Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ 4Χ4 Κ.Α.
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ 4Χ4 Κ.Α.
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 29
    • 30
    • 12 / 30
    Εκτός Δρόμου
    8
    593
    28129
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      evolander last edited by

      Ο χρήστης q10gr8 έγραψε:
      Ειμαι κατοχος ενος Hyundai Tucson 2008, που απο το εργοστασιο φορουσε, Hankook 235/60/16.
      Επειδη πηγαινω για κυνηγι, ειμαι προσανατολησμενος να αγορασω Bridgestone Dueler 694, 215/70/16.
      Υπαρχουν φιλοι που τα εχουν δοκιμασει για να μου πουν την γνωμη τους;
      Με ενδιαφερει να καλυτερευσει το αυτοκινητο μου στην λασπη και και στις πετρες, αλλα χωρις να χασω πολυ απο την προσφυση μου στον εθνικο δρομο, και χωρις βεβαια να με ξεκουφανει...
      Σας ευχαριστω πολυ...Η γνωμη σας με ενδιαφερει.

      Τα φορά φίλος με maverick και είναι πολύ ευχαριστημένος με την off road απόδοσή τους.
      Αυτό που πρέπει να δεις είναι η αλλαγή στη διάσταση μόνο (από 235/60 σε 215/70)

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • Q
        q10gr8 last edited by

        O λαστιχας μου μου ειπε οτι γινεται η αλλαγη διαστασης....
        Ευχαριστω για το σχολιο, μολις τα βαλω θα σας πω εντυπωσεις...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • M
          meco last edited by

          Πιο σωστή διάσταση για σένα είναι η 215/65/16 όμως η 215/70/16 δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα.
          Η επιλογή να πας σε 215 είναι σοφή διότι όπως θα διαπιστώσεις και από μόνος σου τα θετικά της είναι πολύ περισσότερα από τα αρνητικά.
          Σε αυτή τη διάσταση το 694 είναι ένα πολύ καλό και δοκιμασμένο ελαστικό. Όμως θεωρώ ότι πλέον είναι ξεπερασμένης τεχνολογίας μια και κυκλοφορεί σχεδόν 5χρόνια στην αγορά.
          Εναλλακτικά θα σου πρότεινα το Yokohama G012 AT-S το οποίο μάλιστα έχει και περισσότερο ασφάλτινο προσανατολισμό από το 694 όπως και το καινούριο Michelin LATITUDE CROSS.
          Aπό τα παραπάνω θα πρόκρινα το michelin γιατί είναι πιο σύγχρονο και γιατί βγαίνει σε δείκτη ταχύτητας Τ (190χλμ/ωρα) ενώ τα άλλα δύο σε S (215/70/16) (170χλμ/ώρα).

          1 Reply Last reply Reply Quote 9
          • Q
            q10gr8 last edited by

            Ο χρήστης meco έγραψε:
            Πιο σωστή διάσταση για σένα είναι η 215/65/16 όμως η 215/70/16 δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα.
            Η επιλογή να πας σε 215 είναι σοφή διότι όπως θα διαπιστώσεις και από μόνος σου τα θετικά της είναι πολύ περισσότερα από τα αρνητικά.
            Σε αυτή τη διάσταση το 694 είναι ένα πολύ καλό και δοκιμασμένο ελαστικό. Όμως θεωρώ ότι πλέον είναι ξεπερασμένης τεχνολογίας μια και κυκλοφορεί σχεδόν 5χρόνια στην αγορά.
            Εναλλακτικά θα σου πρότεινα το Yokohama G012 AT-S το οποίο μάλιστα έχει και περισσότερο ασφάλτινο προσανατολισμό από το 694 όπως και το καινούριο Michelin LATITUDE CROSS.
            Aπό τα παραπάνω θα πρόκρινα το michelin γιατί είναι πιο σύγχρονο και γιατί βγαίνει σε δείκτη ταχύτητας Τ (190χλμ/ωρα) ενώ τα άλλα δύο σε S (215/70/16) (170χλμ/ώρα).

            Ευχαριστω πολυ....
            Τωρα μπερδευτηκα Πλακα κανω....Θα την βρω την ακρη

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • H
              hunter-gr last edited by

              Καλημέρα σε όλους.
              Σε λίγες μέρες ετοιμάζεται η αλλαγή των ελαστικών για το sami μου!
              Τα maxxis τα είχαμε 4 χρόνια,εκ των οποίων τα φορούσαμε μόνο τους χειμερινούς μήνες.
              Τώρα σκέφτομαι να κάνω μια αλλαγή & να πάμε στα bf goodr σε διάσταση 60-40.Τα προηγούμενα ήταν 70-30.
              Έχουμε κάποιες εντυπωσεις από τα bf;& σε τιμές κυμαίνονται;

              Ευχαριστώ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • T
                tagheuer last edited by

                Ρωτάς για τα BF Goodrish A/T ?
                τ(α οπόια ισως ειναι και τα μοναδικά - πραγματικά 50-50 )

                Προσωπικά στον Τερη μου (ΙΙ) , τα έχω βαλει (215/70/16) και μεχρι στιγμης (12.000 χλμ) ειμαι ενθουσιασμενος.
                (προσοχή ομως : ο Τερης εχει μονιμη τετρακινηση, οπότε εχει διαφορετική συμπεριφορα από π.χ τα Suzuki , που συνηθως στην ασφαλτο, πάνε δικινητα..)

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • A
                  archi last edited by

                  Ο χρήστης q10gr8 έγραψε:
                  Ειμαι κατοχος ενος Hyundai Tucson 2008, που απο το εργοστασιο φορουσε, Hankook 235/60/16.
                  Επειδη πηγαινω για κυνηγι, ειμαι προσανατολησμενος να αγορασω Bridgestone Dueler 694, 215/70/16.
                  Υπαρχουν φιλοι που τα εχουν δοκιμασει για να μου πουν την γνωμη τους;
                  Με ενδιαφερει να καλυτερευσει το αυτοκινητο μου στην λασπη και και στις πετρες, αλλα χωρις να χασω πολυ απο την προσφυση μου στον εθνικο δρομο, και χωρις βεβαια να με ξεκουφανει...
                  Σας ευχαριστω πολυ...Η γνωμη σας με ενδιαφερει.

                  Φοράω τα dueler στην ίδια διάσταση σε GrandVitara
                  Στη λάσπη θα δεις αναβάθμιση, σε σχέση με τα ασφάλτινα, όμως μην περιμένεις θαύματα. Μάλλον οριακή βελτίωση. Ανάλογα και το είδος της λάσπης πάντα καθώς σε 'πηλό' θα συνεχίσεις να θες 100% mud και αρκετή φόρα.
                  Πολύ καλά σε πέτρες, δεν χάνουν κομμάτια, και ο μόνος τρόπος να καμπυλώσουν τα τακούνια είναι να πας ντριφτάρωντας σε φρεσκοστρωμένα χαλίκια.
                  Σε άσφαλτο/εθνική/βρεγμένο, συμβιβάζονται πολύ καλά, αν θυμάσαι τι οδηγείς.
                  Το μόνο αρνητικό, που με είχε αναγκάσει να βάλω σαμπρέλα στα 3 από τα 5, είναι τα πλαϊνά που τρυπάνε σχετικά εύκολα. Πιθανόν να τρύπαγαν όλα εκεί που τα πήγα, όμως αυτά έχω, γι'αυτά λέω.
                  Επίσης, αν τα επιλέξεις, θα δεις κατακόρυφη πτώση στην απόδοση σε άμμο, σε σχέση με τα φαρδύτερα που φοράς. Θα βουλιάζεις εκεί που με τα ασφάλτινα έκανες μανούβρες.
                  Τέλος θα χρειαστούν αντικατάσταση πολύ πριν φαγωθεί το πέλμα, νομίζω είναι χαρακτηριστικό των bridgestone, καθώς σκληραίνει η γόμμα και ενώ δείχνουν στο μάτι ΟΚ, έχουν τελειώσει.
                  Αν δεν θες να έχεις 2 τετράδες, τα συγκεκριμένα λάστιχα προσφέρουν σε ικανοποιητικό βαθμό λίγο-απ'όλα.
                  Σκέφτομαι να βάλω τα ίδια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • J
                    johnnyx last edited by

