-
ή αν πούμε γυρίζεις σε ό,τι βρεις για να γράψεις ώρες σαν πλανόδιος έχεις ιδιαίτερη όρεξη να δουλέψεις
-
Μάνο δεν διαφωνώ στο θέμα του ελέγχου, διότι πολύ σωστά στην Ελλάδα, η μονιμότητα στο δημόσιο έχει ευθέως συνδεθεί με το σταρχιδισμό. Ελάχιστοι μόνιμοι δουλεύουν σωστά και συνήθως σαμποτάρονται άγρια από τους υπόλοιπους λουφαδόρους. Μίλησα για την περίπτωση που το όλο σύστημα δεν παρουσιάζει τέτοιες στρεβλώσεις. Εκεί, έχει παρατηρηθεί κατ' επανάληψη πως σε συνθήκες εργασιακής αβεβαιότητας γίνονται τα περισσότερα λάθη, ή αν μιλάμε για τεχνικό χώρο όπως ο δικός μου εκτός από λάθη και ατυχήματα.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μα αυτό ακριβώς, αν δεν δίνει κανείς σημασία στην ποιότητα, υψηλή ή χαμηλή, της δουλειάς σου, αλλά προσλαμβάνεσαι με τη μεζούρα, δεν σε νοιάζει κιόλας, εκτός αν έχεις φιλότιμο και είσαι ψώνιο. Αλλά όταν η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στη χώρα τούτη είναι ταμπού (ευνόητο το γιατί).....Τωρα ειπες τη μαγικη κουβεντα.
Και η αξιολογηση ειναι ο μονος καταλυτης για ν'αλλαξει κατι.Αλλα και παλι υπαρχει ενα θεμα οσον αφορα στο ποιος θα την διεξαγει.
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Μα αυτό ακριβώς, αν δεν δίνει κανείς σημασία στην ποιότητα, υψηλή ή χαμηλή, της δουλειάς σου, αλλά προσλαμβάνεσαι με τη μεζούρα, δεν σε νοιάζει κιόλας, εκτός αν έχεις φιλότιμο και είσαι ψώνιο. Αλλά όταν η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στη χώρα τούτη είναι ταμπού (ευνόητο το γιατί).....
Τωρα ειπες τη μαγικη κουβεντα.
Και η αξιολογηση ειναι ο μονος καταλυτης για ν'αλλαξει κατι.Αλλα και παλι υπαρχει** ενα** θεμα οσον αφορα στο ποιος θα την διεξαγει.
έλα που δεν είναι ένα θέμα αλλά ΤΟ θέμα
-
Οντως αν την κανουν οι ιδιοι που βολευουν τον κοσμακη στα stage με κομματικα κριτηρια,δεν ειναι και πολυ πρακτικο
-
Εαν μπεί Bonus στους καθηγητές ανάλογα με την βαθμολογία που θα πάρουν τα παιδιά στις πανελλαδικές θα βοηθουσε ;
-
Όχι γιατί θα γράφαν όλα 19 και 20 και θα πεφτε το ξύλο της αρκούδας. Και στην τελική τι σχέση έχει η προσπάθεια ενός καθηγητή με το αν διαβάζει το κάθε κωλόπαιδο.
Bonus για μένα θα κόλλαγε στους εφοριακούς -ανάλογα με το πόσα έφερναν σε πρόστιμα- που και πάλι έχει πολύ κενό* και φυσικά σε δημόσιες υπηρεσίες που εξυπηρέτουν τον κόσμο ανάλογα με το πόσα λίγα παράπονα γίνονται.*θα πει κανείς ότι θα ξαντεριάζανε τους μικρούς και μικρομεσαίους, και τα μεγάλα θηλαστικά θα τα άφηναν ως έχει...
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Εαν μπεί Bonus στους καθηγητές ανάλογα με την βαθμολογία που θα πάρουν τα παιδιά στις πανελλαδικές θα βοηθουσε ;μπα...μη σου πως οτι θα δημιουργουσε μαθητες ή και ταξεις δυο ταχυτητων
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Όχι γιατί θα γράφαν όλα 19 και 20 και θα πεφτε το ξύλο της αρκούδας. Και στην τελική τι σχέση έχει η προσπάθεια ενός καθηγητή με το αν διαβάζει το κάθε κωλόπαιδο.Φυσικά και έχει σχέση ο βαθμός που παίρνει ένα παιδι (ειδικά απο ανεξαρτητες εξετάσεις όπως οι πανελλαδικές) με τις ικανότητες του Δάσκαλου.
Στο στο τέλος, Τι ? είναι κακό κάθε παιδί να γραφεί (σε αδιάβλητες εξετάσεις) 19 και 20 ?
-
Φυσικά και έχει σχέση ο βαθμός που παίρνει ένα παιδι (ειδικά απο ανεξαρτητες εξετάσεις όπως οι πανελλαδικές) με τις ικανότητες του Δάσκαλου.
Στο βαθμο ομως που συμβαλλει ο δασκαλος και οχι η παραπαιδεια.Αλλιως να διοριζονται αυτοι που καναν φροντιστηριο στο παιδι
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Φυσικά και έχει σχέση ο βαθμός που παίρνει ένα παιδι (ειδικά απο ανεξαρτητες εξετάσεις όπως οι πανελλαδικές) με τις ικανότητες του Δάσκαλου.
Στο βαθμο ομως που συμβαλλει ο δασκαλος και οχι η παραπαιδεια.Αλλιως να διοριζονται αυτοι που καναν φροντιστηριο στο παιδι
Όταν εγώ τελείωνα το Λύκειο (Επί Μητσοτάκη/Τεμπονέρα) οι καθηγητές στο σχολείο ήταν για τα μπάζα... πραγματικά βαριόντουσαν....δεν ήξεραν πως να περάσει η ώρα... τραγική κατάσταση..
Εαν έκαναν σωστα την δουλεία τους δεν θα πηγαινα φροντιστήριο κτλ...Εαν είχαν ένα extra bonus όμως συσχετισμένο με την βαθμολογία μου, τότε μπορεί να την παλευαν...
-
Κοιτάξτε, πρέπει να κατανοήσετε κάτι (η τριβή στο φόρουμ, εκτός από το να σας κολλάνε κουτοπόνηρα πουλερικά, έχει σοβαρά πλεονεκτήματα, γιατί βλέπεις με τα μάτια σου πράγματα που 'απέξω' δεν φαίνονται):
- Στο ελληνικό δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης η πριμοδότηση των ικανότερων και εργατικότερων εκπαιδευτικών είναι ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΗ.
- Αν δινόταν κάποιο οικονομικό κίνητρο, συνδεόμενο με την απόδοση με οποιοδήποτε σύστημα μέτρησης αυτής, αυτό θα γινόταν αποδεκτό ΜΟΝΟ ΑΝ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ.
Αυτά.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
- Αν δινόταν κάποιο οικονομικό κίνητρο, συνδεόμενο με την απόδοση με οποιοδήποτε σύστημα μέτρησης αυτής, αυτό θα γινόταν αποδεκτό ΜΟΝΟ ΑΝ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ.
Τι νόημα θα έχει να το πάρουν όλοι ανεξαιρέτως ? Τότε ειναι αυξηση
Αλλο το bonus παραγωγικότητας και άλλο οι αυξησεις
-
Οι συντεχνιακες αντιληψεις και τα αδιεξοδα στα οποια οδηγουν δεν μπορουν καπως,καποτε ν'αλλαξουν?
(ειναι και δεν ειναι ρητορικο το ερωτημα)
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Όχι γιατί θα γράφαν όλα 19 και 20 και θα πεφτε το ξύλο της αρκούδας. Και στην τελική τι σχέση έχει η προσπάθεια ενός καθηγητή με το αν διαβάζει το κάθε κωλόπαιδο.
Φυσικά και έχει σχέση ο βαθμός που παίρνει ένα παιδι (ειδικά απο ανεξαρτητες εξετάσεις όπως οι πανελλαδικές) με τις ικανότητες του Δάσκαλου.
Στο στο τέλος, Τι ? είναι κακό κάθε παιδί να γραφεί (σε αδιάβλητες εξετάσεις) 19 και 20 ?
Ξέρεις φαντάζομαι ότι οι καθηγητές του κάθε Λυκείου ξέρουν ποιοί διορθώνουν τα γραπτά των μαθητών τους. Υπολόγισε πόσα 'συναδελφικά' τηλεφωνήματα θα πέσουν επί του θέματος, πόση γκρίνια θα ακούγεται κάθε καλοκαίρι και πόσες και καλά καταγγελίες θα γίνουν.
Και ενδοσχολικά θα γίνει της π@υτάνας γιατί θα γκρινιάζουν οι καθηγητές για τα τμήματα που θα τους αναθέτουν, θα το εκμεταλλευτούν όσο μπορούν και τα παιδιά κλπ κλπ κλπΟ δημόσιος τομέας είναι αυτή τη στιγμή υπερβολικά αδόκιμος για ένα πρόγραμμα bonus.
Νομίζω ότι ακόμα και στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια δεν έχουν bonus και αν έχουν αυτά αφορούν τη γενικότερη εικόνα ενός εκπαιδευτικού (συμπεριφορά, ενδιαφέρον κλπ) που και πάλι είναι άσχετα με τους βαθμούς των παιδιών.Το 'bonus' που έπαιρναν στο Υπ. Οικονομικών θα φορολογηθεί τελικά;
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Καλησπέρα,
Άρχισαν τα όργανα.....
Εάν όντως είναι έτσι τότε μάλλον άρχισε καλά. Οι προσλήψεις των ωρομισθίων που κυνηγούσαν σαν τρελοί την ΠΔΣ για να αποκτήσουν προϋπηρεσία γινόταν εκτός ΑΣΕΠ και ο καθένας ήταν έρμαιο στις ορέξεις του Δ/ντή εκπαίδευσης. Πού και αυτός κάπου όφειλε τη θεσούλα του (π.χ σε κάποιον τοπικό βουλευτή) . Έτσι λοιπόν άνθρωποι που ήταν 35/40 χρονών με οικογένειες βρίσκονταν έξω και υπηρετούσαν όσοι είχαν γνωστό το βουλευτή. Ήταν πραγματική ξεφτίλα.
Ετσι αποφασιζει ο ορθος πολιτικος-ποναει κεφαλι κοψει κεφαλι!
Να φυγουνε,λοιπον οι μαθητες! Να πανε αλλου! (στα ιδιωτικα φροντιστηρια )
Παντως,για τωρα δε γνωριζω αλλα σε μας που θυμαμαι η ενισχυτικη ηταν μια βλακεια και μιση.
Βιάζεσαι πολύ. Σήμερα αυτό ακριβώς το θέμα το άκουσα στις ειδήσεις της ΕΤ1 το μεσημέρι.
- Το πρόγραμμα δεν είχε αρχισει ακόμα, άρα δεν κόψανε κανένα κεφάλι.
-Είπαν αυτό που ακριβώς έγραψα, για αδιαφανείς προσλήψεις.
-Δεν είχαν εξασφαλιστεί οι πόροι.
-Το πρόγραμμα θα γίνει έτσι κι αλλιώς, δεν καταργήθηκε τίποτα.
@ΒΕΑΜS : Όπως ακριβώς τα γράφεις. Οι ωρομίσθιοι πληρώνονται 2-3 φορές το χρόνο. Στα μέσα περίπου Οκτώβρη λαμβάνουν τα δεδουλευμένα του περασμένου Μαϊου /Ιουνίου. Επειδή δε, αναγκάζονται λόγω ωραρίου να εργάζονται σε παραπάνω από ένα Γυμνάσια/Λύκεια καλύπτοντας έτσι αποστάσεις, ουσιαστικά μπαίνουν μέσα. Εργάζονται μόνο και μόνο για την προϋπηρεσία.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Κοιτάξτε, πρέπει να κατανοήσετε κάτι (η τριβή στο φόρουμ, εκτός από το να σας κολλάνε κουτοπόνηρα πουλερικά, έχει σοβαρά πλεονεκτήματα, γιατί βλέπεις με τα μάτια σου πράγματα που 'απέξω' δεν φαίνονται):- Στο ελληνικό δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης η πριμοδότηση των ικανότερων και εργατικότερων εκπαιδευτικών είναι ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΗ.
- Αν δινόταν κάποιο οικονομικό κίνητρο, συνδεόμενο με την απόδοση με οποιοδήποτε σύστημα μέτρησης αυτής, αυτό θα γινόταν αποδεκτό ΜΟΝΟ ΑΝ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ.
Αυτά.
Ψάχνεις για βούτυρο στο ψωμί της διαφθοράς η για αιτία να γκρινιάζεις άλλα 200 χρόνια για το πόσο διεφθαρμέμοι είναι οι δημόσιοι; Δεν χωράει στο μυαλό σου πως η κοινωνία είναι μπουρδέλο ακριβώς γιατι υπάρχει η ευκαιρία στην διάκριση με κάθε μέσο(με γλείψιμο, απάτες, λαδώματα); Αυτό που χρειάζεται η παιδεία είναι σοβαρό και επιμελες κράτος και χρήματα, τίποτα άλλο.
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Βιάζεσαι πολύ. Σήμερα αυτό ακριβώς το θέμα το άκουσα στις ειδήσεις της ΕΤ1 το μεσημέρι.- Το πρόγραμμα δεν είχε αρχισει ακόμα, άρα δεν κόψανε κανένα κεφάλι.
-Είπαν αυτό που ακριβώς έγραψα, για αδιαφανείς προσλήψεις.
-Δεν είχαν εξασφαλιστεί οι πόροι.
-Το πρόγραμμα θα γίνει έτσι κι αλλιώς, δεν καταργήθηκε τίποτα.
Επιβεβαιωνω. Γνωστη μου στα Τρικαλα ειδοποιηθηκε απο τη δ/νση ββαθμιας οτι προς το παρον παγωνει ο διορισμος της, κατι που φυσικα περιμενε αφου (οπως τα μισα Τρικαλα ) ειχε διοριστει με μεσολαβηση Χατζηγακη*
Της ειπαν οτι θ' αλλαξουν τον τροπο επιλογης, μαλλον με διαδικασια τυπου ΑΣΕΠ (οποτε μαλλον δεν εχει τυχη...)*(ο οποιος Χατζηγακης ακουσα καπου στην τηλεοραση οτι στο υπουργικο του γραφειο δεν ειχε pc και τηλεφωνο : πιστεψτε με, στην περιπτωση του τα πραγματα ειναι ΠΟΛΥ χειροτερα )
-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Κοιτάξτε, πρέπει να κατανοήσετε κάτι (η τριβή στο φόρουμ, εκτός από το να σας κολλάνε κουτοπόνηρα πουλερικά, έχει σοβαρά πλεονεκτήματα, γιατί βλέπεις με τα μάτια σου πράγματα που 'απέξω' δεν φαίνονται):
- Στο ελληνικό δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης η πριμοδότηση των ικανότερων και εργατικότερων εκπαιδευτικών είναι ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΗ.
- Αν δινόταν κάποιο οικονομικό κίνητρο, συνδεόμενο με την απόδοση με οποιοδήποτε σύστημα μέτρησης αυτής, αυτό θα γινόταν αποδεκτό ΜΟΝΟ ΑΝ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ.
Αυτά.
Ψάχνεις για βούτυρο στο ψωμί της διαφθοράς η για αιτία να γκρινιάζεις άλλα 200 χρόνια για το πόσο διεφθαρμέμοι είναι οι δημόσιοι; Δεν χωράει στο μυαλό σου πως η κοινωνία είναι μπουρδέλο ακριβώς γιατι υπάρχει η ευκαιρία στην διάκριση με κάθε μέσο(με γλείψιμο, απάτες, λαδώματα); Αυτό που χρειάζεται η παιδεία είναι σοβαρό και επιμελες κράτος και χρήματα, τίποτα άλλο.
- Ούτε το ένα, ούτε το άλλο. Γιατί ούτε όρεξη έχω να γκρινιάζω, ούτε θεωρώ διεφθαρμένους τους δημόσιους. Αλλά σε ορισμένους κλάδους υπάρχει συγκεκριμένη τάση ΙΣΟΠΕΔΩΣΗΣ και αυτό αποδεικνύεται διαρκώς.
- Η κοινωνία είναι μπουρδέλο γιατί οι πολίτες της όχι απλώς το επιτρέπουν, αλλά το επιδιώκουν κυνικά. Η προ-προηγούμενη σελίδα είναι άκρως διδακτική.
- Σοβαρό και επιμελές κράτος διαθέτουν μόνο σοβαροί και επιμελείς πολίτες. Γι' αυτό υπάρχει σοβαρό κράτος σε ευρωπαϊκές χώρες και δεν υπάρχει σε αφρικανικές. Εμείς είμαστε κάτι ενδιάμεσο. Δεν ξέρω προς τα που κλίνουμε περισσότερο, αλλά αρκετές αφρικανικές κάνουν άλματα.
- Χρήματα χωρίς έλεγχο είναι πεταμένα χρήματα (βλ. Α-Β ΚΠΣ για παράδειγμα). Και από τη στιγμή που τα χρήματα αυτά τα δίνουν οι φορολογούμενοι, το να ζητάνε κάποιοι χρήματα αλλά να εμποδίζουν συστηματικά τον έλεγχο και την αξιολόγηση, είναι απλή σπατάλη. Αλλά είπαμε, σοβαρό κράτος για σοβαρούς και υπεύθυνους πολίτες...
-
...Αυτό που χρειάζεται η παιδεία είναι σοβαρό και επιμελες κράτος και χρήματα, τίποτα άλλο
Πιστεύω να αντιλαμβάνονται όλοι το πόσο μακρυά είμαστε σαν κοινωνία από το να ζητάμε σοβαρό και επιμελές κράτος, και πόσα πολλά χρήματα απαιτούνται από ένα καταχρεωμένο έθνος και μάλιστα σε οικονομική κρίση για να συντηρήσουν μια αξιόλογη παιδεία.
Εκλογές 2009