Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Kit-cars: τι επιτρέπεται και τι όχι;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Kit-cars: τι επιτρέπεται και τι όχι;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    10
    26
    32
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dienekes last edited by

      Δεν βρήκα κάποια αναφορά σε παλιότερο thread γι'αυτό ανοίγω αυτό το θέμα.

      Όπως γνωρίζουμε σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες είναι δυνατό να κατασκευάσει κανείς, με βάση ένα κιτ που πουλάνε εταιρείες, ή ακόμα και 'εκ'του μηδενός', ένα κιτ καρ, το οποίο μπορεί να βγάλει κανονικά πινακίδες κυκλοφορίας, αρκεί να πληροί το μίνιμουμ των προδιαγραφών που ορίζει το αρμόδιο ελεγχτικό όργανο (υπουργείο, δημόσια υπηρεσία, κλπ).

      Η ερώτηση είναι, τι γίνεται με την εισαγωγή τέτοιων οχημάτων στην Ελλάδα; Γνωρίζει κανείς τι προβλέπει σχετικά ο νόμος; Επίσης, στην περίπτωση που δεν επιτρέπεται η εισαγωγή τους για κανονική κυκλοφορία, μπορούν να εισαχθούν χωρίς πινακίδες, για χρήση σε πίστα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dienekes last edited by

        Δεν βρήκα κάποια αναφορά σε παλιότερο thread γι'αυτό ανοίγω αυτό το θέμα.

        Όπως γνωρίζουμε σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες είναι δυνατό να κατασκευάσει κανείς, με βάση ένα κιτ που πουλάνε εταιρείες, ή ακόμα και 'εκ'του μηδενός', ένα κιτ καρ, το οποίο μπορεί να βγάλει κανονικά πινακίδες κυκλοφορίας, αρκεί να πληροί το μίνιμουμ των προδιαγραφών που ορίζει το αρμόδιο ελεγχτικό όργανο (υπουργείο, δημόσια υπηρεσία, κλπ).

        Η ερώτηση είναι, τι γίνεται με την εισαγωγή τέτοιων οχημάτων στην Ελλάδα; Γνωρίζει κανείς τι προβλέπει σχετικά ο νόμος; Επίσης, στην περίπτωση που δεν επιτρέπεται η εισαγωγή τους για κανονική κυκλοφορία, μπορούν να εισαχθούν χωρίς πινακίδες, για χρήση σε πίστα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dienekes last edited by

          Δεν βρήκα κάποια αναφορά σε παλιότερο thread γι'αυτό ανοίγω αυτό το θέμα.

          Όπως γνωρίζουμε σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες είναι δυνατό να κατασκευάσει κανείς, με βάση ένα κιτ που πουλάνε εταιρείες, ή ακόμα και 'εκ'του μηδενός', ένα κιτ καρ, το οποίο μπορεί να βγάλει κανονικά πινακίδες κυκλοφορίας, αρκεί να πληροί το μίνιμουμ των προδιαγραφών που ορίζει το αρμόδιο ελεγχτικό όργανο (υπουργείο, δημόσια υπηρεσία, κλπ).

          Η ερώτηση είναι, τι γίνεται με την εισαγωγή τέτοιων οχημάτων στην Ελλάδα; Γνωρίζει κανείς τι προβλέπει σχετικά ο νόμος; Επίσης, στην περίπτωση που δεν επιτρέπεται η εισαγωγή τους για κανονική κυκλοφορία, μπορούν να εισαχθούν χωρίς πινακίδες, για χρήση σε πίστα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Με ενδοιαφέρει κι εμένα αυτό το θέμα
            Ρίξε μια ματιά και σ' αυτό το θέμα http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=6430

            Δυστυχώς δεν έχω πάει ακόμα να ρωτήσω

            Το θέμα μετακινείται στους Ελληνικούς Αγώνες!Εκει είναι πολλοί που ξέρουν αλλά δεν μπαίνουν στο 'Περί Αυτοκίνησης'

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dienekes last edited by

              Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
              Με ενδοιαφέρει κι εμένα αυτό το θέμα
              Ρίξε μια ματιά και σ' αυτό το θέμα http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=6430

              Δυστυχώς δεν έχω πάει ακόμα να ρωτήσω

              Ευχαριστώ Βασίλη!

              Ελπίζω να έχουν απλοποιηθεί κάποια πράγματα τώρα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nass last edited by

                Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                Το θέμα μετακινείται στους Ελληνικούς Αγώνες!Εκει είναι πολλοί που ξέρουν αλλά δεν μπαίνουν στο 'Περί Αυτοκίνησης'

                Νομίζω πως ο dienekes αναφέρεται σε συναρμολογούμενα αυτοκίνητα και όχι στα αγωνιστικά Kit Cars.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης dienekes έγραψε:

                  Ελπίζω να έχουν απλοποιηθεί κάποια πράγματα τώρα...

                  Μακάρι !!!! ....... αλλά δεν το πιστεύω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kouk last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:

                    Το θέμα μετακινείται στους Ελληνικούς Αγώνες!Εκει είναι πολλοί που ξέρουν αλλά δεν μπαίνουν στο 'Περί Αυτοκίνησης'

                    Νομίζω πως ο dienekes αναφέρεται σε συναρμολογούμενα αυτοκίνητα και όχι στα αγωνιστικά Kit Cars.

                    Και πάλι μάλλον στους Ελληνικούς Αγώνες θα βρει περισσότερες πληροφορίες Νάσο!Εκτός κι αν το στείλουμε 'πακέτο' στον Go_For_Pole και 'καθαρίσει' με τα πάντα!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dienekes last edited by

                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                      Νομίζω πως ο dienekes αναφέρεται σε συναρμολογούμενα αυτοκίνητα και όχι στα αγωνιστικά Kit Cars.

                      Έτσι είναι. Από μια άλλη άποψη, τέτοια οχήματα δεν είναι για να κινούνται σε δρόμο έτσι δεν είναι; Μόνο από και προς κάποια πίστα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kacey last edited by

                        Οποιοδηποτε αυτοκινητο εχει πινακιδες χωρας της Ευρωπαικης Ενωσης, μπορει να εισαχθει κανονικα στην Ελλαδα. Υπαρχουν καποιοι κανονισμοι σχετικα με φωτα, διαστασεις κλπ κλπ αλλα αφου αυτα (κανονικα...) πρεπει να ειναι συμφωνα με τις οδηγιες της ΕΕ, σημαινει οτι αφου ειναι road-legal στην Αγγλια πχ, τοτε πρεπει να ειναι και στην Ελλαδα. Δηλαδη με απλα λογια θα μπορειτε να εισαγετε (με λιγα εξοδα για δασμους, αφου αυτα συνηθως χρησιμοποιουν μοτερ απο μηχανες, 900-1300cc και εχουν εξοπλισμο μηδεν) κατι τετοιο και να κυκλοφορειτε κανονικα στο κεντρο της Αθηνας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης kacey έγραψε:

                          ........... να κυκλοφορειτε κανονικα στο κεντρο της Αθηνας.

                          Λες να το νομισουν για ΤΑΧΙ ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dog80 last edited by

                            SR3 Tracksport Fully road legal works 2003 spec demonstrator

                            1300cc Powertec motor with fuel injection

                            Gear drive oil cooler

                            Le Mans road-spec rear wing

                            Front crash box & side impact bars

                            Quick release steering wheel

                            Race spec rear view mirrors

                            Driver & passenger seat padding

                            Cockpit cover

                            Carbon fibre wind deflector

                            Θα έλεγα οτι είναι ότι πρέπει για να το οδηγήσεις μες'την Αθήνα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kacey last edited by

                              Εκτος απο το οτι καθε καφρομπατσος θα σε γραφει για την αεροτομη επειδη 'απαγοερυεται καθε τι προσθετο να εξεχει του αμαξωματος', αφου σιγ αμην ξερει οτι αυτη η αεροτομη ειναι μαμα και περιλαμβανεται στην εγκριση τυπου...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antiriad last edited by

                                Ο χρήστης kacey έγραψε:
                                Εκτος απο το οτι καθε καφρομπατσος θα σε γραφει για την αεροτομη επειδη 'απαγοερυεται καθε τι προσθετο να εξεχει του αμαξωματος', αφου σιγ αμην ξερει οτι αυτη η αεροτομη ειναι μαμα και περιλαμβανεται στην εγκριση τυπου...

                                Ρώτα τον μπάτσο άμα επίσης απαγόρευεται αν εξέχει κάτι απο το... παντελόνι σου

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dienekes last edited by

                                  Ο χρήστης kacey έγραψε:
                                  Οποιοδηποτε αυτοκινητο εχει πινακιδες χωρας της Ευρωπαικης Ενωσης, μπορει να εισαχθει κανονικα στην Ελλαδα. Υπαρχουν καποιοι κανονισμοι σχετικα με φωτα, διαστασεις κλπ κλπ αλλα αφου αυτα (κανονικα...) πρεπει να ειναι συμφωνα με τις οδηγιες της ΕΕ, σημαινει οτι αφου ειναι road-legal στην Αγγλια πχ, τοτε πρεπει να ειναι και στην Ελλαδα. Δηλαδη με απλα λογια θα μπορειτε να εισαγετε (με λιγα εξοδα για δασμους, αφου αυτα συνηθως χρησιμοποιουν μοτερ απο μηχανες, 900-1300cc και εχουν εξοπλισμο μηδεν) κατι τετοιο και να κυκλοφορειτε κανονικα στο κεντρο της Αθηνας.

                                  Παραμένει πάντως το πρόβλημα ότι ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο στην Αγγλία θα είναι δεξιοτίμονο. Επίσης μου λείπουν τα 30.000 λίρες που θα κοστίσει! (+ τα λοιπά έξοδα για να έρθει εδώ).

                                  Το ιδανικό θα ήταν η δυνατότητα εισαγωγής κάποιου 'εγκεκριμένου' (???) αυτοκινήτου σε κιτ, ώστε να το φτιάξεις μόνος σου. Το κόστος ενός donor car στην Ελλάδα είναι μικρό, όχι σαν την Αγγλία βέβαια, αλλά με 3000 Ευρώ βρίσκεις διαμάντια. Άλλα 5-6Κ Ευρώ για το κιτ, άλλες 3000 για την συναρμολόγηση και τα διάφορα ψιλά και έχεις κάτι που, καταρχήν, κινείται. (αναφέρομαι σε οικονομική λύση όπως καταλαβαίνετε, όχι κάτι top of the line).

                                  Ωραία. Φαντάζομαι να φέρεις σε κομμάτια ένα σκελετό από παλιοσίδερα δεν είναι κάτι που ενδιαφέρει το κράτος. Αν το φτιάξεις όμως για να το κυκλοφορείς υπάρχει ελεγχτικός μηχανισμός στην Ελλάδα για να σου δώσει άδεια; Είμαι σίγουρος πως όχι. Δεν είναι 'λίγο' ανόητο; Θα μπορούσες το ίδιο πράγμα να το φτιάξεις λοιπόν στην Αγγλία, να περάσεις εκεί ΜΟΤ και μετά να το φέρεις εδώ και όλα καλά;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    skullone last edited by

                                    Δεν είναι απαραίτητο να είναι δεξιοτίμονο. Όλοι οι κατασκευαστές kit cars της Αγγλίας μπορούν να στο φτιάξουν και αριστεροτίμονο, αφού εξάγουν έτοιμα (turnkey - με το κλειδί στο χέρι) αυτοκίνητα και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, καθώς και στις ΗΠΑ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dienekes last edited by

                                      Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                      Δεν είναι απαραίτητο να είναι δεξιοτίμονο. Όλοι οι κατασκευαστές kit cars της Αγγλίας μπορούν να στο φτιάξουν και αριστεροτίμονο, αφού εξάγουν έτοιμα (turnkey - με το κλειδί στο χέρι) αυτοκίνητα και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, καθώς και στις ΗΠΑ.

                                      Αν είναι έτσι, γιατί μόνο ταμπλώ/πεταλιέρα/κρεμαγιέρα αλλάζει επί της ουσίας, μπορεί να φέρει κανείς μόνο το κιτ;

                                      Π.χ. Luego Locost, 3700 λίρες ολόκληρο το πακέτο. Μέχρι και Cobra καθίσματα. Συνδιάζεται με Sierra κινητήρα, κιβώτιο και μετάδοση (κάποιον βρίσκεις να στα χαρίσει αυτά). Συν ζάντες/λάστιχα και έφυγες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        skullone last edited by

                                        Δυστυχώς δεν δίνουν άδεια σε αυτοκίνητο που συναρμολόγησες μόνος σου από τα εξαρτήματα. Η νοοτροπία τους είναι επιεικώς απαράδεκτη κατ'εμέ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          antiriad last edited by

                                          Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                          Δυστυχώς δεν δίνουν άδεια σε αυτοκίνητο που συναρμολόγησες μόνος σου από τα εξαρτήματα. Η νοοτροπία τους είναι επιεικώς απαράδεκτη κατ'εμέ.

                                          Καλά δεν υπάρχει ένας τυπάς στην Αθήνα που έφτιαξε ένα αυτοκίνητο απο VW της δεκαετίας του 80'. Ήταν άσπρο αν 8υμάμαι καλά και οι πόρτες ανέβαιναν προς τα πάνω. Είχα κάτι φώτο απο το αμάχι στο οποίο έδειχνε τον αριθμό πινακίδας. Πριν απο 4-5 χρόνια όταν είχε γίνει πάταγος με το PANINFO το οποίο είχε όλες τις πινακίδες κυκλοφορίας των αυτοκινήτων που κυκλοφορούσαν εκείνη την εποχή είχα τσεκάρει την πινακίδα του και ως 'μάρκα' έλεγε 'πειραματικό όχημα ΤΑΔΕ'. Δεν θυμάμαι τί όνομα του είχε δώσει για αυτο το έβγαλα τάδε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            skullone last edited by

                                            Ο Σκάβας! Ξέρεις όμως τι ταλαιπωρία τράβηξε; Χρόνια παιδευόταν με τους καρεκλοκένταυρους!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr