Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 303
    • 304
    • 305
    • 306
    • 307
    • 315
    • 316
    • 305 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49042
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      www2000 last edited by

      Ο χρήστης eleos έγραψε:
      Ρε παιδια ειναι οντως τοσο οικονομικοι αυτοι οι νεοι κινητητρες? Διαβαζα οτι με ελαφρυ ποδι το 160αρι golf εχει καταναλωση 7 λιτρα. Μου φαινεται εξωφρενικα μικρη για αμαξι 160 αλογων με turbo και κομπρεσορα

      Είναι οικονομικοί αρκεί να ... μην τους χρησιμοποιείς. Δηλαδή να μην εκμεταλλεύεσαι τα άλογα τους. Αλλιώς η κατανάλωση τους απογειώνεται.
      Εγώ έχω τον 122. Μέσα στην πόλη, οδηγώντας φυσιολογικά έχω 8-8,5. Σε εθνική έχω δει με πολύ προσπάθεια (και πρήξιμο) 6,5, κρατώντας αυτήν την κατανάλωση για 100-150χλμ, οδηγώντας με σταθερή ταχύτητα. Άρα θεωρώ ότι εκτός πόλης και με πολύ υπομονή το 160άρι golf μπορεί να δει τα 7 λίτρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Ο χρήστης D1FF έγραψε:

        ...ούτε και κάτι άλλο που έχω ακούσει περί κάπνας στην πεταλούδα γκαζιού κλπ.
        Το μοτέρ είναι άμεσου ψεκασμού πράγμα που σημείνει ότι μέχρι την εισαγωγή στον κύλινδρο κυκλοφορεί 'κοπανιστός' αέρας στην εισαγωγή του κινητήρα και όχι μείγμα αέρα-βενζίνης! Η βενζίνη ψεκάζεται απευθείας στον κύλινδρο!

        Γι αυτό όταν λερωθεί από τις αναθυμιάσεις, δεν καθαρίζει από την βενζίνη η εισαγωγή αέρα και οι βαλβίδες εισαγωγής.

        Για τις αναθυμιάσεις τι να σου πω δεν ξέρω απλώς είχε τύχει να διαβάσω κάπου ότι αν δεν το 'πλακώνεις' μαζεύει στην εισαγωγή και την πεταλούδα κοινώς 'καπνίζει' , λογικά σε ένα μοτέρ άμεσου ψεκασμού όπως ο TSI το 'κάπνισμα' αυτό θα είναι σημαντικά μικρότερο απ΄ ότι σε συμβατικό (πολλαπλό ή μονό) ψεκασμό !

        Πάντως αν υπάρχει θα με ενδιέφερε μια φώτο από λυμένο TSI κάποιων δεκάδων χλμ

        EDIT : Λυμένο όχι κολλημένο !

        Σε κινητήρες με port injection / direct injection η πεταλούδα λερώνεται με τις αναθυμιάσεις του λαδιού. Αν είχες καρμπιρατέρ, τότε η βενζίνη ξεπλένει την πεταλούδα.

        Η διαφορά στους κινητήρες direct injection είναι ότι η βενζίνη δεν καθαρίζει τις βαλβίδες εισαγωγής (όπως κάνει σε κινητήρες port injection).

        *Αναθυμιάσεις
        Η βαλβίδα των αναθυμιάσεων ΡΟΥΦΑΕΙ (υποπίεση) και καθαρίζει το κάρτερ από τις αναθυμιάσεις. Όταν όμως πατάς δυνατάς το γκάζι, δεν προλαβαίνει όλες τις αναθυμιάσεις και αυτές πηγαίνουν στην εισαγωγή του αέρα όπου λερώνουν σιγά-σιγά την πεταλούδα - αυτή είναι κανονική λειτουργία.
        Σε χαλασμένους κινητήρες με πάρα πολλές αναθυμιάσεις, η πεταλούδα λερώνεται πολύ γρήγορα και σκεπάζεται με λάδια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          d1ff last edited by

          @leonp

          OK , λογικά με direct θα έχουμε καθαρότερο θάλαμο κάυσης όμως ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Στους κινητήρες άμεσου ψεκασμού το καύσιμο ψεκάζεται πάνω στο πιστόνι. Αν ψεκάσεις πάνω στον κύλινδρο, ξεπλένεις το λάδι και έχεις φθορά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              ektoras last edited by

              Ο χρήστης supergeorge έγραψε:
              Σε άσχετες στιγμές κατεβαίνουν τα παράθυρα και συγκεκριμένα του συνοδηγού. Είναι σίγουρος ότι τα είχε κλειστά και έχει συμβεί πάνω από μία φορά.

              Στανταρ προβλημα σε golf, φίλος με Golf plus V είχε το ίδιο πρόβλημα και με τα δυο παράθυρα (οδηγού - συνοδηγού), από το συνεργείο δεν του είχαν πει κάτι συγκεκριμένο (του είχαν πει να το πάει όταν το κάνει...αλλά αυτό γινόταν σε ανύποπτες στιγμες!), τελευταία δεν έχουμε μιλήσει για το θέμα, εαν μάθω κάτι θα επανέλθω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mindfresh-kilbreeze last edited by

                ghost in the machine....

                Πρωτη φορα τ'ακουω και διαβαζω κανα διμηνο για τα προβληματα που βγαζουν τα Golf V και VI.Εγω ξερω το κλασσικο που πας να σηκωσεις το παραθυρο και πεφτει μεσα μονο του

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nord last edited by

                  Ως ιδιοκτήτης Golf GT V, επιβεβαιώνω τό πρόβλημα μέ τά ηλεκτρικά παράθυρα: σέ ανύποπτες στιγμές κατά τό κλέιδωμα ιδίως σέ ζεστές ημέρες κατεβαίνουν μόνα τους!
                  Πρέπει λοιπόν νά προσέχουμε κατά τό κλέιδωμα ιδίως τό θέρος νά περιμένουμε μισό λεπτό μετά τό κλείδωμα, μήπως καί κατεβούν καί μετά νά απομακρυνόμαστε (σπαστικό αλλά απαραίτητο).
                  Όσο γιά τήν κατανάλωσί του, αυτή κυμαίνεται ανάλογα μέ τό πόδι, ό σταθεροποιητής ταχύτητας βοηθά πολύ, π,χ, Αθήνα-Θεσσαλονίκη μέ 140 km/h μέ σταθεροποιητή έκαψα 7,8 lt/km καί ο μέσος όρος (μικτός κύκλος) μού βγαίνει μέχρι τώρα 8,31 lt/km.
                  Τό βρίσκω πολύ οικονομικό στήν κατανάλωσι, άν επιζητείται κάτι τέτοιο. Βέβαια αν τό πλακώνεις η κατανάλωσι μπορεί νά πάει 11,5-12 il/km.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Βγαίνει πλέον και σε 1.2 tsi.

                    Λέτε να σβήνει σαν το Polo ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cosneo last edited by

                      Ο χρήστης elteo έγραψε:
                      Βγαίνει πλέον και σε 1.2 tsi.

                      Και κάπου είδα ότι ξεκινά απο 19.000€. 1000€ φθηνότερο απο το Α3 1,2.

                      Λέτε να σβήνει σαν το Polo ;

                      Automatic start-stop από τη VAG το λένε!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Σκέτο stop είπαμε, το start σε επόμενο revision

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pico last edited by

                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                          Σκέτο stop είπαμε, το start σε επόμενο revision

                          Θα το παρκάρεις το βράδυ σπίτι σου και θα το ψάχνεις το πρωί στον γείτονα απέναντι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Aυτό το παθαίνω και με το δικό μου, δεν θυμάμαι που το παρκάρω όταν κάνω κύκλους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              evgenios last edited by

                              Συνεχιζουμε εδω παρακαλω(αν το δει κανεις βεβαια 😞

                              @Milanezos

                              Τουλαχιστον πες μας τι ακριβως δεν σου αρεσει στο Golf και σε σχεση με ποιο αλλο ανταγωνιστικο μοντελο.Υποθετω οτι το εχεις οδηγησει για να τα λες αυτα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                milanezos last edited by

                                μαγικο μου σαλιγκαρι, οπως σε προετρεψα και παραπανω χαλαρωσε λιγακι, το να ξυπνας αποτομα απο τον λυθαργο ειναι λιγακι επικυνδυνο, το καταλαβαινω..
                                Διαβασε προσεκτικα αυτα που εγραψα, γιατι δεν χρωστανε ολοι οι υπολοιποι να διαβαζουν ανακριβειες και να τρολαρουμε.
                                Κυριο και βασικο, δεν συγκρινα εγω το θεικο σου γολφ με την τζουλιετα, δεν ειναι αλλωστε στο ταργετ γκρουπ της.Απλη αναφορα εκανα οταν μου ζητησε καποιος να συγκρινω το γολφ με οτιδηποτε....θα μπορουσα να κανω και αλλα αυτοκινητα.
                                Η αμεσοι ανταγωνιστες της G οπως καλα ειπες (ισως το μοναδικο σωστο) ειναι α3, bmw1.
                                Bεβαια λογω το οτι η τιμη ξεκιναει απο 20000, λογικο ειναι καποιοι υποψηφιοι αγοραστες να την συγκρινουν και με αλλα ανταγωνιστιστικα μοντελα των 20000, τα οποια ειναι και το vw.
                                Oσο για την παθητικη ασφαλεια, θα πρεπει να σε ενημερωσω οτι πολυ-πολυ καιρο πριν, τα περισσοτερα ανταγωνιστικα μοντελα ελαβαν 5 στερη διακριση.(εδω το 500 της φιατ που βρισκεται 2 κατηγοριες κατω ελαβε 5 αστερια).Επομενως δεν ειναι προνομιο της vw! (wake up)
                                Eφοσον λες οτι το εσωτερικο του γολφ σου αρεσε περισσοτερο απο ολα ανταγωνιστικα μοντελα .....τι να πω, η αισθητικη ειναι κατι που το εχεις μεσα σου (ή το εχεις ή οχι), δεν μπορει να αποκτηθει!Να εισαι γερος και ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ .
                                Μαλλον εχεις επικοινωνιακο προβλημα, δεν επεβαλα σε κανεναν τιποτα, και αναφερθηκα για καποια χαρακτηριστικα του γολφ, τα όποια γυαλια που σου εδωσαν με την αγορα του φαουβε, δεν σε αφηνουν περιθωρια αμφισβητησης.Ολα τα γραφομενα μου υπαρχουν, ξανα διαβασε τα προσεκτικα, δεν σε προτρεπω να αλλαξοπιστησεις, προς θεου, δεν ειναι καταλληλη στιγμη τωρα ειδικα που βγαινει και ο νεος βασιλιας! Μη αγχωνεσαι!
                                Για τα προβληματα που εχουν αναφερθει για τους κινητηρες tsi, δυστηχως ή ευτυχως δεν ειναι δικο μου δημιουργημα.Τα αντιστοιχα γερμανικα φορουμ ειναι πλουσια σε υλικο με προβληματα!
                                Εισαν μαλλον ενας απο τους τυχερους!
                                Διαλογο προσπαθουμε να κανουμε, αλλα καποιοι οπως εσυ τσιμπας απο ενα μειονεκτημα που ειδες για το φανταστικο σου γολφ, φανταστικε ορθολογιστη καταναλωτη, και απο οτι βλεπω δεν σου καθεται με τιποτα, αντιδρωντας σπασμωδικα!
                                Για αυτο συνεχισε να πιστευεις αυτα που πιστευεις, δεν εχω σκοπο να σου χαλασω το ονειρο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  αυτη η καραμελα με τα προβληματα εχει καταντησει κουραστικη ξερεις, ειδικα αν το αντιπαλο δεος ειναι τα ιταλικα

                                  ξαναλεω λοιπον οτι ειναι λογικο ενα μοντελο που εχει μεγαλη κυκλοφορια να παρουσιαζει πολλα προβληματα (περιστατικα) και να υπαρχουν αντιστοιχα πολλες αναφορες στο ιντερνετ

                                  σιγουρα δεν ειναι ο,τι πιο αξιοπιστο ενα vw, αλλα μη το γ@μαμε τελειως το θεμα

                                  οσο για την ασφαλεια, επισης μην το θιξουμε καλυτερα , μιας και τα αμεσως προηγουμενα μοντελα ηταν κινουμενες νεκροφορες

                                  οχι παλι οτι τα γερμανικα διεπρεπαν ή διαπρεπουν, αλλα καμια σχεση

                                  αλλωστε το golf ειναι αυτοκινητο του 2003 πλεον , ειναι σε πολλους τομεις παλιο, παρολο που ο ανταγωνισμος κατα κυριο λογο δεν εχει να επιδειξει κατι καλυτερο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    beams last edited by

                                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                    αυτη η καραμελα με τα προβληματα εχει καταντησει κουραστικη ξερεις, ειδικα αν το αντιπαλο δεος ειναι τα ιταλικα

                                    ξαναλεω λοιπον οτι ειναι λογικο ενα μοντελο που εχει μεγαλη κυκλοφορια να παρουσιαζει πολλα προβληματα (περιστατικα) και να υπαρχουν αντιστοιχα πολλες αναφορες στο ιντερνετ

                                    σιγουρα δεν ειναι ο,τι πιο αξιοπιστο ενα vw, αλλα μη το γ@μαμε τελειως το θεμα

                                    • πολλάπλασιαστές
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      ναι αυτο σε μενα υπηρξε

                                      αλλα ηταν ενα μολις προβλημα σε τρια χρονια και προβλημα που λυνοταν σε 10 λεπτα (το επαθα και ενα χλμ απο το συνεργειο) , αν δεν ειχα να κανω με ζωα

                                      αλλα ασε εμενα, στο κατω κατω για μενα η επιλογη ηταν μονοδρομος, αφου καμια αλλη εταιρεια δεν εχει αντιστοιχο αυτοκινητο
                                      (ειδικα εκεινη τη στιγμη για κανενα λογο)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Ο χρήστης BEAMS έγραψε:

                                        αυτη η καραμελα με τα προβληματα εχει καταντησει κουραστικη ξερεις, ειδικα αν το αντιπαλο δεος ειναι τα ιταλικα

                                        ξαναλεω λοιπον οτι ειναι λογικο ενα μοντελο που εχει μεγαλη κυκλοφορια να παρουσιαζει πολλα προβληματα (περιστατικα) και να υπαρχουν αντιστοιχα πολλες αναφορες στο ιντερνετ

                                        σιγουρα δεν ειναι ο,τι πιο αξιοπιστο ενα vw, αλλα μη το γ@μαμε τελειως το θεμα

                                        • πολλάπλασιαστές

                                        +ανάκληση για πρόβλημα γκαζιού και πολλές συγνώμες από τον mr toyota...

                                        βγάζει πουθενά αυτό το παιχνίδι ;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                          αυτη η καραμελα με τα προβληματα εχει καταντησει κουραστικη ξερεις, ειδικα αν το αντιπαλο δεος ειναι τα ιταλικα

                                          ξαναλεω λοιπον οτι ειναι λογικο ενα μοντελο που εχει μεγαλη κυκλοφορια να παρουσιαζει πολλα προβληματα (περιστατικα) και να υπαρχουν αντιστοιχα πολλες αναφορες στο ιντερνετ

                                          σιγουρα δεν ειναι ο,τι πιο αξιοπιστο ενα vw, αλλα μη το γ@μαμε τελειως το θεμα

                                          • πολλάπλασιαστές

                                          +ανάκληση για πρόβλημα γκαζιού και πολλές συγνώμες από τον mr toyota...

                                          βγάζει πουθενά αυτό το παιχνίδι ;

                                          Μονο οταν θελουμε να την 'πουμε' στον αλλο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            beams last edited by

                                            Πάντα θα υπάρχουν αυτοκίνητα στα οποία από τη χρήση και μόνο, θα εξάγεται το συμπέρασμα πως είναι αξιόπιστα ή δεν είναι τόσο αξιόπιστα όσο τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού.
                                            Εκεί παρεμβαίνει ο παράγοντας εθνική αντιπροσωπεία σε συνεργασία με τον κατασκευαστή, που ή καλύπτει την τρύπα εν τη γενέσει της ή την μεγενθύνει σε πηγάδι χωρίς πάτο. Παραδείγματα πολλά από πολλούς κατασκευαστές και αντιπροσώπους στην Ελλάδα, την μόνη χώρα που πρέπει να μας ενδιαφέρει σ'αυτό το θέμα διότι εδώ τα αγοράζουμε τα κοτέτσια μας και εδώ τα συντηρούμε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 303
                                            • 304
                                            • 305
                                            • 306
                                            • 307
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 305 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr