Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 161
    • 162
    • 163
    • 164
    • 165
    • 640
    • 641
    • 163 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    139961
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dickdick last edited by

      Ναι ρε γαμωτο λες να το παρακανω;;;;;;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 1
        106_4_ever last edited by

        και σε ατμοσφαιρικα ειναι αυτο...περιμενε λιγο να παει η βενζινη στον κινητηρα και να ζεσταθουν τα εξαρτηματα...ΠΟΤΕ μην βαζεις μπρος και το πατας.....
        ειναι σαν να ξυπνας εσυ το πρωι απο το κρεβατι σου και αμεσως να κανεις 200μ τελικο στο Πεκινο!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Το κανει με το που 'ξεκολλαει' το αμαξι απο την ακινησια;Μηπως ειναι το hill holder ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dickdick last edited by

            Οχι ρε παιδια ουτε το παταω ουτε ειναι το hill holder.Βγαινω απο το παρκινγκ και κατευθυνομαι στην επομενη διασταυρωση παταω ισα ισα οσο χρειαζεται (μεχρι τις 2000 - 25000 χλιαδες στροφες) και αλλαζω σε 2α απο 1η.Ο θορυβος ομως ακουγεται πριν την αλλαγη ενω ''επιταχυνει'' το αυτοκινητο ,ενα στιγμιαιο τσακ σαν να ξεκολαει κατι

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 1
              106_4_ever last edited by

              ζεστενονται τα εξαρτηματα...και κανουν κρακ και κρακ...τιποτα το σπουδαιο...αλλα αν θες πανε δες το οσο εχεις εγγυηση...μην αφηνεις τιποτα για αργοτερα ....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dickdick last edited by

                106 4 ever αυτο που λες το σκεφτηκα και εγω αλλα το θεμα ειναι οτι και αφηνοντας το να ζεσταθει και μετα να ξεκινησω το κανει το θορυβο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stred last edited by

                  Ο χρήστης dickdick έγραψε:
                  106 4 ever αυτο που λες το σκεφτηκα και εγω αλλα το θεμα ειναι οτι και αφηνοντας το να ζεσταθει και μετα να ξεκινησω το κανει το θορυβο

                  dickdick μπορεί να είναι εξαρτήματα απο φρένα πχ που να ζεσταίνονται μόνο με κίνηση.. εμενα δε κάνει κάτι οπως το περιγράφεις.. κάνει κάτι άλλο, οταν είναι σε ακινησία και πάω το λεβιέ προς τα αριστερα τρίζει λίγο.. μετα απο 1-2 χιλιόμετρα σταματα.. δεν ανησυχώ πάντως μηχανήμα είναι ολο και κάτι πρέπει να ακούγεται..

                  να σου πω, πριν ξεκινήσεις περιμένεις να πέσουν οι στροφές του κινητήρα έτσι? στο είχαν πει αυτο οταν στο δώσαν το αμαξι σωστα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dickdick last edited by

                    Δεν μου ειπαν τιποτα κανω αυτο που λεει το manual :ξεκιναω αμεσως και οδηγαω χαλαρα εως 3000 στροφες μεχρι να ανεβει η θερμοκρασια του νερου λιγο πραγμα που σημαινει οτι ζεσταινεται σιγα σιγα ο κινητηρας οχι οτι μετα το σπαω απλα ειμαι πιο ανετος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stred last edited by

                      Ο χρήστης dickdick έγραψε:
                      Δεν μου ειπαν τιποτα κανω αυτο που λεει το manual :ξεκιναω αμεσως και οδηγαω χαλαρα εως 3000 στροφες μεχρι να ανεβει η θερμοκρασια του νερου λιγο πραγμα που σημαινει οτι ζεσταινεται σιγα σιγα ο κινητηρας οχι οτι μετα το σπαω απλα ειμαι πιο ανετος

                      δε στα είπαν καλα: οταν αναβεις πρέπει να περιμένεις 1-2 λεπτά να πέσει το ρελαντι κάτω απο τις 1000σαλ (είναι χαρακτηριστικό) μετα ξεκινάς..

                      το είχαν πει σε μένα και το είχα διαβάσει και αλλού..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 1
                        106_4_ever last edited by

                        οντως....βασικα αν το κινεις καθημερινα το αυτοκινητο θα κρατησει το ρελαντι του γυρω στα 15 δευτερα αντε 30 κοντα στις1000+ στροφες ...μολις αρχιζει να πεφτει τοτε ξεκινας...ετσι κανω και εγω στο peugeot μου!
                        αν εχεις να το κινησεις μισο μηνα ( δηλ μεγαλο χρονικο διαστημα) περιμενε ενα λεπτο και κατι να πεσουν οι στροφες...
                        οχι οτι εχει τρομερο προβλημα αν δεν το κανεις αλλα ειναι καλο διοτι οπως ειπαν μηχανημα ειναι ...και θελει τον χρονο του.!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tsargy last edited by

                          Ο χρήστης nevrodion έγραψε:
                          Χωρίς abs με 20 χλμ. σταμάταγα ακαριαία σωρίς δράματα. Μ' αυτό έκανε και μισό μέτρο παραπάνω. Μήπως οι μάστοροι το ρυθμίσανε στο 'πολύ ευαίσθητο' ενώ ένα 'ευαίσθητο' ήταν αρκετό;

                          Δεν υπάρχει ρύθμιση ευαισθησίας στο abs.
                          Το μόνο που κάνει είναι να εμποδίζει όποιον τροχό απο τους 4 πάει να μπλοκάρει. (Anti Blocking System).
                          Αρα το πρόβλημα είναι ότι οι τροχοί έχουν την τάση να μπλοκάρουν, περισσότερο απο το προηγούμενό σου αυτοκίνητο. Ο λόγος που μπορώ να φανταστώ είναι, ότι έχουν πιο υψηλό δείκτη και θέλουν κάποιο χρόνο ζεστάματος, λόγω υψηλότερης ιπποδύναμης, βάρους και τελικής ταχύτητας.
                          Πάντως θα σε βοηθήσει πολύ, να κάνεις τα πειράματά σου, να το φρενάρεις τόσο, ώστενα μην επενεργεί το abs σαν 'σωτήρας'. Ετσι θα μάθεις να φρενάρεις σωστά 'Δεν κοκκαλώνω'

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nevrodion last edited by

                            Ο χρήστης tsargy έγραψε:

                            Χωρίς abs με 20 χλμ. σταμάταγα ακαριαία σωρίς δράματα. Μ' αυτό έκανε και μισό μέτρο παραπάνω. Μήπως οι μάστοροι το ρυθμίσανε στο 'πολύ ευαίσθητο' ενώ ένα 'ευαίσθητο' ήταν αρκετό;

                            Δεν υπάρχει ρύθμιση ευαισθησίας στο abs.
                            Το μόνο που κάνει είναι να εμποδίζει όποιον τροχό απο τους 4 πάει να μπλοκάρει. (Anti Blocking System).
                            Αρα το πρόβλημα είναι ότι οι τροχοί έχουν την τάση να μπλοκάρουν, περισσότερο απο το προηγούμενό σου αυτοκίνητο. Ο λόγος που μπορώ να φανταστώ είναι, ότι έχουν πιο υψηλό δείκτη και θέλουν κάποιο χρόνο ζεστάματος, λόγω υψηλότερης ιπποδύναμης, βάρους και τελικής ταχύτητας.
                            Πάντως θα σε βοηθήσει πολύ, να κάνεις τα πειράματά σου, να το φρενάρεις τόσο, ώστενα μην επενεργεί το abs σαν 'σωτήρας'. Ετσι θα μάθεις να φρενάρεις σωστά 'Δεν κοκκαλώνω'

                            Χμ, αυτό μάλλον είναι σωστό για πολλούς λόγους. 1. Τα λάστιχα είναι W (u

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tsargy last edited by

                              utp? Τηλεποικινωνιακός τύπος?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimidekas last edited by

                                Ο χρήστης nevrodion έγραψε:

                                1. Η απόδοση του κλιματισμού. Απίστευτο. Απλά. Δεν δοκίμασα να το λειτουργήσω διζωνικά. Ξεθάμπωμα ταχύτατο χωρίς να ενοχλεί.
                                  .

                                Αυτό μου έκανε πολύ εντύπωση κι εμένα. Πατώντας το ειδικό κουμπί ξεθαμπώνουν τα πάντα σε 10 δευτερόλεπτα
                                Θυμάμαι κάτι εφιαλτικά ταξίδια με το παλιό αμάξι να οδηγάω με τη μούρη κολλημένη στο τιμόνι και να προσπαθώ να ξεχωρίσω λίγο δρόμο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dickdick last edited by

                                  Εχουμε και ενστολους στο forum και μαλιστα με Bravο;;;;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    supergeorge last edited by

                                    Έχουμε και από ότι φαίνεται δεν είναι και ένας!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Ο χρήστης dickdick έγραψε:
                                      Ρε παιδια οταν ειναι κρυο το αυτοκινητο την πρωτη φορα που θα επιταχυνετε ,εννοω τη πρωτη φορα αφου το βαλατε εμπρος για να πατε στη δουλεια για παραδειγμα και οταν λεω επιταχυνση εννοω μολις περασει τις 1500 - 2000 στροφες ακουτε ενα ''τακ'' σαν να ξεκομπλαρει κατι;;;;;

                                      Αυτό που ακούς είναι η τουρμπίνα που σιγά-σιγά αποκτά θερμοκρασία λειτουργίας...
                                      Για να ζεσταθεί το αυτοκίνητο δεν αρκεί να έρθει το νερό σε θερμοκρασία λειτουργίας ( 90 βαθμούς με το οργανάκι) αλλά και το λάδι ...(υπολόγιζε χοντρικά 5-10 λεπτά μετά την ένδειξη 90 από το θερμόμετρο νερού , και ανάλογα με την εξωτερικη θερμοκρασία)

                                      Δεν μπορείς να ζεστάνεις σωστά το αυτοκίνητο σταματημένο (άσε που θέλει πολύ ώρα)

                                      Αν συνεχίσει να κάνει τον θόρυβο και μετά το ζέσταμα ( 90c νερού + άλλα 10' για το λάδι) να το πας στην αντιπρο ....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stavrosg last edited by

                                        Κανένα νέο για τους TurboAir έχουμε;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nevrodion last edited by

                                          Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
                                          Κανένα νέο για τους TurboAir έχουμε;

                                          Τους MultiAir υποθέτω εννοείς...Υπομονή

                                          Α. και χωρίς παρεξήγηση, για τους φίλους που επειδή έγραψα κάτι για 'σεντόνι του στρατού' στο πορτμπαγκάζ και '46 νούμερο άρβυλο' να ενημερώσω (χωρίς κακία ειλικρινά, μην νομίζετε πως θίχτηκα ) πως ΔΕΝ είμαι ένστολος, απλά έτυχε από την τελευταία φορά που πήγα άσκηση (για νιοστή φορά, εδώ στον βορρά πάμε συχνά) τσίμπησα ένα σεντονάκι για το παλιό κάρο ακόμα, και πως τα άρβυλα με βολεύουν πάρα μα πάρα πολύ τόσο που μόλις χαλάσουν ψωνίζω καινούρια από το πρατήριο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dickdick last edited by

                                            Ευχαριστω για την απαντηση red monster.Ημαστε πολλοι αλλα ειμαστε σκορπιοι φιλε supergeorge

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 161
                                            • 162
                                            • 163
                                            • 164
                                            • 165
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 163 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr