-
Δεν αναφερομαι μονο σε σενα αλλα και στον Red. Εμεις λεμε το ιδιο με αλλα λογια.
Ειδα 2 ποστ απανωτα που λενε οτι δεν ισχυει... Ελα μου ομως που ισχυει! -
Mike τα αυτοκίνητα με ηλεκτρική αντλία καυσίμου όταν είναι άδεια η μπαταρία μένουν από καύσιμο αφού δεν λειτουργεί η αντλία βενζίνης η οποία τραβάει αρκετά αμπέρ λόιγω της πίεσης ( 3.5 bar στο megane που ανέφερες ) που παρέχει στο κύκλωμα τροφοδοσίας.
Στην πλακέτα που κάηκε δεν μας λες τι κάηκε, οι ανορθώτριες της μιας πλευρά, των δύο πλευρών, ο αυτόματος, έμεινε από καρβουνάκια ?
Πάντως να βράσει η μπαταρία από την MIG αποκλείεται, αν όμως το σώμα της μηχανής κόλλησης δεν μπεί ακριβώς στο σημείο που κολλάει ο τεχνίτης και είναι σε άλλο σίδερο το οποίο λειτουργεί σαν γέφυρα προς το σημείο που κολλάει, υπάρχει περίπτωση τοπικής υπερθέρμανσης στο σημείο της ένωσης, εκεί που γεφυρώνει.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Στην πλακέτα που κάηκε δεν μας λες τι κάηκε, οι ανορθώτριες της μιας πλευρά, των δύο πλευρών, ο αυτόματος, έμεινε από καρβουνάκια ?Δεν ξερω λεπτομερειες, γιατι απο τη στιγμη που πηγαμε το αμαξι του φιλου μου στο συνεργειο, εγω εφυγα (δεν ειμαι ηλετκτρολογος, ερασιτεχνης ειμαι)
Απλα το συνεργειο επιβεβαιωσε τη διαγνωση μου, οτι δηλαδη δεν ηταν μπαταρια αλλα δυναμο. Σαφως και αυτο που λες με την αντλια ειναι σωστο. Απλα δεν πηγε εκει το μυαλο μου... (πηγε στην αναφλεξη). -
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Μπορει να μην ειναι η μπαταρια αλλα δυναμο
Αν ηταν δυναμο, τοτε μετα που θα τραβαγε τα καλωδια φορτισης τοτε θα εσβηνε επι τοπου.
Δεν ισχύει αυτό.
Προφανώς και δεν ισχύει ...
Αν ήταν δυναμο απλά δεν θα ξαναφορτιζε την μπαταρία ...
Θα επερνε κανονικά μπρος ( όντας φορτισμένη ) αλλα μετά Απο μερική χρήση των διαφόρων υποσυστηματων θα παρεδειδε πνεύμα...Παιδια μην λετε ετσι αβιαστα οτι δεν ισχυει!
Μου εχει τυχει πολυ προσφατα με Megane του 2000.
Αμαξι φιλου μου εχει μεινει απο ρευμα και καθεται 1 βδομαδα. Το βαζουμε μπρος με καλωδια και μολις το κουναμε λιγα μετρα μενει!
Το πηγαμε τραβηχτο σε ηλεκτρολογο και ειχε καει καποια πλακετα στο δυναμο.
Αμα δεν εχει ρευμα η μπαταρια και δεν φορτιζει το δυναμο, απλα δεν παει ρευμα στους πολλαπλασιαστες και το αμαξι σβηνει.
Διαφωνουμε σε αυτο?δεν λέω τίποτα αβίαστα...
αν έχει αποφορτιστεί πλήρως η μπαταρία το δυναμό δεν είναι σε θέση να την φορτίσει...
και όπως λέει και ο q21 όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν ηλ/κη αντλία... ΝΟ τάση, ΝΟ honey -
Όταν είπα θεώρησα δεδομένο πως η μπαταρία θα ήταν σε καλή κατάσταση και όχι πεθαμένη.
Δηλαδή αν χαλάσει το δυναμό εν κινήσει μετά από μερικά μέτρα θα μείνει από τροφοδοσία το μοτέρ;
Τόσο γρήγορα θα αδειάσει η αντλία τη μπαταρία; -
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Δηλαδή αν χαλάσει το δυναμό εν κινήσει μετά από μερικά μέτρα θα μείνει από τροφοδοσία το μοτέρ;
Eξαρτάται. Πλήρως φορτισμένη μπαταρία και χαλασμένος αυτόματος, με πήγε μέχρι Θήβα από Αθήνα με A/C και CD on. Κοντά στην Θήβα άναψε λαμπάκι. Κλείνω A/C και ραδιόφωνο όλα νορμάλ αλλά το λαμπάκι εκεί
Μέσα στη Θήβα νεκρώθηκαν όλα. Βρίσκω άλλο αυτοκίνητο της δίνω ρεύμα με πήγε 2 χιλιόμετρα περίπου και ξανά νεκρό.
Αν όμως είναι τελείως ψόφια ούτε μισή μιζιά δεν δίνεις και αν σου συμβεί εν πορεία, έχεις δεν έχεις πεντακόσια μέτρα να διανύσεις. -
Παιδια καποιος παραπανω ειπε οτι μπορει η μπαταρια να ψόφησε με το τρακαρισμα... πιθανον αυτό ειναι.
Μου έχει τυχει και εμενα. Ημουν 2ος σε φανάρι και οταν αναψε πρασινο, εβαλα πρωτη και ξεκινησα, ψιλοχάζευα, ο μπροστινος αργησε 1 δευτερολεπτο να φυγει και επεσα πανω του. Κλασικο μπαμ που δεν γινεται τιποτα, ουτε γρατσουνια, βγαινουμε και οι δύο και μετα τα 10 δευτερολεπτα 'ρε εσυ τι κανεις', 'συγγνωμη ρε φιλε' κλπ., μπαινουμε και οι δυο στα αυτοκινητα να φύγουμε..... αυτός εφυγε, εγώ τον πούλο. Δεν αναβε ούτε λαμπακι, τιποτα, πλήρης ησυχία. Αιωνία της η μνημη της μπαταρίας. Απο ένα μικρό μπαμ.Μετα απο λιγη προσπάθεια, ηρθε η οδική, το εβαλε μπροστα με δική του και άλλαξα μπαταρια σε ενα βενζιναδικο 10 μετρα πιο πέρα!
-
Ενδιαφερουσα προσεγγιση!
Ειδικα τη στιγμη που εχεις και ιδία εμπειρία. -
Γίνεται από κοπάνημα να βραχυκυκλώσει κάποιο στοιχειο και προφανώς να αχρηστευτεί η μπαταρία
-
Aπό ένα κτύπημα, στήν μπαταρία μπορεί νά συσσωρευθούν άλατα στό κάτω μέρος της καί νά βραχυκυκλώση.
Άσε πού οι φθηνές μπαταρίες έχουν πολύ λεπτά καί κοντά τά στοιχεία τους, οπότε ένα βίαιο κτύπημα-τράνταγμα μπορεί επίσης νά τήν βραχυκυκλώσει, γι' αυτό καί πρέπει νά είναι καλά στρεωμένες στήν θέσι τους, νά μήν κοπανιούνται καί μειώνεται -στήν καλλίτερη περίπτωσι- η διάρκεια ζωής τους.
Το συνεργειο μου κατεστρεψε την μπαταρια!!