Ξαναλεω:Αλλο πραγμα η επιδοτηση της αποσυρσης που ειναι απολυτως σωστη και αλλο πραγμα η επιδοτηση αγορας καινουριου που υπο τις παρουσες οικονομικες συνθηκες ειναι λαθος.
Μακαρι να αφηναν οι ΨΕΥΤΕΣ να φυγουν απο τους δρομους μας μερικες χιλιαδες κινουμενοι βενζινοβοροι χαροι.
Διαφωνώ. Αν κάποιος έχει λαδιέρα, μπορεί να τη πάει για πέταμα, να τη κάνει κοτέτσι ή πυροτέχνημα την Ανάσταση. Δεν είναι ανάγκη να του το αγοράσει το κράτος σε πολλαπλάσια της εμπορικής αξίας τιμή. Το κράτος σε αυτή τη περίπτωση θα έχανε, όντως. Δεν υπάρχει περιβαλλοντικό όφελος σε αυτή τη πράξη, δεν υπάρχει καν λόγος να μπει σε αυτή τη διαδικασία. Μπορεί απλά να επιβαρύνει με τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας τα αυτοκίνητα χάρους και λαδιέρες, ειδικά βάσει των εκπομπών ρύπων αφού όλοι είμαστε υποχρεωμένοι να βγάζουμε κάρτες ελέγχου καυσαερίων, άρα το κράτος έχει τη δυνατότητα να δει ποιοι επιβαρύνουν το περιβάλλον ( που προσωπικά πιστεύω ότι όλοι χεσμένο το έχουμε το περιβάλλον, απλή πρόφαση είναι αμφοτερόπλευρα ). Μπορεί όμως να επιδοτήσει την αντικατάσταση των παλιών, αποδεδειγμένα απο τα επίσημα έγγραφα ( ΚΕΚ ), ρυπογόνων αυτοκινήτων με νέα και με τον τρόπο που ακολουθήθηκε στις αρχές της δεκαετίας του '90. Να μπορούσαμε να αποσύρουμε και να επιδοτηθούμε με τη προϋπόθεση ότι θα αγοράζαμε ένα νέο. Επίσης, θα μπορούσε να βάλει πλαφόν το κράτος τόσο ορίζοντας προς αντικατάσταση αυτοκίνητα αυτά που επιβαρύνουν το περιβάλλον ( αυτό που λέγανε σε αυτή τη περίοδο απόσυρσης, ότι θα έπρεπε τα αυτοκίνητα να μπορούσαν να πηγαίνουν για ανακύκλωση με τον κινητήρα τους και χωρίς να είναι σμπαραλιασμένα, ας έβαζαν και τον όρο να ήταν πηγές ομίχλης απο τα καυσαέρια στο πέρασμά τους ), αυτοκίνητα επικίνδυνα για κυκλοφορία, όσο και για τα αυτοκίνητα που θα έπαιρναν τη θέση τους. Π.χ. Μέχρι κάποια κυβικά και γιατί όχι, μέχρι και κάποια αξία. Αυτός που έχει ανάγκη την απόσυρση, δεν πάει για τη Mercedes, πάει για το hyundai και το όποιο hyundai, άρα σε αυτόν, τα 2500€ θα του φανούν και με το παραπάνω. Αν και κρίνω ότι σε τόσα posts λέμε ακριβώς αυτό που περιέγραψα παραπάνω, πιστεύω ότι έτσι και το κράτος θα εποφελείτω καθώς θα είχε έσοδα απο τα νέα αυτοκίνητα και το περιβάλλον ( που είπαμε, χεσμένο το έχουμε, αλλά ας είμαστε politicaly correct και ας το αναφέρουμε ), καθώς και οι αγοραστές. Όλοι οι παράγοντες κερδισμένοι λοιπόν και ο ένας, επιπρόσθετα, χεσμένος.