Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εκλογές 2009
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Εκλογές 2009
    • 1
    • 2
    • 155
    • 156
    • 157
    • 158
    • 159
    • 165
    • 166
    • 157 / 166
    Αντίλογος
    149
    3304
    1811
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mindfresh-kilbreeze last edited by

      Οντως αν την κανουν οι ιδιοι που βολευουν τον κοσμακη στα stage με κομματικα κριτηρια,δεν ειναι και πολυ πρακτικο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        montecarlo last edited by

        Εαν μπεί Bonus στους καθηγητές ανάλογα με την βαθμολογία που θα πάρουν τα παιδιά στις πανελλαδικές θα βοηθουσε ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eddie_147 last edited by

          Όχι γιατί θα γράφαν όλα 19 και 20 και θα πεφτε το ξύλο της αρκούδας. Και στην τελική τι σχέση έχει η προσπάθεια ενός καθηγητή με το αν διαβάζει το κάθε κωλόπαιδο.
          Bonus για μένα θα κόλλαγε στους εφοριακούς -ανάλογα με το πόσα έφερναν σε πρόστιμα- που και πάλι έχει πολύ κενό* και φυσικά σε δημόσιες υπηρεσίες που εξυπηρέτουν τον κόσμο ανάλογα με το πόσα λίγα παράπονα γίνονται.

          *θα πει κανείς ότι θα ξαντεριάζανε τους μικρούς και μικρομεσαίους, και τα μεγάλα θηλαστικά θα τα άφηναν ως έχει...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mindfresh-kilbreeze last edited by

            Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
            Εαν μπεί Bonus στους καθηγητές ανάλογα με την βαθμολογία που θα πάρουν τα παιδιά στις πανελλαδικές θα βοηθουσε ;

            μπα...μη σου πως οτι θα δημιουργουσε μαθητες ή και ταξεις δυο ταχυτητων

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              montecarlo last edited by

              Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
              Όχι γιατί θα γράφαν όλα 19 και 20 και θα πεφτε το ξύλο της αρκούδας. Και στην τελική τι σχέση έχει η προσπάθεια ενός καθηγητή με το αν διαβάζει το κάθε κωλόπαιδο.

              Φυσικά και έχει σχέση ο βαθμός που παίρνει ένα παιδι (ειδικά απο ανεξαρτητες εξετάσεις όπως οι πανελλαδικές) με τις ικανότητες του Δάσκαλου.

              Στο στο τέλος, Τι ? είναι κακό κάθε παιδί να γραφεί (σε αδιάβλητες εξετάσεις) 19 και 20 ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mindfresh-kilbreeze last edited by

                Φυσικά και έχει σχέση ο βαθμός που παίρνει ένα παιδι (ειδικά απο ανεξαρτητες εξετάσεις όπως οι πανελλαδικές) με τις ικανότητες του Δάσκαλου.

                Στο βαθμο ομως που συμβαλλει ο δασκαλος και οχι η παραπαιδεια.Αλλιως να διοριζονται αυτοι που καναν φροντιστηριο στο παιδι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  montecarlo last edited by

                  Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:

                  Φυσικά και έχει σχέση ο βαθμός που παίρνει ένα παιδι (ειδικά απο ανεξαρτητες εξετάσεις όπως οι πανελλαδικές) με τις ικανότητες του Δάσκαλου.

                  Στο βαθμο ομως που συμβαλλει ο δασκαλος και οχι η παραπαιδεια.Αλλιως να διοριζονται αυτοι που καναν φροντιστηριο στο παιδι

                  Όταν εγώ τελείωνα το Λύκειο (Επί Μητσοτάκη/Τεμπονέρα) οι καθηγητές στο σχολείο ήταν για τα μπάζα... πραγματικά βαριόντουσαν....δεν ήξεραν πως να περάσει η ώρα... τραγική κατάσταση..
                  Εαν έκαναν σωστα την δουλεία τους δεν θα πηγαινα φροντιστήριο κτλ...

                  Εαν είχαν ένα extra bonus όμως συσχετισμένο με την βαθμολογία μου, τότε μπορεί να την παλευαν...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manosk last edited by

                    Κοιτάξτε, πρέπει να κατανοήσετε κάτι (η τριβή στο φόρουμ, εκτός από το να σας κολλάνε κουτοπόνηρα πουλερικά, έχει σοβαρά πλεονεκτήματα, γιατί βλέπεις με τα μάτια σου πράγματα που 'απέξω' δεν φαίνονται):

                    • Στο ελληνικό δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης η πριμοδότηση των ικανότερων και εργατικότερων εκπαιδευτικών είναι ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΗ.
                    • Αν δινόταν κάποιο οικονομικό κίνητρο, συνδεόμενο με την απόδοση με οποιοδήποτε σύστημα μέτρησης αυτής, αυτό θα γινόταν αποδεκτό ΜΟΝΟ ΑΝ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ.

                    Αυτά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      montecarlo last edited by

                      Ο χρήστης manosk έγραψε:

                      • Αν δινόταν κάποιο οικονομικό κίνητρο, συνδεόμενο με την απόδοση με οποιοδήποτε σύστημα μέτρησης αυτής, αυτό θα γινόταν αποδεκτό ΜΟΝΟ ΑΝ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ.

                      Τι νόημα θα έχει να το πάρουν όλοι ανεξαιρέτως ? Τότε ειναι αυξηση

                      Αλλο το bonus παραγωγικότητας και άλλο οι αυξησεις

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mindfresh-kilbreeze last edited by

                        Οι συντεχνιακες αντιληψεις και τα αδιεξοδα στα οποια οδηγουν δεν μπορουν καπως,καποτε ν'αλλαξουν?

                        (ειναι και δεν ειναι ρητορικο το ερωτημα)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          eddie_147 last edited by

                          Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

                          Όχι γιατί θα γράφαν όλα 19 και 20 και θα πεφτε το ξύλο της αρκούδας. Και στην τελική τι σχέση έχει η προσπάθεια ενός καθηγητή με το αν διαβάζει το κάθε κωλόπαιδο.

                          Φυσικά και έχει σχέση ο βαθμός που παίρνει ένα παιδι (ειδικά απο ανεξαρτητες εξετάσεις όπως οι πανελλαδικές) με τις ικανότητες του Δάσκαλου.

                          Στο στο τέλος, Τι ? είναι κακό κάθε παιδί να γραφεί (σε αδιάβλητες εξετάσεις) 19 και 20 ?

                          Ξέρεις φαντάζομαι ότι οι καθηγητές του κάθε Λυκείου ξέρουν ποιοί διορθώνουν τα γραπτά των μαθητών τους. Υπολόγισε πόσα 'συναδελφικά' τηλεφωνήματα θα πέσουν επί του θέματος, πόση γκρίνια θα ακούγεται κάθε καλοκαίρι και πόσες και καλά καταγγελίες θα γίνουν.
                          Και ενδοσχολικά θα γίνει της π@υτάνας γιατί θα γκρινιάζουν οι καθηγητές για τα τμήματα που θα τους αναθέτουν, θα το εκμεταλλευτούν όσο μπορούν και τα παιδιά κλπ κλπ κλπ

                          Ο δημόσιος τομέας είναι αυτή τη στιγμή υπερβολικά αδόκιμος για ένα πρόγραμμα bonus.
                          Νομίζω ότι ακόμα και στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια δεν έχουν bonus και αν έχουν αυτά αφορούν τη γενικότερη εικόνα ενός εκπαιδευτικού (συμπεριφορά, ενδιαφέρον κλπ) που και πάλι είναι άσχετα με τους βαθμούς των παιδιών.

                          Το 'bonus' που έπαιρναν στο Υπ. Οικονομικών θα φορολογηθεί τελικά;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            traveller last edited by

                            Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:

                            Καλησπέρα,

                            Άρχισαν τα όργανα.....

                            Καταργήθηκε η πρόσθετη διδακτική στήριξη

                            Εάν όντως είναι έτσι τότε μάλλον άρχισε καλά. Οι προσλήψεις των ωρομισθίων που κυνηγούσαν σαν τρελοί την ΠΔΣ για να αποκτήσουν προϋπηρεσία γινόταν εκτός ΑΣΕΠ και ο καθένας ήταν έρμαιο στις ορέξεις του Δ/ντή εκπαίδευσης. Πού και αυτός κάπου όφειλε τη θεσούλα του (π.χ σε κάποιον τοπικό βουλευτή) . Έτσι λοιπόν άνθρωποι που ήταν 35/40 χρονών με οικογένειες βρίσκονταν έξω και υπηρετούσαν όσοι είχαν γνωστό το βουλευτή. Ήταν πραγματική ξεφτίλα.

                            Ετσι αποφασιζει ο ορθος πολιτικος-ποναει κεφαλι κοψει κεφαλι!

                            Να φυγουνε,λοιπον οι μαθητες! Να πανε αλλου! (στα ιδιωτικα φροντιστηρια )

                            Παντως,για τωρα δε γνωριζω αλλα σε μας που θυμαμαι η ενισχυτικη ηταν μια βλακεια και μιση.

                            Βιάζεσαι πολύ. Σήμερα αυτό ακριβώς το θέμα το άκουσα στις ειδήσεις της ΕΤ1 το μεσημέρι.

                            • Το πρόγραμμα δεν είχε αρχισει ακόμα, άρα δεν κόψανε κανένα κεφάλι.

                            -Είπαν αυτό που ακριβώς έγραψα, για αδιαφανείς προσλήψεις.

                            -Δεν είχαν εξασφαλιστεί οι πόροι.

                            -Το πρόγραμμα θα γίνει έτσι κι αλλιώς, δεν καταργήθηκε τίποτα.

                            @ΒΕΑΜS : Όπως ακριβώς τα γράφεις. Οι ωρομίσθιοι πληρώνονται 2-3 φορές το χρόνο. Στα μέσα περίπου Οκτώβρη λαμβάνουν τα δεδουλευμένα του περασμένου Μαϊου /Ιουνίου. Επειδή δε, αναγκάζονται λόγω ωραρίου να εργάζονται σε παραπάνω από ένα Γυμνάσια/Λύκεια καλύπτοντας έτσι αποστάσεις, ουσιαστικά μπαίνουν μέσα. Εργάζονται μόνο και μόνο για την προϋπηρεσία.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tasosdev last edited by

                              Ο χρήστης manosk έγραψε:
                              Κοιτάξτε, πρέπει να κατανοήσετε κάτι (η τριβή στο φόρουμ, εκτός από το να σας κολλάνε κουτοπόνηρα πουλερικά, έχει σοβαρά πλεονεκτήματα, γιατί βλέπεις με τα μάτια σου πράγματα που 'απέξω' δεν φαίνονται):

                              • Στο ελληνικό δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης η πριμοδότηση των ικανότερων και εργατικότερων εκπαιδευτικών είναι ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΗ.
                              • Αν δινόταν κάποιο οικονομικό κίνητρο, συνδεόμενο με την απόδοση με οποιοδήποτε σύστημα μέτρησης αυτής, αυτό θα γινόταν αποδεκτό ΜΟΝΟ ΑΝ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ.

                              Αυτά.

                              Ψάχνεις για βούτυρο στο ψωμί της διαφθοράς η για αιτία να γκρινιάζεις άλλα 200 χρόνια για το πόσο διεφθαρμέμοι είναι οι δημόσιοι; Δεν χωράει στο μυαλό σου πως η κοινωνία είναι μπουρδέλο ακριβώς γιατι υπάρχει η ευκαιρία στην διάκριση με κάθε μέσο(με γλείψιμο, απάτες, λαδώματα); Αυτό που χρειάζεται η παιδεία είναι σοβαρό και επιμελες κράτος και χρήματα, τίποτα άλλο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                asimov last edited by

                                Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
                                Βιάζεσαι πολύ. Σήμερα αυτό ακριβώς το θέμα το άκουσα στις ειδήσεις της ΕΤ1 το μεσημέρι.

                                • Το πρόγραμμα δεν είχε αρχισει ακόμα, άρα δεν κόψανε κανένα κεφάλι.

                                -Είπαν αυτό που ακριβώς έγραψα, για αδιαφανείς προσλήψεις.

                                -Δεν είχαν εξασφαλιστεί οι πόροι.

                                -Το πρόγραμμα θα γίνει έτσι κι αλλιώς, δεν καταργήθηκε τίποτα.

                                Επιβεβαιωνω. Γνωστη μου στα Τρικαλα ειδοποιηθηκε απο τη δ/νση ββαθμιας οτι προς το παρον παγωνει ο διορισμος της, κατι που φυσικα περιμενε αφου (οπως τα μισα Τρικαλα ) ειχε διοριστει με μεσολαβηση Χατζηγακη*
                                Της ειπαν οτι θ' αλλαξουν τον τροπο επιλογης, μαλλον με διαδικασια τυπου ΑΣΕΠ (οποτε μαλλον δεν εχει τυχη...)

                                *(ο οποιος Χατζηγακης ακουσα καπου στην τηλεοραση οτι στο υπουργικο του γραφειο δεν ειχε pc και τηλεφωνο : πιστεψτε με, στην περιπτωση του τα πραγματα ειναι ΠΟΛΥ χειροτερα )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Ο χρήστης tasosdev έγραψε:

                                  Κοιτάξτε, πρέπει να κατανοήσετε κάτι (η τριβή στο φόρουμ, εκτός από το να σας κολλάνε κουτοπόνηρα πουλερικά, έχει σοβαρά πλεονεκτήματα, γιατί βλέπεις με τα μάτια σου πράγματα που 'απέξω' δεν φαίνονται):

                                  • Στο ελληνικό δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης η πριμοδότηση των ικανότερων και εργατικότερων εκπαιδευτικών είναι ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΗ.
                                  • Αν δινόταν κάποιο οικονομικό κίνητρο, συνδεόμενο με την απόδοση με οποιοδήποτε σύστημα μέτρησης αυτής, αυτό θα γινόταν αποδεκτό ΜΟΝΟ ΑΝ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ.

                                  Αυτά.

                                  Ψάχνεις για βούτυρο στο ψωμί της διαφθοράς η για αιτία να γκρινιάζεις άλλα 200 χρόνια για το πόσο διεφθαρμέμοι είναι οι δημόσιοι; Δεν χωράει στο μυαλό σου πως η κοινωνία είναι μπουρδέλο ακριβώς γιατι υπάρχει η ευκαιρία στην διάκριση με κάθε μέσο(με γλείψιμο, απάτες, λαδώματα); Αυτό που χρειάζεται η παιδεία είναι σοβαρό και επιμελες κράτος και χρήματα, τίποτα άλλο.

                                  • Ούτε το ένα, ούτε το άλλο. Γιατί ούτε όρεξη έχω να γκρινιάζω, ούτε θεωρώ διεφθαρμένους τους δημόσιους. Αλλά σε ορισμένους κλάδους υπάρχει συγκεκριμένη τάση ΙΣΟΠΕΔΩΣΗΣ και αυτό αποδεικνύεται διαρκώς.
                                  • Η κοινωνία είναι μπουρδέλο γιατί οι πολίτες της όχι απλώς το επιτρέπουν, αλλά το επιδιώκουν κυνικά. Η προ-προηγούμενη σελίδα είναι άκρως διδακτική.
                                  • Σοβαρό και επιμελές κράτος διαθέτουν μόνο σοβαροί και επιμελείς πολίτες. Γι' αυτό υπάρχει σοβαρό κράτος σε ευρωπαϊκές χώρες και δεν υπάρχει σε αφρικανικές. Εμείς είμαστε κάτι ενδιάμεσο. Δεν ξέρω προς τα που κλίνουμε περισσότερο, αλλά αρκετές αφρικανικές κάνουν άλματα.
                                  • Χρήματα χωρίς έλεγχο είναι πεταμένα χρήματα (βλ. Α-Β ΚΠΣ για παράδειγμα). Και από τη στιγμή που τα χρήματα αυτά τα δίνουν οι φορολογούμενοι, το να ζητάνε κάποιοι χρήματα αλλά να εμποδίζουν συστηματικά τον έλεγχο και την αξιολόγηση, είναι απλή σπατάλη. Αλλά είπαμε, σοβαρό κράτος για σοβαρούς και υπεύθυνους πολίτες...
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    ...Αυτό που χρειάζεται η παιδεία είναι σοβαρό και επιμελες κράτος και χρήματα, τίποτα άλλο

                                    Πιστεύω να αντιλαμβάνονται όλοι το πόσο μακρυά είμαστε σαν κοινωνία από το να ζητάμε σοβαρό και επιμελές κράτος, και πόσα πολλά χρήματα απαιτούνται από ένα καταχρεωμένο έθνος και μάλιστα σε οικονομική κρίση για να συντηρήσουν μια αξιόλογη παιδεία.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dirtoulios last edited by

                                      Ο χρήστης Asimov έγραψε:

                                      Βιάζεσαι πολύ. Σήμερα αυτό ακριβώς το θέμα το άκουσα στις ειδήσεις της ΕΤ1 το μεσημέρι.

                                      • Το πρόγραμμα δεν είχε αρχισει ακόμα, άρα δεν κόψανε κανένα κεφάλι.

                                      -Είπαν αυτό που ακριβώς έγραψα, για αδιαφανείς προσλήψεις.

                                      -Δεν είχαν εξασφαλιστεί οι πόροι.

                                      -Το πρόγραμμα θα γίνει έτσι κι αλλιώς, δεν καταργήθηκε τίποτα.

                                      Επιβεβαιωνω. Γνωστη μου στα Τρικαλα ειδοποιηθηκε απο τη δ/νση ββαθμιας οτι προς το παρον παγωνει ο διορισμος της, κατι που φυσικα περιμενε αφου (οπως τα μισα Τρικαλα ) ειχε διοριστει με μεσολαβηση Χατζηγακη*
                                      Της ειπαν οτι θ' αλλαξουν τον τροπο επιλογης, μαλλον με διαδικασια τυπου ΑΣΕΠ (οποτε μαλλον δεν εχει τυχη...)

                                      Οντως. Η διαδικασία επιλογής ωρομισθίων αναστέλλεται για λίγο. Η επιλογή πλέον θα γίνεται μέσα από τους πίνακες του ΑΣΕΠ. (πηγή: τέως διευθυντής στο ΥΠΕΠΘ, πασόκος παλαιάς κοπής).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tasosdev last edited by

                                        Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                        Η προ-προηγούμενη σελίδα είναι άκρως διδακτική.

                                        Οχι πως μου πέφτει λόγος αλλα αυτή η ταχτική δεν σε έχει κουράσει; Γιατί μοας τα κάνεις τσουρέκια με τις (και καλά) ηθικολογίες;

                                        Να σου κάνω μια ερώτηση επι προσωπικού; Εσυ ο ηθικός το πρωί δεν εργάζεσαι κάπου; Δεν πληρώνεσαι απο κάποιον; Δεν τον κοροιδεύεις όταν φορουμάρεις; Είσαι σωστός απέναντι στον όποιον εργοδότη σου(αλήθεια ιδιώτης η δημόσιο είναι; ); Αμα είναι παίξουμε το παιγνίδι της ηθικής να τα βγάλουμε στο τραπέζι όλα. Εγώ θα παίξω τίμια, ότι θες ρωτάς

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • M
                                          mindfresh-kilbreeze last edited by

                                          Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
                                          ; Δεν τον κοροιδεύεις όταν φορουμάρεις; Είσαι σωστός απέναντι στον όποιον εργοδότη σου;

                                          Δεν ξερω για ηθικο,αλλα αυτο ειναι λιγο unfair απο μερους σου

                                          Ειναι σα να να λες πως οποιος ποσταρει παρασκευιατικα μετα τις εντεκα,μενει μεσα επειδη δεν εχει γκομενα

                                          (εγω ντυνομαι για να βγω σε λιγο )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            manosk last edited by

                                            Ποια ηθική τρομάρα σας (εσύ χρησιμοποίησες α' πρόσωπο);

                                            Πήγε απλώς να πείσει το άτομο ότι κάτι παράνομο (που τον βόλευε) ήταν ΟΚ και νόμιμο και τέτοιες ασυναρτησίες. Κι επειδή του ήρθε απάντηση τεκμηριωμένη, άρχισε να γράφει προσβλητικές μαλακίες. Βρήκε κι ο άλλος πικραμένος ευκαιρία να πεταχτεί...χέσε μέσα.

                                            Στο τέλος παρατέθηκαν αυτά που είπε ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ (του οργάνου που όοοοολοι αγαπάνε και στηρίζουν ), τα οποία κόλλαγαν γάντι στην περίπτωση και έληξε η τελετή.

                                            BTW, εγώ δεν έκλεψα τη δουλειά κανενός. Ούτε γιατί είμαι όμορφος, ούτε γιατί έχω μπάρμπα, ούτε γιατί έχω γκόμενα εν τοις πράγμασι. Παιδεύτηκα παραπάνω, αλλά ΟΚ, δεν χρωστάω σε κανέναν πούστη.
                                            Αν όμως το είχα κάνει, θα άφηνα για άλλους τις μεγάλες παρόλες. Εντάξει, την έκανες [όχι εσύ, οποιοσδήποτε], σκάσε και κάτσε στο σκαμπό σου. Όχι να πας να βγεις κι από πάνω, γιατί θ' ακούσεις πράγματα που δεν θα σου αρέσουν, ούτε θα σε συμφέρουν. ΚΙ ΟΣΟ ΘΑ ΛΕΣ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ, ΤΟΣΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΣ Ν' ΑΚΟΥΣΕΙΣ. Απλό είναι.

                                            Πάω τώρα στα μωρά. Μην ανησυχεί η ομήγυρις.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 157
                                            • 158
                                            • 159
                                            • 165
                                            • 166
                                            • 157 / 166
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr