Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 23
    • Best 0
    • Groups 0

    nord

    @nord

    ΙΣΤΙΑ

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    23
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    nord Unfollow Follow

    Latest posts made by nord

    • RE: ΤΙ ΖΑΝΤΕΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ??

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
      Το μεγαλο προβλημα ειναι οτι πλεον δεν βρισκεις σπορ λαστιχα σε μικρες διαστασεις.

      (Εκτός θέματος μέν αλλά) σ' αυτήν τήν διάστασι έβρισκα καί φόραγα πιρέλλι Ρ-6. Ρ-600. Ρ-6000. Δέν θεωρείται 'σπόρ' ελαστικό?
      Τέλος πάντων.....Τί βάρος έχει αυτό τό Σουζούκι?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nord
    • RE: ΤΙ ΖΑΝΤΕΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ??

      Ο χρήστης Panther_SwIfT έγραψε:
      Ευχαριστώ για όλες τις απόψεις.
      Έχω να κάνω τις εξής σημειώσεις..:

      1. είναι 2 μηνών 1.3 92hp
      2. η πλούσια έκδοση στα ίδια κυβικά φοράει 185/60 15.
      3. Για μαμά 1.3 πάει πολύ καλά. Ειδικά 0-150 ανεβάζει πολύ άνετα.

      Συνοψίζοντας τις απόψεις όλων καταλήγω σε 195/50 15 maximum. (για ένα καλό πάτημα αλλά χωρίς να θυσιάσω πολύ από τις επιδόσεις του.)

      Όμως:
      η Δελτα τούρμπο πού είχα (καί έχω ακόμη στό γκαράζ) μέ βάρος 1050 κιλά έβγαζε 132 ίππους καί φόραγε από τό εργοστάσιο διάστασι 165/65-14.
      Τό κράτημα απαράμιλλο!
      Ούτε σκέψι ν' ανέβω διάστασι ζάντας γιατί θά ακούμπαγε στούς αποσβεστήρες μπροστά.
      Επειδή όμως τό λάστιχο σκιζόταν από τίς λακούβες-νεροφαγώματα πού όλοι μας πέφτουμε κάποτε έβαλα 175/60-14 καί τά πράγματα ισσορόπησαν! όλα μέλι-γάλα, ούτε σκισμένα λάσιχα, ούτε διαφορά στήν επιτάχυνσι ή ταχύτητα, ούτε στήν άνεσι, ούτε στήν κατανάλωσι!
      Συμπέρασμα: οι υπερβολές κοστίζουν, Βέβαια τό θέμα μας είναι 'τί ΖΑΝΤΕΣ νά επιλέξω' οπότε απαντώ: Μαγνησίου!
      Πανάλαφρες!
      Τό δοκίμασα σέ 3 Άλφα Ρομέο πού είχα καί είτε ανέβηκα διάστασι είτε παρέμεινα στήν εργοστασιακή η διαφορά στό κράτημα ήταν εμφανής ακόμη καί στόν αδαή. Δέν παίζει ρόλο τό φάρδος τού ελαστικού (τό επαναλαμβάνω κατηγορηματικά) αλλά η μείωσι τού αναρτώμενου βάρους ζάντας+ελαστικού.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nord
    • RE: Ραγισμα παρμπριζ.

      Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

      Eμένα στό Γκόλφ μου πρίν έξι μήνες άλλαξα σπασμένο ανεμοθώρακα σέ εξουσιοδοτημένο συνεργείο τής Φάου-Βέ μέ συνολικό κόστος 610,00€.
      (Αισθητήρας βροχής 145,58€+ανεμοθώραξ 247,04€+εργασία καί κόλλα 120,00€+ ΦΠΑ 18%)
      Παρ' ότι ασφαλισμένος γιά θραύσι κρυστάλλων, μού δώσανε πίσω μόνο 520,00€.
      Μπορεί κανείς ειδικευμένος στά ασφαλιστικά νά μάς εξηγήσει τό λόγο?
      Η δουλειά πάντως ήταν άψογη: σέ καταρρακτώδη βροχή δέν μπήκε μέσα σταγόνα!

      Δες τι απαλλαγη για θραυση κρυσταλλων οριζεται απο το ασφαλιστηριο συμβολαιο.

      Γιά πρώτη απαλλαγή, στό συμβόλαιό μου αναφέρεται τό ποσό τών 3.000,00€

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nord
    • RE: Το συνεργειο μου κατεστρεψε την μπαταρια!!

      Aπό ένα κτύπημα, στήν μπαταρία μπορεί νά συσσωρευθούν άλατα στό κάτω μέρος της καί νά βραχυκυκλώση.
      Άσε πού οι φθηνές μπαταρίες έχουν πολύ λεπτά καί κοντά τά στοιχεία τους, οπότε ένα βίαιο κτύπημα-τράνταγμα μπορεί επίσης νά τήν βραχυκυκλώσει, γι' αυτό καί πρέπει νά είναι καλά στρεωμένες στήν θέσι τους, νά μήν κοπανιούνται καί μειώνεται -στήν καλλίτερη περίπτωσι- η διάρκεια ζωής τους.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nord
    • RE: Ραγισμα παρμπριζ.

      Eμένα στό Γκόλφ μου πρίν έξι μήνες άλλαξα σπασμένο ανεμοθώρακα σέ εξουσιοδοτημένο συνεργείο τής Φάου-Βέ μέ συνολικό κόστος 610,00€.
      (Αισθητήρας βροχής 145,58€+ανεμοθώραξ 247,04€+εργασία καί κόλλα 120,00€+ ΦΠΑ 18%)
      Παρ' ότι ασφαλισμένος γιά θραύσι κρυστάλλων, μού δώσανε πίσω μόνο 520,00€.
      Μπορεί κανείς ειδικευμένος στά ασφαλιστικά νά μάς εξηγήσει τό λόγο?
      Η δουλειά πάντως ήταν άψογη: σέ καταρρακτώδη βροχή δέν μπήκε μέσα σταγόνα!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nord
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      Φίλε Drunkard, επειδή είμαι από τά βόρεια, μπορείς σέ παρακαλώ νά μού στείλης ακριβή διεύθυνσι τού Μιχάλη (Swell) από τό Περιστέρι καί ένα τηλέφωνό του άν δέν σού κάνη κόπο, ώστε νά κλείσω ένα ραντεβού.
      :πό τίς φωτό έχω μείνει άφωνος!
      Τέτοια πράγματα πού νά τά βρούμε εδώ στήν επαρχία?????...........

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nord
    • RE: ΤΙ ΖΑΝΤΕΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ??

      Τί προτείνω?
      Άν είστε τόσο ξεροκέφαλοι καί θέλει σώνει καί καλά ντέ νά βάλετε μεγαλύτερη διάστασι, τότε προτείνω:

      1. Οπωσδήποτε ζάντα μαγνησίου ή αλουμινίου ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΗ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΒΑΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ. Η μείωσι τού αναρτώμενου βάρους είναι πού θά φέρη ΔΡΑΜΑΤΙΚΟ ΚΡΑΤΗΜΑ καί όχι η αύξησι τών διαστάσεων, ώ μειράκια!
      2. Πάμε μόνο μία διάστασι παραπάνω πχ από195 στό 205, ή από 15άρα σέ 16άρα, παραπάνω αυξάνει τό βάρος καί τήν αεροδυναμική αντίστασι, τριβή κύλισης, κατανάλωσι κ.λ.π.
      3. Προσπαθούμε νά είναι τό ίδιο 'βήμα' μέ τό παλαιό. Γι' αυτό τόν σκοπό υπάρχουν ειδικοί πίνακες μετατροπής σέ όλα τά ανάλογα καταστήματα, μάλιστα έχουν δημοσιευθεί παλαιότερα καί στούς '4Τ'', άλλως τό ταχύμετρο θά δείχνη άλλα αντ' άλλων, οι χρόνοι επιταχύνσεων καί τελικής θά γίνουν επίσης κουλουβάχατα, κ.λ.π.
      4. Προσωπική άποψι τού γράφοντος είναι επίσης ότι τό φαρδύτερο λάστιχο γλυστρά πιό εύκολα στίς στροφές διότι μειώνεται τό βάρος ανά τετραγωνικό (λόγω τής αύξησης τής επιφάνειας πού 'πατά' στό οδόστρωμα) μέ αποτέλεσμα νά 'ξεκολλά', γι αυτό τά λατρεύουν οι φιγουρατζήδες, γιά νά πηγαίνουν μέ τίς 'πάντες', θεαματικό μέν αλλά όχι καί τόσο αφαλές, δέν νομίζετε?
        Γι' αυτό άλλωστε τά λάστιχα βροχής καί χιονιού είναι στενά.
        ¨Ολα τά ανωτέρω στήν άσφαλτο τού Ρομηοστάν, βεβαίως, πού διαστρώνεται μέ σχιστολιθικά- ασβεστολιθικά γαρμπιλάκια τής συμφοράς καί μέ τά χρόνια λειαίνονται καί......νάτο τό πατινάζ!!!!!!!!!!!!!!
      5. Κατά τά άλλα οι επισημάνσεις τού King1 μέ βρίσκουν σύμφωνο..
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nord
    • RE: ΤΙ ΖΑΝΤΕΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ??

      Τό πρώτο πράγμα πού κοιτάω, άν αποφασίσω νά αλλάξω ζάντα, είναι η μείωσι τού βάρους.
      Υπάρχουν, ξέρετε, αλουμινένιες ζάντες στήν ίδια διάστασι πού είναι βαρύτερες από ατσάλινες. Γι' αυτό θά πάω στό (πανάλαφρο) μαγνήσιο, κι' άς είναι καί πανάκριβο.
      Η αύξησι τών διαστάσεων δέν προσφέρει τίποτα απολύτως, αντιθέτως χειροτερεύει επιδίσεις λόγω αεροδυναμικής αντίστασης καί αύξησι τού αναρτώμενου βάρους σέ κάθε τροχό.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nord
    • RE: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ POLO 1,2 TSi

      Από τόν Οκτώβριο 2008 έχω Γκόλφ Γκέ-τέ 5ης γενιάς τών 170 ίππων, τού βάζω απλή αμόλυβδη 95 οκτανίων, κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα.
      Η σύντροφος, από τόν Ιανουάριο 2010 έχει τό νέο Πόλο 1,4 τών 85 ίππων, τού βάζει απλή αμόλυβδη βενζίνη 95 οκτανίων, κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα.
      Άρα τό πρόβλημα εντοπίζεται στόν συγκεκριμένο κινητήρα (1,2 105 ίππων)?
      Μήπως έχει σύστημα Start-Stop?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nord
    • RE: Πολυμερισμός - θάμπωμα φαναριών

      Φίλοι, γειά σας
      Ως νέος στήν αγορά τών 4Τ, άν καί ιδρυτικός αναγνώστης, θά σάς παρακαλούσα νά μού δώσετε μία συμβουλή σχετική μέ τό πρόβλημα πού έχω μέ τά φανάρια μου:
      λόγω 'αντίκας' (αυτοκινήτου 20ετίας) τά κάτοπτρα από τά φανάρια έχουν σκουριάσει καί ξεφλουδίσει προφανώς από τήν υγρασία καί τίς αυξομειώσεις τής θερμοκρασίας ίσως καί όταν πλενόταν νά έμπαινε καί νερό μέσα, μέ αποτέλεσμα φώτα καντήλια.
      Επειδή η αλλαγή τους είναι ανέφικτη λόγω έλλειψης καινουργών ανταλλακτικών (?), σκέφτομαι νά τά ξεμοντάρω καί νά τά στείλω γιά επινικέλωσι ώστε τά κάτοπτρα νά αποδώσουν τήν παλιά λάμψι τους. Σημειωτέον ότι τά κρύσταλλα είναι γυάλινα καί κολλητά σέ άψογη κατάστασι.
      Άλλη πιό απλή λύσι μπορεί νά μού προτείνει κανείς?
      Σάς ευχαριστώ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nord
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr