-
Μπορεις να βγαλεις πολλους γυρους στις Σερρες αν οδηγεις με μυαλο και οχι σα γκαζοβλαχος με στραμπουληγματα κλπ. Φυσικα μιλαω για απλα καθημερινα αμαξια, για φεραρι κλπ τερατα που ξηλωνουν την ασφαλτο δεν ξερω να σας πω. Επισης μην λεμε πιστα τον καρτοδρομο γιατι νταξ, δεν εχει καμια σχεση.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Μπορεις να βγαλεις πολλους γυρους στις Σερρες αν οδηγεις με μυαλο και οχι σα γκαζοβλαχος με στραμπουληγματα κλπ. Φυσικα μιλαω για απλα καθημερινα αμαξια, για φεραρι κλπ τερατα που ξηλωνουν την ασφαλτο δεν ξερω να σας πω. Επισης μην λεμε πιστα τον καρτοδρομο γιατι νταξ, δεν εχει καμια σχεση.ναι οκ δεν εχει, μαλιστα το θεωρω και λιγο βλακεια να μπει ενα αυτοκινητο σε καρτοδρομο, γιατι ουτε γρηγορα μπορει να παει (το πολυ να τσιμπησει 3η), ουτε χρονους καρτ μπορει να πλησιασει και επισης οι καρταδες σπαζονται που τους χαλαει το λαστιχο με αποτελεσμα να κανουν και αυτοι κακους χρονους
χαλια κατασταση με λιγα λογια
-
Εστω και καθυστερημενα μια διευκρυνηση....Το μοτερ του RS βασιζεται στο Τ5/ST 5κυλινδρο modular design της Volvo που παρουσιαστικε το οχι και τοσο μακρυνο 2003 (τα πρωτα ουσιαστικα βγηκαν το 2004). Το μοτερ αυτο αν και βασιζεται σε αυτο του R ειναι πληρως αναθεωρημενο ως προς τις διαστασεις, αρκετα 'εντοσθια' και τα περιφερειακα του με αποτελεσμα να ειναι 200mm πιο λεπτο και 25mm πιο κοντο, και πιο ελαφρυ. Επισης χρησιμοποιει Κ04 τουρμπο σε σχεση με ΤD (δεν θυμαμαι πιο του R), αλλη εισαγωγη (λογο χωρου) και πιο μικρο intercooler (επισης λογω χωρου). Τα δυο τελευταια ειναι και αυτα που περιοριζουν την αποδοση του αυτοκινητου. Το μοτερ λοιπον του RS ειναι πληρως εξελιγμενο απο την Volvo για το project C30R (πρεπει να ειναι η χιλιοστη φορα που το αναφερω ) με ισχυ 340αλογα και awd (τελικα αυτο που τοποθετηθηκε στο RS κρατηθηκε στα 306). Σε σχεση με το Τ5/ST εχει διαφορετικη εισαγωγη, τουρμπο Κ16, αλλη εξατμιση, διαφορετικους εκκεντροφορους (αυτοι ειναι απο το R νομιζω), μεγαλυτερο ιντερκουλερ και πανω απ' ολα metal-sprayed bores αντι για cast-in iron bores....μονο παλιο και αναχρονιστικο δεν το λες το μοτερ λοιπον!!
-
@Volvozeus
Ολα καλα και ολα ωραια για το μοτερ του RS που οντως ειναι διαμαντι...
