-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
:hmmm:
Για 2521 με αδεια μετα την 1/1/2005 τα τελη μειωθηκαν απο 580 -> 562..με 250 ευρω ομως εισφορα για τα κυβικα παει στα 812 ... προσωπικα παντως αυτο που με απασχολει ειναι οτι η μεταπωληση παει περιπατο αν αυτη η εκτακτη εισφορα αποδειχθει μονιμη!Κοίτα και μένα τα τέλη μειώθηκαν σε σχέση με πέρσι...αυτή η εισφορά είναι που κάνει τη ζημιά...
-
Jefrey φορ εβερ...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
...αν αυτη η εκτακτη εισφορα αποδειχθει μονιμη!Η εισφορα δεν ειναι -ποτε δεν ηταν- εκτακτη, ειναι ειδικη. Το τονιζω γιατι βλεπω οτι επαναλαμβανεται.
Θα υπαρχει μεχρι να καταργηθει. Μπορει του χρονου, μπορει ποτέ. -
Οι δημοσιογράφοι γιατί δεν την αναφέρουν? Αυτό δεν ειναι γλύψιμο του υπουργού?
-
Κογιότι ντροπή σου . Πρέπει να φάνε και αυτοί έρχονται δύσκολοι καιροί
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Οι δημοσιογράφοι γιατί δεν την αναφέρουν? Αυτό δεν ειναι γλύψιμο του υπουργού?Aυτον τον εθνικοΣοσιαλιστη τον γνωριζεις??
Για να σε βοηθησω να βρεις απαντηση στο ερωτημα-απορια σου σου λεω πως ειναι ο πατερας της συγχρονης 'τεχνης της επικοινωνιας' και ο κυριωτερος δασκαλος των δημοσιογραφων.
-
τοτε ηταν τοσο ξεδιαντροποι που ειχαν υπουργειο προπαγανδας
http://en.wikipedia.org/wiki/Ministry_o ... Propaganda -
Kαλά που ανακοινωσαν σαν πρωτο μετρο της νεας κυβερνησης οτι θα αλλάξουν τα κρατικα αυτοκίνητα με νεα υβριδικής τεχνολογίας , λες και αυτα δεν θα επιβαρύνουν τον προυπολογισμό. Ενω παραμενουν σε αχρηστεια χιλιαδες αυτοκινητα στον ΟΔΔΥ.
-
Ο χρήστης spir0sr έγραψε:
Kαλά που ανακοινωσαν σαν πρωτο μετρο της νεας κυβερνησης οτι θα αλλάξουν τα κρατικα αυτοκίνητα με νεα υβριδικής τεχνολογίας , λες και αυτα δεν θα επιβαρύνουν τον προυπολογισμό. Ενω παραμενουν σε αχρηστεια χιλιαδες αυτοκινητα στον ΟΔΔΥ.άλλο τι είπαν ... και άλλο τι θα κάνουν τελικά !!!
-
Βγήκε αυτό και ...το θέλουν.
Πάντως δεν θα με πείραζε καθόλου να έλεγαν: μόνο Accent θα αγοράζονται για κρατικά αμάξια.
-
-
Το ειχε ξαναρωτησει κι αλλος μου φαινετε αν θυμαμαι καλα εχω ενα αυτοκινητο με ημερομηνια πρωτης αδειας 2008 αλλα το αμαξι ειναι του 1994 με αυτο τι γινεται?
-
Για τα υβριδικά για το 2010 τα τέλη θα είναι 3 ευρώ. Μάλλον ο τρόπος που ανακοινώθηκε καταδεικνύει ότι για το 2011 τα υβριδικά θα πάψουν να έχουν ειδικής μεταχείρισης στα τέλη πέρα της έκπτωσης του ΕΤΤ.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Για τα υβριδικά για το 2010 τα τέλη θα είναι 3 ευρώ. Μάλλον ο τρόπος που ανακοινώθηκε καταδεικνύει ότι για το 2011 τα υβριδικά θα πάψουν να έχουν ειδικής μεταχείρισης στα τέλη πέρα της έκπτωσης του ΕΤΤ.αυτό από που προκύπτει ? με ποιον τρόπο ανακοινώθηκε ?
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Kαλά που ανακοινωσαν σαν πρωτο μετρο της νεας κυβερνησης οτι θα αλλάξουν τα κρατικα αυτοκίνητα με νεα υβριδικής τεχνολογίας , λες και αυτα δεν θα επιβαρύνουν τον προυπολογισμό. Ενω παραμενουν σε αχρηστεια χιλιαδες αυτοκινητα στον ΟΔΔΥ.
άλλο τι είπαν ... και άλλο τι θα κάνουν τελικά !!!
To θεμα ειναι οτι κανουν και πολλα αλλα που δεν είπαν.
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Το ειχε ξαναρωτησει κι αλλος μου φαινετε αν θυμαμαι καλα εχω ενα αυτοκινητο με ημερομηνια πρωτης αδειας 2008 αλλα το αμαξι ειναι του 1994 με αυτο τι γινεται?Καλή ερώτηση. Δηλαδή άν φέρω ένα τέτοιο απο Γερμανία θα θεωρείται Euro 5 επειδή η άδεια θα γράφει 2009?
-
Έχω το 306 που είναι δεκαπενταετίας. Φυσικά ακόμη δεν έχω χωνέψει πως για μόλις....3κ.εκ (3 ζάρια δηλαδή!) αλλάζω κλίμακα...
Εγώ βλέπω οτι η προηγούμενη κυβέρνηση μου κοψε κουστουμάκι** 352€.** Έτσι. Τιμωρία. με ποιό δικαίωμα έχω εγώ παλιό 1400άρι;; θα πρεπε να ντρέπομαι που δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να το αλλάξω.
Η νέα κυβέρνηση αφουγκράστηκε τις διαμαρτυρίες του λαού και αποφάσισε να τροποποιήσει το μέτρο προς το πιο..φιλιλαϊκότερον...Και πράγματι! Είδα διαφορά! Με έσωσαν! Τι μλκία που δεν ψηφίζω πασόκ οι άνθρωποι κάνουν τομές. Τα τέλη μου μειώθηκαν δραστικά. Πλέον θα πληρώνω μόνο 352€
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Το ειχε ξαναρωτησει κι αλλος μου φαινετε αν θυμαμαι καλα εχω ενα αυτοκινητο με ημερομηνια πρωτης αδειας 2008 αλλα το αμαξι ειναι του 1994 με αυτο τι γινεται?Εγώ έχω άλλη μια παρεμφερή απορία. Ο κινητήρας μου είναι ο TU 1.4. Ο οποίος φυσικά εξακολουθεί να κατασκευάζεται στη Γαλλία.
Δεδομένου οτι ένας κινητήρας είναι αυτός που ρυπαίνει, αν αγοράσω και τοποθετήσω έναν ολοκαίνουργιο TU Euro5, τι τέλη θα μου κόψουν;;
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Το ειχε ξαναρωτησει κι αλλος μου φαινετε αν θυμαμαι καλα εχω ενα αυτοκινητο με ημερομηνια πρωτης αδειας 2008 αλλα το αμαξι ειναι του 1994 με αυτο τι γινεται?
Καλή ερώτηση. Δηλαδή άν φέρω ένα τέτοιο απο Γερμανία θα θεωρείται Euro 5 επειδή η άδεια θα γράφει 2009?
Βλεπετε ποσο προχειρα ειναι ολα
thymio το αλλο αν βαλω υγραεριο τι θα πρεπει να πληρωνω
-
Αν κάθε 4 χρόνια αλλάζω αριθμό κυκλοφορίας θα αλλάζω και άδεια σωστά; Άρα θα βρίσκομαι μόνιμα στην κατηγορία Α??
Επίσης απορία που έχω πολύ καιρό: Γιατί μπήκαν τα συγκεκριμένα όρια; Δηλαδή γιατί μέχρι 1357κ.εκ. και όχι μέχρι 1356?
Τέλη κυκλοφορίας