                    Καλησπερα
                    Σκεφτομαι να παρω τα toyo open country ht μεσω της προσφορας της EKO. Συγκεκριμενα τη διασταση 215/60/16 που τα δινει 383 €. Εχω ακουσει καλα λογια για αυτα και νομιζω η τιμη ειναι αρκετα καλη
                    Το θεμα ειναι τα λαστιχα δε τα χρειαζομαι τωρα και η αποκτηση των ελαστικων μπορει να γινει μεχρι τελους του ετους οποτε και σκοπευω να τα παρω. Λαστιχα ομως δε προβλεπεται να αλλαξω (αναλογικα με τα χιλιομετρα που κανω) πριν το τελους του 2010/αρχες 2011. Λεει να παρω 1 χρονο νωριτερα τα λαστιχα ή να παρω φρεσκα οταν τα χρειαστω με αυξημενη τιμη ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stolis last edited by

                      Γεια στην παρέα.
                      Έχει κανείς άποψη για hakkapeliitta r και cooper weathermaster st/2;
                      Σκέφτομαι ένα από τα 2 και στη διάστασή μου είναι τα πιο .
                      Τα θέλω καθαρά για εκδρομές στα χιόνια που κάνουμε με την παρέα μου και δεν θα κυκλοφορούν στην πόλη ή σε ταξίδια εκτός εκδρομών, οπότε δεν τίθεται θέμα ορίου ταχύτητας που στα nokian είναι r=170.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tifozif1 last edited by

                        Ψάχνω ασφάλτινα λάστιχα για το rav (executive 2004) μου. Μέχρι τώρα φόραγε τα Bridgestone Dueler 687, κράτησαν μια χαρά για 40.000χλμ και 5 χρόνια (τα αυτοκίνητα δεν τα πιέζω σχεδόν καθόλου ). Η διάσταση που φοράει τώρα είναι 235/60/16 αλλά σκέφτομαι να του βάλω 215/70/16 (αυτά φόραγε το λιγότερο executive mοντέλο τότε πάνω σε ατσάλινη ζάντα) ή 215/65/16. Χώμα πατάω μια-δύο φορές το χρόνο για 30-40 χιλιόμετρα την κάθε φορά σε ΠΟΛΥ κακό χωματόδρομο (κροκάλες, φυτευτές, νεροφαγώματα) αλλά πάω πάντοτε πολύ αργά. Τα dueler με καλυψαν μια χαρά εκεί και έτσι δεν βρίσκω λόγω να πάω σε πιο 'χωμάτινα'.

                        Μέσω του διαγωνισμού EKO-TOYO βρίσκω αυτά σε πολύ καλές τιμές :
                        OpenCountry H/T : 215/**70 **R16 100H OPHT TL /// τιμή σέτ 413
                        OpenCountry H/T : 215/**65 **R16 98H OPHT TL /// τιμή σέτ 374
                        TransPath S/U : 235/60 R16 100H TASU TL /// τιμή σέτ 423

                        Είναι αυτά:
                        OpenCountry H/T (OPHT):

                        TransPath S/U (TASU):

                        αλλά και αυτά τα οποία δεν ξέρω τι είναι :
                        *- 225/70 R16 OPHT για 4χ4-SUV (τιμή σέτ 438)

                        • 235/60 R16 100H TAA11 TL για 4χ4-SUV (τιμή σέτ 444)
                        • 215/70 R16 99H TAA14 TL για 4χ4-SUV (τιμή σέτ 342)

                        Είναι πολύ δελεαστικό το 215/65 R16 98H OPHT TL στα 374 ευρώ. Έτσι δεν είναι ? Έχει κανείς εμπειρίες με αυτά τα ελαστικά ? Προτείνεται κάτι διαφορετικό ? Σκέφτομαι να πάω σε 215 από 235 μιας και ο κατασκευαστής το έβγαζε με τέτοιο, και για οικονομία καυσίμου αλλά και καλύτερο πάτημα σε βρεγμένο.

                        Τι λέτε ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fonzareli last edited by

                          Παιδιά μιά βοήθεια τελική διότι τα 'παιξα...
                          TERIOS II 1.5 που κινείται 99% ασφαλτο.

                          Αποφάσισα για geolander at-s (g012) και πάω σήμερα να παραγγείλω. Προβληματίστηκα -και εξακολουθώ να προβληματίζομαι- μόνο για τη διάσταση. Αν πρέπει να κατέβω σε 215/65 με δεδομένο ότι με ενδιαφέρει κυρίως το κράτημα στην άσφαλτο στεγνή και βρεγμένη.
                          Ομως μου λέει ο φίλος που πήγα να παραγγείλω ότι τα ελαστικά αυτά είναι του 2008. Δεν έχουν του 2009 στην αντιπροσωπεία! Καλά, όσοι φίλοι εδώ έβαλαν πρόσφατα τι ημερομηνία έχουν;;;

                          Αν δεν πάω σε αυτό λόγω ηλικίας του ελαστικού, σκέφτομαι και τα uniroyal 4x4 που έχουν V πέλμα ή τα toyo opencountry HT της προσφοράς.

                          Είδα και το michelin latitude cross και ενώ έχει ενδιαφέρον πέλμα μου την δίνει το made in poland που διάβασα πάνω του...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • H
                            hunter last edited by

                            Kαι τα δικα μου του 2008 ειναι,αλλα δεν τα θεωρω και ως παλια.
                            Εσυ τωρα,γιατι ψαχνεις για Α/Τ λαστιχο,εφόσων κινεισαι σχεδον αποκλειστικα στην ασφαλτο;Γιατι δεν παιρνεις ενα ασφάλτινο γιωταχισιο που θα σου προσφερει πολύ περισσότερα;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fonzareli last edited by

                              διότι έχω ακούσει ότι το geolander είναι εξίσου καλό με ασφάλτινο σε κρατήματα στεγνό και βρεγμένο ενώ ταυτόχρονα έχει και τις εκτός δρόμου δυνατότητες.

                              Ποιό καλό δρόμου προτείνετε για το terios και σε τι διάσταση;

                              Uniroyal rallye 4x4 street που έχουν V πέλμα; ή τα toyo opencountry HT της προσφοράς EKO; ή ποιό άλλο λέτε;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                meco last edited by

                                Ο χρήστης fonzareli έγραψε:
                                Παιδιά μιά βοήθεια τελική διότι τα 'παιξα...
                                TERIOS II 1.5 που κινείται 99% ασφαλτο.
                                Αποφάσισα για geolander at-s (g012) και πάω σήμερα να παραγγείλω. Προβληματίστηκα -και εξακολουθώ να προβληματίζομαι- μόνο για τη διάσταση. Αν πρέπει να κατέβω σε 215/65 με δεδομένο ότι με ενδιαφέρει κυρίως το κράτημα στην άσφαλτο στεγνή και βρεγμένη.
                                Ομως μου λέει ο φίλος που πήγα να παραγγείλω ότι τα ελαστικά αυτά είναι του 2008. Δεν έχουν του 2009 στην αντιπροσωπεία! Καλά, όσοι φίλοι εδώ έβαλαν πρόσφατα τι ημερομηνία έχουν;;;
                                Αν δεν πάω σε αυτό λόγω ηλικίας του ελαστικού, σκέφτομαι και τα uniroyal 4x4 που έχουν V πέλμα ή τα toyo opencountry HT της προσφοράς.
                                Είδα και το michelin latitude cross και ενώ έχει ενδιαφέρον πέλμα μου την δίνει το made in poland που διάβασα πάνω του...

                                Αφού μιλάς για 99% κίνηση σε άσφαλτο τότε michelin. H χώρα κατασκευής δεν πρέπει να σε προβληματίζει καθόλου.
                                To 215/65/16 είναι η σωστή διάσταση για το terios. Δεν κατεβαίνεις εσύ, αυτοί ανέβασαν αδικαιολόγητα (για λόγους εμφάνισης προφανώς) τη διάσταση σε 235/60/16. Το πρώτα RAV4 αλλά και τα δύο τελευταίο στις απλές τους εκδόσεις 215/70/16 φορούσαν/φοράνε. Λες να μη φτάνει στο terios το 215?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fonzareli last edited by

                                  Και τα uniroyal και τα toyo που λέω παραπάνω ασφάλτινα είναι.

                                  Τα toyo δεν τα έχω δει φορεμένα.
                                  Ta uniroyal τα βλέπω σε 215/70-16 σε πολλά RAV.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jimforester last edited by

                                    Ο χρήστης fonzareli έγραψε:
                                    Και τα uniroyal και τα toyo που λέω παραπάνω ασφάλτινα είναι.

                                    Τα toyo δεν τα έχω δει φορεμένα.
                                    Ta uniroyal τα βλέπω σε 215/70-16 σε πολλά RAV.

                                    Από όσα έχω ακούσει μακριά από Uniroyal.Και γω g012 φοράω και είμαι υπέρ του δέοντος ευχαριστημένος.Αν μπορέσω θα μάθω αύριο αν υπάρχουν και ποιας ημερομηνίας είναι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      fonzareli last edited by

                                      Ρώτησα αντίστοιχα και σε άλλο νήμα για σπορ αυτοκίνητο αλλά και εδώ νομίζω έχει ενδιαφέρον:

                                      Από τα λάστιχα που φοράμε στα τζιποειδή ποιά είναι αυτά που πάνε ασφαλέστερα σε παγωμένη άσφαλτο;

                                      ασφάλτινα, ΑΤ, χειμερινά ή τι άλλο;

                                      Συνήθως τα τεστ γράφουν πως πάνε σε στεγνό, βρεγμένο, χιόνι, χώμα.
                                      Οχι όμως τι γίνεται στην πρωίνή παγωμένη γλίτσα...

                                      Aν αποφύγουμε τα χειμερινά, από αυτά που φοράμε συνήθως 694, G012 κλπ ποιά αποδίδουν καλύτερα άραγε σε συνθήκες γλίτσας-πάγου; Ασφάλτινα ή ΑΤ;

                                      και αν πάλι βάλουμε χειμερινά, θα σκιστούν πολύ εύκολα αν βγούμε εκτός δρόμου;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • H
                                        hunter last edited by

                                        Παγωμενη ασφαλτος ή γλίτσα;Με μπέρδεψες λιγο.

                                        Αν μιλάμε για θερμικρασιες χειμωνιατικες (κατω των 6 βαθμων κελσιου),τοτε αποδωτικότερα θα ειναι τα χιονολάστιχα.Και αν μιλαμε για ασφαλτο,τοτε σιγουρα ασφαλτινο λαστιχο,και οχι Α/Τ και Μ/Τ.Οσο καλο και αν ειναι το 012 στην ασφαλτο,σιγουρα δεν φτανει στα επίπεδα των καθαρων ασφαλτινων.Ειναι θεμα σχεδιασης πέλματος.Οταν εχεις μικρα μπλοκ με μεγαλες χαραξεις αναμεσά τους,μειώνεις την επιφανεια επαφης με την ασφαλτο.Αντιθετως,όταν εχεις μεγαλα μπλοκ με μικρες χαραξεις,μειωνεις την επιφανεια επαφης με το χωμα.
                                        Εαν πάλι μιλας για πάγο,τοτε ασηζητιτη μιλας για χιονολαστιχο.Εχει εξωφρενικα μικρα μπλοκ,με χιλιαδες χιλιαδων μικροσκοπικες χαραξεις αναμεταξύ των,για να μπορει η ελαχιστη τριβη του παγου να τις ανοιξει και να αποδωσουν μεγαλύτερες τιμες τριβης
                                        Για γλίτσα (και δεν το καταλαβαινω αυτο το 'πρωινη παγωμενη γλίτσα'),δεν νομιζω να βρεις καποιο ικανο λαστιχο.
                                        Εκτος δρομου δεν ξερω,αλλα,σε πατημενο χωματοδρομο που πριν μια βδομαδα φιλος εσκιζε το φορεστέρ του με χιονολάστιχα της ΝΟΚΙΑΝ,δεν αντιμετωπισε κανενα προβλημα.Μονο που ψιλογλυστρούσαν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          fonzareli last edited by

                                          Αναφέρομαι κυρίως σε πρωινό πάγο.

                                          πχ στη διαδρομή Καλαμάτα-Αθήνα και κοντά στη θέση 'καλογερικό', για όσους ξέρουν την περιοχή, δεν ξέρεις για πότε πιάνει πάγο, αν έχει κρατήσει πάγο από τη νύχτα, αν είναι κάτω ψιλόχιονο ή ποιός ξέρει τι άλλο επικίνδυνο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hunter last edited by

                                            Για πάγο σε ασφαλτο,μονο χειμερινα λαστιχα θα κανουν κατι.Και οταν λεμε 'κατι',ενοούμε 'κατιτις'.Ο πάγος δεν εχει γνωστο αντιδοτο.Ούτε ερπύστριοφορα δεν γλυτωνουν.
                                            Παρ'όλα αυτα,οτι καλύτερο υπάρχει διαθεσιμο,ειναι τα χιονολαστιχα.
                                            Δες το συμβολο που εμφανιζεται σε αυτη τη σελίδα
                                            http://www.tirerack.com/winter/tech/tec ... ntpage=120
                                            Αυτο πρεπει να ειναι αναγλυφο στο πλαινο του ελαστικου,για να θεωρειται χιονολαστιχο.

                                            Η αν δεν υπάρχει αυτο το αναγλυφο καπου,θα πρεπει να 'διαβασεις' εσυ ο ιδιος τη χαραξη του πέλματος και να διαπιστωσεις τη χρηση του.Αν δεις απίστευτα πολλες μικρες χαραξεις σε ολο το πλατος του πέλματος (και οχι σε ενα μερος του,που μπορει να το εχουν λαστιχα τυπου all weather) τοτε το ελαστικο σου ειναι για χιονι και πάγο.

                                            Οπως και να'χει όμως,αν σου συμβει να συναντησεις πάγο καπου με ηδη υψηλη ταχυτητα ταξιδιου λόγω εθνικης οδου,μη βασιστεις επάνω τους.Και αν οι συνθηκες πάγου και χιονιου εντοπίζονται σε μικρα σημεια της διαδρομης,δεν νομιζω αυτο να δικαιολογει την αγορα χιονολαστιχων.Εκτος κι'άν εχεις δευτερη τετραδα ζαντες,να τα φορας το Νοεμβρη και να τα βγαζεις το Μαρτη,επαναφεροντας την αλλη τετραδα με τα καλοκαιρινα σου.

                                            Το να χρησιμοποιεις όμως αποκλειστικα (χειμωνα-καλοκαιρι) τα χιονολαστιχα,και ειδικα με τις θερμοκρασιες που εχετε το καλοκαιρι στη νοτιο Ελλαδα,θα τα καταστρεψει και δεν θα ξανααποδωσουνε σωστα τον επόμενο χειμωνα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 12 / 30
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr