-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
οι μικρές διαδρομές είναι πολλές φορές απόρροια και της ανύπαρκτης Συγκοινωνιακής ανάπτυξης. Πέρυσι είχα ξεκινήσει ένα πείραμα να χρησιμοποιώ τα ΜΜΜ. Όταν όμως πρέπει να περιμένεις με τις ώρες το Λεωφορείο για το ΕΜΠ και το ΤΕΙ (και για διαδρομές 1.5 χιλιομέτρων) τελικά μπαίνεις στο τετράτροχο και να πάνε να @@μηθούν όλοι.
+1
Έγινε ακόμα ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση όταν επιτράπηκε η κυκλοφορία των ταξί στις λεωφορειολωρίδες.
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ, ΜΗ ΤΟ ΑΦΗΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΘΕΤΑΙ.Για την κίνηση εκτός δακτυλίου. Το ωραίο είναι ότι ούτε οι ταρίφες το χρησιμοποιούν το μέτρο αυτό.
Επιπλέον το πρόβλημα μου δεν είναι η Λεωφορειολωρίδα για τα συγκεκριμένα δύο σημεία. Όταν η συχνότητα ενός δρομολογίου είναι ανά 20 λεπτά και συνήθως περνά μισή ώρα το πρόβλημα μου είναι αυτό. Στο ΕΜΠ το λεωφορείο από το σταθμό Κατεχάκη προς ΕΜΠ έχει συχνότητα 20 λεπτά και το πρωί γίνεται χαμός με κόσμο που το πάει ποδαράτο ή που σαν σαρδέλες πακετάρονται στο λεωφορείο. ΓΙα τα ΤΕΙ από το σταθμό του Αιγάλεω έχουμε 4 ή 5 λεωφορεία μεν αλλά η Ιερά Οδός είμαι απρόβλεπτη. Υπάρχουν στιγμές που μπορεί και να περιμένεις ως και 20 λεπτά γιατί ο συγχρονισμός των δρομολογίων (ώστε να μην βλέπεις οχήματα σε λογική τρένου) είναι ΓΤΠ.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
οι μικρές διαδρομές είναι πολλές φορές απόρροια και της ανύπαρκτης Συγκοινωνιακής ανάπτυξης. Πέρυσι είχα ξεκινήσει ένα πείραμα να χρησιμοποιώ τα ΜΜΜ. Όταν όμως πρέπει να περιμένεις με τις ώρες το Λεωφορείο για το ΕΜΠ και το ΤΕΙ (και για διαδρομές 1.5 χιλιομέτρων) τελικά μπαίνεις στο τετράτροχο και να πάνε να @@μηθούν όλοι.
+1
Έγινε ακόμα ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση όταν επιτράπηκε η κυκλοφορία των ταξί στις λεωφορειολωρίδες.
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ, ΜΗ ΤΟ ΑΦΗΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΘΕΤΑΙ.Για την κίνηση εκτός δακτυλίου. Το ωραίο είναι ότι ούτε οι ταρίφες το χρησιμοποιούν το μέτρο αυτό.
Επιπλέον το πρόβλημα μου δεν είναι η Λεωφορειολωρίδα για τα συγκεκριμένα δύο σημεία. Όταν η συχνότητα ενός δρομολογίου είναι ανά 20 λεπτά και συνήθως περνά μισή ώρα το πρόβλημα μου είναι αυτό. Στο ΕΜΠ το λεωφορείο από το σταθμό Κατεχάκη προς ΕΜΠ έχει συχνότητα 20 λεπτά και το πρωί γίνεται χαμός με κόσμο που το πάει ποδαράτο ή που σαν σαρδέλες πακετάρονται στο λεωφορείο. ΓΙα τα ΤΕΙ από το σταθμό του Αιγάλεω έχουμε 4 ή 5 λεωφορεία μεν αλλά η Ιερά Οδός είμαι απρόβλεπτη. Υπάρχουν στιγμές που μπορεί και να περιμένεις ως και 20 λεπτά γιατί ο συγχρονισμός των δρομολογίων (ώστε να μην βλέπεις οχήματα σε λογική τρένου) είναι ΓΤΠ.
μερικοί γι αυτό το λόγο το παίρνουν...
-
Εκτός από τους παραπανω παράγοντες που αυξάνουν την κατανάλωση των Ελλήνων ένας ακόμα είναι η 'αμυντική' οδήγηση. Η φοβία μην τολμήσει κάποιος και χωθεί μπροστά από το αμάξι μας από διπλανή λωρίδα, μειώνει τις αποστάσεις από το προπορευόμενο αμάξι σε ελάχιστα μέτρα, με άμεση συνέπεια κατακόρυφη αύξηση σε γκάζι-φρένο.
Πόσες φορές δεν μου έχει τύχει να βλέπω τον μπροστινό μου να φρενάρει πολλαπλάσιες φορές από μένα σε δρόμο χωρίς στροφές και χωρίς κλίση και χωρίς προσπάθεια να προσπεράσει, απλά και μόνο για να είναι βεντούζα στον μπροστινό του και να αποθαρρύνει τους επίδοξους καταπατητές της 'πολύτιμης' θέσης του... -
Αυτό, το να κολλάς πίσω σαν να είσαι ουρά (tail) στο μπροστινό σου για να φυλάς την 'πόρτα' (gate) μην μπει άλλος, ονομάζεται στην αγγλική tailgating και είναι παράνομο και σηκώνει κλήση! Και είναι πολύ σωστό αυτό γιατί μη κρατώντας τις αποστάσεις ασφαλείας αυξάνεται ο κίνδυνος ατυχήματος αλλά και εμποδίζεις τους άλλους. Στην Ελλάδα η αλλαγή λωρίδας είναι από τα δυσκολότερα πράγματα για νέο οδηγό.
Σωστή η επισήμανση σαν αίτιο αύξησης κατανάλωσης. -
το φαινόμενο αυτό απαντάται παντού.
στα ολλανδικά ονομάζεται bumberkleven -
Απορώ πως δεν του βγάλαμε και εμείς όνομα, αφού λογικά είμαστε πρωταθλητές στο είδος!
-
Με ένα 'μαλάκας' έχεις καλύψει όλες τις περιπτώσεις
-
Έφτιαξα σχετικό θέμα για να μην συνεχίσουμε εδώ.... : viewtopic.php?f=5&t=38432
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
πότε έγινε αυτό για τα ταξί?Στη Θεσσαλονίκη, από τότε που ξεκίνησαν τα έργα του μετρό. Αντί να γίνει ακόμα πιο αυστηρή η αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, τις κατέστρεψαν επιτρέποντας τα ταξί μέσα 'για να εξυπηρετηθεί ο κόσμος'
Εκτός από τους παραπανω παράγοντες που αυξάνουν την κατανάλωση των Ελλήνων ένας ακόμα είναι η 'αμυντική' οδήγηση. Η φοβία μην τολμήσει κάποιος και χωθεί μπροστά από το αμάξι μας από διπλανή λωρίδα, μειώνει τις αποστάσεις από το προπορευόμενο αμάξι σε ελάχιστα μέτρα, με άμεση συνέπεια κατακόρυφη αύξηση σε γκάζι-φρένο.
εχμμ, αυτό που περιγράφεις είναι ο ορισμός της επιθετικής οδήγησης!
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Εκτός από τους παραπανω παράγοντες που αυξάνουν την κατανάλωση των Ελλήνων ένας ακόμα είναι η 'αμυντική' οδήγηση. Η φοβία μην τολμήσει κάποιος και χωθεί μπροστά από το αμάξι μας από διπλανή λωρίδα, μειώνει τις αποστάσεις από το προπορευόμενο αμάξι σε ελάχιστα μέτρα, με άμεση συνέπεια κατακόρυφη αύξηση σε γκάζι-φρένο.
εχμμ, αυτό που περιγράφεις είναι ο ορισμός της επιθετικής οδήγησης!
Η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Εκτός από τους παραπανω παράγοντες που αυξάνουν την κατανάλωση των Ελλήνων ένας ακόμα είναι η 'αμυντική' οδήγηση. Η φοβία μην τολμήσει κάποιος και χωθεί μπροστά από το αμάξι μας από διπλανή λωρίδα, μειώνει τις αποστάσεις από το προπορευόμενο αμάξι σε ελάχιστα μέτρα, με άμεση συνέπεια κατακόρυφη αύξηση σε γκάζι-φρένο.
εχμμ, αυτό που περιγράφεις είναι ο ορισμός της επιθετικής οδήγησης!
Στην πραγματικότητα το να προστατεύεις τον χώρο σου είναι ο ορισμός της άμυνας είτε αφορά τα σύνορα μιας χώρας ή την εστία σου αν αφορά ποδόσφαιρο ή την θέση σου αν μιλάμε για αμάξια.
**Έμμεσα **βέβαια μπορούμε να την πούμε επιθετική οδήγηση γιατί κάποιος αμύνεται αναίτια χωρίς κάποιος να του επιτίθεται και γιαυτό άλλωστε έβαλα εισαγωγικά. -
Καλημέρα,
Μέτρηση κατανάλωσης με χρήση σε πίστα (Nurburgring) εχθές, (περισσότερα και λεπτομέρειες κίνησης σε αυτό το θέμα) με τα εξής αποτελέσματα:
Μ.Ο Ταχύτητας = 66,6Km/h
Μέση Κατανάλωση = 9,6 l/100Km
-
Μέτρησα τις προάλλες την κατανάλωση της Νίτσας, βασικά σε διαδρομές πόλης (το πιο μακρινό που πήγε ήταν μέχρι το Cosmos)...
11,29
-
Γλυφαδα-Πειραια και βραδυνη γρηγορη βολτα Σαββατου με αφετηρια τον Πειραια και τερματισμο την Γλυφαδα μεσω Σουνιου ( ), μαζι με εξορμηση για παϊδακια στην Στενη Ευβοιας με επιστροφη, με ταχυτητες στην Εθνικη 200+ (240 στην ανηφορα Οινοφυτων σταθερα-φανταστικο το νεο οδοστρωμα), μεση ταχυτητα 65km/h και καταναλωση 10,2l/100km....καθολου ασχημα για 2525cc turbo και awd
-
Μικρή μέση όμως....
Πόση ώρα έκανες... βγαίνει τόσο? -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Μικρή μέση όμως....
Πόση ώρα έκανες... βγαίνει τόσο?Κοιτα αυτα τα νουμερα ειναι για περιπου 480km. Το κομματι της εθνικης που πηγαινα χωρις αυριο ειναι ουσιαστικα απο τα διοδια μεχρι και την εξοδο για Χαλκιδα, μεχρι την Γεφυρα πηγα μεχρι 180 το πολυ..μετα οι ρυθμοι αναγκαστηκα πεφτουν (αν και το πιεσα αρκετα στην αναβαση απο αρτακη για στενη). Στην επιστροφη επισης συναντησα αρκετη κινηση με ταχυτητες εως 150 αλλα και πολλη ωρα σταματα-ξεκινα πριν τα διοδια (περιπου 3km). Αν προσθεσεις και τις αστικες μετακινησεις (Γλυφαδα-Πειραια-Γλυφαδα δυο φορες την μια μεσα απο τα στενα του Αγιου Δημητριου-Συγγρου) με αρκετη κινηση ειναι απολυτως λογικο το νουμερο της μεσης ταχυτητας.
-
Honda CB500
Θεσσαλονίκη-Παναγιά (Εγνατία) με ταχύτητες ταξιδιού ~130-150 και Παναγιά-Χάνι Μουργκάνι: ~4,8lt/100Km
Μουργκάνι-Περτούλι-Πύλη-Λ. Πλαστήρα-Καρδίτσα-Τρίκαλα-Καλαμπάκα-Τρίκαλα-Μουζάκι (ταχύτητες
4,40lt/100Km
Μουζάκι-λίμνη-(κάμποσα μπρος πίσω στα γύρω χωριά) με φυσιολογικές ταχύτητες και Μουζάκι-Παλιοχώρι-Αργιθέα-Πτελέα-Συκιά-Πηγές-Μηλιανά-Αστροχώρι-Άνω Καλεντίνη-Άρτα (με ρυθμούς εντελώς ), Άρτα-Γιάννενα αρκετά σβέλτα (
5,24lt/100Km -
ο κ@@@ος σου ειναι ακομα στη θεση του
sorry για το , αλλα δεν μπορεσα να κρατηθω, εγω κουραστηκα μονο που τα διαβασαη διαδρομη ομως ειναι οτι πρεπει για μηχανη
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
(ταχύτητες )Αν μιλάμε για CB500 τότε γύρω στα 180-200 κοντερίσια με πολύ στίψιμο το γκάζι, ευνοικό άνεμο και ελαφριά κατηφόρα
-
2o φουλάρισμα 52 ευρώ, 51.95 λίτρα 749,8km, μέση κατανάλωση 6.93 l/100km.
Κατανάλωση BC: 6.9 l/100km.
Μέση ταχύτητα BC: 49 km/h.Όλες οι διαδρομές έγιναν στην Αττική και τα περίχωρά της, πάντα με αποφυγή του κέντρου. Δεν έλειψαν τα μποτιλιαρίσματα αλλά φυσικά δεν συγκρίνονται με αυτά του δακτυλίου.
Χαμηλότερη μέση κατανάλωση σε κλειστή διαδρομή 5.2 l-100km.
Μέγιστη μέση κατανάλωση σε κλειστή διαδρομή 8.3 l-100km λόγω κυκλοφοριακής συμφόρεσης Πειραιώς-Λιοσίων που έριξε την μέση ταχύτητα στα 12km/h.
Έρευνα Κατανάλωσης 8557