-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Και αυτοί πού έχουν μέχρι 2000 κεκ και πάνω από 1929 κεκ , πόσοι είναι ?κάπου διάβασα ότι πάνω από τα 2000 κυβικά είναι το 8% των αυτοκινήτων , οπότε το υπόλοιπο 92% είναι κάτω από 2000 κυβικά
-
costaslio
Ετσι να πεθανει η κατσικα του γειτονα...! Αθανατοι Ελληναρες ειμαστε ολοι μας δυστηχως!Να θεσπισουν και ενα νομο να φορολογει καθε χρονο τα ακριβα ρολογια, κοσμηματα, χαλια, τηλεορασεις και ο,τι εχει ο γειτονας παραπανω ε...?Α! Κι εσενα που εχεις βαρκα! Πολυτελεια κι αυτη!Ποσοι Ελληνες εχουν αλλωστε ? Για καντο μου σε ποσοστο και αυτο!
Το Terios που εχεις εσυ ομως που καιει τα αντερα του και βγαζει επισης τα αντερα του να μην στο ακουμπησει κανενας ε...?Αληθεια ποσο χαζοι ειναι εκει στας Ευρωπας που δεν παιζουν ρολο τα κυβικα αλλα οι πραγματικα ουσιαστικοι παραγοντες...?Λες και ενα Audi A5 1.8T ειναι πιο φτωχικο απο ενα Fiesta ST 2.0!
Αληθεια το πινακακι πιο πανω εκανες τον κοπο να δεις τι ακριβως ειναι και τι στο καλο γραφει...? -
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
costaslio
Ετσι να πεθανει η κατσικα του γειτονα...!ρε παιδιά επίδητες το κάνετε ;;; δε μπορείτε να καταλάβετε τι εννοώ;;;; για να το ξαναπώ είμαι υπέρ του να πληρώνουν οι έχοντες σε όλα τα επίπεδα!!!! έχοντες είναι και οι δίλιτροι!!!! πως να το κάνουμε!!!! ποιός έχει περισσότερα ο 1300άρης ή ο δίλιτρος;;; αν ο δίλιτρος είναι πιό φτωχός από τον 1300άρι ας είναι τότε φόρος βλακείας!!!!
οι έχοντες βρίσκουν χίλιους δύο τρόπους να ξεφεύγουν και σεις τους δικαιολογείτε, δικαίωμα σας είναι βέβαια δικαιολογείστε τους αλλά δε σας συμφέρει!!!
Δε ξέρω αν το έχω ξαναπεί αλλά θυμάμαι όταν τα παιδιά μου πήγαιναν νηπιαγωγείο πληρώναμε όλοι ένα ποσό τα λεγόμενα ΄΄τροφεία΄΄ ανάλογα με την φορολογική μας δήλωση τα ποσά ήταν:
1)18.000 δρχ , 2)13.000 ...... 5.000 κάπως έτσι , μικρά ποσά συμβολικά , πριν 7 χρόνια!
εμείς (σύζυγος κ εγώ) πληρώναμε 13.000 δρχ είμαστε 2 δημόσιοι υπάλληλοι τότε με βάρκα και το τέριος , επιχειρηματίες με σκάφη, σπίτια και δίλιτρα τζιπάκια πλήρωναν 5.000 δρχ !!! Τα συμπεράσματα δικά σας!!! Ενας τρόπος για να πιαστούν οι έχοντες είναι το αμάξι, το σκάφος , το σπίτι γιατί οι άλλοι φοροεισπρακτικοί μηχανισμοί δεν υπάρχουν!!!!!
Αντε πάλι να σας ακούσω!!!!! Να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα θέλω ή ο πλούσιος γείτονας να συνεισφέρει περισσότερο από μένα τον φτωχότερο;;;; -
αρα στο δημοσιο με καλο αμαξι ειμαι βλακας;
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
costaslio
Ετσι να πεθανει η κατσικα του γειτονα...!ρε παιδιά επίδητες το κάνετε ;;; δε μπορείτε να καταλάβετε τι εννοώ;;;; για να το ξαναπώ είμαι υπέρ του να πληρώνουν οι έχοντες σε όλα τα επίπεδα!!!! έχοντες είναι και οι δίλιτροι!!!! πως να το κάνουμε!!!!
Γιατί??? Με ποια λογική??? Πως βγάζεις το πόρισμα ότι οι 'έχοντες' είναι οι 2λτ και πρέπει να τους σκίσουμε??? ...ξέρεις τι λες? Με όλο το σεβασμό αλλά ενοχλεί και είναι κάπως παράλογο! Δηλαδή να σκίσουν αυτόν που έχει 2λτ???! Τι είναι το 2λτ?? Καμιά Ferrari??
ποιός έχει περισσότερα ο 1300άρης ή ο δίλιτρος;;; αν ο δίλιτρος είναι πιό φτωχός από τον 1300άρι ας είναι τότε φόρος βλακείας!!!!
Κι αν κάποιος έχει ένα 1300άρι ή 1000 γιατί έχει Ferrari στο γκαράζ του???
οι έχοντες βρίσκουν χίλιους δύο τρόπους να ξεφεύγουν και σεις τους δικαιολογείτε, δικαίωμα σας είναι βέβαια δικαιολογείστε τους αλλά δε σας συμφέρει!!!
Δε ξέρω αν το έχω ξαναπεί αλλά θυμάμαι όταν τα παιδιά μου πήγαιναν νηπιαγωγείο πληρώναμε όλοι ένα ποσό τα λεγόμενα ΄΄τροφεία΄΄ ανάλογα με την φορολογική μας δήλωση τα ποσά ήταν:
1)18.000 δρχ , 2)13.000 ...... 5.000 κάπως έτσι , μικρά ποσά συμβολικά , πριν 7 χρόνια!
εμείς (σύζυγος κ εγώ) πληρώναμε 13.000 δρχ είμαστε 2 δημόσιοι υπάλληλοι τότε με βάρκα και το τέριος , επιχειρηματίες με σκάφη, σπίτια και δίλιτρα τζιπάκια πλήρωναν 5.000 δρχ !!! Τα συμπεράσματα δικά σας!!! Ενας τρόπος για να πιαστούν οι έχοντες είναι το αμάξι, το σκάφος , το σπίτι γιατί οι άλλοι φοροεισπρακτικοί μηχανισμοί δεν υπάρχουν!!!!!
Αντε πάλι να σας ακούσω!!!!! Να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα θέλω ή ο πλούσιος γείτονας να συνεισφέρει περισσότερο από μένα τον φτωχότερο;;;;Τέλος...είναι ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, δηλαδή τι πρέπει να πληρώνεις στο κράτος για να κυκλοφορείς το αυτοκίνητό σου...όχι ΤΕΛΗ ΕΦΟΡΙΑΣ!!!
Coyote...θα του στείλουμε το bill των τελών μόλις έρθει????
-
Μάλλον έχουμε χάσει το στόχο μας και αναλισκόμαστε σε άσκοπες συζητήσεις περί της Κατσίκας του Γείτονα....
-
Μάλλον δεν έxετε κατανοήσει τα νέα δεδομένα στην Ελλάδα του 2010+
Απλός λαουτζίκος αυστηρά μέχρι 1.200cc
Μικροαστοί μέχρι 1.400cc
Αρχηγός κράτους, Πρωθυπουργός, Υπουργοί, Αξιωματούχοι, Διευθυντές κτλ μέχρι 1.600cc
Αριστοκρατία, η ελιτ της κοινωνίας μέχρι 2.000cc
Κροίσοι, λαμόγια και νονοί από 2.000cc και πάνω -
Στην ευρωπη του 19% on everythig θελουμε και αλλους φορους.... και τα υβρικα απαραδεκτα ακριβα.... μικρος ογκος...μεγαλη τιμη κτησης
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Στην ευρωπη του 19% on everythig θελουμε και αλλους φορους.... και τα υβρικα απαραδεκτα ακριβα.... μικρος ογκος...μεγαλη τιμη κτησηςΘα καταλήξουμε να έχουμε στην Ελλάδα 1200άρια και 1400άρια σκοτώστρες και ανασφαλή μικρά αυτοκίνητα λόγω...φορολογίας!
Πάμε όλοι κόντρα στο ρεύμα...πάρτε 2λτ σαν κι μένα και τον coyote
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πάμε όλοι κόντρα στο ρεύμα...πάρτε 2λτ σαν κι μένα και τον coyoteμπα, θα περιμενουμε πρωτα τις ανακοινωσεις του υπουργου...
μη μας λενε κοροιδα μετα...
φυσικα το συστημα ειναι εντελως αδικο και παραλογο. Ομως, αν το κρατος αποφασισει να κινηθει ετσι, οι αγοραστες θα προσαρμοστουν αναλογα. Ειναι 'κουτο' να δινεις +600€ παραπανω χωρις λογο. Αν βεβαια δε σε πονανε στη τσεπη, τα δινεις και χαιρεσαι αυτο που εχεις.
το ηλιθιο του πραγματος φαινεται και απο το γεγονος οτι μαλλον το κρατος χανει λεφτα απο ολη αυτη την ιστορια:
αυτος που θα αγορασει 1800κκ αντι 2000, θα πληρωσει λιγοτερο ΕΤΤ, λιγοτερα ΤΤ, λιγοτερο ΦΠΑ κατα την αγορα, ενω πιθανοτατα θα καιει λιγοτερο (αρα λιγοτερος φορος απο τα καυσιμα) -
Οι λύσεις είναι απλές. Εταιρεία στο Λουξεμβούργο και αγορά οχήματος από τη χώρα αυτή. Κίνηση στο δακτύλιο οποτεδήποτε και με οποιοδήποτε αμάξι. Αν είναι και diesel παλαιάς τεχνολογίας ακόμα καλύτερα (με το ντουμάνι του μαύρου καπνού να ενοχλεί τα μάλα την μυτούλα της κυρίας Υπουργού Περιβάλλοντος).
Τα μέτρα της Νέας Κυβέρνησης όχι μόνον δεν αποκαθιστούν την αδικία με τις άδειες κυκλοφορίας αλλά επιβαρύνουν ακόμα περισσότερο (με μεγαλύτερες αυξήσεις) τα οχήματα με περισσότερα κυβικά που είχαν την ατυχία να είναι μεν Euro4 αλλά να έχουν ταξινομηθεί πριν την μαγική ημερομηνία.
Τα media βέβαια το θέμα το έχουν στα ψιλά και αν συνεχίζοντας την αβανταδόρικη πολιτική υπέρ του ΓΑΠ. Φυσικά είναι πολλά τα λεφτά που θα μοιράσει ο ΓΑΠ και κανείς δεν θέλει να το παίξει κακός. Η κυβέρνηση του ΓΑΠ πέταξε ένα θα το δούμε το 2010 που σε απλά Ελληνικά σημαίνει * Αυτά είναι και έτσι θα μείνουν. Του χρόνου θα έχετε άλλα θέματα για να ασχοληθείτε και θα το έχετε ξεχάσει αυτό*. Φυσικά ούτε λόγος να καταργηθεί η έκτακτη εισφορά που είναι το ίδιο αντισυνταγματική ΙΜΗΟ (ως προς τη φιλοσοφία του Συντάγματος) με την διαφορετική φορολόγηση διαφόρων κατηγοριών επαγγελματιών (με αποκορύφωμα το έκτρωμα Αλογοσκούφη που το πήρε πίσω ο Παπαθανασίου για τα εισοδήματα ως 10,500 ευρώ).
Φυσικά το μικρό πολιτικό τους κεφαλάκι δεν μπορεί να αντιληφθεί ότι μέτρα υπέρμετρης φορολόγησης κατά των οχημάτων με μεγάλα κυβικά θα επαναφέρουν στην Ελλάδα τις στρεβλώσεις του παρελθόντος και θα οδηγήσουν σε μείωση της Ενεργητικής Ασφάλειας (αν και με τους turbo και το γενικότερο downsizing δύσκολο το βλέπω). Θα δημιουργήσουν δε, μία νέα γενεά ευνοημένων αντιπροσώπων (VAG και λοιποί turbo producers) που με μαθηματική ακρίβεια οδηγεί σε ολιγοπωλιακές καταστάσεις.
Δείτε απλά στο πίνακα που παρατίθεται από την Ημερησία (μέσω του φίλου coyote) το κόστος στον χρήστη του RAV4 και του Tiguan. Αν κάποιος αφαιρέσει το ETT βλέπει βέβαια ότι το Tiguan ως τιμή CIF είναι 3,000 ευρώ ακριβότερο. Με τα μέτρα που έχει εξαγγείλει η παλαιά Κυβέρνηση, και συνεχίζει διατηρώντας τα και επαυξάνοντάς τα η νέα, ποιος με βεβαιώνει εμένα ότι η VAG δεν θα δώσει ακόμα 1,000 ευρώ αβάντα στη τιμή αφού το προϊόν της θα παραμείνει ανταγωνιστικό? Φυσικά να μην περιμένουμε την Toyota να δώσει 1 δις ευρώ για να εξελίξει ειδικά για την Ελλάδα κινητήρες turbo (στην βενζίνη) ώστε αντί για 15,000 οχήματα να πουλά 30,000 οχήματα. Απλά θα βγάλει ειδικές εκδόσεις στα 1600 και 1800 κυβικά (πολύ πιο εύκολο) με αντίστοιχες συνέπειες στην παθητική ασφάλεια.
Αλλά όπως είπαμε Τσάντα Guzzi και μυαλό κουκούτσι. Αντί να καταργήσουν το ΕΤΤ, να θέσουν κριτήρια απόδοσης και κριτήρια που να σχετίζονται πραγματικά με το θέμα της συντήρησης των δρόμων στα τέλη κυκλοφορίας, προτίμησαν την εύκολη λύση του χαρατσώματος.
Για μένα το θέμα κλείνει εδώ. Οι συζητήσεις δεν έχουν πια καμία σημασία.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Μάλλον δεν έxετε κατανοήσει τα νέα δεδομένα στην Ελλάδα του 2010+Απλός λαουτζίκος αυστηρά μέχρι 1.200cc
Μικροαστοί μέχρι 1.400cc
Αρχηγός κράτους, Πρωθυπουργός, Υπουργοί, Αξιωματούχοι, Διευθυντές κτλ μέχρι 1.600cc
Αριστοκρατία, η ελιτ της κοινωνίας μέχρι 2.000cc
Κροίσοι, λαμόγια και νονοί από 2.000cc και πάνωΑΚΡΙΒΩΣ!!!!
Αφού στις 10 του μήνα τελειώνουν οι μισθοί μας (ο δικός μου και της συζύγου) τι αμάξι θα πάρω δίλιτρο;;;; ή θα πληρώσω φως , νερό , τηλέφωνο, ντύσιμο παιδιών, παπούτσια, φαγητό , δάνειο (στεγαστικό φυσικά) και φροντιστήρια παιδιών;;;
Αν μπορούσα (επαναλαμβάνω με 2 μισθούς) όχι δίλιτρο αλλά τρίλιτρο θάπαιρνα!!! -
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251
όνειρα που έκανα για μτχ TypeR, clioRS, 306Race, focusST ...... πάνε.
αρχίζω ήδη να ψάχνω για αυτοκίνητα με πιο μικρό κινητήρα ....πχ lotus elise
ρε παιδιά δεν είναι ότι δεν μου περισσεύουν τα λ7 για 2.0+λτ αλλά προτιμώ αυτά που μου περισσεύουν
να τα καταναλώνω ή όχι, με δική μου απόφαση να έχουν αντίκρισμα και, όχι όπως του κ@@βλώσει του κάθε @ασχετου@. Οι άνθρωποι, είναι τουλάχιστον για τα πανηγύρια.έχουν αφήσει υπόνοιες ότι του χρόνου θα τα αλλάξουν με κάτι πιο δίκαιο/λογικό. Αν, αν λέω κάνουν κάτι τέτοιο, ποιος θα αγοράσει αυτοκίνητο φέτος, μην ξέροντας τι του ξημερώνει σε ένα χρόνο ....
-
Εντάξει με πείσατε να πληρώνω 1000Ε τέλη για το RX8 (267co2), 50E για το corsa D (134 co2) και 200 ε για το clio (150 co2).
ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΒΑΣΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗΣ ΑΞΙΑΣ π.χ εργοστασιακή αξία /2rx8 192 ps.2008 24000/2= 12.000Ε
corsa 1000cc 2009 11.000/2=5.500Ε
clioII 2004 1400cc πενταετίας -50% 7.000/2=3.500Ε
ιδιοκατοίκηση 6.000Ε
φουσκωτό < 4.0 μέτρα 2.000Ε
κ.τ.λ
Φτάνει πια η κοροιδία είπαμε μ@λ@κες από όχι μαζοχιστές
Ζευγάρι μισθωτών με 40000Ε εισόδημα 4.000Ε φόροι -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
costaslio
Ετσι να πεθανει η κατσικα του γειτονα...!ρε παιδιά επίδητες το κάνετε ;;; δε μπορείτε να καταλάβετε τι εννοώ;;;; για να το ξαναπώ είμαι υπέρ του να πληρώνουν οι έχοντες σε όλα τα επίπεδα!!!! έχοντες είναι και οι δίλιτροι!!!! πως να το κάνουμε!!!!
Γιατί??? Με ποια λογική??? Πως βγάζεις το πόρισμα ότι οι 'έχοντες' είναι οι 2λτ και πρέπει να τους σκίσουμε??? ...ξέρεις τι λες? Με όλο το σεβασμό αλλά ενοχλεί και είναι κάπως παράλογο! Δηλαδή να σκίσουν αυτόν που έχει 2λτ???! Τι είναι το 2λτ?? Καμιά Ferrari??
δεν έχετε καταλάβει ότι είναι καιρός να αναπροσαρμοστούν τα τέλη?
νίκο έδωσες 30.000 για να πάρεις ένα αυτοκίνητο και πληρώνεις χονδρικά 600 ευρώ τέλη κυκλοφορίας.
τί να πουν άτομα με αυτοκίνητα του '98, που κοστίζουν 2.000 ευρώ σύνολο, τα οποία δεν είναι τόσο παρωχημένα, και που πληρώνουν για 1.400 ατμοσφαιρικά κυβικά 302 ευρώ, τη στιγμή που μέχρι πρόπερσι πλήρωναν 146 ευρώ? δεν είναι δίκαιο, όμως καιρός είναι να αναπροσαρμωστούν.πολλοί θεωρούν ότι τα τέλη πρέπει να προσαρμοστούν με βάση τις εκπομπές ρύπων. φαίνεται να είναι δίκαιο, όμως και πάλι δεν είναι τόσο...
γιατί κάποιος με ένα αυτοκίνητο 200 CO2 gr/km (ο οποίο δεν είναι ρύπος, αλλά τέλος πάντων, κάτι πρέπει να τεθεί ως σημείο αναφοράς) μπορεί να κάνει 10.000 χλμ το χρόνο και ένας άλλος με αμάξι 160 CO2 gr/km κάνει 40.000 χλμ το χρόνο (πχ εταιρικά αυτοκίνητα, ντήλερς, κτλ). οπότε πες μου ποιος ρυπαίνει περισσότερο, εφόσον γίνατε όλοι υπερασπιστές του περιβάλλοντος... -
Σε ερευνητικο επιπεδο βλεπουμε βιολογικα μοντελα σε αντιστοιχια με τις κινησεις των κατανσλωτων....
Σαν ζωντανος οργανισμος... το φορολογικο σωμα θα κινηθει σε σημεια που δεν το βλαπτουν πλεον... Αρα αυτοι που αγοραζαν 'μεγαλα' μοντελα θα παψουν να το κανουν αλλα θα πέσει και η εισροή χρηματων απο τα αντιβιοτικα.... (φπα εττ) Δημοσιεύεται άραγε;
-
...και μετά θα βάλουν φόρους στα μικρότερα καθώς θα έχουν μειωμένα έσοδα. Δεν γλυτώνουμε έτσι και αλλιώς, ας το πάρουμε απόφαση
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
πολλοί θεωρούν ότι τα τέλη πρέπει να προσαρμοστούν με βάση τις εκπομπές ρύπων. φαίνεται να είναι δίκαιο, όμως και πάλι δεν είναι τόσο...
γιατί κάποιος με ένα αυτοκίνητο 200 CO2 gr/km (ο οποίο δεν είναι ρύπος, αλλά τέλος πάντων, κάτι πρέπει να τεθεί ως σημείο αναφοράς) μπορεί να κάνει 10.000 χλμ το χρόνο και ένας άλλος με αμάξι 160 CO2 gr/km κάνει 40.000 χλμ το χρόνο (πχ εταιρικά αυτοκίνητα, ντήλερς, κτλ). οπότε πες μου ποιος ρυπαίνει περισσότερο, εφόσον γίνατε όλοι υπερασπιστές του περιβάλλοντος...Ψιλά γράμματα βέβαια, αλλά τα 40.000km θα του κοστίσουν μέσα από τους φόρους της μπεντζίνας.
Η δική μου γνώμη για τα τέλη κυκλοφορίας είναι ότι πρέπει να αποφασίσουν πρώτα για ποιο σκοπό προορίζονται και τι ακριβώς πληρώνει ο κάτοχος και μετά θα είναι εύκολο να αποφασιστεί το κριτήριο για το τέλος.
Π.χ αν τα τέλη κυκλοφορίας έχουν ως δικαιολογία τη φθορά των δρόμων πρέπει να βγει φόρμουλα με βάση το βάρος. Αν προορίζονται για το θέμα του πάρκινγκ, να γίνεται με βάση το μήκος, αν προορίζονται για την ομορφιά των πόλεων μας, να φορολογούνται μόνο τα άσχημα κ.ο.κ. Με το χυμαδιό της είσπραξης με βάση τα κυβικά και την ημερομηνία κυκλοφορίας φαίνεται σαν να τους ενοχλούν τα παλιά μεγάλα αυτοκίνητα σαν υπάρξεις.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Θα καταλήξουμε να έχουμε στην Ελλάδα 1200άρια και 1400άρια σκοτώστρες και ανασφαλή μικρά αυτοκίνητα λόγω...φορολογίας!Ελάχιστοι έχουν αυτήν την εντύπωση!!!!!
-
Tελικά, το ειδικό τέλος κυβισμού θα πληρωθεί άπαξ και τέλος, μόνο για φέτος; Υπάρχει καμία πληροφορία;
Τέλη κυκλοφορίας