-
Όλα τα πλαστικά και οι προφυλακτήρες έρχονται άβαφα. Οπότε το συνολικό κόστος θα βγεί από την τιμή του προφυλακτήρα ως ανταλλακτικό (που συνήθως κοστίζει παραπάνω από την τιμή του εργοστασίου), συν το βάψιμο συν την τοποθέτηση.
-
στο c2 μου που μου τον χτυπησαν και μου τον πληρωσε η ασφαλεια μαζι με βαψιμο και εργατικα ο νεος πηγε 500αρικο
(σε αντιπροσωπεια φυσικα) -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
300EYΡΩ??? για αλλαγη προφυλακτηρα και προσθηκη καινουργιου απο το σπορτ πακ? νομιζω οτι ειναι αδυνατον το ποσο, πολυ μικρο για να ισχυει σε μια εταιρια με τοσο ακριβα ανταλακτικα αμα κοστιζει τοσο αυριο θα το κανω κιολλας.............
υπάρχει και ξεχωριστά από το σπορτ πακ ο προφυλακτήρας και κοστίζει 150ε(τιμή τοποθέτησης εργοστασίο...)
Πόσο παραπάνω να στον χρεώσουν ως εξτρα και ως τοποθέτηση??το να αλλαξεις 8αρες ζαντες στην audi (σχεδιο) απο το εργοστασιο κοστιζει 1200-1300 ευρω και το να κανεις το ιδιο στην αντιπροσωπεια παει 4000+
αλλο η τοποθετηση στο εργοστασιο
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αν και off topic (εντελως ομως) ελπιζω να λυθουν ετσι οι αποριες...
Το S3 stronic κανει το 0-100km/h σε μολις 5.6sec , και τα 1000m
σε 25,1sec...http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12667
Το manual κανει αντιστοιχα ενα αξιοπρεπεστατο 6,3sec
και 25,7sec...(και παλι... )http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12320
Ειναι αρκετα πιθανο δηλαδη να ειναι stock το S3 του Video...
Περι DSG...δες αυτο το video...αφου λοιπον στο S3 θελει 3η για να πιασει τα 100 οι γρηγορες αλλαγες (2 αντι για 1 αν ειχε 100 με 2α) κανουν ευκολα αυτη τη διαφορα...
-
Αληθεια,ποσο θα κοστιζε σημερα η παραγωγη της 147 με τους multiair σε συγκριση με τη Mito ?
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Αληθεια,ποσο θα κοστιζε σημερα η παραγωγη της 147 με τους multiair σε συγκριση με τη Mito ?πες μας ποσες θα πουλουσαν για να σου πουμε ποσο θα κοστιζε
μαλλον δε θα πουλαγαν τιποτα, αρα θα κοστιζε παρα πολυ
-
Φυσικα και προυποθετω μεγαλυτερες πωλησεις απο τη Μιτο.
Και δεν θα ηταν αναγκη να την πουνε 147.Ενα εκτεταμενο f/l να θυμιζει κι αυτη Brera,λιγο κοντεμα το μεταξονιο και τα μετατροχια ωστε να δικαιολογησουμε το downsizing(το υψος ας εμενε το ιδιο,αφου και παλι η mito ψηλοτερη ειναι ),το ιδιο εσωτερικο ...
θα γλιτωναμε και τη ρετσινια του ημιακαμπτου
Ουτως η αλλως το προηγουμενο πειραμα με τη GT πετυχετεσπα,υποθεσεις εργασιας...
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Φυσικα και προυποθετω μεγαλυτερες πωλησεις απο τη Μιτο.Και δεν θα ηταν αναγκη να την πουνε 147.Ενα εκτεταμενο f/l να θυμιζει κι αυτη Brera,λιγο κοντεμα το μεταξονιο και τα μετατροχια ωστε να δικαιολογησουμε το downsizing(το υψος ας εμενε το ιδιο,αφου και παλι η mito ψηλοτερη ειναι ),το ιδιο εσωτερικο ...
θα γλιτωναμε και τη ρετσινια του ημιακαμπτου
Ουτως η αλλως το προηγουμενο πειραμα με τη GT πετυχετεσπα,υποθεσεις εργασιας...
Αυτό που λες είναι ορισμός της εταιρικής αυτοκτονίας...όχι υποθέσεις εργασίας...
-
να σε διορθωσω στεφανε..αυτο που λεει δεν ειναι 147(αλλα μεταξονια,αλλα μετατροχια,αλλο υψος,τι μενει ιδιο?το σημα? )..οποτε ακυρη η παραθεση της..περαν του οτι ειναι σε ανωτερη κατηγορια απο την μιτο..οποτε δεν ειναι αμεσα συγκρισιμες..
-
Αυτό λέω...σε κατηγορία σαν της 147 να μειώσουμε μεταξόνια και μετατρόχια?? Το downsizing έχει να κάνει μόνο με τα μοτέρ! Τρώμε που τρώμε κράξιμο για τους χώρους να επιδεινώσουμε την κατάσταση και να χάσουμε και σε συμπεριφορά??
-
Α τι?παραδεχεστε λοιπον οτι η Μιτο εχει προβλημα χωρων?
Και μην ειστε τοσο μη-μου-απτου καθως η 147,παραμενει ακομα και τωρα που μιλαμε ενεργη εμπορικη προταση της AR σε μια κατηγορια με αγοραστικο ενδιαφερον.
btw,οι διαστασεις της 147 5θ Μήκος/Πλάτος/Υψος (mm):4223/1729/1442
και της Mito Μήκος/Πλάτος/Υψος (mm):4063/1720/1446 -
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Α τι?παραδεχεστε λοιπον οτι η Μιτο εχει προβλημα χωρων?Και μην ειστε τοσο μη-μου-απτου καθως η 147,παραμενει ακομα και τωρα που μιλαμε ενεργη εμπορικη προταση της AR σε μια κατηγορια με αγοραστικο ενδιαφερον.
btw,οι διαστασεις της 147 5θ Μήκος/Πλάτος/Υψος (mm):4223/1729/1442
και της Mito Μήκος/Πλάτος/Υψος (mm):4063/1720/1446Για τους χώρους της 147 μιλούσα και γενικότερα των Alfa που δεν είναι τόσο πλουσιοπάροχοι! Απότι λένε οι άλλοι που τους νοιάζει δηλ γιατί εμένα προσωπικά στα @@ μου! Για τη Mito τι να παραδεχτούμε?? Ότι ένα 4μετρο 3πορτο supermini με σπορ προσανατολισμούς δεν έχει χώρους?? Ε φχαριστώ πολύ! Είναι σαν να λέμε ότι όλα τα πρωταθλήματα του gayrou είναι αληθινά και τίμια...
-
-
Μα η μιτο εχει χωρους..
-
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Α τι?παραδεχεστε λοιπον οτι η Μιτο εχει προβλημα χωρων?Και μην ειστε τοσο μη-μου-απτου καθως η 147,παραμενει ακομα και τωρα που μιλαμε ενεργη εμπορικη προταση της AR σε μια κατηγορια με αγοραστικο ενδιαφερον.
btw,οι διαστασεις της 147 5θ Μήκος/Πλάτος/Υψος (mm):4223/1729/1442
και της Mito Μήκος/Πλάτος/Υψος (mm):4063/1720/1446Μια χαρά χώρους έχει η μίτο για το σχεδιασμό της και το μεγεθος της ...
Το μόνο πλην είναι ο ψηλός χώρος φόρτωσης, κατά τα άλλα μια χαρά κάθονται και πίσω και μπρος 4 άτομα -
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Α τι?παραδεχεστε λοιπον οτι η Μιτο εχει προβλημα χωρων?Η αληθεια ειναι πως και γω οταν την πρωτοειδα υπεθεσα στριμοκωλα πραγματα για τους πισω... αλλα τελικα οι χωροι ειναι οπως ενος οποιουδηποτε αλλου μικρου της κατηγοριας.... Καθιζει 4 ατομα φυσιολογικου αναστηματος χωρις προβλημα. Και απο αποσκευες ειναι ΟΚ, πλην του κατωφλιου οπως προαναφερθηκε.
-
Τεσπα,δεν ειχα σκοπο να κατηγορησω τους χωρους της Mito.
Ενα 'what if?' διατυπωσα,στηριζομενος στη συγκριση μεταξυ 147 και Mito(προς το παρον,οταν βγει η milano θα συγκριθει και μ'αυτη),την οποια εχουν επιχειρησει και πολλοι οπαδοι της μιλανεζικης εταιρειας,μεταξυ αλλων.
Ισως ειναι αστοχη συγκριση,ισως και οχι.Απλως εγω εχω στο μυαλο μου την 147 σαν σημειο αναφορας της εποχης της και game changer,και θα μου αρεσε να την εβλεπα με ενα πιο συγχρονο κι ανταγωνιστικο μοτερ.Ειπαμε,υποθεση εργασιας...
-
μα ηδη ο αντικαταστατης της 147 λεγεται μιλανο.
-
Συντομο review με την Mito 135.
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... ir/244075/
Alfa Romeo Mi.Τo 2008