Το θεμα ειναι οτι, τι να την κανεις την μοτερουκλα του (περα απο τον διεγερτικο ηχο), οταν πριν λιγο, που διαβαζα το Αγγλικο evo, -το οποιο στο τελευταιο τευχος εκτος απο το evo Coty, εχει και track Coty-, ειχε χρονομετρημενους γυρους στο Bedford (West Circuit) oπου το Focus RS εκανε 1:31.3/104.2mph και το νεο Clio RS Cup 1:31.9/97.2mph, ουτε ενα sec διαφορα δηλαδη, περα βεβαια απο το γεγονος, οτι το γρηγοροτερο προσθιοκινητο ηταν το Civic Type-R Mugen με χρονο 1:28.0/104.3mph... -
Γρηγορη, απλα διευκρυνιζω το ποσο και πια σχεση εχουν τα μοτερ των R-T5-ST-RS μεταξυ τους...τιποτα παραπανω (τα σημαντικοτερα στοιχεια, γιατι υπαρχουν και λεπτομερειες πχ το Τ5 εχει μεγαλυτερα διωστηρια, επισης σφυρηλατα, πιο βαρυ στροφαλο κτλ κτλ)
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Εστω και καθυστερημενα μια διευκρυνηση....Το μοτερ του RS βασιζεται στο Τ5/ST 5κυλινδρο modular design της Volvo που παρουσιαστικε το οχι και τοσο μακρυνο 2003 (τα πρωτα ουσιαστικα βγηκαν το 2004). Το μοτερ αυτο αν και βασιζεται σε αυτο του R ειναι πληρως αναθεωρημενο ως προς τις διαστασεις, αρκετα 'εντοσθια' και τα περιφερειακα του με αποτελεσμα να ειναι 200mm πιο λεπτο και 25mm πιο κοντο, και πιο ελαφρυ. Επισης χρησιμοποιει Κ04 τουρμπο σε σχεση με ΤD (δεν θυμαμαι πιο του R), αλλη εισαγωγη (λογο χωρου) και πιο μικρο intercooler (επισης λογω χωρου). Τα δυο τελευταια ειναι και αυτα που περιοριζουν την αποδοση του αυτοκινητου. Το μοτερ λοιπον του RS ειναι πληρως εξελιγμενο απο την Volvo για το project C30R (πρεπει να ειναι η χιλιοστη φορα που το αναφερω ) με ισχυ 340αλογα και awd (τελικα αυτο που τοποθετηθηκε στο RS κρατηθηκε στα 306). Σε σχεση με το Τ5/ST εχει διαφορετικη εισαγωγη, τουρμπο Κ16, αλλη εξατμιση, διαφορετικους εκκεντροφορους (αυτοι ειναι απο το R νομιζω), μεγαλυτερο ιντερκουλερ και πανω απ' ολα metal-sprayed bores αντι για cast-in iron bores....μονο παλιο και αναχρονιστικο δεν το λες το μοτερ λοιπον!!με το συμπάθιο, ένας κινητήρας που είναι εξελιγμένος και ολοκληρωμένος το 2003 και βασίζεται σε έναν κινητήρα που εξελίχθηκε μερικά χρονάκια ακόμη πιο πίσω δεν είναι παλιός για ένα μοντέλο που βγήκε το 2009!
δηλαδή ο δικός μου κινητήρας που βγήκε το 2005 είναι παλιότερος????
σε παρακαλώ, οι διαφορές που ονομάζεις είναι εκτός δικού μου σχολίου και επιμένω ότι είναι αρχαιοκαπηλία! κι επειδή είμαστε και φίλοι θα προτιμούσα να μου απαντούσες προσωπικά αφού εγώ έγραψα περί αναχρονισμού...
όλο το αυτοκίνητο πέρα από το ρεβονακλ και τις μικρές (αλλά όχι ασήμαντες I'll give you that! ) αλλαγές στον κινητήρα είναι ένα τεράστιο, απεγνωσμένο βήμα της Fορδ από το τμήμα marketing (αφού δεν έιχαν τα λεφτά να κάνουν ένα ολοκληρωμένο, καινούργιο τετρακίνητο project RS)
τέλος πάντων, δεν θέλω να θεωρηθεί ότι πολεμάω το συγκεκριμένο μοτέρ ή μοντέλο γιατί το σέβομαι αλλά κάτι τέτοιες τσιγκουνιές (όπως και με τα μονοπίστονα εμπρόσθια φρένα) δεν τις αντέχω όταν μας πουλάνε δήθεν μοναδικότητα και τεχνολογία!
φιλιά!
-
εγω παντως οταν λεω οτι ειναι παλιος ο Τ5 μιλαω πιο πολυ για την old school λειτουργια του
το οτι τα δινει ολα κυριως στις μεσαιεςπρακτικα ειναι πολυ γρηγορος αυτο το εχουμε δει , αλλα θα μου αρεσε πιο πολυ αν ηταν σαν το tfsi που δινει τα αλογα του και τη ροπη του στις μεσαιες και κυριως στις ψηλες
(βεβαια υπαρχει και πιο 'οικογενειακος' tfsi αυτος του Α4 που δινει ροπη απο χαμηλα και απευθυνεται δε αλλο κοινο)
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εγω παντως οταν λεω οτι ειναι παλιος ο Τ5 μιλαω πιο πολυ για την old school λειτουργια του
το οτι τα δινει ολα κυριως στις μεσαιεςπρακτικα ειναι πολυ γρηγορος αυτο το εχουμε δει , αλλα θα μου αρεσε πιο πολυ αν ηταν σαν το tfsi που δινει τα αλογα του και τη ροπη του στις μεσαιες και κυριως στις ψηλες
(βεβαια υπαρχει και πιο 'οικογενειακος' tfsi αυτος του Α4 που δινει ροπη απο χαμηλα και απευθυνεται δε αλλο κοινο)
Aμα θες να δεις old school λειτουργια turbo σε συγχρονο αυτοκινητο,
οδηγησε ενα GP Abarth ss και θα καταλαβεις...
(στα 1.4 λιτρα παντως το ατιμο γαζωνε στην κυριολεξια ) -
τι γινεται δηλαδη? μεχρι να φουσκωσει η τουρμπινα φτιαχνεις καφε? και μετα λυσσα
θα προτιμουσα τουρμποκομπρεσσορα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τι γινεται δηλαδη? **μεχρι να φουσκωσει η τουρμπινα φτιαχνεις καφε? και μετα λυσσα **
θα προτιμουσα τουρμποκομπρεσσοραΚαπως ετσι.. Το 'φουσκωμα' βεβαια δεν εχει τοσο μεγαλη αναμονη οπως στα παλια
που μετραγες 1,2,3,4sec και μετα , αλλα το κολλημα πισω ειναι , και
ο ηχος .
Ωραιο εργαλειο για τρομοκρατια, αλλα εμφανισιακα πολυ κραυγαλεο για τα γουστα μου, και πλεον παλιωσε...
(ασε που περα απο τα φοβερα καθισματα το εσωτερικο ειναι τυπικα ιταλικο... ... ) -
Σε πνεύμα όφ τόπικ θα συμφωνήσω απόλυτα με το Γρηγόρη. Κινείσαι με αυτό και λες που είναι τα 180 άλογα, πατάς μία καλή γκαζιά και ...δεν ξαναπατάς ποτέ. Ο λόγος? Μην έχοντας συνηθίσει σε τόσο απότομη επιτάχυνση, ψιλοχέζεσαι με τόσο γκάζι έτσι ξαφνικά. Μεγάλο λάγκ αλλά μακράν η πιο δυνατή αίσθηση επιτάχυνσης που έχω νιώσει είτε σαν συνοδηγός είτε σαν οδηγός...
Επί του θέματος το ρς το είχα πετύχει από κοντά παρκαρισμένο πρόσφατα. Δεν έχει καμία σχέση με τα απλά φόκους ούτε καν τα στ. Φαίνεται πολεμική μηχανή με τους τεράστιους τροχούς τις εισαγωγές και φυσικά το βατραχί του χρώμα. Απλά εντυπωσιακό!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εγω παντως οταν λεω οτι ειναι παλιος ο Τ5 μιλαω πιο πολυ για την old school λειτουργια του
το οτι τα δινει ολα κυριως στις μεσαιεςπρακτικα ειναι πολυ γρηγορος αυτο το εχουμε δει , αλλα θα μου αρεσε πιο πολυ αν ηταν σαν το tfsi που δινει τα αλογα του και τη ροπη του στις μεσαιες και κυριως στις ψηλες
(βεβαια υπαρχει και πιο 'οικογενειακος' tfsi αυτος του Α4 που δινει ροπη απο χαμηλα και απευθυνεται δε αλλο κοινο)
Αυτο βρε Γιωργο δεν εχει να κανει με την old school λειτουργια. Ειναι επιλογη του κατασκευαστη να εχει δυνατο mid range, εκει δηλαδη που δουλευει περισσοτερο σε νορμαλ συνθηκες. Μεχρι τις 5500 παντως το τραβηγμα ειναι συνεχες. Αν θες κατι περισσοτερο στις ψηλες πας σε μεγαλυτερο τουρμπο (το K16 του RS πχ). Τα δικα μας φορανε την ιδια τουρμπινα (Κ04) με 500cc διαφορα, με οτι αυτο συνεπαγεται στα καυσαερια που παραγουν. Ο δικος σου κανει spool πιο ψηλα (γιατι εκει εχει τα απαιτουμενα καυσαερια) ο δικος μου πιο χαμηλα!
-
οκ πασο
-
http://www.evo.co.uk/videos/planetevovi ... art_1.html
http://www.evo.co.uk/videos/planetevovi ... art_2.html
συγκριτικό μεταξύ Megane RS και Focus
-
Θα χανει το rs στα στροφιλικια σιγουρα απο το renault λογο πολλων αλογων και μπροστινοκινησης.Μα καλα τι σκεφτοταν ο capito οταν εφτιαχνε το rs.
-
ενώ το μεγκάν θα κερδίζει λόγω λίγων αλόγων και πισωκίνησης;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
ενώ το μεγκάν θα κερδίζει λόγω λίγων αλόγων και πισωκίνησης;Το megane θα κερδίζει λόγω ΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑΣ.
-
Δεν με πιάνεις
-
Ουτε ο Γιωργος σε πιανει...!!!
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Θα χανει το rs στα στροφιλικια σιγουρα απο το renault λογο πολλων αλογων και μπροστινοκινησης.Μα καλα τι σκεφτοταν ο capito οταν εφτιαχνε το rs.Με αυτόν το ιδιαίτερα βαρύ κινητήρα έκανε ότι καλύτερο.
Ford Focus II RS