Ο χρήστης Panther_SwIfT έγραψε:
Ευχαριστώ για όλες τις απόψεις.
Έχω να κάνω τις εξής σημειώσεις..:
- είναι 2 μηνών 1.3 92hp
- η πλούσια έκδοση στα ίδια κυβικά φοράει 185/60 15.
- Για μαμά 1.3 πάει πολύ καλά. Ειδικά 0-150 ανεβάζει πολύ άνετα.
Συνοψίζοντας τις απόψεις όλων καταλήγω σε 195/50 15 maximum. (για ένα καλό πάτημα αλλά χωρίς να θυσιάσω πολύ από τις επιδόσεις του.)
Όμως:
η Δελτα τούρμπο πού είχα (καί έχω ακόμη στό γκαράζ) μέ βάρος 1050 κιλά έβγαζε 132 ίππους καί φόραγε από τό εργοστάσιο διάστασι 165/65-14.
Τό κράτημα απαράμιλλο!
Ούτε σκέψι ν' ανέβω διάστασι ζάντας γιατί θά ακούμπαγε στούς αποσβεστήρες μπροστά.
Επειδή όμως τό λάστιχο σκιζόταν από τίς λακούβες-νεροφαγώματα πού όλοι μας πέφτουμε κάποτε έβαλα 175/60-14 καί τά πράγματα ισσορόπησαν! όλα μέλι-γάλα, ούτε σκισμένα λάσιχα, ούτε διαφορά στήν επιτάχυνσι ή ταχύτητα, ούτε στήν άνεσι, ούτε στήν κατανάλωσι!
Συμπέρασμα: οι υπερβολές κοστίζουν, Βέβαια τό θέμα μας είναι 'τί ΖΑΝΤΕΣ νά επιλέξω' οπότε απαντώ: Μαγνησίου!
Πανάλαφρες!
Τό δοκίμασα σέ 3 Άλφα Ρομέο πού είχα καί είτε ανέβηκα διάστασι είτε παρέμεινα στήν εργοστασιακή η διαφορά στό κράτημα ήταν εμφανής ακόμη καί στόν αδαή. Δέν παίζει ρόλο τό φάρδος τού ελαστικού (τό επαναλαμβάνω κατηγορηματικά) αλλά η μείωσι τού αναρτώμενου βάρους ζάντας+ελαστικού.