Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 40
    • Best 0
    • Groups 0

    georgas

    @georgas

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    40
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    georgas Unfollow Follow

    Latest posts made by georgas

    • Μειώνονται τα τέλη για τις εισαγωγές μεταχειρισμένων

      **Αντιγράφω από το νομοσχέδιο που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή: **

      Φορολογητέα αξία επιβατικών αυτοκινήτων

      Η περίπτωση (α) της παραγράφου 1 του άρθρου 126 του ν.2960/2001 (ΦΕΚ Α΄265) αντικαθίσταται ως ακολούθως:
      «α) Την τιμή χονδρικής πώλησης από τον κατασκευαστή οίκο του αυτοκινή-του, κατά τύπο παραλλαγή και έκδοση αυτού, όπως αυτή εμφανίζεται στους υποβαλλόμενους τιμοκαταλόγους στην αρμό¬δια Τελωνειακή Αρχή από τους ε-πίσημους διανομείς αυτοκινήτων, όπως αυ¬τοί προσδιορίζονται από τον Κανο-νισμό (ΕΚ) 1400/2002 της Επιτροπής της 31ης Ιουλίου 2002 (ΕΕ L 203,της 1ης Αυγούστου 2002), συμπεριλαμβανομένης και της αξίας του προαιρετικού (EXTRA) αυτού εξοπλισμού.
      Για τα μεταχειρισμένα επιβατικά αυτοκίνητα λαμβάνεται υπόψη, η κατά τα πα-ραπάνω τιμή χονδρικής πώλησης του αντίστοιχου επιβατικού αυτοκινήτου κατά το χρόνο κυκλοφορίας του στη διεθνή αγορά, αφού αυτή μειωθεί λόγω παλαιό-τητας και λόγω διανυθέντων χιλιομέτρων με βάση τα παρακάτω ποσοστά μεί-ωσης για κάθε μήνα κυκλοφορίας:
      Για τον πρώτο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 1,30% για κάθε μήνα κυκλο-φορίας.
      Για τον δεύτερο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,70% για κάθε μήνα κυ-κλοφορίας.
      Για τον τρίτο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,50% για κάθε μήνα κυκλοφο-ρίας.
      Για τα πέντε επόμενα χρόνια, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,40% για κάθε μήνα κυκλοφορίας.
      Για τα τρία επόμενα χρόνια, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,30% για κάθε μήνα κυκλοφορίας.
      Για τα δύο επόμενα χρόνια, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,20% για κάθε μήνα κυκλοφορίας και
      Για τα επόμενα χρόνια η μείωση, θα ανέρχεται σε 0,10% για κάθε μήνα κυ-κλοφορίας.
      Στο συντελεστή παλαιότητας που προκύπτει με βάση τα προηγούμενα πο-σοστά θα προστίθεται και ποσοστό 5% επί των διανυθέντων χιλιομέτρων δια χίλια πεντακόσια (1.500).
      Ο κατά τα παραπάνω διαμορφούμενος συντελεστής απομείωσης δεν δύναται να είναι ανώτερος του 81%.».
      Η ισχύς της παρούσας διάταξης αρχίζει από την κατάθεσή της στη Βουλή των Ελλήνων.

      Απο την επεξηγηματική έκθεση:

      Φορολογητέα αξία επιβατικών αυτοκινήτων

      Με την προτεινόμενη διάταξη, η ισχύς της οποίας αρχίζει από την κατάθεσή της στη Βουλή των Ελλήνων, αντικαθίσταται η περίπτωση (α) της παραγράφου 1 του άρθρου 126 του ν.2960/2001 (Εθνικός Τελωνειακός Κώδικας).
      Η διάταξη αυτή κρίνεται αναγκαία για την ευθυγράμμιση της εθνικής νομοθεσίας προς την απόφαση του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων που εκδόθηκε στις 20 Σεπτεμβρίου 2007 επί της υπόθεσης C–74/06 (Επιτροπή κατά Ελληνικής Δημοκρατίας), σχετικά με το τέλος ταξινόμησης εισαγομένων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και τον προσδιορισμό της φορολογητέας αξίας και την απομείωση της αξίας με βάση μόνο τη παλαιότητα.
      Σύμφωνα με την απόφαση του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, η χώρα μας εφαρμόζοντας για τον προσδιορισμό της φορολογητέας αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που εισάγονται στην Ελλάδα από άλλο κράτος μέλος ένα και μόνο κριτήριο, το οποίο βασίζεται αποκλειστικά στην παλαιότητα του αυτοκινήτου και επιτρέποντας απομείωση 7% για αυτοκίνητα έξι μηνών έως ενός έτους ή 14% για αυτοκίνητα ενός έτους, με συνέπεια ο οφειλόμενος φόρος να υπερβαίνει, έστω και σε ορισμένες περιπτώσεις, το ποσό του εναπομείναντος φόρου που είναι ενσωματωμένος στην αξία των ταξινομημένων στη χώρα μας ομοειδών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, παρέβη τις υποχρεώσεις που υπέχει βάση του άρθρου 90 της Συνθήκης της Ευρωπαϊκής Κοινότητας.
      Σύμφωνα με την απόφαση του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, καίτοι η τιμή χονδρικής πώλησης, η οποία χρησιμεύει ως βάση υπολογισμού της αξίας των εισαγομένων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και η οποία δεν αμφισβητείται, καθορίζεται λαμβανομένου υπόψη του τύπου του αυτοκινήτου, δηλαδή του κυβισμού, του μοντέλου και άλλων τεχνικών χαρακτηριστικών, επιβάλλεται εν τούτοις η κλίμακα απομείωσης που εν συνεχεία εφαρμόζεται για τον καθορισμό της φορολογητέας αξίας να στηρίζεται όχι μόνο σε ένα κριτήριο, όπως αυτό της παλαιότητας, αλλά και στα διανυθέντα χιλιόμετρα.
      Λαμβανομένου επίσης υπόψη ότι σύμφωνα με το σκεπτικό της Απόφασης του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, η απομείωση αυτή δεν είναι γραμμική και κατά τα πρώτα χρόνια είναι πολύ μεγαλύτερη από ό,τι στη συνέχεια και ότι η απομείωση αρχίζει από την αγορά ή την έναρξη χρήσης του αυτοκινήτου, προτείνεται η διάταξη αυτή .
      Με την τροποποίηση αυτή, η φορολογητέα αξία των μεταχειρισμένων επιβατικών αυτοκινήτων θα απομειώνεται από τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας και οι συντελεστές λόγω παλαιότητας θα υπολογίζονται επί των μηνών κυκλοφορίας, στους οποίους θα προστίθενται και ένα ποσοστό απαξίωσης για τα διανυθέντα χιλιόμετρα σύμφωνα με τα οριζόμενα στην προτεινόμενη διάταξη.

      Επίσης, κρίθηκε αναγκαίο να διευκρινισθεί επί της ισχύουσας διάταξης, πρώτο εδάφιο της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 1, ότι η χονδρική τιμή πώλησης του αυτοκινήτου από τον κατασκευαστή οίκο διαμορφώνεται από τη βασική τιμή του αυτοκινήτου, κατά τύπο παραλλαγή και έκδοση αυτού, όπως αυτή εμφανίζεται στους υποβαλλόμενους τιμοκαταλόγους συμπεριλαμβανομένης και της αξίας του προαιρετικού (EXTRA) εξοπλισμού του αυτοκινήτου και να αντικατασταθεί ο Κανονισμός (ΕΚ) 1475/1995 της Επιτροπής (ΕΕ L 145, της 29ης Ιουνίου 1995) από τον Κανονισμό (ΕΚ) 1400/2002 της Επιτροπής (ΕΕ L 203, της 1ης Αυγούστου 2002), επειδή έπαυσε να ισχύει.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      georgas
    • RE: Μειώνονται τα τέλη για τις εισαγωγές μεταχειρισμένων

      **Αντιγράφω από το νομοσχέδιο που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή: **

      Φορολογητέα αξία επιβατικών αυτοκινήτων

      Η περίπτωση (α) της παραγράφου 1 του άρθρου 126 του ν.2960/2001 (ΦΕΚ Α΄265) αντικαθίσταται ως ακολούθως:
      «α) Την τιμή χονδρικής πώλησης από τον κατασκευαστή οίκο του αυτοκινή-του, κατά τύπο παραλλαγή και έκδοση αυτού, όπως αυτή εμφανίζεται στους υποβαλλόμενους τιμοκαταλόγους στην αρμό¬δια Τελωνειακή Αρχή από τους ε-πίσημους διανομείς αυτοκινήτων, όπως αυ¬τοί προσδιορίζονται από τον Κανο-νισμό (ΕΚ) 1400/2002 της Επιτροπής της 31ης Ιουλίου 2002 (ΕΕ L 203,της 1ης Αυγούστου 2002), συμπεριλαμβανομένης και της αξίας του προαιρετικού (EXTRA) αυτού εξοπλισμού.
      Για τα μεταχειρισμένα επιβατικά αυτοκίνητα λαμβάνεται υπόψη, η κατά τα πα-ραπάνω τιμή χονδρικής πώλησης του αντίστοιχου επιβατικού αυτοκινήτου κατά το χρόνο κυκλοφορίας του στη διεθνή αγορά, αφού αυτή μειωθεί λόγω παλαιό-τητας και λόγω διανυθέντων χιλιομέτρων με βάση τα παρακάτω ποσοστά μεί-ωσης για κάθε μήνα κυκλοφορίας:
      Για τον πρώτο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 1,30% για κάθε μήνα κυκλο-φορίας.
      Για τον δεύτερο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,70% για κάθε μήνα κυ-κλοφορίας.
      Για τον τρίτο χρόνο, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,50% για κάθε μήνα κυκλοφο-ρίας.
      Για τα πέντε επόμενα χρόνια, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,40% για κάθε μήνα κυκλοφορίας.
      Για τα τρία επόμενα χρόνια, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,30% για κάθε μήνα κυκλοφορίας.
      Για τα δύο επόμενα χρόνια, η μείωση θα ανέρχεται σε 0,20% για κάθε μήνα κυκλοφορίας και
      Για τα επόμενα χρόνια η μείωση, θα ανέρχεται σε 0,10% για κάθε μήνα κυ-κλοφορίας.
      Στο συντελεστή παλαιότητας που προκύπτει με βάση τα προηγούμενα πο-σοστά θα προστίθεται και ποσοστό 5% επί των διανυθέντων χιλιομέτρων δια χίλια πεντακόσια (1.500).
      Ο κατά τα παραπάνω διαμορφούμενος συντελεστής απομείωσης δεν δύναται να είναι ανώτερος του 81%.».
      Η ισχύς της παρούσας διάταξης αρχίζει από την κατάθεσή της στη Βουλή των Ελλήνων.

      Απο την επεξηγηματική έκθεση:

      Φορολογητέα αξία επιβατικών αυτοκινήτων

      Με την προτεινόμενη διάταξη, η ισχύς της οποίας αρχίζει από την κατάθεσή της στη Βουλή των Ελλήνων, αντικαθίσταται η περίπτωση (α) της παραγράφου 1 του άρθρου 126 του ν.2960/2001 (Εθνικός Τελωνειακός Κώδικας).
      Η διάταξη αυτή κρίνεται αναγκαία για την ευθυγράμμιση της εθνικής νομοθεσίας προς την απόφαση του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων που εκδόθηκε στις 20 Σεπτεμβρίου 2007 επί της υπόθεσης C–74/06 (Επιτροπή κατά Ελληνικής Δημοκρατίας), σχετικά με το τέλος ταξινόμησης εισαγομένων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και τον προσδιορισμό της φορολογητέας αξίας και την απομείωση της αξίας με βάση μόνο τη παλαιότητα.
      Σύμφωνα με την απόφαση του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, η χώρα μας εφαρμόζοντας για τον προσδιορισμό της φορολογητέας αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που εισάγονται στην Ελλάδα από άλλο κράτος μέλος ένα και μόνο κριτήριο, το οποίο βασίζεται αποκλειστικά στην παλαιότητα του αυτοκινήτου και επιτρέποντας απομείωση 7% για αυτοκίνητα έξι μηνών έως ενός έτους ή 14% για αυτοκίνητα ενός έτους, με συνέπεια ο οφειλόμενος φόρος να υπερβαίνει, έστω και σε ορισμένες περιπτώσεις, το ποσό του εναπομείναντος φόρου που είναι ενσωματωμένος στην αξία των ταξινομημένων στη χώρα μας ομοειδών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, παρέβη τις υποχρεώσεις που υπέχει βάση του άρθρου 90 της Συνθήκης της Ευρωπαϊκής Κοινότητας.
      Σύμφωνα με την απόφαση του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, καίτοι η τιμή χονδρικής πώλησης, η οποία χρησιμεύει ως βάση υπολογισμού της αξίας των εισαγομένων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και η οποία δεν αμφισβητείται, καθορίζεται λαμβανομένου υπόψη του τύπου του αυτοκινήτου, δηλαδή του κυβισμού, του μοντέλου και άλλων τεχνικών χαρακτηριστικών, επιβάλλεται εν τούτοις η κλίμακα απομείωσης που εν συνεχεία εφαρμόζεται για τον καθορισμό της φορολογητέας αξίας να στηρίζεται όχι μόνο σε ένα κριτήριο, όπως αυτό της παλαιότητας, αλλά και στα διανυθέντα χιλιόμετρα.
      Λαμβανομένου επίσης υπόψη ότι σύμφωνα με το σκεπτικό της Απόφασης του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, η απομείωση αυτή δεν είναι γραμμική και κατά τα πρώτα χρόνια είναι πολύ μεγαλύτερη από ό,τι στη συνέχεια και ότι η απομείωση αρχίζει από την αγορά ή την έναρξη χρήσης του αυτοκινήτου, προτείνεται η διάταξη αυτή .
      Με την τροποποίηση αυτή, η φορολογητέα αξία των μεταχειρισμένων επιβατικών αυτοκινήτων θα απομειώνεται από τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας και οι συντελεστές λόγω παλαιότητας θα υπολογίζονται επί των μηνών κυκλοφορίας, στους οποίους θα προστίθενται και ένα ποσοστό απαξίωσης για τα διανυθέντα χιλιόμετρα σύμφωνα με τα οριζόμενα στην προτεινόμενη διάταξη.

      Επίσης, κρίθηκε αναγκαίο να διευκρινισθεί επί της ισχύουσας διάταξης, πρώτο εδάφιο της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 1, ότι η χονδρική τιμή πώλησης του αυτοκινήτου από τον κατασκευαστή οίκο διαμορφώνεται από τη βασική τιμή του αυτοκινήτου, κατά τύπο παραλλαγή και έκδοση αυτού, όπως αυτή εμφανίζεται στους υποβαλλόμενους τιμοκαταλόγους συμπεριλαμβανομένης και της αξίας του προαιρετικού (EXTRA) εξοπλισμού του αυτοκινήτου και να αντικατασταθεί ο Κανονισμός (ΕΚ) 1475/1995 της Επιτροπής (ΕΕ L 145, της 29ης Ιουνίου 1995) από τον Κανονισμό (ΕΚ) 1400/2002 της Επιτροπής (ΕΕ L 203, της 1ης Αυγούστου 2002), επειδή έπαυσε να ισχύει.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      georgas
    • ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ F1 ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ

      ** Αναδημοσίευση απο τους financial Times. Το βρήκα πολύ ενδιαφέρον και το παραθέτω.**

      Η υπόθεση που θα καθορίσει το μέλλον της Formula 1

      του John Griffiths

      Μόλις ένα μήνα αφότου ο Juan Pablo Montoya και η BMW-Williams ”έκοψαν” την τελευταία καρώ σημαία της σαιζόν στο πρωτάθλημα της Formula 1, το άθλημα ετοιμάζεται για μια ακόμη μάχη στην μακρόχρονη και λαμπερή ιστορία του.

      Η σύγκρουση δεν θα πραγματοποιηθεί στη Monza, το Monaco ή κάποιο άλλο από τα διάσημα σιρκουΐ του αθλήματος αλλά σε ένα πολύ πιο ήσυχο πεδίο, μια βρετανική δικαστική αίθουσα. Αυτό που διακυβεύεται είναι ο έλεγχος της Formula 1, μιας από τις πιο υγιείς και επικερδείς αθλητικές επιχειρήσεις του κόσμου.

      Η υπόθεση που θα εκδικαστεί από τη Δευτέρα και για τις επόμενες ημέρες στο Ανώτατο Δικαστήριο 59 του Λονδίνου, θα καθορίσει αν ο 74χρονος Bernie Ecclestone, θα διατηρήσει τα σκήπτρα της Formula 1 που κρατά εδώ και 20 χρόνια, και τα εκατοντάδες εκατομμύρια δολαρίων σε έσοδα που εγγυάται.

      Εάν το αποτέλεσμα δεν εκδοθεί υπέρ του κ. Ecclestone, τον έλεγχο θα αναλάβει μια τριάδα τραπεζών και ένας όμιλος κατασκευαστών αυτοκινήτων που έχουν δυσαρεστηθεί από τις μεθόδους και τη διαχείριση του. Υπάρχει ακόμη και η πιθανότητα να διασπαστεί η Formula 1 σε δυο ανταγωνιστικά πρωταθλήματα.

      Η κατεύθυνση που θα πάρει το άθλημα αποτελεί ζήτημα τεράστιας σημασίας για πολύ περισσότερο κόσμο από την ίδια τη Formula 1. Το άθλημα έχει τεράστια παγκόσμια απήχηση. Περισσότεροι από 800 εκ. οπαδοί παρακολούθησαν την τηλεοπτική κάλυψη ενός από τα 17 εφετινά γκράν πρι, όπως αναφέρει ο Kevin Alavy, αναλυτής της εταιρίας Initiative. Σε αυτούς θα πρέπει να προστεθούν δισεκατομμύρια παροδικοί τηλεθεατές.

      Εν τω μεταξύ, οι πολυεθνικές εταιρίες έχουν βασιστεί στην F1 σαν μια παγκόσμια διαφημιστική πλατφόρμα που ξεπερνάται σε αξία μόνο από το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου και τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Η F1 έχει προσπαθήσει να βοηθήσει τους σπόνσορες να παγκοσμιοποιήσουν τα προϊόντα τους, πραγματοποιώντας αγώνες σε αναδυόμενες αγορές όπως της Ασίας -ένα από τα εφετινά γκράν πρι έλαβε χώρα για πρώτη φορά στην Κίνα.

      Με μια πρώτη ματιά, δεν φαίνεται να τίθεται σε κίνδυνο το μέλλον του αθλήματος. Η δίκη αφορά την ταυτότητα των δυο διευθυντών που ορίζονται σε μια από τις εταιρίες που ιδρύθηκαν από τον κ. Ecclestone για τον έλεγχο της F1.

      Ωστόσο, αν οι τρεις τράπεζες που κατέθεσαν τη μήνυση -η Bayerische Landesbank, η JP Morgan Chase και η Lehman Bros- πείσουν τις δικαστικές αρχές για την υπόθεση, θα κυριαρχήσουν στο συμβούλιο της εταιρίας ονόματι Formula One Holdings. Αυτό ανοίγει το δρόμο για τον έλεγχο δυο βασικών θυγατρικών, της Formula One Administration και της Formula One Management, μέσω των οποίων ο κ. Ecclestone διοικεί την F1. Οι τράπεζες έχουν ήδη ένα ποσοστό 75% στην SLEC Holdings, την μητρική εταιρία όλων των δραστηριοτήτων της F1, που ελεγχόταν από τον κ. Ecclestone και το δικό του Bambino Trust.

      Όμως, γιατί θα ήθελαν οι τρεις τράπεζες να διατελέσουν ηγετικό ρόλο στην F1; H απάντηση είναι ότι είχαν χρηματοδοτήσει με 1,6 δισ. δολ. την εξαγορά του μεριδίου της SLEC από τον γερμανικό όμιλο μέσων Kirch. Όταν κατέρρευσε ο γερμανικός όμιλος το 2002, έγιναν ιδιοκτήτες κατά λάθος.

      Σύμφωνα με τους όρους της αρχικής συμφωνίας για την πώληση του μεριδίου της SLEC στην Kirch, ο κ. Ecclestone διατήρησε τον έλεγχο της εταιρίας μέσω των FOA και FOM. Οι τράπεζες δεν είχαν λόγο στη διοίκηση της F1.

      Αυτό, από μόνο του, δεν θα είχε αποτελέσει πρόβλημα. Όμως, οι συνεχείς διαμάχες μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών που παίρνουν μέρος στην F1 και του κ. Ecclestone έχουν ενισχύσει την πιθανότητα, οι κατασκευαστές να σπάσουν τα συμβόλαια και να ξεκινήσουν δικό τους προτάθλημα, καθιστώντας το μερίδιο των τραπεζών στην SLEC, πρακτικά άχρηστο.

      (22/11/04 - 19:01)

      ΠΗΓΗ: FT.com
      Copyright The Financial Times Ltd. All rights reserved.

      posted in Formula 1
      G
      georgas
    • RE: ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ F1 ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ

      ** Αναδημοσίευση απο τους financial Times. Το βρήκα πολύ ενδιαφέρον και το παραθέτω.**

      Η υπόθεση που θα καθορίσει το μέλλον της Formula 1

      του John Griffiths

      Μόλις ένα μήνα αφότου ο Juan Pablo Montoya και η BMW-Williams ”έκοψαν” την τελευταία καρώ σημαία της σαιζόν στο πρωτάθλημα της Formula 1, το άθλημα ετοιμάζεται για μια ακόμη μάχη στην μακρόχρονη και λαμπερή ιστορία του.

      Η σύγκρουση δεν θα πραγματοποιηθεί στη Monza, το Monaco ή κάποιο άλλο από τα διάσημα σιρκουΐ του αθλήματος αλλά σε ένα πολύ πιο ήσυχο πεδίο, μια βρετανική δικαστική αίθουσα. Αυτό που διακυβεύεται είναι ο έλεγχος της Formula 1, μιας από τις πιο υγιείς και επικερδείς αθλητικές επιχειρήσεις του κόσμου.

      Η υπόθεση που θα εκδικαστεί από τη Δευτέρα και για τις επόμενες ημέρες στο Ανώτατο Δικαστήριο 59 του Λονδίνου, θα καθορίσει αν ο 74χρονος Bernie Ecclestone, θα διατηρήσει τα σκήπτρα της Formula 1 που κρατά εδώ και 20 χρόνια, και τα εκατοντάδες εκατομμύρια δολαρίων σε έσοδα που εγγυάται.

      Εάν το αποτέλεσμα δεν εκδοθεί υπέρ του κ. Ecclestone, τον έλεγχο θα αναλάβει μια τριάδα τραπεζών και ένας όμιλος κατασκευαστών αυτοκινήτων που έχουν δυσαρεστηθεί από τις μεθόδους και τη διαχείριση του. Υπάρχει ακόμη και η πιθανότητα να διασπαστεί η Formula 1 σε δυο ανταγωνιστικά πρωταθλήματα.

      Η κατεύθυνση που θα πάρει το άθλημα αποτελεί ζήτημα τεράστιας σημασίας για πολύ περισσότερο κόσμο από την ίδια τη Formula 1. Το άθλημα έχει τεράστια παγκόσμια απήχηση. Περισσότεροι από 800 εκ. οπαδοί παρακολούθησαν την τηλεοπτική κάλυψη ενός από τα 17 εφετινά γκράν πρι, όπως αναφέρει ο Kevin Alavy, αναλυτής της εταιρίας Initiative. Σε αυτούς θα πρέπει να προστεθούν δισεκατομμύρια παροδικοί τηλεθεατές.

      Εν τω μεταξύ, οι πολυεθνικές εταιρίες έχουν βασιστεί στην F1 σαν μια παγκόσμια διαφημιστική πλατφόρμα που ξεπερνάται σε αξία μόνο από το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου και τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Η F1 έχει προσπαθήσει να βοηθήσει τους σπόνσορες να παγκοσμιοποιήσουν τα προϊόντα τους, πραγματοποιώντας αγώνες σε αναδυόμενες αγορές όπως της Ασίας -ένα από τα εφετινά γκράν πρι έλαβε χώρα για πρώτη φορά στην Κίνα.

      Με μια πρώτη ματιά, δεν φαίνεται να τίθεται σε κίνδυνο το μέλλον του αθλήματος. Η δίκη αφορά την ταυτότητα των δυο διευθυντών που ορίζονται σε μια από τις εταιρίες που ιδρύθηκαν από τον κ. Ecclestone για τον έλεγχο της F1.

      Ωστόσο, αν οι τρεις τράπεζες που κατέθεσαν τη μήνυση -η Bayerische Landesbank, η JP Morgan Chase και η Lehman Bros- πείσουν τις δικαστικές αρχές για την υπόθεση, θα κυριαρχήσουν στο συμβούλιο της εταιρίας ονόματι Formula One Holdings. Αυτό ανοίγει το δρόμο για τον έλεγχο δυο βασικών θυγατρικών, της Formula One Administration και της Formula One Management, μέσω των οποίων ο κ. Ecclestone διοικεί την F1. Οι τράπεζες έχουν ήδη ένα ποσοστό 75% στην SLEC Holdings, την μητρική εταιρία όλων των δραστηριοτήτων της F1, που ελεγχόταν από τον κ. Ecclestone και το δικό του Bambino Trust.

      Όμως, γιατί θα ήθελαν οι τρεις τράπεζες να διατελέσουν ηγετικό ρόλο στην F1; H απάντηση είναι ότι είχαν χρηματοδοτήσει με 1,6 δισ. δολ. την εξαγορά του μεριδίου της SLEC από τον γερμανικό όμιλο μέσων Kirch. Όταν κατέρρευσε ο γερμανικός όμιλος το 2002, έγιναν ιδιοκτήτες κατά λάθος.

      Σύμφωνα με τους όρους της αρχικής συμφωνίας για την πώληση του μεριδίου της SLEC στην Kirch, ο κ. Ecclestone διατήρησε τον έλεγχο της εταιρίας μέσω των FOA και FOM. Οι τράπεζες δεν είχαν λόγο στη διοίκηση της F1.

      Αυτό, από μόνο του, δεν θα είχε αποτελέσει πρόβλημα. Όμως, οι συνεχείς διαμάχες μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών που παίρνουν μέρος στην F1 και του κ. Ecclestone έχουν ενισχύσει την πιθανότητα, οι κατασκευαστές να σπάσουν τα συμβόλαια και να ξεκινήσουν δικό τους προτάθλημα, καθιστώντας το μερίδιο των τραπεζών στην SLEC, πρακτικά άχρηστο.

      (22/11/04 - 19:01)

      ΠΗΓΗ: FT.com
      Copyright The Financial Times Ltd. All rights reserved.

      posted in Formula 1
      G
      georgas
    • ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ AUTO ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

      Αναζητώ απαντήσεις (τεκμηριωμένες ει δυνατόν) για το εξής θέμα:

      Η ιδέα είναι απλή.

      Κίνηση 1η: Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου απο το εξωτερικό (Γερμανία λ.χ) σε τιμή σημαντικά χαμηλότερη της εγχώριας π.χ 306 race με 2.500-3.000 ευρώ αντί 12.000-15.000)

      Κίνηση 2η: Εισαγωγή στην Ελλάδα με 'προσωρινές' (;) πινακίδες υπό την λογική οτι το αυτοκίνητο δεν θα κυκλοφορήσει.

      Κίνηση 3η: Αγορά (αντίστοιχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου μικρότερου κυβισμού) απο την Ελλάδα. (π.χ 306 1400)

      Κίνηση 4η: Ξήλωμα - γδύσιμο του εισαγόμενου και ντύσιμο του εγχώριου με την 'προίκα'.

      κίνηση 5η: δήλωση στο υπουργείο Μεταφορών/εφορία της μετατροπής -αλλαγής κινητήρα

      Προϋπόθεση φυσικά να υπάρχει φίλος μηχανικός που θα αναλάβει φθηνά την μετατροπή και να υπάρχει επίσης γνωστός στα ξένα που θα βοηθήσει για τον εντοπισμό-αγορά του αυτοκινήτου. Νομίζω οτι το αποτέλεσμα σε επίπεδο κόστους είναι ιδιαίτερα συμφέρον.

      Γίνεται ;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      georgas
    • RE: ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ AUTO ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

      Αναζητώ απαντήσεις (τεκμηριωμένες ει δυνατόν) για το εξής θέμα:

      Η ιδέα είναι απλή.

      Κίνηση 1η: Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου απο το εξωτερικό (Γερμανία λ.χ) σε τιμή σημαντικά χαμηλότερη της εγχώριας π.χ 306 race με 2.500-3.000 ευρώ αντί 12.000-15.000)

      Κίνηση 2η: Εισαγωγή στην Ελλάδα με 'προσωρινές' (;) πινακίδες υπό την λογική οτι το αυτοκίνητο δεν θα κυκλοφορήσει.

      Κίνηση 3η: Αγορά (αντίστοιχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου μικρότερου κυβισμού) απο την Ελλάδα. (π.χ 306 1400)

      Κίνηση 4η: Ξήλωμα - γδύσιμο του εισαγόμενου και ντύσιμο του εγχώριου με την 'προίκα'.

      κίνηση 5η: δήλωση στο υπουργείο Μεταφορών/εφορία της μετατροπής -αλλαγής κινητήρα

      Προϋπόθεση φυσικά να υπάρχει φίλος μηχανικός που θα αναλάβει φθηνά την μετατροπή και να υπάρχει επίσης γνωστός στα ξένα που θα βοηθήσει για τον εντοπισμό-αγορά του αυτοκινήτου. Νομίζω οτι το αποτέλεσμα σε επίπεδο κόστους είναι ιδιαίτερα συμφέρον.

      Γίνεται ;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      georgas
    • ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ AUTO ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

      Αναζητώ απαντήσεις (τεκμηριωμένες ει δυνατόν) για το εξής θέμα:

      Η ιδέα είναι απλή.

      Κίνηση 1η: Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου απο το εξωτερικό (Γερμανία λ.χ) σε τιμή σημαντικά χαμηλότερη της εγχώριας π.χ 306 race με 2.500-3.000 ευρώ αντί 12.000-15.000)

      Κίνηση 2η: Εισαγωγή στην Ελλάδα με 'προσωρινές' (;) πινακίδες υπό την λογική οτι το αυτοκίνητο δεν θα κυκλοφορήσει.

      Κίνηση 3η: Αγορά (αντίστοιχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου μικρότερου κυβισμού) απο την Ελλάδα. (π.χ 306 1400)

      Κίνηση 4η: Ξήλωμα - γδύσιμο του εισαγόμενου και ντύσιμο του εγχώριου με την 'προίκα'.

      κίνηση 5η: δήλωση στο υπουργείο Μεταφορών/εφορία της μετατροπής -αλλαγής κινητήρα

      Προϋπόθεση φυσικά να υπάρχει φίλος μηχανικός που θα αναλάβει φθηνά την μετατροπή και να υπάρχει επίσης γνωστός στα ξένα που θα βοηθήσει για τον εντοπισμό-αγορά του αυτοκινήτου. Νομίζω οτι το αποτέλεσμα σε επίπεδο κόστους είναι ιδιαίτερα συμφέρον.

      Γίνεται ;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      georgas
    • RE: 206 Gti - Alfa 33 1.7 ή τρελοκόριτσο εναντίον γιαγιάς

      Ο χρήστης sado έγραψε:
      Εγώ θα κράταγα την Alfa. Καλό το 206 αλλά μια Alfa είναι πάντα μια Alfa...

      Το έφερα απο δω, το έφερα απο εκεί, και τελικά την απόφαση την πήρα. Μια Alfa είναι πάντα μια Αlfa και με το 'αλφα' κεφαλαίο.
      Πήγαμε αρκετές βόλτες τις τελευταίες δυο -τρεις μέρες με τη 'γιαγιά'. Τα κουβαντιάσαμε, τα αναλύσαμε, είδαμε που διαφωνούμε και που συμφωνούμε και τελικά τα ξαναβρήκαμε. Που να τρέχεις τώρα και να μπαίνεις σε ξένα χωράφια μου λέει, μου κούνησε και λίγο τον κωλ..ακο της, ε άντρας είμαι δεν θέλω και πολύ...(ανα)θερμάνθηκα!!!
      Η Αlfa είναι έρωτας μεγάλος. Μου υποσχέθηκε κιόλας οτι με λίγη υπομονή και μερικά ευρουλάκια για ένα λίφτινγκ ενόψει καλοκαιριού (γυναίκα άτιμη) θα με κάνει να ξεχάσω τελείως τη γαλλίδούλα...
      Την πίστεψα κι όπου βγει

      Ευχαριστώ όλους όσους εξέφρασαν την άποψή τους και με βοήθησαν

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgas
    • RE: 206 Gti - Alfa 33 1.7 ή τρελοκόριτσο εναντίον γιαγιάς

      Βρε παιδιά, το ιδανικό θα ήταν πάρω την Πέζα και να κρατήσω και την Alfa.
      Αλλά όμως 300+ ευρώ για τέλη κυκλοφορίας στο διλιτρο, άλλα 150+ για την Αlfa, συν τα ασφάλιστρα και τη συντήρηση, θα ξεπουληθώ τελείως και δεν είμαι για τέτοια. Αφήστε που δεν υπάρχει πάρκινγκ. Η λύση ιδανική αλλά απορρίπτεται εκ των πραγμάτων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgas
    • RE: 206 Gti - Alfa 33 1.7 ή τρελοκόριτσο εναντίον γιαγιάς

      φίλες teodor_v,
      το peugeot είναι το 2λιτρο μοντέλο με τα 137 άλογα, μοντέλο 2000.
      Και να σκεφτείς οτι στην αρχή η πληροφορία που μου ήρθε ήταν για το ...306 gti. Εκεί ήταν που μου γυρίσαν τα μυαλά ανάποδα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgas
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr