-
Νταξει κι ο Αλογοσκουφης που κατηγορουσε τους αλλους για μαγειρεμα,εφτιαξε κι ο ιδιος κατι νουμερα μουρλια,αλλα μη τη γυριζουμε την κουβεντα στα πολιτικα
Το θεμα ειναι πως το ταμειον ειναι μειον και πως αναμεσα στις προτεραιοτητες της νεας κυβερνησης(αλλα και της παλιας οπως φαινεται) δεν βρισκονται οι παχυλες επιδοτησεις της αποσυρσης.
Θα δουμε...
-
Η Μπιμπιλή λέει ότι το μέτρο της απόσυρσης δεν έχει καμια ουσιαστική συμβολή γιατί δεν αποσυμφορίζονται οι πόλεις από τα αυτοκίνητα, ενώ το να κυκλοφορούν και να αλλάζουν χέρια ένα κάρο σαπάκια που εκτός του ότι μολύνουν μπορεί να είναι και επικύνδυνα είναι καλύτερα είναι άσχετοι...
-
Άμα αποσύρεις ένα ΙΧ και το αντικαταστήσεις με νέο, σαφώς και δεν αποσυμφορίζονται οι πόλεις. Μένουν όμως τα ωφέλη από τα καυσαέρια, το διοδείδιο και η αυξημένη ασφάλεια του νέου έναντι του παλαιού.
Όμως όλοι θα αντικαταστήσουν τα ΙΧ τους με νέα? Εγώ ξέρω τουλάχιστον 4 οικογένειες από το σόι μου που έχουν από 3-5 αυτοκίνητα η κάθε μία και θέλουν να τα μειώσουν. Θα πάρουν το φιλοδώρημα της απόσυρσης, και θα αδειάσουν και μερικές θέσεις πάρκινγκ από τους δρόμους.
-
Με αυτά και μ'αυτά, λέω να μην αποσύρω το Lantra μου και αφού θα πληρώσω ΤΚ για ένα χρόνο, να το κρατήσω και να το εξετάσω πάλι κοντά στο τέλος του 2010. Ούτε χρηματιστήριο να έπαιζα με τόσες διακυμάνσεις..!!
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Μην ξεχνάτε ότι τα λεφτά αυτά δεν προέρχονται από τα κρατικά ταμεία, τουλάχιστον όχι στο σύνολό τους αλλά έχει γίνει συμφωνία σε επίπεδο ΕΕ για τη στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τώρα,αν είναι σωστό να φεύγει έτσι συνάλλαγμα....Από που προκύπτουν αυτά που λες περί συμφωνίας; Έχεις ακούσει καμιά επίσημη δήλωση, ή το υποθέτεις; Από όσα δήλωναν οι υπουργοί της προηγούμενης κυβέρνησης κατά την εξαγγελία του μέτρου της απόσυρσης, υποτίθεται ότι η χρηματοδότησή του θα γινόταν μέσω της παράλληλης αύξησης των τελών κυκλοφορίας. Ως ένα σημείο ακούγεται λογικό. Εκ των υστέρων αποδείχθηκε ότι προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού το ύψος της οποίας δεν μπορεί να υπολογισθεί (παράγραφος 7 του προοιμίου της Υπουργικής Απόφασης - ΦΕΚ2082). Και αυτό ακούγεται λογικό καθώς όταν κάνεις σενάρια δεν γνωρίζεις ακριβώς το πλήθος των οχημάτων που θα αποσυρθούν και κατά συνέπεια ούτε και πόσα από αυτά (τα παλιά) θα παραμείνουν σε κυκλοφορία για να χρηματοδοτούν (μέσω των αυξημένων τελών τους) το κίνητρο της απόσυρσης. Ακόμη περισσότερο μπερδεύεται η κατάσταση όταν δεν ξέρεις και πόσοι από αυτούς που θα αποσύρουν τα οχήματά τους, θα προσχωρήσουν σε αγορά καινούριου.
Η νέα κυβέρνηση είχε δεσμευθεί προεκλογικά για την κατάργηση της αύξησης των τελών κυκλοφορίας. Καλό μας είχε ακουσθεί αυτό. Απ΄ότι φαίνεται, θα το εφαρμόσει κιόλας. Ακόμα καλύτερα θα μπορούσαμε να πούμε. Έλα όμως που έτσι καταργείται και η κύρια πηγή χρηματοδότησης της απόσυρσης... Δεδομένου δε ότι τα κρατικά ταμεία είναι άδεια, αντιλαμβανόμαστε γιατί δημιουργείται πρόβλημα.
Εν πάσει περιπτώσει, όσοι έχουν καταστρέψει τα αυτοκίνητά τους, έχουν τους τίτλους πληρωμής και αργά ή γρήγορα (μάλλον το πρώτο) θα πληρωθούν (αποζημιωθούν). Είναι όμως αναμενόμενο τώρα να προσπαθήσει η κυβέρνηση να μειώσει την δαπάνη είς βάρος του προϋπολογισμού (καθώς δεν θα υπάρξει παράλληλη αύξηση των τελών κυκλοφορίας), γι' αυτό και διαρρέουν αυτά τα χαζά περί εισιτηρίων απεριορίστων διαδρομών κλπ.
Να προσθέσω ότι σήμερα πήρα κι' εγώ τον τίτλο πληρωμής για την αγορά νέου αυτοκινήτου. Ίδιο σχεδόν έντυπο με τον τίτλο πληρωμής της απόσυρσης. Στην άδεια αναγράφεται η παρατήρηση 'ΑΝΤΙΚΑΤ. ΑΠΟΣΥΡΘ. ΟΧΗΜΑΤΟΣ: ΧΧΧ1234'
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Σύμφωνα με ρεπρτάζ της Πρώτης Γραμμής της ΝΕΤ:
Πάνω από 40.000 αυτοκίνητα έχουν δοθεί για απόσυρση, εκ των οποίων 15.000 έχουν πάρει το χαρτί οριστικής διαγραφής. Η δημοσιογράφος άκουγε από όλους ότι δεν έχουν ακόμα πάρει τα λεφτά και πήγε σε 4 εφορίες της Αθήνας.** Εκεί έμαθε ότι έχει δοθεί εντολή να μη δοθεί ούτε 1 ευρώ!!!! **Περιμένουν λέει την εγκύκλιο του υπουργείου την επόμενη εβδομάδα.....Την προηγούμενη εβδομάδα έλεγαν ότι θα ξέρουμε στις αρχές αυτής της εβδομάδας.....και είναι Παρασκευή. Συγχαρητήρια κυρία Μπιρμπίλη!!!! Α ρε αθάνατο ελληνικό κράτος!Μ' αυτά και μ' αυτά που διαβάζω σ' αυτό το τόπικ μου περνάει μια ΤΡΕΛΗ (όχι δηλαδή και τόοοοσο τρελή) σκέψη... Με το ρυθμό της πραγματικής καταστροφής των οχημάτων να έχει κολλήσει (15.000 προς 40.000 και πού είσαι ακόμα), με τους δικαιούχους να περιμένουν την πληρωμή και λεφτά να μην βλέπουν (από βδομάδα σε βδομάδα και βλέπουμε), με τα ταμεία να χάνουν από παντού... σκεφτήκατε το ενδεχόμενο ΜΗΠΩΣ κληθούν οι κάτοχοι των οχημάτων να τα πάρουν πίσω και 'μετά το Πάσχα παιδιά μας τα ξαναφέρνετε και βλέπουμε...'
Ή, στην καλύτερη περίπτωση, να βγει ρύθμιση όπου εσύ ο ίδιος να δικαιούσαι να 'ακυρώσεις' την απόσυρση που ξεκίνησες (εφ' όσον το περέδωσες πριν από ένα μήνα κι ακόμα τίποτα...), ειδικά όταν σκεφτείς και τη σοφή παροιμία 'κάλιο πέντε (από την πώληση) και ΣΤΟ ΧΕΡΙ, παρά ΔΕΚΑ (από την απόσυσρη) και ΚΑΡΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡΕΙ...!!!!!!!!!!!!!!!!!'
Δεν ξέρω πώς ακούγονται αυτά αλλά όσο περνούν τα χρόνια τόσο βαθύτερα καταλαβαίνω το μεγαλείο της λέξης 'ΕΛΛΑΔΑ'.
-
Αυτές τις μέρες βρεθηκα σε 2 διαφορετικές αντιπροσωπίες και μου είπαν ότι όλη την διαδικασία απόσυρσης του παλιού αυτοκινήτου μπορούν να την αναλάβουν και εκείνοι ... μέχρι όμως την ΔΟΥ για την είσπραξη που είναι στο όνομα του κατόχου του αποσυρμένου πλέον οχήματος.
-
χμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ
-
έλεος πια.. είμαστε σε αυτό το forum για να ανταλάξουμε καμιά σοβαρή άποψη και όχι ό,τι μας κατέβει στο κεφάλι.
εχώ δει και άλλα μαργαριτάρια εδώ αλλά αυτό παραπάει.
-
Παίδες σας παραθέτω κομμάτια από την συνέντευξη τύπου της Πέμπτης 22-10 της κας Υπουργού Περιβάλλοντος (ή όπως αλλιώς λέγεται) και αφορούν το θέμα μας, ώστε να σταματήσουν (όσο γίνεται βέβαια) οι παπαγάλοι, οι τρελές ιδέες κλπ. Θα βάλω τα κομμάτια του κάθε δημοσιογράφου μόνο ώστε και να μειωθεί το ποστ αλλά και να βλέπει ο καθένας ότι θέλει. Περιλαμβάνονται και κομμάτια που αφορούν τα Πράσινα τέλη. Δεν τα έκοψα.
Το πρώτο είναι της κας Χ. Τζαναβάρα:
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ωραία. Και η δεύτερη ερώτηση είναι τι γίνεται με την απόσυρση επειδή ακούγονται διάφορα σενάρια…
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Με την απόσυρση των αυτοκινήτων;
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ναι, ναι.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Θα είμαστε έτοιμοι την άλλη βδομάδα πιστεύω να σας ενημερώσουμε γι΄ αυτό. Αυτή τη στιγμή κάνουμε τις τελευταίες συνεννοήσεις με το Υπουργείο Οικονομικών.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: (μιλάει χωρίς μικρόφωνο) Σε σχέση με τα σενάρια…
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Είναι σενάρια. Ότι δεν ανακοινώνεται επίσημα είναι σενάριο.Το επόμενο είναι του κου Γ. Σιαδήμα που ξεκινάει από τα πράσινα τέλη αλλά αναφέρεται και η απόσυρση:
Γ. ΣΙΑΔΗΜΑΣ: Με αφορμή αυτό που είπατε για το Υπουργείο Οικονομικών είναι και τα πράσινη τέλη, από το Υπουργείο Οικονομικών κάνουν διαρροή επίσημη όμως και λένε ότι σκεφτόμαστε να κάνουμε αυτό και αυτό και είναι κάτι που είναι στο δικό μας το Υπουργείο, έτσι δεν είναι; Στο δικό σας δηλαδή.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Καταρχήν δεν υπάρχει δικό μας και δικό τους Υπουργείο.
Γ. ΣΙΑΔΗΜΑΣ: Ναι εννοώ για τα πράσινα τέλη, συγκεκριμένα.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Έχει σταλεί πρόταση από το νέο Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής προς το Υπουργείο Οικονομικών για το θέμα της απόσυρσης των περιβαλλοντικών τελών και το οποίο περιμένουμε τα τελευταία σχόλια από το Υπουργείο Οικονομικών. Η πρόταση έχει σταλεί από εμάς.
Γ. ΣΙΑΔΗΜΑΣ: Τι περιλαμβάνει αυτή η πρόταση; Γιατί στο Υπουργείο Οικονομικών λένε κάποια πράγματα.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Θα σας ανακοινώσουμε επίσημα μαζί με το Υπουργείο Οικονομικών. Το θέμα της απόσυρσης δεν το βάλαμε σήμερα. Θα ήθελα να το σεβαστείτε αυτό. Σας μιλήσαμε για πάρα πολλά θέματα. Θέλω να εγκαινιάσουμε μια νέα τακτική. Κάθε βδομάδα θα σας αναφέρουμε θέματα αλλά δεν θα ήθελα ποτέ να σας ανακοινώσω κάτι το οποίο μετά δεν θα γίνει..
Μπορεί το Υπουργείο Οικονομικών τελευταία στιγμή να αλλάξει κάτι σε αυτό που προτείναμε για τα πράσινα τέλη. Δεν θα ήθελα μετά από μια βδομάδα να σας πω ότι υπήρξε λάθος. Σε μια βδομάδα ίσως και σε λιγότερο θα σας ανακοινώσουμε την πρόταση.
Θα ήθελα για τα πράσινα τέλη να μην κάνουμε άλλη συζήτηση. Σε μια βδομάδα θα έχετε απάντηση.Στην ερώτηση του Κ. Τζελή της 'Ημερησίας' δεν απαντά καθόλου για την απόσυρση και για τα τέλη παραπέμπει μέσα στη βδομάδα. Βέβαια και η ερώτηση του δημοσιογράφου ήταν πολύ γενική και στην ουσία ήταν τρεις ερωτήσεις σε μία, οπότε δεν σχολιάζω.
Ακουλουθεί ο δημοσιογράφος του 'ALPHA' που αν θυμάστε ήταν αυτός που πρωτοξεκίνησε το θέμα με τα διαρκείας και την κατάργηση του επιδόματος για πάνω από 2000 κ.εκ. Εδώ η κα Υπουργός θυμίζει πως αν ήταν στο χέρι της δε θα γινόταν ποτέ απόσυρση.
Σ. ΓΙΑΤΖΟΓΟΥ («ALPHA T.V.»): Θα ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με την απόσυρση γιατί η αγορά εξακολουθεί να είναι αναστατωμένη σε πολύ μεγάλο βαθμό, αν ισχύει το γεγονός ότι δεν δίνετε κανένα κίνητρο για όποιον θέλει να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο για την Αθήνα άνω των 2.000 κυβικών και αν μέσα στα κίνητρά σας για αγορά νέου αυτοκινήτου είναι και τα εισιτήρια διαρκείας του ΟΑΣΕ. Αυτό είναι το πρώτο σκέλος κι έχω άλλο ένα σκέλος μετά για το Ρυθμιστικό.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Νομίζω ότι σε αυτό σας απάντησα. Υπάρχει μια πρόταση η οποία έχει πάει στο Υπουργείο Οικονομικών, η οποία προσπαθεί να έχει ένα περισσότερο περιβαλλοντικό χαρακτήρα και παράλληλα ένα μεγαλύτερο κοινωνικό χαρακτήρα στο θέμα που αφορά τα τέλη. Στην απόσυρση περισσότερο περιβαλλοντικό και στα τέλη περισσότερο κοινωνικό.
Περιμένουμε τις τελευταίες παρατηρήσεις από το Υπουργείο Οικονομικών και από τον συνάδελφό μου και αμέσως θα σας δώσουμε το πλήρες κείμενο για την απόσυρση και τα περιβαλλοντικά τέλη. Αλλά σε αυτές τις δυο κατευθύνσεις κινούμαστε.
Όπως σας είχα πει επίσης και την πρώτη φορά που είχαμε βρεθεί, αν μπορούσαμε να μην ισχύσει η απόσυρση από εμάς δεν θα προτεινόταν ποτέ. Θεωρούμε ότι είναι ένα μέτρο το οποίο δεν έχει κανένα, μα κανένα περιβαλλοντικό όφελος. Αντίθετα ενισχύει την κίνηση του αυτοκινήτου στα κέντρα των πόλεων.Τα υπόλοιπα κομμάτια αφορούν θέματα για τους ημιυπαίθριους και άλλα. Ολόκληρο το κείμενο της συνέντευξης μπορείτε να το βρείτε στο σάιτ του υπουργείου.
Τέλος θα παρακαλούσα να μη γίνει κανένα σχόλιο πολιτικής και κομματικής φύσεως.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΗΤΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΜΗΤΡΕΣ. -
εύγε nevrodion.
Νομίζω ότι ακριβώς αυτό πρέπει να γίνεται, δηλαδή να παραθέτουμε όσο το δυνατόν έγκυρες πηγές ή προσωπικά μας βιώματα σε σχέση με το θέμα.
Πρέπει να κρατήσουμε ένα επίπεδο και να μην το ξεφτιλίζουμε.
Το μόνο που δεν είδα γραμμένο είναι ότι στο τέλος θα πληρώνουμε και το κράτος για να κάνουμε απόσυρση.
Αλλά έτσι όπως πήγαινε το πράγμα θα το βλέπαμε κι αυτό... -
Ο χρήστης Stale έγραψε:
@GiannisBέλεος πια.. είμαστε σε αυτό το forum για να ανταλάξουμε καμιά σοβαρή άποψη και όχι ό,τι μας κατέβει στο κεφάλι.
εχώ δει και άλλα μαργαριτάρια εδώ αλλά αυτό παραπάει.
Πω, πω...! μου 'την είπε' τώρα ρε παιδιά
-
Ο χρήστης Stale έγραψε:
εύγε nevrodion.Νομίζω ότι ακριβώς αυτό πρέπει να γίνεται, δηλαδή να παραθέτουμε όσο το δυνατόν έγκυρες πηγές ή προσωπικά μας βιώματα σε σχέση με το θέμα.
Πρέπει να κρατήσουμε ένα επίπεδο και να μην το ξεφτιλίζουμε.
Το μόνο που δεν είδα γραμμένο είναι ότι στο τέλος θα πληρώνουμε και το κράτος για να κάνουμε απόσυρση.
Αλλά έτσι όπως πήγαινε το πράγμα θα το βλέπαμε κι αυτό...Σσσσσσ... Μη λες τέτοια. Θα μας ακούσουν και θα τους μπει καμιά τρελή ιδέα...
Συμφωνώ απολύτως! Καλό είναι να αναφέρουμε μόνο τεκμηριωμένες πληροφορίες. Υπάρχουν πολλοί που διαβάζουν το θέμα και προσπαθούν να πληροφορηθούν, ας μη τους παραπλανούμε αναφέροντας λάθος ποσά ή διαδικασίες.
-
Ο χρήστης nevrodion έγραψε:
Τέλος θα παρακαλούσα να μη γίνει κανένα σχόλιο πολιτικής και κομματικής φύσεως.Βρε nevrodion, το μέτρο που συζητάμε είναι πολιτικό, εξαγγέλθηκε από πολιτικούς. πρόκειται να τροποποιηθεί από πολιτικούς και πολιτικοί θα αποφασίσουν πότε θα πληρωθούμε. Οποιοδήποτε σχόλιο στα παραπάνω θα είναι σαφώς πολιτικής φύσεως...
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΗΤΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΜΗΤΡΕΣ.
Μπά!? Ετοιμαζόμαστε να την κάνουμε με το καινούριο αυτοκίνητο και στέλνουμε ευχές από τώρα? Καλά να περάσεις όπου πάς και αν βρεθείς από τα μέρη μας πάρε και κανένα τηλέφωνο...
-
Kalispera paidia,
Sorry an yparxei kapoio thame tetoio alla den to brika...Ithela na rwtisw kati sxetika me tin aposursi!endiaferomai na agorasw ena metaxeirismeno ama3i apao idioti einai poli kainourio(telei tou 2008) alla den 3erw an tha parw ta 1000E pou dinontai gia agora kainouriou i metaxeirismenou aytokinitou!to rwtaw ayto gt den 3erw an isxiei to sigkekrimeno metro k apo idioti se idioti..i an isxiei monaxa an to pareis apo mantra!
eyxaristw!
Μεταφερθηκε στο σωστο θεμα.Επισης σε παρακαλω να γραφεις με ελληνικους χαρακτηρες γιατι τα greeklish απαγορευονται στο φορουμ[ΜOD] -
ΟΚ!Δεν το ηξερα!
-
Λογικα τα παιρνεις. Ετσι ειπαν σε γνωστο που ρηρε αυτοκινητο ενος ετους.
Οταν παρει το χιλιαρικο θα σας πω -
Ωραία τοτε...Σε ευχαριστω πολύ!Που μπορώ να απευθυνθώ ομως?πρεπει να κανω καποια συγκεκριμένη αίτηση η με το χαρτί της μεταβίβασης θα το παω στην εφορία και απλά θα πάρω το χιλιάρικο?
-
Α!και κάτι άλλο...Δηλαδή πιστεύεις πως είτε το πάρω από μαντρά είτε από ιδιώτη είναι το ίδιο??Ρωτάω γιατί με αυτο το σκεπτικό θα μπορουσε πχ ο πατέρς μου να πουλήσει το αμάξι του σε εμένα (δηλαδή να του αλλάξει το όνομα και να μου το πουλήσει εικονικά) μονο και μόνο για να πάρει το επιπλέον χιλιάρικο της απόσυρσης που αλλιώς δε θα του το έδιναν..με λίγα λόγια να κερδίζουν όλοι έτσι χρήματα 'πουλώντας' το πρώτο τους αμάξι σε ένα συγγενικό τους πρόσωπο και το δεύτερο να το απεσυραν κανονικά...Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεται τι εννοώ και αν είναι τελείως λάθος το σκεπτικό μου..Θα ήθελα να ακούσω καποια γνώμη πάνω σε αυτό... :S
-
Έξυπνοοοοο!!! Τρέχω να αναθερμάνω τις σχέσεις μου με τους συγγενείς μου!
Σοβαρά, τώρα, πιστεύω ότι θα υπάρχει κάποια ασφαλιστική δικλείδα.
Απόσυρση Ι.Χ. 2009 - 2016