-
Θα πρέπει να υπολογιστούν και 'παθητικές' απώλειες στον πίσω άξονα των αυτοκινήτων που έχουν Haldex. Μπορεί το ο συμπλέκτης να απεμπλέκει τον πίσω άξονα. Όμως ο πίσω άξονας δεν απεμπλέκεται από το πίσω διαφορικό. Απλά το 'σέρνει'. Οι απώλειες βέβαια είναι μικρότερες στον πίσω άξονα από ένα 4κίνητο με 3 διαφορικά, αλλά όχι αντίστοιχες με ένα 2 κίνητο.
EDIT: Ας τις πούμε τριβές καλύτερα αλλά η ουσία είναι οτι υπάρχουν και είναι αρκετά υπολογίσιμες σε σχέση με ένα απλό ρουλεμάν στην πλύμνη.
-
δειτε παντως μια δυναμομετρηση, μια χαρα γυρνανε και οι πισω τροχοι..
Youtube Videoπού τα δενουν τα 4κινητα ρε πστη μου ?
φιλε σουμακο , ριχνεις και αλλα πραγματα στο τραπεζι και καπου εδω αρχιζει και γινεται πολυπλοκο το θεμα
-
** [ΜΟD]**
-
Ο χρήστης GusGus έγραψε:
Υποθέτω ότι αν ένα S3 ή οτιδήποτε με Haldex μπει σε δυναμόμετρ,ο από τη στιγμή που δεν υπάρχει λόγος (απώλεια πρόσφυσης) να εμπλακούν οι πίσω τροχοί οι απώλειες που θα καταγράφει θα είναι πρακτικά απώλειες δικίνητου. Προφανώς στο δρόμο, και ειδικά όταν η ροπή πίσω φτάσει το 50% (αυτό δεν είναι το maximum ή κάνω λάθος;) οι απώλειες θα είναι μεγαλύτερες αλλά στιγμιαίες και οπωσδήποτε τίποτε κοντά στο χάλι του δικού μου! χαχαΑκριβώς. Δεν είναι 4κίνητο στο δυναμόμετρο το S3 (ή ό,τι με Haldex) γιατί δεν αντιλαμβάνεται σπινάρισμα (οι δυναμομετρήσεις γίνονται με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο) άρα δε στέλνει κάτι άξιο λόγου πίσω.
Ενα Evo ~300 αλόγων στο δυναμόμετρο χάνει ~50 άλογα, πως γίνεται το S3 να χάνει μόνο 20 ?
Βέβαια σίγουρα έχει περισσότερα από 265 γιατί ένα δυνατό προσθιοκίνητο 200 αλόγων χάνει κάπου 25-30, άρα δε νομίζω το S3 με κάποιο μαγικό τρόπο να χάνει μόνο 20 στα 265. Πιο πιθανό είναι να έχει κάπου 275-280 άλογα και να χάνει 30-35. Πάντα με την ίδια βασική διάταξη μετάδοσης εγκάρσιος κινητήρας-σε σειρά κιβώτιο, άλλες διατάξεις πχ. A4/STI με διαμήκη κινητήρα έχουν άλλες απώλειες).
Πάντως είμαστε , ας ξαναγυρίσουμε στη Milano. Συνέχεια στη συγκεκριμένη συζήτηση καλύτερα στο http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=34368start=1275. [Mod]
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Τελικά τη Δευτέρα θα δούμε φώτος??Λοιπόν.......οι φήμες φαίνεται πως ισχύουν.Φωτογραφίες τελικά θα δείτε είτε στις 30/11 είτε την 1/12 (ίσως και λίγο νωρίτερα αν κάποιο site ή περιοδικό κάνει κάτι που δεν πρέπει) Εγώ πάντως μέχρι να τις δω....δεν πιστεύω τίποτα.
Το navi είναι ίδιο με της Delta,δηλ. το radionav της magneti marelli.....γιατί ο προμηθευτής είναι υποχρεωτικός.
Τέλος η Robilant associati σε συνεργασία με την Zanini επιμελήθηκαν την νέα γραφική απεικόνιση του σήματος της AR,επ'ευκαιρία της συμπλήρωσης των 100 χρόνων της φίρμας.Το νέο σήμα θα ντεμπουτάρει στη Milano(τρισδιάστατη απεικόνιση,φεύγει το αλουμίνιο).
Η ίδια εταιρεία είχε επιμεληθεί την τραγική αλλαγή του σήματος της Lancia....αλλά αυτή τη φορά,μολονότι δεν ξέρουμε πολλά ακόμα,η αλλαγή δεν θα είναι δραματική,αλλά μάλλον θα απογοητεύσει τους πουρίστες της μάρκας.
Επίσης μου είπαν,και ελπίζω να μην ισχύει,ότι στο σήμα αλλάζει τουλάχιστον ένα χρώμα. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Τελικά τη Δευτέρα θα δούμε φώτος??
Λοιπόν.......οι φήμες φαίνεται πως ισχύουν.Φωτογραφίες τελικά θα δείτε είτε στις 30/11 είτε την 1/12 (ίσως και λίγο νωρίτερα αν κάποιο site ή περιοδικό κάνει κάτι που δεν πρέπει) Εγώ πάντως μέχρι να τις δω....δεν πιστεύω τίποτα.
Το navi είναι ίδιο με της Delta,δηλ. το radionav της magneti marelli.....γιατί ο προμηθευτής είναι υποχρεωτικός.
Τέλος η Robilant associati σε συνεργασία με την Zanini επιμελήθηκαν την νέα γραφική απεικόνιση του σήματος της AR,επ'ευκαιρία της συμπλήρωσης των 100 χρόνων της φίρμας.Το νέο σήμα θα ντεμπουτάρει στη Milano(τρισδιάστατη απεικόνιση,φεύγει το αλουμίνιο).
Η ίδια εταιρεία είχε επιμεληθεί την τραγική αλλαγή του σήματος της Lancia....αλλά αυτή τη φορά,μολονότι δεν ξέρουμε πολλά ακόμα,η αλλαγή δεν θα είναι δραματική,αλλά μάλλον θα απογοητεύσει τους πουρίστες της μάρκας.
Επίσης μου είπαν,και ελπίζω να μην ισχύει,ότι στο σήμα αλλάζει τουλάχιστον ένα χρώμα.Σήμερα μου είσαστε σε πλήρη ευθυγράμμιση με το alter ego σου τον 8C!
-
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
http://www.alvolante.it/gallery/12217....είναι παλιές,από το μουλάρι που φωτογραφήθηκε σε πάρκινγκ μαζί με το νέο Doblo.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
....είναι παλιές,από το μουλάρι που φωτογραφήθηκε σε πάρκινγκ μαζί με το νέο Doblo.
Are you sure?? Εγώ πρώτη φορά τις είδα...τις έβαλε ο 8C στο αλφίστι και λέω βάλτες και εδώ να ξεκινήσει ο πόλεμος!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
....είναι παλιές,από το μουλάρι που φωτογραφήθηκε σε πάρκινγκ μαζί με το νέο Doblo.
Are you sure?? Εγώ πρώτη φορά τις είδα...τις έβαλε ο 8C στο αλφίστι και λέω βάλτες και εδώ να ξεκινήσει ο πόλεμος!
Nαι.Είναι μουλάρι preserie.H φωτογράφιση του αυτοκινήτου για τις επίσημες φωτο πρέπει να έγινε προχθές.
-
ωραιο εσωτερικο αν και στην φωτο εχει μια αισθηση πλαστικουρας ......θα το δουμε και απο κοντα και θα εχουμε μια πιο σφαιρικη αποψη για το θεμα!
-
edit mod
-
edit mod
-
edit mod
-
edit mod
-
edit mod
-
σκοτωμος εγινε?
-
**edit mod **
-
Θα βγει σιγουρα με το ονομα Milano?
-
Νέο spyshot στη Φρανκφούρτη:



Alfa Romeo Giulietta