Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης
    • 1
    • 2
    • 133
    • 134
    • 135
    • 136
    • 137
    • 427
    • 428
    • 135 / 428
    Περί αυτοκίνησης
    30
    8557
    35046
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Αυτό το θέμα με τις χαμηλές καταναλώσεις διαφόρων ξένων στο spritmonitor μας έχει ξανααπασχολήσει. Οι περισσότεροι εδώ καταλαμβάνουμε τις κορυφαίες θέσεις σε κατανάλωση στις λίστες!
      Πιθανοί λόγοι της διαφοράς ένας ή περισσότεροι από τους παρακάτω (με σειρά σημασίας κατά τη γνώμη μου):

      • οδηγάνε πολύ λιγότερο επιθετικά, χρησιμοποιώντας πιο πολύ μακριές ταχύτητες και χαμηλές στροφές
      • έχουν πολύ λιγότερη κίνηση σταμάτα-ξεκίνα και έχουν ακόμα και με χαμηλές ταχύτητες σταθερή ροή. Και δεν πρέπει να έχουν τις μωτ των κάτω των 20-25 που χαρακτηρίζουν την κίνηση σε κάποια αστικά κέντρα μας.
      • δεν κάνουν τόσο πολλές τόσο μικρές διαδρομές (το πλούσιο μίγμα μέχρι να ζεσταθεί το έχουν λιγότερο συχνά)
        -οι βενζίνες τους και οι βενζινοπώλες μάλλον δεν έχουν σχέση με τα αντίστοιχα δικά μας
      • έχουν λιγότερες ανηφόρες κατηφόρες (λέω τώρα, λες και δεν υπάρχουν κι Ελβετοί...)
      • φοράνε πιο στενά λάστιχα που δεν ξεχνάνε να φουσκώσουν, δεν φορτώνουν το αυτοκίνητο, δεν ξεχνάνε σχάρες κλπ (προσπαθώ, προσπαθώ!)
      • μερικοί είναι diesel αλλά δεν το δήλωσαν σωστά (δεν μπορεί να είναι αλλιώς!!)
      • θα ήθελα να πώ ότι χρησιμοποιούν όλοι λάστιχα eco και οι δρόμοι τους είναι πιο γλυστεροί αλλά δεν μπορώ...
      • έχει πιο κρύο και βάζουν πιο πυκνή βενζίνη! (έχει μια λογική έτσι δεν είναι;;)
      • είναι ψεύτες, σωβινιστές, ρατσιστές, προβοκάτορες, απατεώνες, δεν ξέρουν αριθμητική....

      Μακάρι να μπορούσαμε να επιλέγουμε από τη λίστα μόνο όσους είναι από Ελλάδα... τότε ίσως να μην αισθανόμασταν τόσο άσχημα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lary last edited by

        Την πιθανότητα να είναι παγκόσμια συνομωσία την απορρίπτουμε δηλαδή έτσι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rx8_drifter last edited by

          Παιδιά, κι εγώ που οδηγάω εδώ, πολύ δύσκολα πετυχαίνω τέτοιες καταναλώσεις που πετυχαίνουν με τις αντίστοιχες εύες.
          Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως στο διάολο avensis 1,8 έχει μικτή κατανάλωση 6.68

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            puntolord last edited by

            Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
            Παιδιά, κι εγώ που οδηγάω εδώ, πολύ δύσκολα πετυχαίνω τέτοιες καταναλώσεις που πετυχαίνουν με τις αντίστοιχες εύες.
            Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως στο διάολο avensis 1,8 έχει μικτή κατανάλωση 6.68

            Έλα, παραδέξου το, έχεις βαρύ πόδι.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              christos-dimou last edited by

              Περί καταναλώσεων των ξένων.

              1. Οι συνθήκες κυκλοφορίας είναι πολύ καλύτερες με πολύ λιγότερα μποτιλιαρίσματα οπότε επιτυγχάνονται υψηλότερες Μ.Ω.Τ. με λιγότερες διακοπές στην κίνηση (σταμάτα - ξεκίνα).

              2. Οι διαδρομές είναι μεγαλύτερες οπότε και η περίοδος προθέρμανσης του οχήματος έχει λιγότερη σημασία.

              3. Ο χρόνος αναμονής του οχήματος στο ρελαντί είναι μικρός.

              4. Τα φανάρια τους διαρκούν αρκετή ώρα. Τόσο ώστε το start-stop να κάνει δουλειά και η ώρα κίνησης να είναι τόσο μεγάλη ώστε να μπορούν να διανύνουν χιλιόμετρα.

              5. Κινούνται σε δρομούς με μικρές κλίσεις. Με εξαίρεση της Ιταλία, Ελβετία (κατά το ένα τμήμα της) και Ελλάδα στη Δυτική Ευρώπη ως επί το πλείστον οι διαδρομές είναι σε δρόμους με πολύ μικρές κλίσεις.

              6. Λόγω του λιγότερου άγχους οδηγούν πολύ λιγότερο επιθετικά. Πόσες φορές στην Αθήνα δεν έχουμε πιάσει τον ευατό μας να πατάμε το γκάζι τέρμα για να προλάβουμε ένα κίτρινο και στη συνέχεια 300 μέτρα πιο κάτω να φρενάρουμε για το επόμενο κόκκινο. Αυτό σκοτώνει την κατανάλωση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mad_max_geo last edited by

                Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                Παιδιά, κι εγώ που οδηγάω εδώ, πολύ δύσκολα πετυχαίνω τέτοιες καταναλώσεις που πετυχαίνουν με τις αντίστοιχες εύες.
                Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως στο διάολο avensis 1,8 έχει μικτή κατανάλωση 6.68

                Μα καλα και εσυ το πιστεψες?

                Μπορει ενα Ι.Χ. Βενζινη να κανει τετοια καταναλωση???02.03.2006 105.085 810,0km 53,27

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bebes last edited by

                  Παντως εγω με το Σουμπαρου κανω ελαχιστα χιλ στην πολη (κι αυτα οταν ειμαι εκτος εδρας), και δεν εχω και πολλες μικροδιαδρομες.
                  Απο το καλοκαιριο και μετα κινειται μονο σε ταξιδια και η διαφορα ειναι ελαχιστη σε σχεση με το προηγουμενο διαστημα

                  οποτε καποιες απο τις παραμετρους που αναφέρθηκαν παραπανω (δυστυχώς) δεν μπορω να τις επικαλεστω
                  εξακολουθω να ειμαι 'ενεργοβορος'

                  kai στο Wagon R ομως παιρνω το αιμα μου πισω, ειμαι προτελευταιος
                  http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... ear_s=2001
                  edit: ο πρωτος γραφει βλακείες

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    markvag last edited by

                    Πάντως, εγώ, κοιτώντας τις καταναλώσεις που αναφέρονται στο spritmotor για Peugeot 206 1.6 110ps, όπως το δικό μου, βλέπω πως είμαι 7ος σε σύνολο 45 οχημάτων (με βάση το νούμερο του cc => 6,71, που αν κρίνω από τις μετρήσεις στην αντλία, δεν είναι και μακριά από την πραγματικότητα...)

                    Not bad...

                    Ο πιο βενζινοφάγος έχει 9,92...

                    Θα κάτσω κάποια στιγμή να βγάλω τον μ.ο. των γεμισμάτων (στα 170.000χλμ που έχω κάνει, έχω σημειωμένο κάθε γέμισμα - πρέπει να έχασα μόνο 1-2...) για να δω κατά πόσο συμφωνεί με το cc.

                    Παραδίδονται μαθήματα οικονομίας. Τιμές λογικές. Πληροφορίες εντός.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • scotch
                      scotch last edited by

                      Εγώ είμαι 4ος σε σχέση με τους υπόλοιπους, αλλά αρκετά κοντά τους.
                      Αυτός ο kevlar δεν πιάνεται με τίποτα (έχει βέβαια 16άρες ζάντες...) αν και στο τελευταίο ταξίδι πέτυχα επιτέλους μέση κατανάλωση κοντά στη χαμηλότερη δική του (δηλαδή γύρω στα 6,5lt/100) . Τώρα μένει να 'σπάσω' το 6άρι για να του μπω στο μάτι

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyote last edited by

                        στο ταπερ ήμουν σχεδόν πρώτος....

                        http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... 152&page=2

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-dimou last edited by

                          όσον αφορά το spritmonitor βρίσκομαι πια κάπου στη μέση και προς τα εμπρός πια. Υπάρχει ένας απίστευτος Ολλανδός που καταφέρνει καταναλώσεις 4.39 λίτρα στα 100 Το μόνο κακό γι αυτόν είναι ότι τα καύσιμα του στοιχίζουν 10% πιο πολύ από μένα. Στη συνέχεια υπάρχει ένας Γερμανός με 4.57. Ο Ολλανδός πάντως είναι αυτός που μου έκοψε από μισό ως ένα λίτρο στα 100 καθώς στο site του δίνει οδηγίες για το πως πρέπει να οδηγείται το ΙΜΑ.

                          Αν πάμε στο κόστος του καυσίμου είμαι μέσα στην πρώτη 10άδα αν και ο πρώτος (αμερικάνος) είναι άπιαστος καθώς ενώ δεν καίει τίποτα το εξωφρενικά χαμηλό (5.75 λίτρα στα 100) πληρώνει 3.78 ευρώ τα 100 χιλιόμετρα ή 3.78 c / km.

                          ΥΓ, Μέσα στην ζαλάδα μου λόγω της γρίπης ξέχασα έναν Πορτογάλο που αγόρασε το 2009 μεταχειρισμένο με 14000 ευρώ ένα όχημα του 2006. 4.04 λίτρα στα 100. Αυτός έχει κάνει όλα και όλα 13000+ και εκτελεί ανεφοδιασμούς κατά μέσο όρο στα 950 χιλιόμετρα...

                          http://www.spritmonitor.de/en/detail/31 ... ?cdetail=2

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            christos-dimou last edited by

                            Ο χρήστης coyote έγραψε:
                            στο ταπερ ήμουν σχεδόν πρώτος....

                            http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... 152&page=2

                            Το όνομα του coyote κοσμεί μία από τις πλακέτες των μεγάλων Ευεργετών στο Παλάτι των Σαούντ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dog80 last edited by

                              Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                              όσον αφορά το spritmonitor βρίσκομαι πια κάπου στη μέση και προς τα εμπρός πια. Υπάρχει ένας απίστευτος Ολλανδός που καταφέρνει καταναλώσεις 4.39 λίτρα στα 100 Το μόνο κακό γι αυτόν είναι ότι τα καύσιμα του στοιχίζουν 10% πιο πολύ από μένα. Στη συνέχεια υπάρχει ένας Γερμανός με 4.57. Ο Ολλανδός πάντως είναι αυτός που μου έκοψε από μισό ως ένα λίτρο στα 100 καθώς στο site του δίνει οδηγίες για το πως πρέπει να οδηγείται το ΙΜΑ.

                              Αν πάμε στο κόστος του καυσίμου είμαι μέσα στην πρώτη 10άδα αν και ο πρώτος (αμερικάνος) είναι άπιαστος καθώς ενώ δεν καίει τίποτα το εξωφρενικά χαμηλό (5.75 λίτρα στα 100) πληρώνει 3.78 ευρώ τα 100 χιλιόμετρα ή 3.78 c / km.

                              Μήπως αυτοί βάζουν Ε85? Το IMA είναι flexfuel?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christos-dimou last edited by

                                Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                όσον αφορά το spritmonitor βρίσκομαι πια κάπου στη μέση και προς τα εμπρός πια. Υπάρχει ένας απίστευτος Ολλανδός που καταφέρνει καταναλώσεις 4.39 λίτρα στα 100 Το μόνο κακό γι αυτόν είναι ότι τα καύσιμα του στοιχίζουν 10% πιο πολύ από μένα. Στη συνέχεια υπάρχει ένας Γερμανός με 4.57. Ο Ολλανδός πάντως είναι αυτός που μου έκοψε από μισό ως ένα λίτρο στα 100 καθώς στο site του δίνει οδηγίες για το πως πρέπει να οδηγείται το ΙΜΑ.

                                Αν πάμε στο κόστος του καυσίμου είμαι μέσα στην πρώτη 10άδα αν και ο πρώτος (αμερικάνος) είναι άπιαστος καθώς ενώ δεν καίει τίποτα το εξωφρενικά χαμηλό (5.75 λίτρα στα 100) πληρώνει 3.78 ευρώ τα 100 χιλιόμετρα ή 3.78 c / km.

                                Μήπως αυτοί βάζουν Ε85? Το IMA είναι flexfuel?

                                μπα... regualar 91 οκτανίων.

                                http://www.spritmonitor.de/en/detail/235236.html

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  puntolord last edited by

                                  Καλησπέρα,

                                  Στο Spritmonitor είμαι στην 34η θέση εκ των 121 οχημάτων, με τον 1ο (VVolverine) να έχει απίστευτα χαμηλές καταναλώσεις με Μ.Ο 5,05 l/100Km και τελευταίο και καταϊδρωμένο τον felix_jung με 8,36 l/100Km .....

                                  Λίγα στατιστικά:

                                  Εκ των 121 οχημάτων 320d (177HP) όλων των τύπων (Ε90-Ε91-Ε92-Ε93),

                                  27 έχουν καταναλώσεις κάτω από 6 l/100Km

                                  35 έχουν καταναλώσεις μεταξύ 6 και 6,49 l/100Km

                                  32 έχουν καταναλώσεις μεταξύ 6,5 και 6,99 l/100Km

                                  16 έχουν καταναλώσεις μεταξύ 7 και 7,49 l/100Km

                                  4 έχουν καταναλώσεις μεταξύ 7,5 και 7,99 l/100Km

                                  7 έχουν καταναλώσεις πάνω από 8 l/100Km

                                  Αυτά τα ολίγα....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bebes last edited by

                                    Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
                                    Καλησπέρα,

                                    Στο Spritmonitor είμαι στην 34η θέση εκ των 121 οχημάτων,

                                    Λ

                                    εσενα δεν σε παιζουμε εισαι 'στα εξωτερικα'
                                    βαλε μονο τα χιλιομετρα που εκανες στην πατριδα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      christos-lappas last edited by

                                      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                      6. Λόγω του λιγότερου άγχους οδηγούν πολύ λιγότερο επιθετικά. Πόσες φορές στην Αθήνα δεν έχουμε πιάσει τον ευατό μας να πατάμε το γκάζι τέρμα για να προλάβουμε ένα κίτρινο και στη συνέχεια 300 μέτρα πιο κάτω να φρενάρουμε για το επόμενο κόκκινο. Αυτό σκοτώνει την κατανάλωση.

                                      Πολύ σημαντικός παράγοντας αυτός. Να προσθέσω έναν ακόμα;
                                      7) Ακριβώς επειδή έχουν αυστηρότερη αστυνόμευση, δεν τολμούν να τσαρουχώνουν το γκάζι στην παραμικρή ευκαιρία, μέσα στις πόλεις γενικά οδηγούν πολύ ήρεμα χωρίς να αντιμετωπίζουν το παραμικρό κενό ως ευκαιρία να χωθούν, ή ως πρόκληση για να μην αφήσουν τον άλλο να μπει.

                                      Και μετά από αυτά, δηλώνω ότι η μέση κατανάλωση μου στα τελευταία 693 χιλιόμετρα είναι...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        puntolord last edited by

                                        Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                        Περί καταναλώσεων των ξένων.

                                        Όντας ξένος - προσωρινός βέβαια - δικαιούμαι να ομιλώ, έτσι?

                                        1. Οι συνθήκες κυκλοφορίας είναι πολύ καλύτερες με πολύ λιγότερα μποτιλιαρίσματα οπότε επιτυγχάνονται υψηλότερες Μ.Ω.Τ. με λιγότερες διακοπές στην κίνηση (σταμάτα - ξεκίνα).

                                        Εντός πόλεων ναι, είναι έτσι όπως τα λες. Υπάρχουν - αναλογικά πάντα - πολύ λιγότερα αυτ/τα - σε σχέση με τους κατοίκους - που κυκλοφορούν εντός πόλεων, τα φανάρια είναι σε μεγάλη απόσταση μεταξύ τους και όλα με αισθητήρες εδάφους. Στην Autobahn όμως, κάποιες συγκεκριμένες ώρες έχει μεγάλο μποτιλιάρισμα (Stau) που αρχίζει από τα 2ΚΜ έως τα 17ΚΜ (κάποτε πέτυχα τέτοιο) , οπότε το μόνο που σε σώζει είναι το Start-Stop εκεί.

                                        1. Οι διαδρομές είναι μεγαλύτερες οπότε και η περίοδος προθέρμανσης του οχήματος έχει λιγότερη σημασία.

                                        Ναι, οι αποστάσεις γενικώς είναι μεγάλες εδώ και ο Μ.Ο απόστασης εργασίας-οικίας είναι 20-40 ΚΜ (από γνωστούς μου το έβγαλα αυτό το ποσοστό, αυθαίρετο ).

                                        1. Ο χρόνος αναμονής του οχήματος στο ρελαντί είναι μικρός.

                                        Ναι, λαμβάνοντας υπόψην τα σχόλιά μου στα 1 & 2....

                                        1. Τα φανάρια τους διαρκούν αρκετή ώρα. Τόσο ώστε το start-stop να κάνει δουλειά και η ώρα κίνησης να είναι τόσο μεγάλη ώστε να μπορούν να διανύνουν χιλιόμετρα.

                                        Όχι, δεν διαρκούν πολύ και μάλιστα ορισμένα έχουν και αισθητήρες κίνησης - εκτός από εδάφους - και 'μετράνε' πόσα αυτ/τα υπάρχουν σε κάθε πλευρά και αναλόγως αυξομειώνουν τη διάρκεια λειτουργίας του σηματοδότη.

                                        1. Κινούνται σε δρομούς με μικρές κλίσεις. Με εξαίρεση της Ιταλία, Ελβετία (κατά το ένα τμήμα της) και Ελλάδα στη Δυτική Ευρώπη ως επί το πλείστον οι διαδρομές είναι σε δρόμους με πολύ μικρές κλίσεις.

                                        Στην συγκεκριμένη περιοχή που ζω & κινούμαι (NRW) δεν υπάρχει καθόλου κλίση (άντε πάνω από 1% ας πούμε) οπότε η κίνηση ευνοεί την οικονομία καυσίμου.

                                        1. Λόγω του λιγότερου άγχους οδηγούν πολύ λιγότερο επιθετικά. Πόσες φορές στην Αθήνα δεν έχουμε πιάσει τον ευατό μας να πατάμε το γκάζι τέρμα για να προλάβουμε ένα κίτρινο και στη συνέχεια 300 μέτρα πιο κάτω να φρενάρουμε για το επόμενο κόκκινο. Αυτό σκοτώνει την κατανάλωση.

                                        Αυτός είναι ο κυριότερος παράγοντας, τα πάντα κινούνται σε πολύ αργούς ρυθμούς, χαλαρωτικούς θα έλεγα. Ειλικρινά έχω γίνει άλλος άνθρωπος εδώ και σκέφτομαι όταν επιστρέψω πίσω πως θα προσαρμοστώ στη ζούγκλα των δρόμων....

                                        Πολύ σημαντικός παράγοντας αυτός. Να προσθέσω έναν ακόμα;
                                        7) Ακριβώς επειδή έχουν αυστηρότερη αστυνόμευση, δεν τολμούν να τσαρουχώνουν το γκάζι στην παραμικρή ευκαιρία, μέσα στις πόλεις γενικά οδηγούν πολύ ήρεμα χωρίς να αντιμετωπίζουν το παραμικρό κενό ως ευκαιρία να χωθούν, ή ως πρόκληση για να μην αφήσουν τον άλλο να μπει. ....

                                        Ναι ξανά, δεν υπάρχει σχεδόν κανένας που να 'κάνει το μάγκα' ή να προσπαθεί να εκμεταλλευθεί κατά το δοκούν το δρόμο, η Αστυνομία είναι παρούσα εκεί που δεν το περιμένεις και......πάρε το ραβασάκι σου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          βασικα ειναι ευκολο να κατανοησει κανεις τις συνθηκες/νοοτροπιες εκει, αντιστρεφεις οτι ισχυει στην Ελλαδα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coyote last edited by

                                            Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:

                                            1. Λόγω του λιγότερου άγχους οδηγούν πολύ λιγότερο επιθετικά. Πόσες φορές στην Αθήνα δεν έχουμε πιάσει τον ευατό μας να πατάμε το γκάζι τέρμα για να προλάβουμε ένα κίτρινο και στη συνέχεια 300 μέτρα πιο κάτω να φρενάρουμε για το επόμενο κόκκινο. Αυτό σκοτώνει την κατανάλωση.

                                            Πολύ σημαντικός παράγοντας αυτός. Να προσθέσω έναν ακόμα;
                                            7) Ακριβώς επειδή έχουν αυστηρότερη αστυνόμευση, δεν τολμούν να τσαρουχώνουν το γκάζι στην παραμικρή ευκαιρία, μέσα στις πόλεις γενικά οδηγούν πολύ ήρεμα χωρίς να αντιμετωπίζουν το παραμικρό κενό ως ευκαιρία να χωθούν, ή ως πρόκληση για να μην αφήσουν τον άλλο να μπει.

                                            Και μετά από αυτά, δηλώνω ότι η μέση κατανάλωση μου στα τελευταία 693 χιλιόμετρα είναι...

                                            ειναι ο ήρωας μου!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 133
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 427
                                            • 428
                                            • 135 / 428
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr