-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
ξερεις κανεις αν το bravo 1.2 του 2000 εβγαινε με ABS.Ναι...σαν εξτρα και ήταν απολύτως χρήσιμο, γιατί είχε την τάση να μπλοκάρει τους μπροστινούς...ενώ με το abs, ήταν τέλειο στα φρένα...
Επίσης για το 2000 μιλάμε για το 1,2 16βάλβιδο... -
ναι γιαυτο ,θελω να αγορασω ενα αλλα ειδα στο car gr ολα ειναι χωρις abs.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
ναι γιαυτο ,θελω να αγορασω ενα αλλα ειδα στο car gr ολα ειναι χωρις abs.Στα έξτρα ήταν ο αερόσακος συνοδηγού, το abs, οι ζάντες αλουμινίου και τα προβολάκια ομίχλης που πήγαιναν πακέτο με τους ηλ. καθρέπτες.
Το θέμα του μπλοκαρίσματς των μπροστινών τροχών λυνόταν με ρύθμιση ή αφαίρεση του κατανεμητή πίεσης ή αλλαγή στα κυλινδράκια πίσω με άλλου μοντέλου (δεν θυμάμαι ποιού).
Αυτό που θυμάμαι ήταν ότι είχε ένα μοτεράκι πολύ εύστροφο και πολύ οικονομικό, κράτημα, πολύ καλό και αξιοπιστότατο...
Ααα και επίσης, το 2001 νομίζω, βγήκε μία έκδοση (η τελευταία) που είχε ζάντες αλουμινίου, ασπρα όργανα, 2 αερόσακους, αλλά δεν θυμάμαι αν είχε abs...νομίζω ότι το έλεγαν still ??? -
steel.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
steel.Ναι μπράβο steel λεγόταν και είχε πανέμορφες ζάντες...
-
Έκανα σέρβις στο Πάντα σήμερα κ έπεσα πάνω σε idea που έκανε σέρβις 220.000 χλμ.
Λάδια, φίλτρα, φρένα κι έφυγε. 220.000 χλμ κ κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα, λέει... -
Τα ιδια ακριβως για punto 96 1.1 με 260.000km...
-
Μια ερώτηση στους ειδήμονες, στο seicento όταν είναι κρύο το πρωί που το βάζεις μπροστά, ακούγεται ένας θόρυβος δεξιά μπροστά σαν κάτι να σκούζει. Ακούγεται και όταν πατάς το γκάζι και μετά από λίγο σταματάει, τι να είναι ;
-
Κάποιος απο τους ιμαντες ειναι, πιθανοτατα αυτος του δυναμο.
-
εδω και λιγες μερες ειμαι κατοχος ενος bravo m-jet (diesel) 1,6 με τα 120 αλογα. για να πω την αληθεια ειμαι λιγο απογοητευμενος με τα γκαζια του αυτοκινητου μου. ειδικα με την 1η λες και ξεκιναω με κανα τανκ!!! βεβαια μεχρι στιγμης εχω κανει 700 χιλ. και ποτε πανω απο 2500 χιλ στροφες αλλα νομιζω οτι την ιδεα την εχω παρει.
μηπως ξερει κανεις απο ποιο σημειο (στροφες) ενεργοποιητε το τουρμπο? ακουγεται καποιο σφηριγμα οπως διαβασα οτι ακουγεται και στα βενζινοκινητα?για να πω την αληθεια νιωθω λες και το αυτ/το δεν εχει τουρμπο. και τα κολημματα στο καθησμα λογω της ροπης ακομη δεν τα εχω δει( τα χω διαβασει μονο απο συμφορουμιτες που οδηγησαν το ιδιο αυτ/το.).για να καταλαβεται οταν παιρνω το focus 1.6 με 115 αλογα λες και οδηγαω κανα τερατακι!!Υ.Γ απο το αυτοκινητο σε γενικες γραμμες ειμαι ικανοποιημενος και ιδιως απο καταναλωση 5,3 λ/100 χιλ.
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Μια ερώτηση στους ειδήμονες, στο seicento όταν είναι κρύο το πρωί που το βάζεις μπροστά, ακούγεται ένας θόρυβος δεξιά μπροστά σαν κάτι να σκούζει. Ακούγεται και όταν πατάς το γκάζι και μετά από λίγο σταματάει, τι να είναι ;μπορει να ειναι σωληνάκι βενζίνης η του νερού. Σε uno ακουγεται ολη η πορεία που κανει η βενζινη απο το ντεπόζιτο πίσω στον κινητηρα μπροστα
αλλα αν σκουζει σαν σφυριγμα μαλλον ειναι οπως ειπαν καποιος ιμαντας -
Ο χρήστης noe έγραψε:
εδω και λιγες μερες ειμαι κατοχος ενος bravo m-jet (diesel) 1,6 με τα 120 αλογα. για να πω την αληθεια ειμαι λιγο απογοητευμενος με τα γκαζια του αυτοκινητου μου. ειδικα με την 1η λες και ξεκιναω με κανα τανκ!!! βεβαια μεχρι στιγμης εχω κανει 700 χιλ. και ποτε πανω απο 2500 χιλ στροφες αλλα νομιζω οτι την ιδεα την εχω παρει.
μηπως ξερει κανεις απο ποιο σημειο (στροφες) ενεργοποιητε το τουρμπο? ακουγεται καποιο σφηριγμα οπως διαβασα οτι ακουγεται και στα βενζινοκινητα?για να πω την αληθεια νιωθω λες και το αυτ/το δεν εχει τουρμπο. και τα κολημματα στο καθησμα λογω της ροπης ακομη δεν τα εχω δει( τα χω διαβασει μονο απο συμφορουμιτες που οδηγησαν το ιδιο αυτ/το.).για να καταλαβεται οταν παιρνω το focus 1.6 με 115 αλογα λες και οδηγαω κανα τερατακι!!Υ.Γ απο το αυτοκινητο σε γενικες γραμμες ειμαι ικανοποιημενος και ιδιως απο καταναλωση 5,3 λ/100 χιλ.
Με τα χιλιόμετρα που έχεις διανύσει και ιδίως με τις στροφές στις οποίες λειτουργείς τον κινητήρα σου,είναι λογικό να αποκομίζεις τέτοιες εντυπώσεις.
Έχε υπόψιν σου ότι ένα χαρακτηριστικό λειτουργίας-μειονέκτημα των κινητήρων turbodiesel,είναι η αίσθηση που δίνουν,ότι στις χαμηλές στροφές είναι 'άδειοι'...ή ακόμα και νεκροί (αναλόγως του πόσο εξελιγμένοι είναι, τόσο σε μικρότερο εύρος των χαμηλών στροφών εμφανίζουν το φαινόμενο).Ο δικός σου κινητήρας αρχίζει να τραβά ικανοποιητικά πάνω από τις 1500σ/λ (γύρω στις 1300 έχει αρχίσει να 'τσιμπά' η τουρμπίνα) και συνεχίζει χωρίς δισταγμούς και πτώση της απόδοσης του μέχρι τις 4000.Μετά από αυτές η απόδοση του πέφτει λίγο,μέχρι τις 4500 στροφές,στις οποίες μπορεί να γυρίσει,εξακολουθώντας να τραβάει αρκετά ικανοποιητικά.Την πραγματική δύναμη και τράβηγμα θα το νιώσεις στην περιοχή ανάμεσα στις 2000 με 3-3.300 στροφές.Ο 1,6multijet,έτσι όπως τον έχω δοκιμάσει στο GPunto,μου έδινε την εντύπωση της μεγαλύτερης δύναμης από την αντίστοιχη του 1,9JTDm/150CV,της 147 (o 1,9 16V εμφάνιζε επιπλέον το ενοχλητικό φαινόμενο της έλλειψης δύναμης κάτω από τις 2000 στροφές).Βέβαια δεν μπορώ να ξέρω τι εικόνα είχες σχηματίσει στο μυαλό σου και συνεπώς ανάλογες προσδοκίες είχες από τον κινητήρα,πριν τον δοκιμάσεις.Αν φανταζόσουν 'κλωτσιές' από την είσοδο του turbo και 'βίαιες' επιταχύνσεις...μάλλον θα απογοητευτείς,καθώς κύριο χαρακτηριστικό του είναι η ομαλή και σχεδόν ηλεκτρική παροχή της δύναμης.Έχε επίσης κατά νου ότι ο κινήτρας σου θα 'μεταμορφωθεί' μετά τα 10Κ περίπου χιλιόμετρα,τόσο σε επίπεδο επιδόσεων,όσο και καταναλώσεων.Και αυτό γιατί ο εγκέφαλος (και νομίζω ότι ισχύει στους περισσότερους κατασκευαστές και όχι μόνο στη Fiat)είναι προγραμματισμένος με τέτοιο τρόπο,ώστε να επιτρέπει στον κινητήρα να παρέχει όλα τα αποθέματα της δύναμής του σταδιακά,σε συνάρτηση με το χρόνο λειτουργίας του και τα διανυθέντα χιλιόμετρα.Κατ'αυτόν τον τρόπο αντικαθίσταται η διαδικασία του στρωσίματος (rodaggio),καθώς στα 1000 χιλιόμετρα ας πούμε,ο εγκέφαλος δεν θα επιτρέψει στον κινητήρα να αποδώσει όλη την δύναμη που έχει,όσο και αν τον 'πιέσεις'.Η δύναμη θα απελευθερώνεται σταδιακά,πάντα σε συνάρτηση με τα διανυθέντα χιλιόμετρα,προκειμένου έτσι να αποφευχθεί το ξεπέρασμα των ανοχών των μηχανικών μερών,από την άτσαλη ή βίαιη χρήση.
Σε μικρότερο βαθμό οι εγκέφαλοι σήμερα έχουν τη δυνατότητα να προσαρμόζουν τη λειτουργίας του κινητήρα στο στυλ οδήγσης που έχει επιλέξει ο οδηγός.
Συνεπώς δεν χρειάζεται να είσαι τόσο φειδωλός με το 'ανέβασμα' των στροφών,προσέχοντας ευλαβικά να μην υπερβούν τις 2500.Τέλος για κάλο και για κακό,ζήτησε να σου συνδέσουν ένα φορητό μπαρόμετρο,για να διαπιστώσεις με μια βόλτα, πώς ανεβάζει πίεση η τουρμπίνα σου και κυρίως αν την κρατά σταθερή (είναι δουλειά ενός λεπτού).
-
ΝΑ τονισω αν και δεν ειμαι σιγουρος ( δεν θυμαμαι απο που το ξερω) πως ο κινητηρας αυτος εχει βραβευθει φετος ως ο καλυτερος κινητηρας diesel στον κοσμο στα κυβικα του .
σωστα Alba??? -
Το εχω γραψει και στο θεμα του bravo αλλα δεν πηρα απαντηση και ειπα να δοκιμασω τη τυχη μου και εδω.
Αυριο εχω συνεργειο και θελω μεταξυ αλλων να δω και ενα θορυβο που κανει ,σαν γδαρσιμο η να βρισκει απο κατω,οταν πεφτω σε λακουβες και βρεχει (μονο οταν βρεχει).Στα αγγλικο fiat forum ειδα οτι πολλοι ειχαν το ιδιο προβλημα και αλλαξαν (μεσα στην εγγυηση) -βοηθηστε με στη μεταφραση- anti roll bar η' drop link η' arch protectors.Oλοι αλλαξαν 1 απο αυτα τα 3 και ο καθενας ειχε και μια λυση χωρις ομως να ξερουν τι παιζει ακριβως.Επισης οταν κανω οπισθεν και πατησω λιγο φρενο εχοντας στριψει το τιμονι σχεδον τερμα δεξια ακουγεται κατι σαν τριγμος χωρις να ξερω απο που ειναι απο τη κολωνα του τιμονιου η' απο τους τροχους;
Υπαρχει καποιος με τα ιδια ''συμπτωματα'' στο αυτοκινητο του;Οσοι μπορειτε τουλαχιστον μια μεταφραση γιατι στη σχολη δεν προσεχα στο μαθημα της αγγλικης τεχνικης ορολογιας και τωρα το φυσαω και δεν κρυωνει
-
Το πρώτο είναι η αντιστρεπτική δοκός.
Το δεύτερο είναι οι σύνδεσμοι της αντιστρεπτικής δοκού, δύο τον αριθμό, από ένας σε κάθε άκρο. Συνδέουν την αντιστρεπτική με την ανάρτηση και είναι αυτοί που αντικαθίστανται κάθε τόσο. Σχετικά φθηνά εξαρτήματα.
Για το τελευταίο, κάπου πάει το μυαλό μου, αλλά δεν είμαι σίγουρος -
Δηλαδη που παει το μυαλο σου;Μηπως τα και καλα ''προστατευτικα'' κατω απο τα φτερα;
Καποια τεχνικη ιδεα μηπως εχεις;
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Έχε επίσης κατά νου ότι ο κινήτρας σου θα 'μεταμορφωθεί' μετά τα 10Κ περίπου χιλιόμετρα,τόσο σε επίπεδο επιδόσεων,όσο και καταναλώσεων.Και αυτό γιατί ο εγκέφαλος (και νομίζω ότι ισχύει στους περισσότερους κατασκευαστές και όχι μόνο στη Fiat)είναι προγραμματισμένος με τέτοιο τρόπο,ώστε να επιτρέπει στον κινητήρα να παρέχει όλα τα αποθέματα της δύναμής του σταδιακά,σε συνάρτηση με το χρόνο λειτουργίας του και τα διανυθέντα χιλιόμετρα.Κατ'αυτόν τον τρόπο αντικαθίσταται η διαδικασία του στρωσίματος (rodaggio),καθώς στα 1000 χιλιόμετρα ας πούμε,ο εγκέφαλος δεν θα επιτρέψει στον κινητήρα να αποδώσει όλη την δύναμη που έχει,όσο και αν τον 'πιέσεις'.Η δύναμη θα απελευθερώνεται σταδιακά,πάντα σε συνάρτηση με τα διανυθέντα χιλιόμετρα,προκειμένου έτσι να αποφευχθεί το ξεπέρασμα των ανοχών των μηχανικών μερών,από την άτσαλη ή βίαιη χρήση.
Σε μικρότερο βαθμό οι εγκέφαλοι σήμερα έχουν τη δυνατότητα να προσαρμόζουν τη λειτουργίας του κινητήρα στο στυλ οδήγσης που έχει επιλέξει ο οδηγός.
Συνεπώς δεν χρειάζεται να είσαι τόσο φειδωλός με το 'ανέβασμα' των στροφών,προσέχοντας ευλαβικά να μην υπερβούν τις 2500.Ομολογώ ότι αυτό το διαβάζω για 1η φορά....
Αν πραγματικά ισχύει με κάνει να αισθάνομαι μ@λ@κ@ς που κάθομαι και κάνω στρώσιμο στα αυτοκίνητα... -
καθώς κύριο χαρακτηριστικό του είναι η ομαλή και σχεδόν ηλεκτρική παροχή της δύναμης.
Aυτο ακριβως νομιζω οτι ταιριαζει στον συγκεριμενο κινητηρα. Αλλα ελπιζω και εγω οτι μετα απο λιγα χιλιομετρα οταν το ανοιγω και αλλο θα φανει η δυναμη του. παντως ξαναλεω οτι ειμαι αρκετα ικανοποιημενος απο το αυτ/το .ποσο μαλλον οταν σκεφτομαι οτι επρεπε να δωσω τουλαχιστον 3000 € παραπανω για να παρω αυτ/κο diesel αλλων εταιριων χωρις την αναγνωρισμενη αξια του δικου μου κινητηρα.(εαν οντως βραβευτηκε και ως ο καλυτερος κινητηρας diesel)
-
Δηλαδη που παει το μυαλο σου;Μηπως τα και καλα ''προστατευτικα'' κατω απο τα φτερα;
Καποια τεχνικη ιδεα μηπως εχεις;
Ναι, αλλά καλό θα ήταν να το δει κανείς. Μπορεί να είναι να τα στοπ της ανάρτησης.
Γενικά οι συνήθεις ύποπτοι είναι οι σύνδεσμοι της αντιστρεπτικής που μπορεί να έχουν χαλαρώσει ή φθαρεί και τα σινεμπλόκ ή τα μπαλλάκια του ψαλιδιού (δεν ξέρω αν έχεις ψαλίδια).
Βάλε το αμάξι σε ράμπα για να το δεις από κάτω και να διαπιστώσεις τι είναι χαλαρό ή φθαρμένο, και τι χρειάζεται ίσως γρασσάρισμα. Δεν πρέπει να είναι κάτι το φοβερό. -
Σε ευχαριστω πολυ ρε dstou δεν μπορεις να φανταστεις ποσο μου εχει σπασει τα νευρα ειδικα αυτες τις μερες που βρεχει στη Θεσσαλονικη.
FIAT FORUM