-
ποσο ομορφη ειναι η e39.....
πραγματικα ωραια η 5αρα...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
ποσο ποιο ομορφη ηταν η 5αρα του Bangle.... κριμα.... επανηλθε στην μετριοτητα η BMW και παλι...και σου ειπα το εμβολιο εχει παρενεργειες μην το κανεις...
μανια με τα antivirus εσυ ομως... -
Επιτελους μετα την Ε39 μια ωραια 5αρα...σιγουρα πιο συμβατικη απο αυτη που αντικαθιστα, αλλα πιο ομορφη...ειδικα το πισω μερος να κανανε και κατι με τα εσωτερικα ....
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
ποσο ποιο ομορφη ηταν η 5αρα του Bangle.... κριμα.... επανηλθε στην μετριοτητα η BMW και παλι...+1....
-
πολυ ωραια στις φωτο. Ας τη δουμε κι απο κοντα
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Εχω 6700 χλμ και έχει κάψει 850 ml λάδι
Μαλακία δεν είναι?
Θα πάω συνεργείο.. Παπαριές αυτοκίνητο... με κοροιδεύουν πιστεύω,Καθόλου, είναι φυσιολογικό!
Κατ'αρχάς δεν έχει κάψει.
Η 120i πριν στα 8.000κμ είχε χρησιμοποιήσει 1λτ λάδι όπου μου ζήτησε το BC να προσθέσω. Πρόσεξε...ΜΗΝ προσθέσεις αν δε σου πει το BC.
Αυτό γιατί το εργοστασιακό λάδι είναι λάδι στρωσίματος/ρονταρίσματος και είναι ΠΟΛΥ μα ΠΟΛΥ λεπτό και στόχος είναι να απορροφηθεί στα κινούμενα μέρη καλύτερα κατά τη διάρκεια στρωσίματος του κινητήρα.
Μου το έχει πει μηχανικός της BMW από το BMW Mobile Care.
Τα ίδια μου λενε και εμένα αλλά σκέφτομαι αυριο να παω από κει
Τωρα με λίγο ακόμα δε θα μπορω να παω ταξίδι. Λογικά αμα πάω μία Λαρισα θα κάψει και το υπόλοιπο... ετσι δεν είναι? -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Εχω 6700 χλμ και έχει κάψει 850 ml λάδι
Μαλακία δεν είναι?
Θα πάω συνεργείο.. Παπαριές αυτοκίνητο... με κοροιδεύουν πιστεύω,Καθόλου, είναι φυσιολογικό!
Κατ'αρχάς δεν έχει κάψει.
Η 120i πριν στα 8.000κμ είχε χρησιμοποιήσει 1λτ λάδι όπου μου ζήτησε το BC να προσθέσω. Πρόσεξε...ΜΗΝ προσθέσεις αν δε σου πει το BC.
Αυτό γιατί το εργοστασιακό λάδι είναι λάδι στρωσίματος/ρονταρίσματος και είναι ΠΟΛΥ μα ΠΟΛΥ λεπτό και στόχος είναι να απορροφηθεί στα κινούμενα μέρη καλύτερα κατά τη διάρκεια στρωσίματος του κινητήρα.
Μου το έχει πει μηχανικός της BMW από το BMW Mobile Care.
Τα ίδια μου λενε και εμένα αλλά σκέφτομαι αυριο να παω από κει
Τωρα με λίγο ακόμα δε θα μπορω να παω ταξίδι. Λογικά αμα πάω μία Λαρισα θα κάψει και το υπόλοιπο... ετσι δεν είναι?Μπα δε νομίζω. Σου έχει βγάλει ένδειξη να προσθέσεις λάδι το BC?
Πότε άλλαξες λάδια? Έχεις κάνει καμιά αλλαγή από τότε που το πήρες?
-
οχι ρε αφου σου είχα δε τα αλλάζω τα λάδια? Εχω στο δείκτη την εικόνα (και φαινεται σαν να ειναι κοντά στην γραμίτσα που λεει μίν. στην ουσία 15-20% πάνω από το min)
Το θέμα δεν είναι γιατί το έκαψε. Το θέμα είναι γιατί στα τελευταία 500 κμ έκαψε τόσο πολυ.
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
ποσο ομορφη ειναι η e39.....Όντως.. Είδα και μια συγκεκριμένη Μ5 πριν λίγο. Πολύ όμορφη!
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
οχι ρε αφου σου είχα δε τα αλλάζω τα λάδια? Εχω στο δείκτη την εικόνα (και φαινεται σαν να ειναι κοντά στην γραμίτσα που λεει μίν. στην ουσία 15-20% πάνω από το min)Το θέμα δεν είναι γιατί το έκαψε. Το θέμα είναι γιατί στα τελευταία 500 κμ έκαψε τόσο πολυ.
Προτείνω να τα αλλάξεις.
Τα χρησιμοποίησε μωρέ...μην αγχώνεσαι, δεν είναι τίποτα.
================
Ήρθαν τα blackline φανάρια και τα άλλαξα...έφαγα μια ώρα και κάτι, ήταν πιο δύσκολο απ'ότι περίμενα γιατί έχει μοκέτα πίσω από τα φανάρια...αλλά άλλαξε ΟΛΟ το πίσω μέρος νομίζω:
-
πανεμορφα....
η αληθεια ειναι οτι επρεπε να τα ειχε στανταρ η si αυτα για να μοιαζει και πιο πολυ στο αγωνιστηκο αυτοκινητο...
οπως και να εχει οσοι τα εχουμε βαλει δεν το μετανιωσαμε...
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
πανεμορφα....η αληθεια ειναι οτι επρεπε να τα ειχε στανταρ η si αυτα για να μοιαζει και πιο πολυ στο αγωνιστηκο αυτοκινητο...
οπως και να εχει οσοι τα εχουμε βαλει δεν το μετανιωσαμε...
Συμφωνώ! Κανονικά έπρεπε να ήταν έτσι.
Άλλαξε το αυτοκίνητο...άξιζε η ταλαιπωρία!
-
vraia!!!!!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
οχι ρε αφου σου είχα δε τα αλλάζω τα λάδια? Εχω στο δείκτη την εικόνα (και φαινεται σαν να ειναι κοντά στην γραμίτσα που λεει μίν. στην ουσία 15-20% πάνω από το min)
Το θέμα δεν είναι γιατί το έκαψε. Το θέμα είναι γιατί στα τελευταία 500 κμ έκαψε τόσο πολυ.
Προτείνω να τα αλλάξεις.
Τα χρησιμοποίησε μωρέ...μην αγχώνεσαι, δεν είναι τίποτα.
================
Ήρθαν τα blackline φανάρια και τα άλλαξα...έφαγα μια ώρα και κάτι, ήταν πιο δύσκολο απ'ότι περίμενα γιατί έχει μοκέτα πίσω από τα φανάρια...αλλά άλλαξε ΟΛΟ το πίσω μέρος νομίζω:
Με γειες πολυ ομορφα!
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
vraia!!!!!Thx!
Άλλαξε λαδάκι εσύ
-
Ααααα...by the way πουλάω τα παλιά όποιος ενδιαφέρεται, 200 ευρώ και τα δύο: viewtopic.php?f=9&t=39634
Εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι τα φανάρια είχαν μέσα έτοιμες λάμπες, βιδωμένες και δε χρειάστηκε να βγάλω τις παλιές. Ωραίοι!
-
Κουκλα η νέα 5άρα...
Δυναμική απο οποια μεριά κι αν την δεις...
Ευγε στους σχεδιαστές της!!! -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
.....οπως και να εχει οσοι τα εχουμε βαλει δεν το μετανιωσαμε...εγώ ακλόνητος και δεν τα έβαλα......ακόμα....
-
Καλημέρα .
Το 2006 αγόρασα μια μεταχειρισμένη 318i του 2001. Την Ε46 τα 1900cc, 118ΗΡ. Full extra,με θερμαινομενο δερμα,ηλιοροφη ,Look M.
Γενικώς ημουν ικανοποιημένος απο την οδηγική συμπεριφορα.Παρότι τα άλογα λίγα η ροπή της μου ηταν ικανοποιητικη. (Για μένα)
Ομως σε διάστημα 3 ετών αλλάξα:
1.ψυγείο...ειχε τρυπήσει στο πάνω μερος..Πως??
2.Αντλια νερου και ιμάντα....Μου εσπασαν στις 2 το βράδυ στον φωτισμένο δρόμο Επίδαυρου-Κορίνθου..
3.Δοχείο διαστολής...(πλαστικούρα..τρύπησε στην ραφή)
4. Ενα διακλαδοτήρα.
Όλο το σύστημα ψύξης δηλ...Έλεος..
Συν κάτι τσιμούχες ,ψευδοκαπάκι διότι απο την υπερθέρμανση χάλασαν.
Οι βλάβες 1,2,3 είναι ανεξαρτητες μεταξύ τους.Με διαφορα 6 έως 12 μηνες.Η 4 μαζί με την 2.
Άλλαξα και 3 μηχανικούς διοτι ο καθένας ζήταγε όσο ήθελε.Όλοι βεβαια μου έλεγαν οτι αυτό το αυτοκίνητο
βγάζει αυτά τα προβλήματα......Τελικά ηθελα να πάω ταξίδι και δεν αισθανόμουν ασφαλής αν δεν με αφήσει πάλι και το πούλησα.Πήρα μια καινούργια βλάκεία (αλλη μαρκα) αλλα μου λείπει η μπέμπα..
Ρωτώ.Έχεις κανείς σας αντιμετωπίσει παρόμοιες βλάβες?
Δεν μπορω να διαβάσω όλο το forum καθώς είναι 847 σελιδες... -
@Chris74: Δυστυχώς οι βλάβες που αναφέρεις είναι γνωστές και συνηθισμένες για τα μοτέρ των Ε46. Η τρόμπα νερού στα 100.000χλμ περίπου καλό είναι να αλλάζει προληπτικά γιατι τα φτύνει γύρω στα 120-140.000χλμ. Το δοχείο διαστολής πάσχει στην ένωση και το αλλάζεις όταν συμβεί το κακό ή προληπτικά επίσης γύρω στα 100.000χλμ. Το ψυγείο είναι λιγότερο ευπαθές, αλλά και αυτό έχει ένα θέμα.
Γενικά τα μόνα προβλήματα που παρουσιάζαν οι κινητήρες της Ε46 ήταν το κύκλωμα ψύξης και οι πολλαπλασιαστές (ignition coils). Κατα τα άλλα είναι σκυλί το μοτέρ.
BMW FORUM