-
Ο χρήστης vasilis 1200101 έγραψε:
-Πόσο κάνει; -Τόσο.
-Ποτέ θα είναι έτοιμο; -Τοτε.
-Ποιες επισκευές θα γίνουν; -Αυτές.Βασίλη, αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και επαγγελματίες, γι αυτό και ακούγονται ολα αυτά τα διάφορα για την πονεμένη ιστορία 'αναπαλαίωση'. Ο ιδιοκτήτης απαιτεί να έχει ξεκάθαρες απαντήσεις ωστε να υπολογίσει εκ των προτέρων το κόστος, ενώ ο επαγγελματίας προσπαθεί να τον κερδίσει ως πελάτη, κάνοντας φυσικά μια χοντρική εκτίμηση και στα 3.
Και έστω ότι συμφωνούν και το αυτοκίνητο λύνεται...Στις περισσότερες περιπτώσεις (95%?) όπως είπε κι ο fulvia_corsa, τα πράγματα είναι ΠΟΛΥ χειρότερα απο ότι δείχνουν, αρα η αρχική εκτίμηση του επαγγελματία έχει πάει περίπατο. Αμέσως και οι 3 παράμετροι αλλάζουν, οπότε εκεί χαλάνε όλα. Ε λοιπόν αυτό κανείς απο τις 2 πλευρές δε μπορεί να το καταλάβει! και γι αυτό αρχίζουν τα παράπονα απο τον ιδιοκτήτη, τα αντίστοιχα παράπονα απο τον επαγγελματία ότι δεν πληρώνεται, ο τσακωμός, κλπ κλπ.
Η γνώμη μου λοιπόν πάνω σε αυτό είναι, να υπάρχει-όσο γίνεται-λεπτομερής περιγραφή των εργασιών που θα γίνουν στο αυτοκίνητο, με αντίστοιχη κοστολόγηση, και επιπλέον περιγραφή εργασιών που** ίσως **προκύψουν, και θα φανούν όταν λυθεί εντελώς το αυτοκίνητο. Και βέβαια, για ο,τιδήποτε προκύπτει στη πορεία, συμφωνία του στύλ 'αυτό βγήκε, τόσο παραπάνω θα κοστίσει, να προχωρήσω ή όχι?'
Καλύτερα δεν είναι έτσι?Το μεγαλύτερο ποσοστό των κατόχων κλασσικών στο χώρο δεν είναι ασχετοι με αυτές τις δουλειές.
Εδώ θα διαφωνήσω κάθετα φίλε fulvia_corsa. Τεράστια έλλειψη διάθεσης για 'ψάξιμο' σε όλα τα επίπεδα.
Ακόμη κι απο αυτή την κουβέντα μας φαίνεται αυτό. Εδώ μιλάμε για μία κατάσταση όπου ο ιδιοκτήτης το μόνο που κάνει είναι να αγοράζει το αυτοκίνητο, να πλερώνει (αδρα ή μη) τον φανοποιό, μηχανικό, βαφέα, ανταλλακτικατζη, παρμπριζά, ηλεκτρολόγο, ταπετσέρη, εμπορο κλπ κλπ και αφού επιτέλους τελειώσει η αναπαλαίωση να το ξεσκονίζει και να το γυαλίζει (σιγα μην το κυκλοφορεί...άσε που δεν έχει A/C). Είναι υγιές αυτό κατα τη γνώμη σας? Για σας το χόμπυ είναι η ενεργη ενασχόληση με το αυτοκίνητο ή απλώς η κατοχή του? -
Ο χρήστης fulvia_corsa έγραψε:
''ενώ ο επαγγελματίας προσπαθεί να τον κερδίσει ως πελάτη, κάνοντας φυσικά μια χοντρική εκτίμηση και στα 3''.Προσωπικά οχι. Ο ''πελάτης'' κατ' αρχήν γίνεται φίλος και αυτό που θέλω είναι να με εμπιστευθεί για το αποτέλεσμα. Σε κανένα δε συμφέρει ενα κακό αποτέλεσμα (στο φίλο γιατί το πλήρωσε και στον εππαγελματία γιατι είναι η βιτρίνα του) και εδω είναι το θέμα που το εθιξες σε ενα αλλο post σου. Αλλο αυτος που ενω εχει μαθει να αλλαζει φτερα και πορτες ,αναλαμβανει μια ανακατασκευή κλασσικου, και αλλο αυτος που στο μαγαζι του υπάρχει ολη η δεκαετια του '70 με ροδες. Εκει φταιει ο πελατης για την επιλογή του. Εγω δε παίρνω το ρισκο μιας λαθεμενης εκτιμησης προς τα κατω για να κερδισω ενα πελατη ξεροντας οτι σε λιγο καιρο δε θα μπορω να κοιμηθω απο την γκρινια του, οταν καταλαβει τη μ...κια που εκανε βασιζομενος κυριως στο οικονομικο. Ειναι ενας παράγοντας βεβαια αλλα δε θα επρεπε να ειναι ο κυριος παραγοντας επιλογης εππαγελματια.
''Η γνώμη μου λοιπόν πάνω σε αυτό είναι, να υπάρχει-όσο γίνεται-λεπτομερής περιγραφή των εργασιών που θα γίνουν στο αυτοκίνητο, με αντίστοιχη κοστολόγηση, και επιπλέον περιγραφή εργασιών που** ίσως **προκύψουν, και θα φανούν όταν λυθεί εντελώς το αυτοκίνητο. Και βέβαια, για ο,τιδήποτε προκύπτει στη πορεία, συμφωνία του στύλ 'αυτό βγήκε, τόσο παραπάνω θα κοστίσει, να προχωρήσω ή όχι?'
Καλύτερα δεν είναι έτσι?''Τό καλύτερο. και ακόμη καλύτερο αν ολα αυτα ειναι και σε εγγραφη μορφή με καναδυο υπογραφούλες.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των κατόχων κλασσικών στο χώρο δεν είναι ασχετοι με αυτές τις δουλειές.
Εδώ θα διαφωνήσω κάθετα φίλε fulvia_corsa. Τεράστια έλλειψη διάθεσης για 'ψάξιμο' σε όλα τα επίπεδα.
Περίεργο αλλά εδω στην επαρχία δε το βλεπω αυτό που γράφετε.Ισως οι ρυθμοί της πρωτευουσας να το επιβάλουν. Κρίμα γιατι μου είναι πολυ βολικό να μιλώ την ίδια γλώσσα με το ''πελάτη'' μου, ενίοτε να με βοηθά κιολας.
Αλλωστε όλη η ομορφιά μιας ανακατασκευής εκει βρίσκεται. Παίρνεις ενα πράγμα πεθαμένο και το ξαναζωντανεύεις. Ερχονται και μου φέρνουν τις ζάντες που βάψανε μόνοι τους και είναι μες τη τρελλή χαρά (ασχετα αν εγω τις ξαναβάφω τις περισσότερες φορές).Για σας το χόμπυ είναι η ενεργη ενασχόληση με το αυτοκίνητο ή απλώς η κατοχή του?
Μου κόλλησε το μικρόβιο όταν ζούσα στην Ιταλία σαν χόμπυ και μετά αρχισε η ενεργή ενασχόληση μου στην Ελλάδα. Απο το 1998 εχω ανακατασκευάσει 17 αυτοκίνητα ΄΄πελατών'' (ολοι απο Αθηνα ) + 4 δικά μου.
ΒTW, Επειδη ειδα οτι εισαστε γαλλόφιλος θα ήθελα κάποιες πληροφορίες για τη τελευταία αγορα που έκανα (Peugeot 404 cabriolet του '69) σχετικά με πηγές ανταλλακτικών. Δεν εχω δυστυχως χρόνο να ψάξω μιας και ο τομεας μου ειναι κυριως τα ιταλικα. Οχι οτι δε μ'αρεσει το 404 σε κρεμ με μπορντω σαλονι και κουκουλα
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
[ Η γνώμη μου λοιπόν πάνω σε αυτό είναι, να υπάρχει-όσο γίνεται-λεπτομερής περιγραφή των εργασιών που θα γίνουν στο αυτοκίνητο, με αντίστοιχη κοστολόγηση, και επιπλέον περιγραφή εργασιών που** ίσως **προκύψουν, και θα φανούν όταν λυθεί εντελώς το αυτοκίνητο. Και βέβαια, για ο,τιδήποτε προκύπτει στη πορεία, συμφωνία του στύλ 'αυτό βγήκε, τόσο παραπάνω θα κοστίσει, να προχωρήσω ή όχι?'
Καλύτερα δεν είναι έτσι?Ακόμη κι απο αυτή την κουβέντα μας φαίνεται αυτό. Εδώ μιλάμε για μία κατάσταση όπου ο ιδιοκτήτης το μόνο που κάνει είναι να αγοράζει το αυτοκίνητο, να πλερώνει (αδρα ή μη) τον φανοποιό, μηχανικό, βαφέα, ανταλλακτικατζη, παρμπριζά, ηλεκτρολόγο, ταπετσέρη, εμπορο κλπ κλπ και αφού επιτέλους τελειώσει η αναπαλαίωση να το ξεσκονίζει και να το γυαλίζει (σιγα μην το κυκλοφορεί...άσε που δεν έχει A/C). Είναι υγιές αυτό κατα τη γνώμη σας? Για σας το χόμπυ είναι η ενεργη ενασχόληση με το αυτοκίνητο ή απλώς η κατοχή του?
Για το πρωτο συμφωνω απολυτα!
Για το δευτερο καταληγω οτι ειναι αναλογα τον ανθρωπο.
Καποιοι ανθρωποι εχουν χωρο ορεξη και χρονο, πιανουν τα χερια τους και ασχολουνται, αλλοι δεν εχουν κατι απο αυτα ή και τιποτε απο αυτα οποτε αρκουνται στην κατοχη του αυτοκινητου.
Δεν παρεξηγω καποιον που το εχει και το ξεσκονιζει, ουτε καποιον που κυκλοφορει σχεδον καθημερινα ενα σπανιο κομματι που εστω ενα φλασακι να σπασει πρεπει να γινει κυριολεκτικα ο γυρος του κοσμου για να βρεθει.
Και οι δυο αυτες περπιπτωσεις αγαπανε το κλασσικο απλα ο καθενας με διαφορετικο τροπο.
Το βασικο προβλημα που υπαρχει στο θεμα αναπαλαιωση ειναι οι φανοποιοι που ειτε κανουν σκαρτη δουλεια ειτε ζητανε φακελακι καρδιολογου εστω και για το ταπωμα ενος σαπισματος.ΥΓ αλλο θεμα για το οποιο ευθυνομαστε εμεις οι ιδιοκτητες ειναι πως ελαχιστοι απο εμας την ωρα που αγοραζουμε το σαπακι εχουμε κανει καποια ερευνα για το ποσο μπορει να κοστισει εστω στο 'περιπου' η ανακατασκευη του, εναν προυπολογισμο.
Το βλεπουμε, εχει δελεαστικη τιμη, κοιταμε και στο ιντερνετ 5-10 φωτος αντιστοιχων μοντελων ανακατασκευασμενων, γλυκαινομαστε και το ξεφορτωνουμε απο την οδικη στον φανοποιο.
Μετα ομως ξυνιζουμε οταν μαθαινουμε οτι πχ ο προφυλακτηρας που του λειπει εχει 500 ευρω καινουργιος και μεταχειρισμενος δεν υπαρχει ουτε για δειγμα. -
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
Μετα ομως ξυνιζουμε οταν μαθαινουμε οτι πχ ο προφυλακτηρας που του λειπει εχει 500 ευρω καινουργιος και μεταχειρισμενος δεν υπαρχει ουτε για δειγμα.
Πάλι καλά να λες που υπάρχει και καινούριος!
-
Μου φαίνεται ότι μπλέξαμε τις παραθέσεις μας
Ο χρήστης fulvia_corsa έγραψε:
Περίεργο αλλά εδω στην επαρχία δε το βλεπω αυτό που γράφετε.Ισως οι ρυθμοί της πρωτευουσας να το επιβάλουν. Κρίμα γιατι μου είναι πολυ βολικό να μιλώ την ίδια γλώσσα με το ''πελάτη'' μου, ενίοτε να με βοηθά κιολας.
Ερχονται και μου φέρνουν τις ζάντες που βάψανε μόνοι τους και είναι μες τη τρελλή χαρά (ασχετα αν εγω τις ξαναβάφω τις περισσότερες φορές).Αυτό χαίρομαι που το ακούω αλλά μάλλον είσαι τυχερός, ή πράγματι στην επαρχία υπάρχουν πιο 'σκληροπυρηνικοί' ιδιοκτήτες?
Για σας το χόμπυ είναι η ενεργη ενασχόληση με το αυτοκίνητο ή απλώς η κατοχή του?
Μου κόλλησε το μικρόβιο όταν ζούσα στην Ιταλία σαν χόμπυ και μετά αρχισε η ενεργή ενασχόληση μου στην Ελλάδα. Απο το 1998 εχω ανακατασκευάσει 17 αυτοκίνητα ΄΄πελατών'' (ολοι απο Αθηνα ) + 4 δικά μου.
Εδώ, για να μην υπάρχει παρεξήγηση, απευθύνθηκα σε όλους τους συνφορουμίτες.
Όσο για το 404 Cabriolet, εδώ γελάνε Υπάρχει μόνο ό,τι μηχανικό ταιριάζει απο το 4θυρο,κι αυτά σχετικά λίγα, η φανοποιία του όπως θα έχεις καταλάβει είναι εντελώς διαφορετική οπότε δεν υπάρχει τίποτε, όπως επίσης και απο διακοσμητικά. Γενικά δεν υπάρχει κάποιος 100% εξειδικευμένος στο 404, όπως συμβαίνει σε άλλα αυτοκίνητα, και ότι βρείς θα είναι σε κάποιο παζάρι στη Γαλλία, ή απο εμπόρους οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με Ιντερνετ. Τί ακριβώς ψάχνεις? Μήπως μπορώ να βοηθήσω, επειδή έχω αρκετά νταραβέρια με αρχαιοκαπηλους του εξωτερικού.
Λευτέρη συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, και επαυξάνω ότι όποιος δε θέλει να ασχοληθεί σοβαρά και ενεργά με δουλειές πάνω στο αυτοκίνητο, καλύτερα να στραφεί στο έτοιμο , αλλιώς γίνεται αγγαρεία όχι χόμπυ
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Είναι υγιές αυτό κατα τη γνώμη σας? Για σας το χόμπυ είναι η ενεργη ενασχόληση με το αυτοκίνητο ή απλώς η κατοχή του?Για το 'ξεσκόνισμα' δεν ξέρω, αλλά εγώ δεν μπορώ να μην τα κυκλοφορώ. Έχω πρόβλημα με αυτό το πράγμα. Δεν ξέρω πόσοι και σε ποιο βαθμό μπορείτε να το καταλάβετε όμως τα χαίρομαι τόσο που θέλω να συμμετέχουν ενεργά στη ζωή μου, διακοπές, εκδρομές, βόλτες... Και επειδή υπάρχει και η αντίστοιχη υπέρ το δέον θετική αποδοχή από φίλους, φιλενάδες κλπ. αυτό δουλεύει και στην πράξη.
Το αντίτιμο είναι να τα κρατώ πάντα ετοιμοπόλεμα και να πληρώνω τα σχετικά στο κράτος (φέτος, σχεδόν όλο το δώρο χριστουγέννων θα πάει σε τέλη κυκλοφορίας μόνο...)
Επίσης θέλω να μαστορεύω εγώ. Τα καταφέρνω και το χαίρομαι. Υπάρχει και μια πυλωτή που διευκολύνει τα πράγματα αν και έχει και αυτή τους περιορισμούς της. Κυρίως το ότι, δουλειά που ανοίγει, πρέπει να κλείνει στην ίδια μέρα (έστω και λίγο μετά τα μεσάνυχτα ) και η σχετικά περιορισμένη ανοχή των γειτόνων στο θόρυβο.
Από 'κει και πέρα, το τι μπορεί να γίνει εξαρτάται και από το τι εργαλεία χρειάζονται.
Η επισκευή σαζμάν στη βεράντα αποδείχτηκε ότι ήταν εφικτή, με μια φθηνή ηλεκτροκόληση σύρματος βολεύονται κάποια μπαλωματάκια που πιθανόν να χρειαστούν, αλλά σε δουλειές που χρειάζεται οπωσδήποτε ένας πάγκος με μέγκενη, αν όχι μια πρέσσα, κολάω. Ευτυχώς που υπάρχει κι ένας σχετικά ηλικιωμένος αλλά καλοπροαίρετος μηχανικός με συνεργείο που σε κάτι τέτοια πηγαίνω και δουλεύουμε μαζί. Και είναι σημαντικό που όταν λέω 'θα το κάνουμε έτσι' με ακούει. Γιατί διαφορετικά σιγά μην ξέρει ο Μπάμπης ή ο κάθε Μπάμπης πως ρυθμίζουμε την προφόρτιση στα πίσω ρουλεμάν στο Rover.Για μένα, η απλή κατοχή δεν έχει νόημα...
-
Έτσι θα έπρεπε να είναι, αλλά δεν έχουμε όλοι τις ίδιες γνώσεις, ικανότητες, χρόνο, χώρο και τα λοιπά προαπαιτούμενα..... Γι'αυτό μην πυροβολείτε τα .....ξεσκονόπανα!
BTW με μια κουκούλα ούτε τα ξεσκονόπανα χρειάζονται!!!
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Έτσι θα έπρεπε να είναι, αλλά δεν έχουμε όλοι τις ίδιες γνώσεις, ικανότητες, χρόνο, χώρο και τα λοιπά προαπαιτούμενα..... Γι'αυτό μην πυροβολείτε τα .....ξεσκονόπανα!BTW με μια κουκούλα ούτε τα ξεσκονόπανα χρειάζονται!!!
-
Νίκο δεν χρειάζεται να απολογείσαι, είναι λογικό αυτό που λες, υποθέτω ότι ο Άγγελος στόχευε στην κατοχή και μη χρήση, αλλά αυτό πολλές φορές επιβάλλεται και από το καθεστώς τον 'ειδικών πινακίδων', οι οποίες με τη σειρά τους επιβάλλονται από το παράλογο φορολογικό καθεστώς για τα ιστορικά.
Πάντως σίγουρα υπάρχουν και 'συλλέκτες' που ενώ έχουν την οικονομική δυνατότητα, τα ιστορικά τους κινούνται όσο οι πίνακες ζωγραφικής στο σπίτι τους.
-
Ο χρήστης P6B έγραψε:
Νίκο δεν χρειάζεται να απολογείσαι, είναι λογικό αυτό που λες, υποθέτω ότι ο Άγγελος στόχευε στην κατοχή και μη χρήση.Λάθος καταλάβατε κι οι δυο, είπα απλώς τη γνώμη μου, ότι η καλύτερη λύση για όποιον δεν θέλει/μπορεί να 'χαιδεύει' το χρέπι του, καλύτερα να στραφεί στο έτοιμο. Χωρίς βέβαια αυτό να είναι ούτε πανάκεια, ούτε υποχρεωτικό.
-
Όσο αφορά σε εμένα, το ιστορικό αυτοκίνητο είναι πολλά πράγματα μαζί...
Μου δίνει την δυνατότητα να ασχοληθώ και να το φτιάξω εγώ...και μέσα σε αυτό το κομμάτι, μου αρέσει και το λάθος-η που θα κάνω και θα τα ματαξαναφτιάξω.
Μου αρέσει η συζήτηση που γίνεται, εδώ μαζί σας, προκειμένου να αποκτηθούν γνώσεις και να λυθούν προβλήματα που προέκυψαν.
Μου αρέσει η δημιουργία 'πατέντας' για κάτι που δεν βρίσκεται...
Μου αρέσει κάθε τι που έχω φτιάξει (όσο χάλια και αν είναι), γιατί είναι έργο μου...και όταν μου επισημάνετε, πόσο χάλια είναι, θα το ξανακάνω απο την αρχή...γιατί τα χάλια μου, δεν θα μπορώ να τα δω μόνος μου...
Ονειρεύομαι την ώρα που θα μοντάρω - ρεγουλάρω, πόρτες, καπό...και μετά το βάψιμο (που δεν θα κάνω εγώ) το μοντάρισμα λεπτομερειών...
Μου αρέσει να λύσω τον κινητήρα και να του τα περάσω όλα καινούργια και να τον ξαναμοντάρω...Ονειρεύομαι την στιγμή που θα πάρει 'μπρός'...
Όλα αυτά είναι αυτά που ζητάω...
Η επιβράβευση θα είναι τα βλέμματα του κόσμου, ή τα θετικά σχόλια, αλλά αυτό θα είναι το λιγότερο...Όλη ή ικανοποίηση μου θα έχει έρθει από την διαδρομή, μέχρι τα σχόλια...
Άλλωστε,αυτό λειτούργησε προσθετικά στο να έρθω να μείνω στον Ωρωπό, γιατί σε αυτά τα 700τμ θα αρχίσω να υλοποιώ το 'project Moretti' για το οποίο σας υπόσχομαι ότι θα δώσω, άφθονο φωτογραφικό υλικό step by step και θα εξαπολύσω βομβαρδισμό ερωτήσεων... -
Παιδια τι λετε γι'αυτην την εταιρεια που ασχολειται με προετοιμασια αμαξωματος μετα το ξεσαπισμα?
Παντως εμενα μου φαινεται αρκετα καλη τεχνικη αυτη που ακολουθει και μακαρι να υπηρχε κατι αντιστοιχο στην ελλαδα εστω και σε υψηλο κοστος...
http://www.surfaceprocessing.co.uk/
υποψιν δεν θελω να κανω διαφημιση απλα να ρωτησω καποιους γνωστες για αυτην την τεχνικη προετοιμασιας αμαξωματος κατα τις σκουριας τι κινδυνους εχει....
παντως εχει πολυ ελκυστικη τιμη σχετικα.... 1500 λιρες αγγλιας για ενα φορντ εσκορτ απο την αρχη (ξεσκουριασμα και ξεπισσωμα)μεχρι το τελος (ηλεκτρολυτικη προστασια και εποξικη(?) μπογια). -
Καλο φαινεται αλλα στην Ελλαδα ειμαστε
Να μας πουν καλυτερα οι γνωστες
-
Όσον αφορά εμένα υπάροχυν 2 ειδών :
-
Αυτη που έχεις τα φραγκα και το ψώνι να κάνεις το αμάξι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση
-
Αυτή που δεν έχεις τα λεφτά και πολέμας με οτι μπορείς να βρεις τσάμπα , απο μαντρες ή παρατημένα με πολύ προσωπική δουλειά ή περιστασιακα σε συνεργεία. Φυσικά η ποιότητα δεν θα ειναι η απόλυτη με ότι συνεπάγεται αυτό.
Όσο και αν θα ήθελα να μπορούσα να κάνω το πρώτο , και το 2ο δεν ειναι κακή λύση γιατί πέρα απο την προσωπική εργασία και αναζήτηση , το γεγονός ότι δεν ειναι ακριβώς τελειο σε κάνει να το ευχαριστιέσαι πιο πολύ. Το βγάζεις στο δρόμο , κάθεσαι μέσα και με παλιά ρούχα , το βγάζεις στην βροχή και γενικα το χαίρεσαι πολύ περίσσότερο απο το καθεται σκεπασμένο σε ένα γκαράζ και βόλτες 5-7 φορές το χρόνο και αντε σε καμμια εκδήλωση.
-
-
Ο χρήστης GeZ έγραψε:
Παιδια τι λετε γι'αυτην την εταιρεια που ασχολειται με προετοιμασια αμαξωματος μετα το ξεσαπισμα?
Παντως εμενα μου φαινεται αρκετα καλη τεχνικη αυτη που ακολουθει και μακαρι να υπηρχε κατι αντιστοιχο στην ελλαδα εστω και σε υψηλο κοστος...
http://www.surfaceprocessing.co.uk/
υποψιν δεν θελω να κανω διαφημιση απλα να ρωτησω καποιους γνωστες για αυτην την τεχνικη προετοιμασιας αμαξωματος κατα τις σκουριας τι κινδυνους εχει....
παντως εχει πολυ ελκυστικη τιμη σχετικα.... 1500 λιρες αγγλιας για ενα φορντ εσκορτ απο την αρχη (ξεσκουριασμα και ξεπισσωμα)μεχρι το τελος (ηλεκτρολυτικη προστασια και εποξικη(?) μπογια).Το είχα ξαναδεί αυτό σε κάποιο περιοδικό. Η διαδικασία είναι περίπου ίδια με αυτήν που ακολουθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες απο τη δεκαετία του 80. (φωσφάτωση), και είναι αποτελεσματικότατος τρόπος προστασίας, αρκεί να ακολουθηθούν μετά και οι υπόλοιπες τεχνικές ευλαβικά (π.χ. στεγανοποίηση αρμών).
Το ερώτημα είναι, κατα πόσο είναι πρακτική η διαδικασία? Ίσως να βόλευε για σασί ας πούμε, ή για καρότσες που επισκευάζονται αποκλειστικά με καινούρια κομμάτια.Το αμάξωμα, όταν μετά τον καθαρισμό φύγουν οι στόκοι και τα σαπίσματα, δε γίνεται να παει απ ευθείας για φωσφάτωση. Θα πρέπει πρώτα να γίνουν οι επισκευές, να τροχιστούν οι κολλήσεις, να σφυρηλατηθεί κλπ, και μετά να ξαναγυρίσει σε αυτούς. Μανούρα δηλαδή, και ποιός άραγε που θα έκανε τέτοιας έκτασης δουλειά, θα έκανε και τέτοια χρήση στο αυτοκίνητο που θα δικαιολογούσε την τόσο καλή αντισκωριακή προστασία? (ακόμη και στο κλίμα της Αγγλίας).
Το γεγονός βέβαια ότι κάποιος έστησε μία τέτοιας έκτασης βιομηχανική μοναδα, δείχνει το μέγεθος της αγοράς του κλασικού αυτοκινήτου της Αγγλίας... -
Ο χρήστης GeoKy έγραψε:
Καλο φαινεται αλλα στην Ελλαδα ειμαστε :Απ'οτι γνωρίζω στην Ελλάδα η ΕΛΒΟ (Σίνδο) έχει μπανιέρα και πραγματοποιεί κάποια απο τα στάδια αυτά. Σε στρατιωτικά όμως
Υπάρχει βέβαια και η ΕΑΒ που αν εχεις γνωστό μπορεί να σου ζινγκαρει μικράκομμάτια (τρόμπες φρένων, σερβό, δαγκάνες) και να πάρουν αυτο το όμορφο χρυσοπράσινο χρώμα
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
και ποιός άραγε που θα έκανε τέτοιας έκτασης δουλειά, θα έκανε και τέτοια χρήση στο αυτοκίνητο που θα δικαιολογούσε την τόσο καλή αντισκωριακή προστασία? (ακόμη και στο κλίμα της Αγγλίας).
Το γεγονός βέβαια ότι κάποιος έστησε μία τέτοιας έκτασης βιομηχανική μοναδα, δείχνει το μέγεθος της αγοράς του κλασικού αυτοκινήτου της Αγγλίας...Συμφωνώ απόλυτα. Μπορεί να μην εχει η Ελλάδα τη δυναμική της Αγγλίας στην αγορά, για τέτοιες εγκαταστάσεις αλλά υπάρχει σχετική γνώση και υλικά για να γίνει κάτι αντίστοιχο ακριβώς για το κλίμα μας. Αρκεί να γίνει με το σωστό τρόπο.
Με απλά λόγια, δεν υπαρχει περίπτωση τα υλικά (χρωμα,αστάρια) του '50,'60,'70 να ταιριάζουν χημικά με τα σημερινά, οπότε για να γίνει σωστή δουλεια πρέπει να γινει σε bare metal.
Υπάρχει βέβαια και η δυνατότητα να στείλεις σε container τη καρότσα σου (700 + 700 €) στο εξωτερικό αν νομίζεις οτι θέλεις και σου χρειάζεται κατι τέτοιο. -
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Παιδια τι λετε γι'αυτην την εταιρεια που ασχολειται με προετοιμασια αμαξωματος μετα το ξεσαπισμα?
Παντως εμενα μου φαινεται αρκετα καλη τεχνικη αυτη που ακολουθει και μακαρι να υπηρχε κατι αντιστοιχο στην ελλαδα εστω και σε υψηλο κοστος...
http://www.surfaceprocessing.co.uk/
υποψιν δεν θελω να κανω διαφημιση απλα να ρωτησω καποιους γνωστες για αυτην την τεχνικη προετοιμασιας αμαξωματος κατα τις σκουριας τι κινδυνους εχει....
παντως εχει πολυ ελκυστικη τιμη σχετικα.... 1500 λιρες αγγλιας για ενα φορντ εσκορτ απο την αρχη (ξεσκουριασμα και ξεπισσωμα)μεχρι το τελος (ηλεκτρολυτικη προστασια και εποξικη(?) μπογια).Το είχα ξαναδεί αυτό σε κάποιο περιοδικό. Η διαδικασία είναι περίπου ίδια με αυτήν που ακολουθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες απο τη δεκαετία του 80. (φωσφάτωση), και είναι αποτελεσματικότατος τρόπος προστασίας, αρκεί να ακολουθηθούν μετά και οι υπόλοιπες τεχνικές ευλαβικά (π.χ. στεγανοποίηση αρμών).
Το ερώτημα είναι, κατα πόσο είναι πρακτική η διαδικασία? Ίσως να βόλευε για σασί ας πούμε, ή για καρότσες που επισκευάζονται αποκλειστικά με καινούρια κομμάτια.Το αμάξωμα, όταν μετά τον καθαρισμό φύγουν οι στόκοι και τα σαπίσματα, δε γίνεται να παει απ ευθείας για φωσφάτωση. Θα πρέπει πρώτα να γίνουν οι επισκευές, να τροχιστούν οι κολλήσεις, να σφυρηλατηθεί κλπ, και μετά να ξαναγυρίσει σε αυτούς. Μανούρα δηλαδή, και ποιός άραγε που θα έκανε τέτοιας έκτασης δουλειά, θα έκανε και τέτοια χρήση στο αυτοκίνητο που θα δικαιολογούσε την τόσο καλή αντισκωριακή προστασία? (ακόμη και στο κλίμα της Αγγλίας).
Το γεγονός βέβαια ότι κάποιος έστησε μία τέτοιας έκτασης βιομηχανική μοναδα, δείχνει το μέγεθος της αγοράς του κλασικού αυτοκινήτου της Αγγλίας...Ναι αλλα πιστευω μετα απο επισκευη αμαξωματος ,αλλαγμα πολλων πανελ, και ανοιγμα των box sections σε πολλα σημεια πιστευω οτι ισως αξιζει σε σχεση με αυτον που θα δωσει πχ 400 ευρω για αντισκωριακη προστασια την στιγμη που μπορει να το κανει σχεδον αθανατο (λεμε τωρα ) με 1800 συν τα μεταφορικα (1400?) που ομως δεν θα χρειαστει καλως εχοντων των πραγματων να ξαναπειραξει το αμαξωμα του. Οπως λετε μαλλον ειναι too much μεθοδος αλλα την θεωρω οτι καλυτερο μπορει να κανει καποιος ειδικα για τα ευπαθη γαλλικα-ιταλικα που ξεκιναει η σκουρια απο μεσα προς τα εξω!!!
-
Σαν ιδεα καλη αλλα ...
-
Ο χρήστης fulvia_corsa έγραψε:
Υπάρχει βέβαια και η ΕΑΒ που αν εχεις γνωστό μπορεί να σου ζινγκαρει μικράκομμάτια (τρόμπες φρένων, σερβό, δαγκάνες) και να πάρουν αυτο το όμορφο χρυσοπράσινο χρώμα
Δε χρειάζεται να έχεις βύσμα στην ΕΑΒ για να κάνεις 'κίτρινη' επιμετάλλωση
με 1800 συν τα μεταφορικα (1400?) που ομως δεν θα χρειαστει καλως εχοντων των πραγματων να ξαναπειραξει το αμαξωμα του. Οπως λετε μαλλον ειναι too much μεθοδος αλλα την θεωρω οτι καλυτερο μπορει να κανει καποιος ειδικα για τα ευπαθη γαλλικα-ιταλικα που ξεκιναει η σκουρια απο μεσα προς τα εξω!!!
Για να μην τραγικοποιούμε τα πράγματα, αν,στο δικό μας κλίμα και με κανονική χρήση αυτοκινήτου, όχι θερμαινόμενα γκαράζ και υπερβολές, χρειαστεί να 'ξαναπειράξεις' αμάξωμα που έχει ανακατασκευαστεί, σημαίνει ότι η δουλειά ήταν για τα μπάζα.
Για τη σκουριά που ξεκινάει απο μέσα προς τα έξω, σαφώς και ευθύνεται ο 'ιταλός' ή 'γάλλος' που το σχεδίασε, αλλά είναι εύκολο να παρέμβουμε εμείς στην αναπαλαίωση και να διορθώσουμε τα λάθη του κατασκευαστή. Ειδικά μετά απο 30+ χρόνια, που όπως και να έχει, είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε πού πονάει ένα αυτοκίνητο, και γιατί.Εννοείται οτι δεν είμαι κατά της διαδικασίας που παρέθεσε ο GeZ απλά τη θεωρώ εφαρμόσιμη σε λίγες περιπτώσεις, και ασύμφορη.
Αναπαλαίωση - Συντήρηση - Επισκευή παλαιών αυτοκινήτων