-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Θα καταλήξουμε να έχουμε στην Ελλάδα 1200άρια και 1400άρια σκοτώστρες και ανασφαλή μικρά αυτοκίνητα λόγω...φορολογίας!
Ελάχιστοι έχουν αυτήν την εντύπωση!!!!!
Ίσως γιατί είναι κάπως υπερβολικό το να χαρακτηρίζει κανείς ένα 1400άρι σκοτώστρα, απλά γιατί είναι 1400άρι. Όσα ταξίδια έχουμε κάνει οικογενειακώς με 1400άρι ποτέ δεν κινδυνέψαμε και ας είχε 86 ή 97 άλογα μόνο, ενώ ήταν πάντα φορτωμένο με 350+ κιλά φορτίο. Το ζήτημα είναι να προσαρμόζεσαι σε αυτό που οδηγείς και να ξέρεις πού σε παίρνει να προσπεράσεις και πού όχι, πού σε παίρνει να κινηθείς γρηγορότερα και πού όχι. Λίγα αμάξια είναι ανασφαλή από μόνα τους...
Από κει και πέρα ναι θα συμφωνήσω ότι ο κυβισμός από μόνος του δε μπορεί να ορίζει τα τέλη κυκλοφορίας μιας και άνετα ένα 2λιτρο αμάξι μπορεί να επιβαρύνει τόσο το περιβάλλον, όσο και τον ιδιοκτήτη του πολύ λιγότερο απ' ότι ένα 1400άρι
-
+1
Ίδίως με τους δρόμους που έχουμε θέλει να προσαρμοζόμαστε στις συνθήκες. -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Tελικά, το ειδικό τέλος κυβισμού θα πληρωθεί άπαξ και τέλος, μόνο για φέτος; Υπάρχει καμία πληροφορία;δε νομιζω οτι αυτο μπορει να το ξερει καποιος. Μαλλον ειναι αναλογα τα κεφια τους.
του χρονου, αν τα οικονομικα ειναι επισης τραγικα, μπορει να το ξαναβαλουν ή μπορει να βαλουν εκτακτη εισφορα αναλογα με αλογα, βαρος, co2, μηκος, αριθμο ΙΧ, κτλ κτλ.
-
διατηρω παντως ακομη μια ελπιδα οτι τα πραγματα θα οδηγηθουν προς εκλογικευση διοτι:
- θα δουν τις πωλησεις >1929κκ να μειωνονται δραματικα, με αποτελεσμα να χασουν πολλα εσοδα απο φπα & ΕΤΤ.
- θα πιεστουν απο τις εταιριες εισαγωγης.
- τελος, ξερουν οτι δεν υπαρχει η παραμικρη ανοχη του κοσμου. Ειναι ισχυρη κυβερνηση μεν, αλλα 'υπο προθεσμια'. Που σημαινει οτι το +10% γινεται πολυ γρηγορα -10%.
μεχρι να συμβουν αυτα η αγορα θα παγωσει, ειδικα στα 2λιτρα και πανω. Δεν ειναι δυνατον να μη ξερεις τι θα πληρωσεις!
εφοσον δεν εισαι ετοιμος φετος σαν κρατος, αφησε τα περυσινα ΤΤ, και του χρονου μελετησε το θεμα και αποφασισε κατι καινουργιο με την ευχερια χρονου που θα εχεις. Δε γινεται να παιρνονται αποφασεις στο παρα 5.
-
Δηλαδή το πρόβλημα είναι μόνο γιά φέτος ?
Να μας πουν συνολικά να ξέρουμε τι μας περιμένει .
Αλλά πότε είχε σταθερό οικονομικό περιβάλλον η χώρα . -
Αυτή είναι η βλακεία που επαναλαμβάνεται τόσα χρόνια. Όλα τα μέτρα που λαμβάνουν είναι κοντόφθαλμα και υπό την πίεση του να 'γεμίσουν άμεσα τα ταμεία' και της γενικότερης ανάγκης εύρεσης ρευστού εδώ και τώρα.
Άσχετα αν μακροπρόθεσμα καταλήγουν να είναι επιζήμια. Τους νοιάζει μόνο το τι θα εισπράξουν άμεσα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
διατηρω παντως ακομη μια ελπιδα οτι τα πραγματα θα οδηγηθουν προς εκλογικευση διοτι:- θα δουν τις πωλησεις >1929κκ να μειωνονται δραματικα, με αποτελεσμα να χασουν πολλα εσοδα απο φπα & ΕΤΤ.
- θα πιεστουν απο τις εταιριες εισαγωγης.
- τελος, ξερουν οτι δεν υπαρχει η παραμικρη ανοχη του κοσμου. Ειναι ισχυρη κυβερνηση μεν, αλλα 'υπο προθεσμια'. Που σημαινει οτι το +10% γινεται πολυ γρηγορα -10%.
μεχρι να συμβουν αυτα η αγορα θα παγωσει, ειδικα στα 2λιτρα και πανω. Δεν ειναι δυνατον να μη ξερεις τι θα πληρωσεις!
εφοσον δεν εισαι ετοιμος φετος σαν κρατος, αφησε τα περυσινα ΤΤ, και του χρονου μελετησε το θεμα και αποφασισε κατι καινουργιο με την ευχερια χρονου που θα εχεις. Δε γινεται να παιρνονται αποφασεις στο παρα 5.
θα ηθελα να μαθω στο 8% των ανω 1924 ποσα εινα εταιρικα.... θα κανει παρτυ η e200 απο δω και περα
-
και τα Α4 1,8Τ
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Αυτή είναι η βλακεία που επαναλαμβάνεται τόσα χρόνια. Όλα τα μέτρα που λαμβάνουν είναι κοντόφθαλμα και υπό την πίεση του να 'γεμίσουν άμεσα τα ταμεία' και της γενικότερης ανάγκης εύρεσης ρευστού εδώ και τώρα.Άσχετα αν μακροπρόθεσμα καταλήγουν να είναι επιζήμια. Τους νοιάζει μόνο το τι θα εισπράξουν άμεσα.
σωστα!
τα εσοδα αυτα ειναι προγραμματισμενα,μπαινουν αμεσα στα ταμεια και τα προυπολογιζουν ευκολα...μετα απο χρονια και χρονια σε αυτη τη χωρα νομιζω μερικα πραγματα ειναι ξεκαθαρα και για μικρα παιδια...στα @@ τους ολ ατα υπολοιπα...η ΕΕ λεει 'βρες 500ε' και το ελληνικο κρατος απανταει ' α, εχω και 100ε απο τα αμαξια ετοιμα'...απλως τωρα βρηκε και την 'εκτακτη' εισφορα και κανει μπαμ ακομα παραπανω...
δε βλεπω παντως λυση για τα επομενα 2-3 χρονια στο θεμα αυτο...αλλωστε σε πωλησεις λιγο θα χασει η bmw ωσπου να ριξει τα τουρμπακια στην αγορα αφου ολοι οι υπολοιποι ξεφευγουν απο το χαρατσι των 1929κε...βεβαια το αστειο ειναι οτι ουτε γιαυτο ειμαι σιγουρος καθοτι ο ελληνας τη γουσταρει τη μπιμερ...
ο ελληνας ειναι πολυ περιεργος κατα τη γνωμη μου ως καταναλωτης και κανεις δε μπορει ναναι σιγουρος...
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
δε μπορείτε να καταλάβετε τι εννοώ;;;; για να το ξαναπώ είμαι υπέρ του να πληρώνουν οι έχοντες σε όλα τα επίπεδα!!!! έχοντες είναι και οι δίλιτροι!!!! πως να το κάνουμε!!!! ποιός έχει περισσότερα ο 1300άρης ή ο δίλιτρος;;; αν ο δίλιτρος είναι πιό φτωχός από τον 1300άρι ας είναι τότε φόρος βλακείας!!!!Ξανακοίτα ρε άνθρωπε μου τον πίνακα της Ημερησίας. Δεν χρειάζεται να να τον διαβάσεις όλο. Πες ότι ψάχνεις ένα μεσαίο SUV με κόστος
-
παλι καλα που υπαρχουν τα μικρα τουρμπακια, και μπορεις να παρεις 120-200 αλογα χωρις να νιωθεις καθε χρονο το χερι του υπουργου βαθια στο κ@λο σου
βεβαια, αυτο ανα πασα στιγμη μπορει να αλλαξει και να πληρωνεις αναλογα την ιπποδυναμη ή τα co2...
τοτε να δειτε κλαμα που θα πεσει... -
Μα δεν υπάρχει πιο αναξιόπιστο κράτος από το δικό μας. Όταν σε απλά πράγματα γίνεται αυτό σκεφτείται τί γίνεται στα θέματα επενδύσεων κλπ Αυτά βλέπουν οι επενδυτές και έχουν γραμμένη την Ελλάδα στα π@π@ρια τους
Δεν τηρείται μακροχρόνια πολιτική κάθε χρόνο δεν ξέρεις τι θα αλλάξει. Ανασφάλεια. -
Ο χρήστης zorz έγραψε:
δε μπορείτε να καταλάβετε τι εννοώ;;;; για να το ξαναπώ είμαι υπέρ του να πληρώνουν οι έχοντες σε όλα τα επίπεδα!!!! έχοντες είναι και οι δίλιτροι!!!! πως να το κάνουμε!!!! ποιός έχει περισσότερα ο 1300άρης ή ο δίλιτρος;;; αν ο δίλιτρος είναι πιό φτωχός από τον 1300άρι ας είναι τότε φόρος βλακείας!!!!
Ξανακοίτα ρε άνθρωπε μου τον πίνακα της Ημερησίας. Δεν χρειάζεται να να τον διαβάσεις όλο. Πες ότι ψάχνεις ένα μεσαίο SUV με κόστος
-
Ακομη δεν εχει αποφασιστει τιποτε,,ευτυχως η δυστυχως το τελος κυβισμου για ανω των 2000κεκ δεν υπαρχει περιπτωση να υπερβει τα 150ευρω,τελος συμφωνα με εγκυρες πηγες το τελος κυβισμου θα πληρωνεται μια φορα απο καθε ιδιοκτητη ανω των 1929κεκ ΙΧ.δλδ αγοραζω ενα νεο αμαξι ανω των 1929κεκ θα πληρωνω τα 150ευρω περιπου εξτρα.ο δευτερος ιδιοκτητης δεν θα χρεωνεται το τελος κυβισμου..
Ας ειναι καλα η κ##%#κυβερνηση του Γιωργακη -
Random rulezzzzz
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Ακομη δεν εχει αποφασιστει τιποτε,,ευτυχως η δυστυχως το τελος κυβισμου για ανω των 2000κεκ δεν υπαρχει περιπτωση να υπερβει τα 150ευρω,τελος συμφωνα με εγκυρες πηγες το τελος κυβισμου θα πληρωνεται μια φορα απο καθε ιδιοκτητη ανω των 1929κεκ ΙΧ.δλδ αγοραζω ενα νεο αμαξι ανω των 1929κεκ θα πληρωνω τα 150ευρω περιπου εξτρα.ο δευτερος ιδιοκτητης δεν θα χρεωνεται το τελος κυβισμου..
Ας ειναι καλα η κ##%#κυβερνηση του Γιωργακηκατι παει κι ερχεται..
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
costaslio
Ετσι να πεθανει η κατσικα του γειτονα...!ρε παιδιά επίδητες το κάνετε ;;; δε μπορείτε να καταλάβετε τι εννοώ;;;; για να το ξαναπώ είμαι υπέρ του να πληρώνουν οι έχοντες σε όλα τα επίπεδα!!!! **έχοντες είναι και οι δίλιτροι!!!! πως να το κάνουμε!!!! ποιός έχει περισσότερα ο 1300άρης ή ο δίλιτρος;;; **
Περισσότερα ...τι???
Πλάκα κάνεις, έτσι? Από που κι ως που αυτοί που το αμάξι τους έχει κινητήρα με >1928κ.εκ. είναι 'έχοντες' κι από που κι ως που οι 'έχοντες' πρέπει να πληρώνουν περισσότερα για τους ίδιους δρόμους ασχέτως πόσο ρυπαίνουν κλπ? Μήπως να πληρώνουν και τα παϊδάκια στην ταβέρνα πιο ακριβά από εσένα, που μόνο μια βάρκα έχεις ο ταλαίπωρος?
Κάποιος γουστάρει να πάρει ένα 2λιτρο Clio με καμιά 25ριά χιλιάδες Ευρώ.
Εσύ γουστάρεις να πάρεις ένα 1400άρι Tiguan με δέρματα κλπ με 30.000+ ή μια 1800άρα Μερσεντές με 50.000+. Θες να μου πεις ότι ο 'έχων' ανάμεσα σε αυτούς τους δύο είναι ο άλλος, κι όχι εσύ?! Κι ότι πρέπει να τον ξεσκίσουμε στους φόρους λόγω κυβισμού του κινητήρα του αυτ/του του?!Αν όντως αδυνατείς να καταλάβεις γιατί η λογική αυτή είναι το αποκορύφωμα της βλακείας και της ασχετοσύνης, πραγματικά με απογοητεύεις.
Η δική μου γνώμη για τα τέλη κυκλοφορίας είναι ότι πρέπει να αποφασίσουν πρώτα για ποιο σκοπό προορίζονται και τι ακριβώς πληρώνει ο κάτοχος και μετά θα είναι εύκολο να αποφασιστεί το κριτήριο για το τέλος.
Δύσκολα τους βάζεις, πάτερ.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Περισσότερα ...τι???
(αναδρομική λογική τύπου 'αθηναϊκές πινακίδες') -
Κάπως έτσι...
Ο χρήστης Random έγραψε:
Ακομη δεν εχει αποφασιστει τιποτε,,ευτυχως η δυστυχως** το τελος κυβισμου για ανω των 2000κεκ δεν υπαρχει περιπτωση να υπερβει τα 150ευρω**,τελος συμφωνα με εγκυρες πηγες το τελος κυβισμου θα πληρωνεται μια φορα απο καθε ιδιοκτητη ανω των 1929κεκ ΙΧ.δλδ αγοραζω ενα νεο αμαξι ανω των 1929κεκ θα πληρωνω τα 150ευρω περιπου εξτρα.ο δευτερος ιδιοκτητης δεν θα χρεωνεται το τελος κυβισμου..
Ας ειναι καλα η κ##%#κυβερνηση του ΓιωργακηΌταν λες 'δεν υπάρχει περίπτωση να υπερβεί τα 150 ευρώ' τι εννοείς? Διότι ήδη έχει ψηφιστεί και είναι μέχρι 650 ευρώ το χαράτσι για όσους έχουν κινητήρες με >1928cc στο αμάξι τους, και μάλιστα το πέρασαν ως κάτι μόνιμο. Θα το αλλάξουν, λες, οι 'του Γιωργάκη' αλλά δε θα το καταργήσουν τελειως?
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
δε μπορείτε να καταλάβετε τι εννοώ;;;; για να το ξαναπώ είμαι υπέρ του να πληρώνουν οι έχοντες σε όλα τα επίπεδα!!!! έχοντες είναι και οι δίλιτροι!!!! πως να το κάνουμε!!!! ποιός έχει περισσότερα ο 1300άρης ή ο δίλιτρος;;; αν ο δίλιτρος είναι πιό φτωχός από τον 1300άρι ας είναι τότε φόρος βλακείας!!!!Σωστά έχεις δίκιο... ειδικά αν κάποιος έχει π.χ.1300άρι Mazda RX-8 είναι στάνταρ πιο φτωχός από κάποιον που έχει ένα δίλιτρο της μεσαίας κατηγορίας.
Τέλη κυκλοφορίας