τέσπα, άλλο το αν μπορεί να καταλάβει διαφορές κάποιος (εδώ ο ψορσαιρ λέει ότι τα saver κρατανε καλύτερα από τα exalto επειδή εκείνος κρίνει με βάση την φιλικότητα και το πόσο εύκολα τα φέρνει στο όριο) και άλλο αν οι διαφορές υπάρχουν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                johnkyr last edited by

                Ο χρήστης spiros έγραψε:

                Επικά τεράστιες διαφορές στα συγκεκριμένα

                τυχαίνει να έχω οδηγήσει το Golf IV Gti και το 306 το 2.0lt.
                σιγά τις διαφορές ρε συ...το 90% των αγοραστών ούτε που θα καταλάβουν τι συζητάμε.

                το 90% των αγοραστων του γκολφ δε θα καταλαβουν. Οι υπολοιποι?

                το σημαντικο φαουλ για μενα στο RS ειναι οτι δε προσφερεται με καποιο καλο σασμαν τυπου dsg

                έχει τύχει να έχω οδηγήσει 306 Race .... και

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                  Αυτο σου λεει,οτι το κειμενο που τυπωθηκε στο συγκεκριμενο περιοδικο,ΕΙΝΑΙ αποτελεσμα δημιουργικης (με το αζημειωτο βεβαια..) δημοσιογραφιας.

                  Ποιες ακριβως φρασεις τον οδηγησαν, στο να βγαλει τετοιο συμπερασμα?
                  Ας μας πει ο ιδιος αν θελει...

                  Στα πολύ γρήγορα...:
                  ΘΕΛΩ με επιστημονικό-αντικειμενικό τρόπο να μου εξηγήσεις τι σημαίνει το: 'λογω της πιο ξεκαθαρης-αποτελεσματικοτερης μετακινησης με στριμμενους τροχους στο οριο...' .

                  Καταρχας δεν προκειται για δοκιμη, αλλα οπως ανεφερα και πριν για ΓΝΩΡΙΜΙΑ εκτος 'εδρας' -σε ιδανικες ομως συνθηκες-, στην οποια ΔΕΝ τοποθετηθηκαν οργανα μετρησης
                  επιδοσεων.
                  Η φραση που εγω απεδωσα 'ξεκαθαρης-αποτελεσματικοτερης...', προκυπτει
                  1ον απο τον κινητηρα του rocco ο οποιος ηταν οπως χαρακτηριστικα αναφερθηκε, 'μεστος σε ολο το ευρος της περιοχης του, υποδειγματικα αμεσος στο πατημα του δεξιου πενταλ με οποιαδηποτε κυριολεκτικα σχεση στο κιβωτιο, αλλα και ευστροφος μεχρι τα κοκκινα,...'οταν αντιστοιχα για τον Γαλλικο διαπιστωθηκε οτι 'χωρις ωστοσο, να διαθετει την εκρηκτικοτητα του TSI στις χαμηλομεσαιες, αλλα αντιθετα, ουτε την την ελαφρια υστερηση του Γερμανου στις πολυ χαμηλες'.
                  2ον απο την 'απολυτη ουδετεροτητα του κουπε, στοιχειο που συνοδευεται απο τις ελαχιστες δυνατες κλισεις, κατι που κατ, αναλογια μας θυμισε εν πολλοις τα οδικα χαρακτηριστικα του ...αμιγως αγωνιστικουScirocco GT24, που ειχε οδηγησει ο Ν.Τ μολις πριν απο λιγους μηνες! Τοσο απλος αλλα και τοσο αποτελεσματικος συγχρονως ειναι ο τροπος που το δικο μας scirocco πατα στην ασφαλτο'.

                  Η 'ξεκάθαρη' θέλει τεκμηρίωση. Ποιο όριο? ΤΟυ οδηγού ή του αυτοκινήτου?

                  Του αυτοκινητου βεβαιως. Οι δοκιμαστες του περιοδικου εχουν κατα καιρους ηδη φτασει και ενιοτε ξεπερασει ορια πολυ δυνατοτερων κατασκευων.

                  Επίσης τι σημαίνει η φράση: 'Στα συν του R αναφερθηκε, και η πιο ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ αισθηση του κινητηρα στο ευρυτερο φασμα των στροφων του'. Δώσε μου ρεπρίζ αναλυτικά να καταλάβω.

                  Το ανεφερα παραπανω. Εξαλλου οι ιδιοι το ειπαν ξεκαθαρα, ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ, πιο απλα δεν μπορει να σχολιαστει, σε επιπεδο ΑΙΣΘΗΣΗΣ, σε επιπεδο μετρησεων, θα πραγματοποιηθει σχετικη δοκιμη, οταν ερθουν σε Ελληνικο δαφος.

                  Γιατί εδώ μιλάμε για σπορ ίσως και ακραίες (έτσι θα έπρεπε) κατασκευές που τέτοια συμπεράσματα ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ να μην τα λες εκτός και αν έχεις κάνει γερή δοκιμή. Πως από μια πρώτη ΓΕΥΣΗ μετά αν τα δοκιμάσεις στην Ελλάδα θα τολμήσεις να αλλάξεις συμπέρασμα (που το έβγαλες κιόλας??) ?

                  Δεν συζηταμε για αποφαση δικαστηριου, περι αθωωσης κατηγορουμενου...
                  Μιλαμε για μια οδηγικη ΓΝΩΡΙΜΙΑ σε ξενο εδαφος δυο κορυφαιων σπορ hot hatch και οχι ακραιων κατασκευων (οπως πχ το Megane R26R) , και με βαση τις γνωσεις και εμπειρια αρκετων ετων και δοκιμων πολλων συγχρονων αυτοκινητων, απο την πλευρα των δοκιμαστων, σε απλα οικογενειακα μεχρι υπεραυτοκινητα, υπαρχει το 'δικαιωμα'
                  της προτιμησης ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, μεταξυ των συγκρινομενων αυτοκινητων.
                  Επιπλεον, δεν ειναι λιγες οι φορες που αρκετοι δοκιμαστες, κατω απο τις 'ιδιαιτερες' Ελληνικες συνθηκες (βλεπε οδικο δικτυο-ποιοτητα οδοστρωματος), αλλα ακομα και ξενοι, μετα απο δυνατοτητα μεγαλυτερου χρονικου διαστηματος οδηγικης εμπειριας-δοκιμης,
                  μπορει να διαφοροποιηθουν ως προς το τελικο αποτελεσμα, για την προτιμηση τους
                  ή οχι σε καποιο αυτοκινητο δοκιμης, σε σχεση με προγενεστερη πρωτη επαφη.
                  Επι του προκειμενου μαλιστα, οι ιδιοι ξεκαθαρισαν οτι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ θα διαλεγαν το rocco R για τους παραπανω λογους, -αναφερομενοι παραλληλα στην μη δυνατοτητα επαφης-συγκρισης με το πιο οδηγοκεντρικο Cup- και αφηνοντας στην ακρη παραλληλα την τελικη τους αποφαση, η οποια θα διαμορφωθει επι Ελληνικου εδαφους μεσα στους επομενους δυο μηνες

                  Αν κατάλαβες εδώ μέσα δεν θα βρεις το μέσο όρο του αναγνώστη αλλά κάτι παραπάνω.

                  Δυστυχως απο τα γραφομενα ΣΟΥ, καταλαβα ακριβως οτι απευθυνομαι σε ενα μεσο αναγνωστη, ο οποιος για δικους του λογους, 'μεταφραζει' το κειμενο που διαβαζει
                  οπως θεωρει και νομιζει, και οχι οπως ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ διατυπωνεται.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kpsig moderator last edited by

                    Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                    Επικά τεράστιες διαφορές στα συγκεκριμένα

                    τυχαίνει να έχω οδηγήσει το Golf IV Gti και το 306 το 2.0lt.
                    σιγά τις διαφορές ρε συ...το 90% των αγοραστών ούτε που θα καταλάβουν τι συζητάμε.

                    !!
                    Τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα! Ειδικά όταν οδηγηθούν γρήγορα!
                    Όντως, ΕΠΙΚΕΣ διαφορές!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kpsig moderator last edited by

                      Ο χρήστης meco έγραψε:
                      Είναι ολοκληρωτικά ανόητη, χωρίς κανέναν ελαφρυντικό μάλιστα, η άποψη (σ.σ. η άποψη όχι αυτοί που την εκφράζουν) ότι για ένα συγκριτικό ανάμεσα σε δύο ειδικά αυτοκίνητα τα οποία άντε να πουλήσουν 100 κομμάτια το χρόνο, το οποιοδήποτε περιοδικό τα παίρνει από τον ένα εισαγωγέα ή τον άλλο. Εάν μιλούσαμε για τις εμπορικές εκδόσεις των δύο αυτοκινήτων ίσως να είχε ένα νόημα. Αλλά τώρα... Απλά επιβεβαιώνεται ότι κάποιοι βλέπουν παντού φαντάσματα. Ή μήπως τα παίρνει και το αγγλικό evo;
                      Παλαιότερα δηλαδή που είχε θαφτεί το Golf IV Gti σε σύγκριση με το 306 race ή είχε αποθεωθεί το megane coupe ή πιο πρόσφατα που είχε αποθεωθεί πάλι το clio RS τότε οι 4Τροχοί τα έπαιρναν απο την peugeot και τη renault; Έλεος πια με το κυνήγι μαγισσών. Έλεος πια με τον άκρατο οπαδισμό ακόμα και στην αυτοκίνηση.
                      Άντε και καλή χρονιά.

                      Χμ... Έχει υπονοηθεί ότι υπάρχουν 'μισθοί'... Τακτικοί... Από τον έναν ή τον άλλον ή όλους τους ενδιαφερόμενους... Οπότε...

                      Και οι καιροί αλλάζουν ανά 3μηνο στον τύπο... Ίσως κάποιοι να ξέρουν κάτι παραπάνω. Δεν μιλάνε για κυνήγι μαγισσών...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Ο χρήστης meco έγραψε:
                        Είναι ολοκληρωτικά ανόητη, χωρίς κανέναν ελαφρυντικό μάλιστα, η άποψη (σ.σ. η άποψη όχι αυτοί που την εκφράζουν) ότι για ένα συγκριτικό ανάμεσα σε δύο ειδικά αυτοκίνητα τα οποία άντε να πουλήσουν 100 κομμάτια το χρόνο, το οποιοδήποτε περιοδικό τα παίρνει από τον ένα εισαγωγέα ή τον άλλο. Εάν μιλούσαμε για τις εμπορικές εκδόσεις των δύο αυτοκινήτων ίσως να είχε ένα νόημα. Αλλά τώρα... Απλά επιβεβαιώνεται ότι κάποιοι βλέπουν παντού φαντάσματα. Ή μήπως τα παίρνει και το αγγλικό evo;
                        Παλαιότερα δηλαδή που είχε θαφτεί το Golf IV Gti σε σύγκριση με το 306 race ή είχε αποθεωθεί το megane coupe ή πιο πρόσφατα που είχε αποθεωθεί πάλι το clio RS τότε οι 4Τροχοί τα έπαιρναν απο την peugeot και τη renault; Έλεος πια με το κυνήγι μαγισσών. Έλεος πια με τον άκρατο οπαδισμό ακόμα και στην αυτοκίνηση.
                        Άντε και καλή χρονιά.

                        Eπιτελους, μια ωριμη-σφαιρικη αντιληψη και τοποθετηση επι των πραγματων.
                        Ειμαστε βεβαια Μεσογειακος λαος, με οτι αυτο συνεπαγεται, στην ευκολη αναπτυξη
                        θεωριων συνομωσιας, και ακρατου οπαδισμου, ακομα στην αυτοκινηση, οπως πολυ σωστα ανεφερες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kpsig moderator last edited by

                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                          Αυτο σου λεει,οτι το κειμενο που τυπωθηκε στο συγκεκριμενο περιοδικο,ΕΙΝΑΙ αποτελεσμα δημιουργικης (με το αζημειωτο βεβαια..) δημοσιογραφιας.

                          Ποιες ακριβως φρασεις τον οδηγησαν, στο να βγαλει τετοιο συμπερασμα?
                          Ας μας πει ο ιδιος αν θελει...

                          Στα πολύ γρήγορα...:
                          ΘΕΛΩ με επιστημονικό-αντικειμενικό τρόπο να μου εξηγήσεις τι σημαίνει το: 'λογω της πιο ξεκαθαρης-αποτελεσματικοτερης μετακινησης με στριμμενους τροχους στο οριο...' .

                          Καταρχας δεν προκειται για δοκιμη, αλλα οπως ανεφερα και πριν για ΓΝΩΡΙΜΙΑ εκτος 'εδρας' -σε ιδανικες ομως συνθηκες-, στην οποια ΔΕΝ τοποθετηθηκαν οργανα μετρησης
                          επιδοσεων.
                          Η φραση που εγω απεδωσα 'ξεκαθαρης-αποτελεσματικοτερης...', προκυπτει
                          1ον απο τον κινητηρα του rocco ο οποιος ηταν οπως χαρακτηριστικα αναφερθηκε, 'μεστος σε ολο το ευρος της περιοχης του, υποδειγματικα αμεσος στο πατημα του δεξιου πενταλ με οποιαδηποτε κυριολεκτικα σχεση στο κιβωτιο, αλλα και ευστροφος μεχρι τα κοκκινα,...'οταν αντιστοιχα για τον Γαλλικο διαπιστωθηκε οτι 'χωρις ωστωσο, να διαθετει την εκρηκτικοτητα του TSI στις χαμηλομεσαιες, αλλα αντιθετα, ουτε την την ελαφρια υστερηση του Γερμανου στις πολυ χαμηλες.
                          2ον απο την 'απολυτη ουδετεροτητα του κουπε, στοιχειο που συνοδευεται απο τις ελαχιστες δυνατες κλισεις, κατι που κατ, αναλογια μας θυμισε εν πολλοις τα οδικα χαρακτηριστικα του ...αμιγως αγωνιστικουScirocco GT24, που ειχε οδηγησει ο Ν.Τ μολις πριν απο λιγους μηνες! Τοσο απλος αλλα και τοσο αποτελεσματικος συγχρονως ειναι ο τροπος που το δικο μας scirocco πατα στην ασφαλτο'.

                          Η 'ξεκάθαρη' θέλει τεκμηρίωση. Ποιο όριο? ΤΟυ οδηγού ή του αυτοκινήτου?

                          Του αυτοκινητου βεβαιως. Οι δοκιμαστες του περιοδικου εχουν κατα καιρους ηδη
                          φτασει και ενιοτε ξεπερασει ορια πολυ δυνατοτερων κατασκευων.

                          Επίσης τι σημαίνει η φράση: 'Στα συν του R αναφερθηκε, και η πιο ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ αισθηση του κινητηρα στο ευρυτερο φασμα των στροφων του'. Δώσε μου ρεπρίζ αναλυτικά να καταλάβω.

                          Το ανεφερα παραπανω. Εξαλλου οι ιδιοι το ειπαν ξεκαθαρα, ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ, πιο
                          απλα δεν μπορει να σχολιαστει, σε επιπεδο ΑΙΣΘΗΣΗΣ, σε επιπεδο μετρησεων,
                          θα πραγματοποιηθει σχετικη δοκιμη, οταν ερθουν σε Ελληνικο δαφος.

                          Γιατί εδώ μιλάμε για σπορ ίσως και ακραίες (έτσι θα έπρεπε) κατασκευές που τέτοια συμπεράσματα ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ να μην τα λες εκτός και αν έχεις κάνει γερή δοκιμή. Πως από μια πρώτη ΓΕΥΣΗ μετά αν τα δοκιμάσεις στην Ελλάδα θα τολμήσεις να αλλάξεις συμπέρασμα (που το έβγαλες κιόλας??) ?

                          Δεν συζηταμε για αποφαση δικαστηριου, περι αθωωσης κατηγορουμενου...
                          Μιλαμε για μια οδηγικη ΓΝΩΡΙΜΙΑ σε ξενο εδαφος, και με βαση τις γνωσεις και εμπειρια αρκετων ετων και δοκιμων πολλων συγχρονων αυτοκινητων, απο την πλευρα των δοκιμαστων, σε απλα οικογενειακα μεχρι υπεραυτοκινητα.
                          Δεν ειναι παραυτα λιγες οι φορες που αρκετοι δοκιμαστες, κατω απο τις 'ιδιαιτερες' Ελληνικες συνθηκες (βλεπε οδικο δικτυο-ποιοτητα οδοστρωματος), αλλα ακομα και ξενοι, μετα απο δυνατοτητα μεγαλυτερου χρονικου διαστηματος οδηγικης εμπειριας-δοκιμης,
                          μπορει να διαφοροποιηθουν ως προς το τελικο αποτελεσμα, για την προτιμηση τους
                          ή οχι σε καποιο αυτοκινητο δοκιμης.
                          Επι του προκειμενου μαλιστα, οι ιδιοι ξεκαθαρισαν οτι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ θα διαλεγαν το rocco R για τους παραπανω λογους, -αναφερομενοι παραλληλα στην μη δυνατοτητα επαφης-συγκρισης με το πιο οδηγοκεντρικο Cup- και αφηνοντας στην ακρη παραλληλα την τελικη τους αποφαση, η οποια θα διαμορφωθει επι Ελληνικου εδαφους μεσα στους επομενους δυο μηνες

                          Αν κατάλαβες εδώ μέσα δεν θα βρεις το μέσο όρο του αναγνώστη αλλά κάτι παραπάνω.

                          Δυστυχως απο τα γραφομενα ΣΟΥ, καταλαβα ακριβως οτι απευθυνομαι σε ενα μεσο αναγνωστη, ο οποιος για δικους του λογους, 'μεταφραζει' το κειμενο που διαβαζει
                          οπως θεωρει και νομιζει, και οχι οπως ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ διατυπωνεται.

                          ΟΚ... Όταν μεγαλώσεις λίγο τα ξαναλέμε. Ή αν θες, να σου πω μερικά πράγματα από κοντά (γιατί δεν γράφονται αυτά) για να καταλάβεις τι εννοώ εγώ και ίσως μερικοί άλλοι. Πάντως το περιοδικό έχει καταντήσει αστείο γιατί μέσα από τα κείμενά του α) βλέπεις εμφανείς τάσεις ηθελημένης υποστήριξης β) βλέπεις ότι κάποιοι δεν το 'κατέχουν' αλλά γράφουν. γ) ο τρόπος γραφής είναι απωθητικός και συνήθως στο πόδι. Εδώ άλλοι μιλήσανε για κωλόχαρτο, η δική μου άποψη σε έθιξε και αμέσως να αναφερθείς σε 'μέσο' αναγνώστη. ΟΚ. Καλή Χρονιά και ελπίζω από το Νέο Έτος να σου δώσει λίγη εγκράτεια και εμένα λίγο IQ για να διαβάζω τέτοια εξαιρετικά άρθρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            @Kpsig
                            Αν κρινω ηδη απο τα γραφομενα σου, ειμαι αρκετα 'μεγαλυτερος' απο
                            εσενα, τουλαχιστον σε επιπεδο ωριμοτητας και υποστηριξης των λεγομενων σου...
                            Καλη χρονια και σε εσενα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kpsig moderator last edited by

                              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                              @Kpsig
                              Αν κρινω ηδη απο τα γραφομενα σου, ειμαι αρκετα 'μεγαλυτερος' απο
                              εσενα, τουλαχιστον σε επιπεδο ωριμοτητας και υποστηριξης των λεγομενων** σου**...
                              Καλη χρονια και σε εσενα.

                              Ότι πεις. Και την επόμενη φορά υποστήριξε και τα δικά μου λεγόμενα (γιατί αυτό έγραψες) ακόμη καλύτερα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                chemic last edited by

                                ειλικρινά απορώ πως ανέχεται το περιοδικό τον κάθε οπαδομούρη να μπαίνει στο φορουμ ΤΟΥ κ να λέει με βεβαιότητα πως το περιοδικό τα παίρνει απο εδώ κ απο εκεί γιατί δεν βγάζει καλυτεροτερο αυτό που επιθυμεί αυτός.
                                Η κατάσταση εχει καταντήσει τραγική κ άκρως κουραστική με πέντε δέκα ανθώπους που προφανώς δεν έχουν άλλη δουλειά κ γυρνάνε γύρω γύρω στα τοπικ σαν οπαδοί της κλαδικής του κάθε γκρουπ, εκθειάζοντας οτι μαλακία βγάλει το γκρουπ που γουσταρουν,χωρίς να εχει σημασία αν συζητιέται κάτι που δεν εχει καν σχεση, αλλά προαβάλλοντας κ τους ανθρώπους που δουλεύουν για το περιοδικό οτι τα παίρνουν.
                                η συγκεκριμένη γνωριμία ήταν πολύ ωραία κ ο ΧΑ, τονισε πως η άποψη του ειναι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ, λέγοντας πως ειναι εξαιρετικά αυτοκίνητα, για να το καταλάβει ο κάθε μπουμπουνας (μάταια) ενώ ακριβώς δίπλα ο ΠΤ εκθειάζει το μεγκάν κ δηλώνει ερωτευμένος με αυτό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rafi last edited by

                                  Ο χρήστης chemic έγραψε:
                                  ειλικρινά απορώ πως ανέχεται το περιοδικό τον κάθε οπαδομούρη να μπαίνει στο φορουμ ΤΟΥ κ να λέει με βεβαιότητα πως το περιοδικό τα παίρνει απο εδώ κ απο εκεί γιατί δεν βγάζει καλυτεροτερο αυτό που επιθυμεί αυτός.
                                  Η κατάσταση εχει καταντήσει τραγική κ άκρως κουραστική με πέντε δέκα ανθώπους που προφανώς δεν έχουν άλλη δουλειά κ γυρνάνε γύρω γύρω στα τοπικ σαν οπαδοί της κλαδικής του κάθε γκρουπ, εκθειάζοντας οτι μαλακία βγάλει το γκρουπ που γουσταρουν,χωρίς να εχει σημασία αν συζητιέται κάτι που δεν εχει καν σχεση, αλλά προαβάλλοντας κ τους ανθρώπους που δουλεύουν για το περιοδικό οτι τα παίρνουν.
                                  η συγκεκριμένη γνωριμία ήταν πολύ ωραία κ ο ΧΑ, τονισε πως η άποψη του ειναι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ, λέγοντας πως ειναι εξαιρετικά αυτοκίνητα, για να το καταλάβει ο κάθε μπουμπουνας (μάταια) ενώ ακριβώς δίπλα ο ΠΤ εκθειάζει το μεγκάν κ δηλώνει ερωτευμένος με αυτό.

                                  αν εχεις το τευχος που κυκλοφορει, ανοιξε στις πισω σελίδες... συγκεκριμενα στην σελ. 252 και πες μου αν πλαι στο polo υπαρχει η ενδειξη 'αυτοκίνητο της χρονιας 2010'.. μετα μπορεις να αναθεωρησεις και να σκεφτεις πως μορούμε εμεις να ανεχόμαστε το περιοδικο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Μηπως τα περι του περιοδικου (ενστασεις ή αντιρρήσεις κλπ ) πρεπει να τα γραψετε στο Προτάσεις τών φορουμάδων πρός 4Τ; [mod]

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      chemic last edited by

                                      αυτό τι σημαίνει? πως το περιοδικό τα παίρνει, όπως όλα τα περιοδικά της ελλάδος που συμμετάσχουν? αν ήταν έτσι, οι υπολοιπες εταιρίες θα αντιδρούσαν? θα σταματούσαν να διαφημίζονταν στο περιοδικό, δεν θα σκιζόντουσαν να τους δώσουν αυτοκινητα (oπως η ρενό, στο συγκεκριμένο τεστ), κ θα παίζαν με άλλα περιοδικά που δε τα παίρνουν ή 'παίρνουν' ή που θα τα παίρναν απο αυτούς
                                      να σου δώσω εγώ πιο καλόπιστες εξηγήσεις

                                      1. ναι μπορεί το πολο να είναι τρομερο φαβορί κ οι δημοσιογράφοι των περιοδικών που προφανώς μιλάνε στις εκδηλώσεις να το εχουν πει μεταξύ τους, οπότε ο τυπάκος που το εγραψε να έκανε παπ%^ρια. Μη ξεχνάς πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πήρε το τίτλο του coty.
                                      2. ο τυπάκος που το εγραψε, να μπερδευτηκε επειδή το πόλο βγήκε αυτοκίνητο της χρονιάς στο coty.
                                        άλλο να λες δε μου αρέσει η δουλειά σας ή κ οτι κρίνετε κ βγάζετε συμπεράσματα με κριτήρια που εμένα δε μου ταιριάζουν, κ άλλο να τους λες τα παίρνετε ΟΛΟΙ γιατί δεν βγαίνει το αμάξι που θέλω. Και μάλιστα συνέχεια κ με κάθε ευκαιρία, στο φόρουμ που σε φιλοξενεί. Ειναι αγένεια, κ μαζί με τον οπαδισμό κ τις φτηνές ειρωνίες, εμένα με εχει κουράσει
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        @chemic..
                                        Δε θα μας βγαλεις και τρελους..Και δε καταλαβα αν το λεγαμε αλλιως το forum δε νομιζω να ελεγες κουβεντα..ουτε μας ζητησε κανεις να του αποδειξουμε οτι αγοραζουμε το περιοδικο πριν γραψουμε..Κατα τα αλλα οποιος εχει ματια και κριση καταλαβαινει τη διαφορα και το ξεπεσμο που εχει το περιοδικο ανα δεκαετια..Ας ειναι καλα ο πατερας μου που τα κρατησε για να τα διαβαζω..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pasxos last edited by

                                          Ο χρήστης chemic έγραψε:
                                          ειλικρινά απορώ πως ανέχεται το περιοδικό τον κάθε οπαδομούρη να μπαίνει στο φορουμ ΤΟΥ

                                          με λιγα λογια,αν θυμαμαι καλα,το ιδιο το περιοδικο εχει αναφερει οτι το 4τφορουμ δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση με το περιοδικο,κι απλα ειναι ενα βημα ανταλλαγης αποψεων των αγοραστων του ΑΛΛΑ ΚΑΙ οποιουδηποτε μπορει να γινει μελος σ αυτο,εφοσον δεν υπαρχει καποια συνδρομη η αλλη προυποθεση.Επομενως,δεν ειμαστε ουτε χαζοι ουτε αφελης να εκσφενδονιζουμε πυρα (?) προς καποια κατευθυνση χωρις να εχουμε γνωση (και οχι αποψη) επι του θεματος.

                                          ΟΚ... Όταν μεγαλώσεις λίγο τα ξαναλέμε. Ή αν θες, να σου πω μερικά πράγματα από κοντά (γιατί δεν γράφονται αυτά) για να καταλάβεις τι εννοώ εγώ και ίσως μερικοί άλλοι. Πάντως το περιοδικό έχει καταντήσει αστείο γιατί μέσα από τα κείμενά του α) βλέπεις εμφανείς τάσεις ηθελημένης υποστήριξης β) βλέπεις ότι κάποιοι δεν το 'κατέχουν' αλλά γράφουν. γ) ο τρόπος γραφής είναι απωθητικός και συνήθως στο πόδι. Εδώ άλλοι μιλήσανε για κωλόχαρτο, η δική μου άποψη σε έθιξε και αμέσως να αναφερθείς σε 'μέσο' αναγνώστη. ΟΚ. Καλή Χρονιά και ελπίζω από το Νέο Έτος να σου δώσει λίγη εγκράτεια και εμένα λίγο IQ για να διαβάζω τέτοια εξαιρετικά άρθρα.

                                          Απλα δεν εχεις καταλαβει kpsig οτι ο κικιζας ναι μεν ειναι της γενιας του 30φευγα περιπου,αλλα οι αποψεις που εκφραζει σχεδον παντα,στηριζονται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην αισθηση που εχει ο ιδιος.Δεν υπαρχει τεκμηριωση στα λεγομενα του.Εφοσον λοιπον το μονο επιχειρημα ειναι η αισθηση μαζι με ενα συνοθυλευμα μπερδεμενων τεχνικων γνωσεων,υπαρχει μια προσπαθεια απο μερους του να πεισει το συνομιλητη του αναμιγνυοντας τα 2 αυτα χαρακτηριστικα του.Εσυ και μερικοι αλλοι εχουμε καταλαβει το κουμπι του οποτε αυτοματως ακυρωνουμε πολλες απο τις λανθασμενες αποψεις του (οταν αυτες ειναι λανθασμενες) με τροπο αδιαμφισβητητο.Κι αυτο δεν το λεω ως προσωπικη επιθεση απλα καταθετω την αποψη που εχουμε σχηματισει πολλοι εδω μεσα.Νομιζω κι εσυ μπορεις να κρινεις το κατα ποσο αυτα που γραφει ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα (οπως εντονα σου εκφραζει στο προηγουμενο ποστ του ) η οχι. Τελος παντων,καλη χρονια σε ολους με υγεια και ειρηνη ημιν..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            k2825 last edited by

                                            Νομίζω ότι γράφηκαν υπερβολές και από τις δύο πλευρές.

                                            Κατ αρχήν, και σε ότι αφορά το σχετικό άρθρο των 4Τ, είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για μια περιορισμένης διάρκειας εισαγωγική παρουσίαση της κορυφαίας, από πλευράς επιδόσεων, έκδοσης του Sirocco R και της βασικής παραλλαγής του Megane RS η οποία, κάκιστα, και για λόγους καθαρά εμπορικούς προβλήθηκε από το περιοδικό ως “αντιπαράθεση” των δύο “ανταγωνιστικών” μοντέλων.

                                            Για μένα συνετή δημοσιογραφική διαχείριση του θέματος θα ήταν η δημοσίευση δύο ανεξάρτητων άρθρων που θα συνόψιζαν αυτοτελώς και χωρίς δράματα και φιλολογικές αρλούμπες τα προσωρινά και απολύτως υποκειμενικά συμπεράσματα των δημοσιογράφων για το κάθε μοντέλο (αφού δεν υπάρχουν υποστηρικτικές συγκριτικές μετρήσεις) και όχι η δημιουργία τεχνητού κλίματος αντιπαράθεσης μέσω ενός πιασάρικου εξώφυλλου που απλά οδηγεί σε περιττούς δημοσιογραφικούς τσαμπουκάδες.

                                            Όσο για το τι είναι και τι δεν είναι το Cup μια ενδιαφέρουσα πρώτη προσέγγιση και σύγκριση με τον πραγματικό του αντίπαλο, το Focus RS και ΌΧΙ το Scirocco R δηλαδή, μπορείτε να βρείτε εδώ:

                                            http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... 0_cup.html

                                            http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... 0_cup.html

                                            http://www.evo.co.uk/videos/planetevovi ... art_1.html

                                            http://www.evo.co.uk/videos/planetevovi ... art_2.html

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 12 / 56
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr