Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    • 1
    • 2
    • 279
    • 280
    • 281
    • 282
    • 283
    • 463
    • 464
    • 281 / 464
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    9261
    21746
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasgti last edited by

      Όλα τα πλαστικά και οι προφυλακτήρες έρχονται άβαφα. Οπότε το συνολικό κόστος θα βγεί από την τιμή του προφυλακτήρα ως ανταλλακτικό (που συνήθως κοστίζει παραπάνω από την τιμή του εργοστασίου), συν το βάψιμο συν την τοποθέτηση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        στο c2 μου που μου τον χτυπησαν και μου τον πληρωσε η ασφαλεια μαζι με βαψιμο και εργατικα ο νεος πηγε 500αρικο
        (σε αντιπροσωπεια φυσικα)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          Ο χρήστης red_monster έγραψε:

          300EYΡΩ??? για αλλαγη προφυλακτηρα και προσθηκη καινουργιου απο το σπορτ πακ? νομιζω οτι ειναι αδυνατον το ποσο, πολυ μικρο για να ισχυει σε μια εταιρια με τοσο ακριβα ανταλακτικα αμα κοστιζει τοσο αυριο θα το κανω κιολλας.............

          υπάρχει και ξεχωριστά από το σπορτ πακ ο προφυλακτήρας και κοστίζει 150ε(τιμή τοποθέτησης εργοστασίο...)
          Πόσο παραπάνω να στον χρεώσουν ως εξτρα και ως τοποθέτηση??

          το να αλλαξεις 8αρες ζαντες στην audi (σχεδιο) απο το εργοστασιο κοστιζει 1200-1300 ευρω και το να κανεις το ιδιο στην αντιπροσωπεια παει 4000+

          αλλο η τοποθετηση στο εργοστασιο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            volvozeus last edited by

            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
            Αν και off topic (εντελως ομως) ελπιζω να λυθουν ετσι οι αποριες...
            Το S3 stronic κανει το 0-100km/h σε μολις 5.6sec , και τα 1000m
            σε 25,1sec...

            http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12667

            Το manual κανει αντιστοιχα ενα αξιοπρεπεστατο 6,3sec
            και 25,7sec...(και παλι... )

            http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12320

            Ειναι αρκετα πιθανο δηλαδη να ειναι stock το S3 του Video...

            Περι DSG...δες αυτο το video...αφου λοιπον στο S3 θελει 3η για να πιασει τα 100 οι γρηγορες αλλαγες (2 αντι για 1 αν ειχε 100 με 2α) κανουν ευκολα αυτη τη διαφορα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mindfresh-kilbreeze last edited by

              Αληθεια,ποσο θα κοστιζε σημερα η παραγωγη της 147 με τους multiair σε συγκριση με τη Mito ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
                Αληθεια,ποσο θα κοστιζε σημερα η παραγωγη της 147 με τους multiair σε συγκριση με τη Mito ?

                πες μας ποσες θα πουλουσαν για να σου πουμε ποσο θα κοστιζε

                μαλλον δε θα πουλαγαν τιποτα, αρα θα κοστιζε παρα πολυ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mindfresh-kilbreeze last edited by

                  Φυσικα και προυποθετω μεγαλυτερες πωλησεις απο τη Μιτο.

                  Και δεν θα ηταν αναγκη να την πουνε 147.Ενα εκτεταμενο f/l να θυμιζει κι αυτη Brera,λιγο κοντεμα το μεταξονιο και τα μετατροχια ωστε να δικαιολογησουμε το downsizing(το υψος ας εμενε το ιδιο,αφου και παλι η mito ψηλοτερη ειναι ),το ιδιο εσωτερικο ...
                  θα γλιτωναμε και τη ρετσινια του ημιακαμπτου
                  Ουτως η αλλως το προηγουμενο πειραμα με τη GT πετυχε

                  τεσπα,υποθεσεις εργασιας...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
                    Φυσικα και προυποθετω μεγαλυτερες πωλησεις απο τη Μιτο.

                    Και δεν θα ηταν αναγκη να την πουνε 147.Ενα εκτεταμενο f/l να θυμιζει κι αυτη Brera,λιγο κοντεμα το μεταξονιο και τα μετατροχια ωστε να δικαιολογησουμε το downsizing(το υψος ας εμενε το ιδιο,αφου και παλι η mito ψηλοτερη ειναι ),το ιδιο εσωτερικο ...
                    θα γλιτωναμε και τη ρετσινια του ημιακαμπτου
                    Ουτως η αλλως το προηγουμενο πειραμα με τη GT πετυχε

                    τεσπα,υποθεσεις εργασιας...

                    Αυτό που λες είναι ορισμός της εταιρικής αυτοκτονίας...όχι υποθέσεις εργασίας...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      c-l-a-b last edited by

                      να σε διορθωσω στεφανε..αυτο που λεει δεν ειναι 147(αλλα μεταξονια,αλλα μετατροχια,αλλο υψος,τι μενει ιδιο?το σημα? )..οποτε ακυρη η παραθεση της..περαν του οτι ειναι σε ανωτερη κατηγορια απο την μιτο..οποτε δεν ειναι αμεσα συγκρισιμες..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Αυτό λέω...σε κατηγορία σαν της 147 να μειώσουμε μεταξόνια και μετατρόχια?? Το downsizing έχει να κάνει μόνο με τα μοτέρ! Τρώμε που τρώμε κράξιμο για τους χώρους να επιδεινώσουμε την κατάσταση και να χάσουμε και σε συμπεριφορά??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mindfresh-kilbreeze last edited by

                          Α τι?παραδεχεστε λοιπον οτι η Μιτο εχει προβλημα χωρων?

                          Και μην ειστε τοσο μη-μου-απτου καθως η 147,παραμενει ακομα και τωρα που μιλαμε ενεργη εμπορικη προταση της AR σε μια κατηγορια με αγοραστικο ενδιαφερον.

                          btw,οι διαστασεις της 147 5θ Μήκος/Πλάτος/Υψος (mm):4223/1729/1442

                                     και της Mito           Μήκος/Πλάτος/Υψος (mm):4063/1720/1446
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stefan147 last edited by

                            Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
                            Α τι?παραδεχεστε λοιπον οτι η Μιτο εχει προβλημα χωρων?

                            Και μην ειστε τοσο μη-μου-απτου καθως η 147,παραμενει ακομα και τωρα που μιλαμε ενεργη εμπορικη προταση της AR σε μια κατηγορια με αγοραστικο ενδιαφερον.

                            btw,οι διαστασεις της 147 5θ Μήκος/Πλάτος/Υψος (mm):4223/1729/1442

                                      και της Mito           Μήκος/Πλάτος/Υψος (mm):4063/1720/1446
                            

                            Για τους χώρους της 147 μιλούσα και γενικότερα των Alfa που δεν είναι τόσο πλουσιοπάροχοι! Απότι λένε οι άλλοι που τους νοιάζει δηλ γιατί εμένα προσωπικά στα @@ μου! Για τη Mito τι να παραδεχτούμε?? Ότι ένα 4μετρο 3πορτο supermini με σπορ προσανατολισμούς δεν έχει χώρους?? Ε φχαριστώ πολύ! Είναι σαν να λέμε ότι όλα τα πρωταθλήματα του gayrou είναι αληθινά και τίμια...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giannik1977 last edited by

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pasxos last edited by

                                Μα η μιτο εχει χωρους..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stefan147 last edited by

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
                                    Α τι?παραδεχεστε λοιπον οτι η Μιτο εχει προβλημα χωρων?

                                    Και μην ειστε τοσο μη-μου-απτου καθως η 147,παραμενει ακομα και τωρα που μιλαμε ενεργη εμπορικη προταση της AR σε μια κατηγορια με αγοραστικο ενδιαφερον.

                                    btw,οι διαστασεις της 147 5θ Μήκος/Πλάτος/Υψος (mm):4223/1729/1442

                                              και της Mito           Μήκος/Πλάτος/Υψος (mm):4063/1720/1446
                                    

                                    Μια χαρά χώρους έχει η μίτο για το σχεδιασμό της και το μεγεθος της ...
                                    Το μόνο πλην είναι ο ψηλός χώρος φόρτωσης, κατά τα άλλα μια χαρά κάθονται και πίσω και μπρος 4 άτομα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      corsair last edited by

                                      Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
                                      Α τι?παραδεχεστε λοιπον οτι η Μιτο εχει προβλημα χωρων?

                                      Η αληθεια ειναι πως και γω οταν την πρωτοειδα υπεθεσα στριμοκωλα πραγματα για τους πισω... αλλα τελικα οι χωροι ειναι οπως ενος οποιουδηποτε αλλου μικρου της κατηγοριας.... Καθιζει 4 ατομα φυσιολογικου αναστηματος χωρις προβλημα. Και απο αποσκευες ειναι ΟΚ, πλην του κατωφλιου οπως προαναφερθηκε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mindfresh-kilbreeze last edited by

                                        Τεσπα,δεν ειχα σκοπο να κατηγορησω τους χωρους της Mito.

                                        Ενα 'what if?' διατυπωσα,στηριζομενος στη συγκριση μεταξυ 147 και Mito(προς το παρον,οταν βγει η milano θα συγκριθει και μ'αυτη),την οποια εχουν επιχειρησει και πολλοι οπαδοι της μιλανεζικης εταιρειας,μεταξυ αλλων.

                                        Ισως ειναι αστοχη συγκριση,ισως και οχι.Απλως εγω εχω στο μυαλο μου την 147 σαν σημειο αναφορας της εποχης της και game changer,και θα μου αρεσε να την εβλεπα με ενα πιο συγχρονο κι ανταγωνιστικο μοτερ.Ειπαμε,υποθεση εργασιας...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          italakias last edited by

                                          μα ηδη ο αντικαταστατης της 147 λεγεται μιλανο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Συντομο review με την Mito 135.

                                            http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... ir/244075/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 279
                                            • 280
                                            • 281
                                            • 282
                                            • 283
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 281 / 464
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr