-
Βρε παιδιά, το ιδανικό θα ήταν πάρω την Πέζα και να κρατήσω και την Alfa.
Αλλά όμως 300+ ευρώ για τέλη κυκλοφορίας στο διλιτρο, άλλα 150+ για την Αlfa, συν τα ασφάλιστρα και τη συντήρηση, θα ξεπουληθώ τελείως και δεν είμαι για τέτοια. Αφήστε που δεν υπάρχει πάρκινγκ. Η λύση ιδανική αλλά απορρίπτεται εκ των πραγμάτων. -
Παρε το πεζό με σκοπό να το πούλήσεις κανένα δεκαπεντάρι μια και θα το παρεις πολύ φθηνά.Ετσι στον καιρό που θα το κυκλοφορήσεις θα σε πείσει αν πρέπει να το κρατήσεις ή όχι.Αν δεν σε πείσει το πουλάς παραπάνω από ότι το έχεις αγοράσει και έτσι σου μένει η εμπειρία και τα παραπάνω χρήματα.... Τωρα για την alfa νομίζωότι είναι συναισθηματική η σχέση οπότε δεν ξέρω αν αξίζει τα χρήματα που θα πάρεις από αυτή αν θα την πουλήσεις
-
Ο χρήστης georgas έγραψε:
Βρε παιδιά, το ιδανικό θα ήταν πάρω την Πέζα και να κρατήσω και την Alfa.
Αλλά όμως 300+ ευρώ για τέλη κυκλοφορίας στο διλιτρο, άλλα 150+ για την Αlfa, συν τα ασφάλιστρα και τη συντήρηση, θα ξεπουληθώ τελείως και δεν είμαι για τέτοια. Αφήστε που δεν υπάρχει πάρκινγκ. Η λύση ιδανική αλλά απορρίπτεται εκ των πραγμάτων.Ε τότε θα έλεγα ότι πρέπει να ακούσεις το μυαλό. Που σημαίνει να πουλήσεις την Alfa -σε κάποιο γνωστό κατα προτίμηση που θα...την αγαπάει- και να πάρεις το peugeot...
-
Εγώ θα κράταγα την Alfa. Καλό το 206 αλλά μια Alfa είναι πάντα μια Alfa...
-
Υπερθετικα σωστος ο sado!!
Χαιρετησματα
Σπυρος -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Εγώ θα κράταγα την Alfa. Καλό το 206 αλλά μια Alfa είναι πάντα μια Alfa...Το έφερα απο δω, το έφερα απο εκεί, και τελικά την απόφαση την πήρα. Μια Alfa είναι πάντα μια Αlfa και με το 'αλφα' κεφαλαίο.
Πήγαμε αρκετές βόλτες τις τελευταίες δυο -τρεις μέρες με τη 'γιαγιά'. Τα κουβαντιάσαμε, τα αναλύσαμε, είδαμε που διαφωνούμε και που συμφωνούμε και τελικά τα ξαναβρήκαμε. Που να τρέχεις τώρα και να μπαίνεις σε ξένα χωράφια μου λέει, μου κούνησε και λίγο τον κωλ..ακο της, ε άντρας είμαι δεν θέλω και πολύ...(ανα)θερμάνθηκα!!!
Η Αlfa είναι έρωτας μεγάλος. Μου υποσχέθηκε κιόλας οτι με λίγη υπομονή και μερικά ευρουλάκια για ένα λίφτινγκ ενόψει καλοκαιριού (γυναίκα άτιμη) θα με κάνει να ξεχάσω τελείως τη γαλλίδούλα...
Την πίστεψα κι όπου βγειΕυχαριστώ όλους όσους εξέφρασαν την άποψή τους και με βοήθησαν
-
Ο χρήστης georgas έγραψε:
Εγώ θα κράταγα την Alfa. Καλό το 206 αλλά μια Alfa είναι πάντα μια Alfa...
Το έφερα απο δω, το έφερα απο εκεί, και τελικά την απόφαση την πήρα. Μια Alfa είναι πάντα μια Αlfa και με το 'αλφα' κεφαλαίο.
Πήγαμε αρκετές βόλτες τις τελευταίες δυο -τρεις μέρες με τη 'γιαγιά'. Τα κουβαντιάσαμε, τα αναλύσαμε, είδαμε που διαφωνούμε και που συμφωνούμε και τελικά τα ξαναβρήκαμε. Που να τρέχεις τώρα και να μπαίνεις σε ξένα χωράφια μου λέει, μου κούνησε και λίγο τον κωλ..ακο της, ε άντρας είμαι δεν θέλω και πολύ...(ανα)θερμάνθηκα!!!
Η Αlfa είναι έρωτας μεγάλος. Μου υποσχέθηκε κιόλας οτι με λίγη υπομονή και μερικά ευρουλάκια για ένα λίφτινγκ ενόψει καλοκαιριού (γυναίκα άτιμη) θα με κάνει να ξεχάσω τελείως τη γαλλίδούλα...
Την πίστεψα κι όπου βγειΕυχαριστώ όλους όσους εξέφρασαν την άποψή τους και με βοήθησαν
αν και διαφερουν τα γουστα μας , καλα εκανες και κρατησες την αλφα. Βρισκομαι και εγω σε αναλογη φαση και αποφασισα να φτιαξω το γκολφακι μου. Ηδη εδωσα καποια λεφτα για upgrade μηχανης και επεται συνεχεια....
Μια φορα εχω μπει σε αλφα σαν την δικη σου, και μου εκανε εντυπωση που καθε φορα που παταγες γκαζι ηταν λες και το μοτερ το χτυπαγε ρευμα...
ωραια αποκριση, αγρια λειτουργια...Τωρα τα υπολοιπα του αυτοκινητου τα ξερεις εσυ...
γνωμη μου, αν θες τη διαβαζεις, οτι αν ενισχυσεις το πλαισιο με κανα μινι ρολ μπαρ, θα βελτιωθει σε πολλα (κρατημα, ασφαλεια, αισθηση) -
κρατησε την ALFA οσο μπορεις. Θα σου χαριζει συνεχεια συγκινησεις. Εχω ενα VELOCE 2000 του 73. Οταν το βγαζω γινομαι παλι 18 χρονων.
-
Καλα έκανες φίλε και την κράτησες! Δεν θα το μετανιώσεις!.....
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
γνωμη μου, αν θες τη διαβαζεις, οτι αν ενισχυσεις το πλαισιο με κανα μινι ρολ μπαρ, θα βελτιωθει σε πολλα (κρατημα, ασφαλεια, αισθηση)Για αρχή μια μπάρα θόλων είναι ό,τι πρέπει. Θα 'μεταμορφώσει' (προς το καλύτερο) την αίσθηση του τιμονιού και θα κάνει το μπροστινό μέρος πιο σταθερό και το αυτοκίνητο πιο ευθύβολο. Είναι η καλύτερη μοντίφα όσον αφορά το λόγο value/money που έχω κάνει στην Άλφασουντ μου.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
γνωμη μου, αν θες τη διαβαζεις, οτι αν ενισχυσεις το πλαισιο με κανα μινι ρολ μπαρ, θα βελτιωθει σε πολλα (κρατημα, ασφαλεια, αισθηση)
Για αρχή μια μπάρα θόλων είναι ό,τι πρέπει. Θα 'μεταμορφώσει' (προς το καλύτερο) την αίσθηση του τιμονιού και θα κάνει το μπροστινό μέρος πιο σταθερό και το αυτοκίνητο πιο ευθύβολο. Είναι η καλύτερη μοντίφα όσον αφορά το λόγο value/money που έχω κάνει στην Άλφασουντ μου.
Δεν ειμαι σιγουρος οτι μια μπαρα θολων θα κανει καποια διαφορα γιατι η 33 εχει ουτως η αλλως δεμενους τους θολους με το firewall. Αξιζει η τοποθετηση πισω αντιστρεπτικης (αν δεν ειναι πολυ χαμηλο το αμαξι,γιατι βρισκει κατω).
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δεν ειμαι σιγουρος οτι μια μπαρα θολων θα κανει καποια διαφορα γιατι η 33 εχει ουτως η αλλως δεμενους τους θολους με το firewall.Εγώ είμαι σίγουρος γιατί η Σουντ μου είχε ήδη αυτό το δέσιμο (πατέντα) πριν μπει η μπάρα θόλων.
Αξιζει η τοποθετηση πισω αντιστρεπτικης (αν δεν ειναι πολυ χαμηλο το αμαξι,γιατι βρισκει κατω).
Αυτό το σκέφτομαι εδώ και πολύ καιρό. Ξέρεις πού μπορώ να βρω πίσω αντιστρεπτική;
-
Απο βδομαδα που θα παω στον μηχανικο μου θα ρωτησω ( η 33 και η SUD εχουν τις ιδιες πισω αντιστρεπτικες ; ).
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Απο βδομαδα που θα παω στον μηχανικο μου θα ρωτησω ( η 33 και η SUD εχουν τις ιδιες πισω αντιστρεπτικες ; ).Καμία από τις δύο δεν έχουν πίσω αντιστρεπτικές από το εργοστάσιο. Ο πίσω άξονας έχει το ρόλο αυτό. Μόνο που στην 33 είναι πιο λεπτός (και κοίλος, άρα ελαφρύτερος) και διαφορετικού σχήματος.
Η αντιστρεπτική για την οποία μιλάτε θα πρέπει να είναι κάτι custom, πιθανώς για αγωνιστική χρήση.
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Απο βδομαδα που θα παω στον μηχανικο μου θα ρωτησω ( η 33 και η SUD εχουν τις ιδιες πισω αντιστρεπτικες ; ).
Καμία από τις δύο δεν έχουν πίσω αντιστρεπτικές από το εργοστάσιο. Ο πίσω άξονας έχει το ρόλο αυτό. Μόνο που στην 33 είναι πιο λεπτός (και κοίλος, άρα ελαφρύτερος) και διαφορετικού σχήματος.
Η αντιστρεπτική για την οποία μιλάτε θα πρέπει να είναι κάτι custom, πιθανώς για αγωνιστική χρήση.
Επαναφερω το θεμα γιατι οντως οπως λες δεν εχουν αντιστρεπτικη απο το εργοστασιο,ενω ο πισω αξονας (στην 33 τουλαχιστον) ειναι στρογγυλος (κουφιος αλλα στρογγυλος) και οχι σε σχημα U (σε τομη),εκτος αν δεν καταλαβα καλα το 'κοιλος'. Μετα απο επισκεψη στον μαστορα μου εχω τα εξης νεα :δεν ειναι σιγουρος αν κανει η αντιστρεπτικη στην SUD γιατι δεν θυμοταν να το εχει κανει ποτε, η τιμη της πρεπει να ειναι γυρω στα 100Ε (για 33 δηλαδη)χωρις να ειναι σιγουρος.Μου ειπε οτι αν ψαξεις στη Λιοσιων ή στον Λυμπεροπουλο (νομιζω βρισκεται στην Χαμοστερνας διπλα στον Μεξη ? )οτι μπορεις να βρεις μεταχειρισμενη.Θα κατεβεις Λουτρακι τελος Ιουνη ;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Επαναφερω το θεμα γιατι οντως οπως λες δεν εχουν αντιστρεπτικη απο το εργοστασιο,ενω ο πισω αξονας (στην 33 τουλαχιστον) ειναι στρογγυλος (κουφιος αλλα στρογγυλος) και οχι σε σχημα U (σε τομη),εκτος αν δεν καταλαβα καλα το 'κοιλος'. Μετα απο επισκεψη στον μαστορα μου εχω τα εξης νεα :δεν ειναι σιγουρος αν κανει η αντιστρεπτικη στην SUD γιατι δεν θυμοταν να το εχει κανει ποτε, η τιμη της πρεπει να ειναι γυρω στα 100Ε (για 33 δηλαδη)χωρις να ειναι σιγουρος.Μου ειπε οτι αν ψαξεις στη Λιοσιων ή στον Λυμπεροπουλο (νομιζω βρισκεται στην Χαμοστερνας διπλα στον Μεξη ? )οτι μπορεις να βρεις μεταχειρισμενη.Θα κατεβεις Λουτρακι τελος Ιουνη ;Κοίλος = κούφιος
Επειδή οι σύνδεσμοι Watt δεν αλλάζουν από Sud σε 33, δεν βλέπω το λόγο να μην κάνει. Εκτός από την τελευταία 33, που είχε και τους 4 συνδέσμους υστερούντες. Η αντιστρεπτική φαντάζομαι θα πιάνει πάνω στο σημείο στήριξης του Watt στον άξονα (εικασίες κάνω εδώ, δεν είμαι σίγουρος... )
Αν αναφέρεσαι σε μένα, τι γίνεται στο Λουτράκι;
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Επαναφερω το θεμα γιατι οντως οπως λες δεν εχουν αντιστρεπτικη απο το εργοστασιο,ενω ο πισω αξονας (στην 33 τουλαχιστον) ειναι στρογγυλος (κουφιος αλλα στρογγυλος) και οχι σε σχημα U (σε τομη),εκτος αν δεν καταλαβα καλα το 'κοιλος'. Μετα απο επισκεψη στον μαστορα μου εχω τα εξης νεα :δεν ειναι σιγουρος αν κανει η αντιστρεπτικη στην SUD γιατι δεν θυμοταν να το εχει κανει ποτε, η τιμη της πρεπει να ειναι γυρω στα 100Ε (για 33 δηλαδη)χωρις να ειναι σιγουρος.Μου ειπε οτι αν ψαξεις στη Λιοσιων ή στον Λυμπεροπουλο (νομιζω βρισκεται στην Χαμοστερνας διπλα στον Μεξη ? )οτι μπορεις να βρεις μεταχειρισμενη.Θα κατεβεις Λουτρακι τελος Ιουνη ;
Κοίλος = κούφιος
Αν αναφέρεσαι σε μένα, τι γίνεται στο Λουτράκι;
Μαλλον πρεπει να ανοιξω κανενα λεξικο .
Στο Λουτρακι εχει εκδρομη το ALFA ROMEO CLUB τελη Ιουνιου και ελεγα μηπως και ερθει και καποιος απο το φορουμ (Kyan ? ) -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Στο Λουτρακι εχει εκδρομη το ALFA ROMEO CLUB τελη Ιουνιου και ελεγα μηπως και ερθει και καποιος απο το φορουμ (Kyan ? )Δεν ξέρω κανέναν από αυτό το club και απ'ό,τι έχω δει στις συναντήσεις τους στο Λυκαβητό που έχω πάει 2-3 φορές δεν είναι και ιδιαίτερα κοινωνικοί. Οπότε αν δεν έχω παρέα δεν θα πάω. Αν πας εσύ το συζητάμε.
206 Gti - Alfa 33 1.7 ή τρελοκόριτσο εναντίον γιαγιάς