Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης ⛽
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης ⛽
    • 1
    • 2
    • 139
    • 140
    • 141
    • 142
    • 143
    • 437
    • 438
    • 141 / 438
    Περί αυτοκίνησης
    117
    8742
    37182
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tolisdriver last edited by

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
      Και μπορεί να καίνε λίγο ή όχι αλλά από καυσαέρια τι βγάζουν;;; Έχουν μήπως κανένα καταλύτη;; Τουλάχιστον είναι τετράχρονο....
      Αλήθεια ξέρει κανένας τα καυσαέρια τι κακά περιέχουν σε τετράχρονη μηχανή;

      Ευτυχώς που μου κάνεις πλάκα, αλλιώς ποιος ξέρει τι άλλο ακόμα θα σκεφτόσουν για να μου την πεις!
      Η TDM είναι τετράχρονη injection όπως το δικό σου αμάξι, και έχει διπλή εξάτμιση και δυο καταλύτες.

      Και νομίζω ότι συμφωνείς ότι να γλυτώνεις 1.5 ώρες από τη ζωή σου κάθε μέρα δεν ξεπληρώνεται με τίποτα.

      Κι όσο για φιλικότητα στο περιβάλλον αν αρχίσεις να επιβεβαιώνεις το 0-100 σε 3,5'' άστα να πάνε

      Αν επιβεβαιώσω εγώ το 0-100 σε 3,5' και συ το 0-100 σε 11' (ή ότι άλλο και αν είναι) και πάλι πιο φιλικός στο περιβάλλον θα είμαι από σένα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        puntolord last edited by

        Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
        .....Όχι BMW ταξί δεν έχουμε.

        Κι όμως, υπάρχει γνωστός μου στην Κόρινθο....

        ΥΓ: Έγραψα εδώ για το Prius που πήγαινε με 150Km/h, πόσο καίει με αυτή την ταχύτητα Χρήστο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zorz last edited by

          Ο χρήστης tolisdriver έγραψε:
          Ευτυχώς που μου κάνεις πλάκα, αλλιώς ποιος ξέρει τι άλλο ακόμα θα σκεφτόσουν για να μου την πεις!
          Η TDM είναι τετράχρονη injection όπως το δικό σου αμάξι, και έχει διπλή εξάτμιση και δυο καταλύτες.

          'Συνάδερφε' εκτίθεσαι!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            ddl449 last edited by

            Ο χρήστης dstou έγραψε:

            Αλήθεια ξέρει κανένας τα καυσαέρια τι κακά περιέχουν σε τετράχρονη μηχανή;

            Ναι, αντίστοιχα με ένα αυτοκίνητο με ή χωρίς καταλύτη εξαρτάται την περίπτωση.
            Εκείνο που δεν ξέρει ο πολύς κόσμος είναι τι καυσαέρια ξερνάει μια δίχρονη .

            Ότι εκπέμπουν όταν τηγανίζονται αυτά και μερικές σταγόνες βενζίνη...

            Ειδικά αν είναι μπουκωμένο το δίχρονο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

              Καλά κάνεις που δεν παίρνεις όρκο, βλέπεις η BMW το φρόντισε και αυτό με το Start-Stop System (το οποίο εναγωνίως μετά την BMW τοποθετούν και οι λοιποί κατασκευαστές).....

              http://en.wikipedia.org/wiki/Start-stop_system

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tolisdriver last edited by

                Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

                Ναι πειράζει, μικροσωματίδια κ.τ.λ αλλά θα βγούμε off topic.

                Συγνώμη αλλά δεν φταίω εγώ εαν ζεις ακόμα στο 1950, έχουμε 2010 σε λίγους μήνες και υπάρχουν αυτά στα σύγχρονα αυτ/τα diesel. Εξάλλου, δεν σε βλέπω να διαμαρτύρεσαι για το θάνατο που βγάζουν τα Λ/Φ στην Αθήνα, ή τα ΤΑΞΙ 25ετίας, ή τα ΦΟΡΤΗΓΑ 30ετίας.....κτλ....κτλ....

                Το link σου αφορά το 2004 αλλά όταν έθιξα τα diesel η διάθεσή σου σου επέβαλε να με πας πολύ πιο πίσω. Το παραβλέπω και ρωτώ:
                Η καύση 1 λίτρου diesel σε σύγχρονο ντιζελοκίνητο παράγει τους ίδιους επιβλαβείς για την υγεία ρύπους σε σχέση με 1 λίτρο βενζίνης σε σύγχρονο βενζινοκίνητο αμάξι?
                Έχω δει πολλές έρευνες (ίσως να ήταν σχετικά παλιές) που έδειχναν τραγικά μεγαλύτερους ρύπους στα ντιζελοκίνητα.
                Αν υπάρχουν νεότερες συγκριτικές έρευνες που δείχνουν διαφορετικά αποτελέσματα καλό θα ήταν να τις ποστάρεις, αλλιώς μένουμε μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου στο ότι το diesel βλάπει περισσότερο την υγεία.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tolisdriver last edited by

                  Ο χρήστης zorz έγραψε:

                  Ευτυχώς που μου κάνεις πλάκα, αλλιώς ποιος ξέρει τι άλλο ακόμα θα σκεφτόσουν για να μου την πεις!
                  Η TDM είναι τετράχρονη injection όπως το δικό σου αμάξι, και έχει διπλή εξάτμιση και δυο καταλύτες.

                  'Συνάδερφε' εκτίθεσαι!

                  'Συνάδερφε' όποιος φοβάται να εκτεθεί δεν μαθαίνει κιόλας.
                  Δια της ατόπου απαγωγής(η πιο εύκολη μέθοδος σε θέματα που δεν τα θεωρώ μείζωνος σημασίας) πιθανολογώ ότι έχει 1 καταλύτη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    puntolord last edited by

                    Ο χρήστης tolisdriver έγραψε:

                    Ναι πειράζει, μικροσωματίδια κ.τ.λ αλλά θα βγούμε off topic.

                    Συγνώμη αλλά δεν φταίω εγώ εαν ζεις ακόμα στο 1950, έχουμε 2010 σε λίγους μήνες και υπάρχουν αυτά στα σύγχρονα αυτ/τα diesel. Εξάλλου, δεν σε βλέπω να διαμαρτύρεσαι για το θάνατο που βγάζουν τα Λ/Φ στην Αθήνα, ή τα ΤΑΞΙ 25ετίας, ή τα ΦΟΡΤΗΓΑ 30ετίας.....κτλ....κτλ....

                    Το link σου αφορά το 2004 αλλά όταν έθιξα τα diesel η διάθεσή σου σου επέβαλε να με πας πολύ πιο πίσω. Το παραβλέπω και ρωτώ:
                    Η καύση 1 λίτρου diesel σε σύγχρονο ντιζελοκίνητο παράγει τους ίδιους επιβλαβείς για την υγεία ρύπους σε σχέση με 1 λίτρο βενζίνης σε σύγχρονο βενζινοκίνητο αμάξι?
                    Έχω δει πολλές έρευνες (ίσως να ήταν σχετικά παλιές) που έδειχναν τραγικά μεγαλύτερους ρύπους στα ντιζελοκίνητα.
                    Αν υπάρχουν νεότερες συγκριτικές έρευνες που δείχνουν διαφορετικά αποτελέσματα καλό θα ήταν να τις ποστάρεις, αλλιώς μένουμε μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου στο ότι το diesel βλάπει περισσότερο την υγεία.

                    Δεν θέλω να ξεκινήσω καμία κόντρα αλλά, τελείως φιλικά ρωτάω, αγγλικά γνωρίζεις?? Ποιο link αφορά το 2004? To link που έβαλα είναι από την ιστοσελίδα της BMW σήμερα και αναφέρει την ιστορία χρήσης του DPF από την BMW, η έναρξη της οποίας τοποθετείται στο 2004 & συγκεκριμένα στην σειρά 5.

                    Τέλος πάντων, αγνοείς φυσικά την τοποθέτησή μου 'Εξάλλου, δεν σε βλέπω να διαμαρτύρεσαι για το θάνατο που βγάζουν τα Λ/Φ στην Αθήνα, ή τα ΤΑΞΙ 25ετίας, ή τα ΦΟΡΤΗΓΑ 30ετίας.....κτλ....κτλ....' και δεν παίρνεις θέση, ίσως αυτά δεν ρυπαίνουν και τόσο όσο ένα βενζινοκίνητο ε?

                    Όλοι εσείς οι φανατικοί πολέμιοι των σύγχρονων καθαρών (όσο είναι εφικτό) πετρελαιοκίνητων, έπρεπε να είστε κάθε μέρα σε συλλαλητήρια για την ΑΜΕΣΗ απαγόρευση των παραπάνω ΒΡΩΜΕΡΩΝ & ΤΡΙΣΑΘΛΙΩΝ ΡΥΠΟΓΟΝΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΘΑΝΑΤΟΥ που προανέφερα και μετά να αρχίσετε να ασχολείστε με τα ΚΑΚΟΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΑ & ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΑ, τα οποία ευθύνονται κατά κύριο λόγο για την μολυσμένη ατμόσφαιρα των Αθηνών, της οποίας πόλης δεν είμαι - και ούτε επρόκειτο ποτέ να είμαι - κάτοικος. Εάν σας μείνει ελεύθερος χρόνος μετά, ασχοληθείτε και με τα 'ρυπογόνα' diesel με προδιαγραφές EURO 5 & DPF.....

                    Επιγραμματικά και μόνο αναφέρω πως το φαινόμενο του θερμοκηπίου προκαλείται κυρίως από την εκπομπή CO2, την οποία προκαλούν τόσο τα diesel όσο και τα gas οχήματα. Λιγότερη κατανάλωση καυσίμου ισοδυναμεί με μικρότερη εκπομπή CO2, οπότε μάντεψε ποιό είναι πιο επιβαρυντικό για το περιβάλλον.....

                    Κύριο πρόβλημα που έχουν τα diesel είναι η εκπομπή μικροσωματιδίων, πρόβλημα το οποίο προσπαθεί η σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία να επιλύσει με τα DPF, τα οποία εξελίσσονται διαρκώς.

                    Κλείνω το off topic (και δεν επανέρχομαι) με το (ρητορικό) ερώτημα:

                    '*Τι είναι ιδανικότερο για την υγεία σου?
                    α) να μην υπάρχουν σε κυκλοφορία τα σύγχρονα diesel με προδιαγραφές EURO 5 & DPF??

                    ή

                    β) να μην υπάρχουν σε κυκλοφορία τα Λ/Φ - ΤΑΞΙ - ΦΟΡΤΗΓΑ diesel 30ετίας ΜΑΖΙ ΜΕ τα βενζινοκίνητα (χωρίς αλλαγή καταλύτη) 20ετίας??*'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tolisdriver last edited by

                      Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

                      Ναι πειράζει, μικροσωματίδια κ.τ.λ αλλά θα βγούμε off topic.

                      Συγνώμη αλλά δεν φταίω εγώ εαν ζεις ακόμα στο 1950, έχουμε 2010 σε λίγους μήνες και υπάρχουν αυτά στα σύγχρονα αυτ/τα diesel. Εξάλλου, δεν σε βλέπω να διαμαρτύρεσαι για το θάνατο που βγάζουν τα Λ/Φ στην Αθήνα, ή τα ΤΑΞΙ 25ετίας, ή τα ΦΟΡΤΗΓΑ 30ετίας.....κτλ....κτλ....

                      Το link σου αφορά το 2004 αλλά όταν έθιξα τα diesel η διάθεσή σου σου επέβαλε να με πας πολύ πιο πίσω. Το παραβλέπω και ρωτώ:
                      Η καύση 1 λίτρου diesel σε σύγχρονο ντιζελοκίνητο παράγει τους ίδιους επιβλαβείς για την υγεία ρύπους σε σχέση με 1 λίτρο βενζίνης σε σύγχρονο βενζινοκίνητο αμάξι?
                      Έχω δει πολλές έρευνες (ίσως να ήταν σχετικά παλιές) που έδειχναν τραγικά μεγαλύτερους ρύπους στα ντιζελοκίνητα.
                      Αν υπάρχουν νεότερες συγκριτικές έρευνες που δείχνουν διαφορετικά αποτελέσματα καλό θα ήταν να τις ποστάρεις, αλλιώς μένουμε μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου στο ότι το diesel βλάπει περισσότερο την υγεία.

                      Δεν θέλω να ξεκινήσω καμία κόντρα αλλά, τελείως φιλικά ρωτάω, αγγλικά γνωρίζεις?? Ποιο link αφορά το 2004? To link που έβαλα είναι από την ιστοσελίδα της BMW σήμερα και αναφέρει την ιστορία χρήσης του DPF από την BMW, η έναρξη της οποίας τοποθετείται στο 2004 & συγκεκριμένα στην σειρά 5.

                      Δεν το δείχνεις ότι δεν θέλεις να ξεκινήσεις αντιπαράθεση, πρώτα μου λες ότι ζω στο 1950 και μετά εντελώς φιλικά με ρωτάς αν ξέρω Αγγλικά. Πάντα χάνεις την ψυχραιμία σου όταν μια ερώτηση δεν σε συμφέρει? Δεν έχει επίσης νόημα να σου εξηγήσω για το 2004 σε σύγκριση με το 1950 αν δεν το κατάλαβες.

                      Τέλος πάντων, αγνοείς φυσικά την τοποθέτησή μου 'Εξάλλου, δεν σε βλέπω να διαμαρτύρεσαι για το θάνατο που βγάζουν τα Λ/Φ στην Αθήνα, ή τα ΤΑΞΙ 25ετίας, ή τα ΦΟΡΤΗΓΑ 30ετίας.....κτλ....κτλ....' και δεν παίρνεις θέση, ίσως αυτά δεν ρυπαίνουν και τόσο όσο ένα βενζινοκίνητο ε?

                      Θεώρησα ότι θα καταλάβαινες από μόνος σου ότι τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται, αλλά μάλλον θέλεις απάντηση για οτιδήποτε ρωτάς. Ναι λοιπόν, η θέση μου σε αυτό το θέμα, που όπως πιστεύω ισχύει και για όλους μας, ταυτίζεται με τη δικιά σου!>

                      Όλοι εσείς οι φανατικοί πολέμιοι των σύγχρονων καθαρών (όσο είναι εφικτό) πετρελαιοκίνητων, έπρεπε να είστε κάθε μέρα σε συλλαλητήρια για την ΑΜΕΣΗ απαγόρευση των παραπάνω ΒΡΩΜΕΡΩΝ & ΤΡΙΣΑΘΛΙΩΝ ΡΥΠΟΓΟΝΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΘΑΝΑΤΟΥ που προανέφερα και μετά να αρχίσετε να ασχολείστε με τα ΚΑΚΟΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΑ & ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΑ, τα οποία ευθύνονται κατά κύριο λόγο για την μολυσμένη ατμόσφαιρα των Αθηνών, της οποίας πόλης δεν είμαι - και ούτε επρόκειτο ποτέ να είμαι - κάτοικος. Εάν σας μείνει ελεύθερος χρόνος μετά, ασχοληθείτε και με τα 'ρυπογόνα' diesel με προδιαγραφές EURO 5 & DPF.....

                      Τι να πω εδώ, απέκτησα και χαρακτηρισμούς και πρόγραμμα για τον ελεύθερο χρόνο μου.>

                      Επιγραμματικά και μόνο αναφέρω πως το φαινόμενο του θερμοκηπίου προκαλείται κυρίως από την εκπομπή CO2, την οποία προκαλούν τόσο τα diesel όσο και τα gas οχήματα. Λιγότερη κατανάλωση καυσίμου ισοδυναμεί με μικρότερη εκπομπή CO2, οπότε μάντεψε ποιό είναι πιο επιβαρυντικό για το περιβάλλον.....

                      Για πιο ολοκληρωμένη εικόνα καλό θα ήταν να έλεγες:
                      Diesel λιγότερο επιβαρυντικό για το φαινόμενο του θερμοκηπίου, περισσότερο επιβαρυντικό για την υγεία.>

                      Κύριο πρόβλημα που έχουν τα diesel είναι η εκπομπή μικροσωματιδίων, πρόβλημα το οποίο προσπαθεί η σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία να επιλύσει με τα DPF, τα οποία εξελίσσονται διαρκώς.

                      Συμφωνώ και πάλι, όταν λυθεί το πρόβλημα αυτό πιθανότατα να πάρω diesel, αν εως τότε δεν βρεθεί καλύτερη λύση, αλλά προς το παρόν προτεραιότητα δίνω στην υγεία.

                      Κλείνω το off topic (και δεν επανέρχομαι) με το (ρητορικό) ερώτημα:

                      '*Τι είναι ιδανικότερο για την υγεία σου?
                      α) να μην υπάρχουν σε κυκλοφορία τα σύγχρονα diesel με προδιαγραφές EURO 5 & DPF??

                      ή

                      β) να μην υπάρχουν σε κυκλοφορία τα Λ/Φ - ΤΑΞΙ - ΦΟΡΤΗΓΑ diesel 30ετίας ΜΑΖΙ ΜΕ τα βενζινοκίνητα (χωρίς αλλαγή καταλύτη) 20ετίας??*'

                      Το β
                      Και μην με ρωτήσεις αν ξέρω Ελληνικά, θέλω να απαντήσω ακόμα και στην ρητορική ερώτηση.
                      Και κλείνω και γω το off topic.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        με την ευκαιρια της ψηφου, εγιναν 1100χλμ.

                        τα πιο πολλα σε εθνικο δυκτιο 120-150
                        σε επαρχιακο δρομο χαλαροι ρυθμοι, εκτος απο μερικες περιπτωσεις που με 'σαγηνεψε' το τοπιο
                        4 ατομα συνεχως, λιγο a/c

                        μεση καταναλωση 6,86

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          puntolord last edited by

                          Καλησπέρα,

                          Οδήγηση εχθές αποκλειστικά σε αυτ/δρομο & επαρχιακό δρόμο, σε ποσοστά 30%-70% και χρήση CC όποτε ήταν εφικτό.

                          Ακολουθούν ενδείξεις BC:

                          Μ.Ο Ταχύτητας = 58,7 l/100Km
                          M.O Κατανάλωσης = 5,39 l/100Km

                          Εάν πας χαλαρά λοιπόν σε αυτ/δρομο & επαρχιακό, η κατανάλωση πέφτει - σχεδόν πάντα - κάτω από τα 5,5 l/100Km.

                          @ spiros: Πολύ καλό νούμερο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ilias100hp last edited by

                            Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
                            Καλησπέρα,
                            Εάν πας χαλαρά λοιπόν σε αυτ/δρομο & επαρχιακό, η κατανάλωση πέφτει - σχεδόν πάντα - κάτω από τα 5,5 l/100Km.

                            +10000
                            Το έχω παρατηρήσει και εγώ αυτό!Αλλά μες τη πόλη το pandaki βλέπει από 7,6 μέχρι 8,5.
                            Αν το κυνηγήσω πάει και 9,5 με 10...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lary last edited by

                              Εγώ παίδες θα έλεγα πως είμαι ικανοποιημένος απ'την κατανάλωση του δικού μου.
                              Εχω ένα Α5 (Η έκδοση 2.0Τ με τα 180 άλογα όχι τα 211) και η κατανάλωση κυμαίνεται
                              γύρω στα 9.5λ. Σε εθνικό δίκτυο και χαλαρά πέφτει γύρω στα 8-8.5 αν ανεβάσεις λίγο
                              ρυθμό (160-180) πάει γύρω στα 9.5 με 10. Στην πόλη σπάνια ξεπερνάει τα 12λ.
                              Καταναλώσεις λογικές θα έλεγα για έναν δίλιτρο κινητήρα τούρμπο με 180 ίππους και 33 ροπή.

                              Αυτό που με προβληματίζει όμως είναι ότι σε ξένα φόρουμ οδηγοί με ίδια αυτοκίνητα
                              γράφουν για καταναλώσεις τύπου 6 και 6.5 λίτρα Και ότι ακόμα και στα κέντρα της πόλης
                              η κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 9 λίτρα .Οπότε κατέληξα στα εξής συμπεράσματα:

                              1. Είναι ψεύτες και σνομπ
                              2. Στο εξωτερικό υπάρχουν μόνο κατηφόρες
                              3. Είναι παγκόσμια συνομωσία για την οικονομική εξόντωση του Ελληνα πολίτη

                              Θα ήθελα τα σχόλιά σας! (ακροδεξιές απόψεις θα λαμβάνονται κι αυτές υπόψιν )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bebes last edited by

                                ki εγω φιλε μου ειμαι στο κατω μερος της σελιδας στο spritmonitor χαχαχα

                                δεν μπορω να θεωρησω τον εαυτο μου οικονομικο οδηγο, αλλα και οταν προσπαθω παλι δεν πιανω τα νουμερα των ξενων 'συναδελφων'

                                @ puntolord & Hlias100
                                πετυχα κι εγω καταναλωσεις 5,5 λιτ/100 2 φορες
                                σε επαρχιακο παντα και μαλιστα μια φορα ηταν σε βουνα (Νυμφαιο-Φλωρινα-Αμυνταιο, εκει γυρω)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Αυτό το θέμα με τις χαμηλές καταναλώσεις διαφόρων ξένων στο spritmonitor μας έχει ξανααπασχολήσει. Οι περισσότεροι εδώ καταλαμβάνουμε τις κορυφαίες θέσεις σε κατανάλωση στις λίστες!
                                  Πιθανοί λόγοι της διαφοράς ένας ή περισσότεροι από τους παρακάτω (με σειρά σημασίας κατά τη γνώμη μου):

                                  • οδηγάνε πολύ λιγότερο επιθετικά, χρησιμοποιώντας πιο πολύ μακριές ταχύτητες και χαμηλές στροφές
                                  • έχουν πολύ λιγότερη κίνηση σταμάτα-ξεκίνα και έχουν ακόμα και με χαμηλές ταχύτητες σταθερή ροή. Και δεν πρέπει να έχουν τις μωτ των κάτω των 20-25 που χαρακτηρίζουν την κίνηση σε κάποια αστικά κέντρα μας.
                                  • δεν κάνουν τόσο πολλές τόσο μικρές διαδρομές (το πλούσιο μίγμα μέχρι να ζεσταθεί το έχουν λιγότερο συχνά)
                                    -οι βενζίνες τους και οι βενζινοπώλες μάλλον δεν έχουν σχέση με τα αντίστοιχα δικά μας
                                  • έχουν λιγότερες ανηφόρες κατηφόρες (λέω τώρα, λες και δεν υπάρχουν κι Ελβετοί...)
                                  • φοράνε πιο στενά λάστιχα που δεν ξεχνάνε να φουσκώσουν, δεν φορτώνουν το αυτοκίνητο, δεν ξεχνάνε σχάρες κλπ (προσπαθώ, προσπαθώ!)
                                  • μερικοί είναι diesel αλλά δεν το δήλωσαν σωστά (δεν μπορεί να είναι αλλιώς!!)
                                  • θα ήθελα να πώ ότι χρησιμοποιούν όλοι λάστιχα eco και οι δρόμοι τους είναι πιο γλυστεροί αλλά δεν μπορώ...
                                  • έχει πιο κρύο και βάζουν πιο πυκνή βενζίνη! (έχει μια λογική έτσι δεν είναι;;)
                                  • είναι ψεύτες, σωβινιστές, ρατσιστές, προβοκάτορες, απατεώνες, δεν ξέρουν αριθμητική....

                                  Μακάρι να μπορούσαμε να επιλέγουμε από τη λίστα μόνο όσους είναι από Ελλάδα... τότε ίσως να μην αισθανόμασταν τόσο άσχημα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lary last edited by

                                    Την πιθανότητα να είναι παγκόσμια συνομωσία την απορρίπτουμε δηλαδή έτσι?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      rx8_drifter last edited by

                                      Παιδιά, κι εγώ που οδηγάω εδώ, πολύ δύσκολα πετυχαίνω τέτοιες καταναλώσεις που πετυχαίνουν με τις αντίστοιχες εύες.
                                      Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως στο διάολο avensis 1,8 έχει μικτή κατανάλωση 6.68

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        puntolord last edited by

                                        Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                                        Παιδιά, κι εγώ που οδηγάω εδώ, πολύ δύσκολα πετυχαίνω τέτοιες καταναλώσεις που πετυχαίνουν με τις αντίστοιχες εύες.
                                        Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως στο διάολο avensis 1,8 έχει μικτή κατανάλωση 6.68

                                        Έλα, παραδέξου το, έχεις βαρύ πόδι.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-dimou last edited by

                                          Περί καταναλώσεων των ξένων.

                                          1. Οι συνθήκες κυκλοφορίας είναι πολύ καλύτερες με πολύ λιγότερα μποτιλιαρίσματα οπότε επιτυγχάνονται υψηλότερες Μ.Ω.Τ. με λιγότερες διακοπές στην κίνηση (σταμάτα - ξεκίνα).

                                          2. Οι διαδρομές είναι μεγαλύτερες οπότε και η περίοδος προθέρμανσης του οχήματος έχει λιγότερη σημασία.

                                          3. Ο χρόνος αναμονής του οχήματος στο ρελαντί είναι μικρός.

                                          4. Τα φανάρια τους διαρκούν αρκετή ώρα. Τόσο ώστε το start-stop να κάνει δουλειά και η ώρα κίνησης να είναι τόσο μεγάλη ώστε να μπορούν να διανύνουν χιλιόμετρα.

                                          5. Κινούνται σε δρομούς με μικρές κλίσεις. Με εξαίρεση της Ιταλία, Ελβετία (κατά το ένα τμήμα της) και Ελλάδα στη Δυτική Ευρώπη ως επί το πλείστον οι διαδρομές είναι σε δρόμους με πολύ μικρές κλίσεις.

                                          6. Λόγω του λιγότερου άγχους οδηγούν πολύ λιγότερο επιθετικά. Πόσες φορές στην Αθήνα δεν έχουμε πιάσει τον ευατό μας να πατάμε το γκάζι τέρμα για να προλάβουμε ένα κίτρινο και στη συνέχεια 300 μέτρα πιο κάτω να φρενάρουμε για το επόμενο κόκκινο. Αυτό σκοτώνει την κατανάλωση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mad_max_geo last edited by

                                            Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                                            Παιδιά, κι εγώ που οδηγάω εδώ, πολύ δύσκολα πετυχαίνω τέτοιες καταναλώσεις που πετυχαίνουν με τις αντίστοιχες εύες.
                                            Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως στο διάολο avensis 1,8 έχει μικτή κατανάλωση 6.68

                                            Μα καλα και εσυ το πιστεψες?

                                            Μπορει ενα Ι.Χ. Βενζινη να κανει τετοια καταναλωση???02.03.2006 105.085 810,0km 53,27

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 143
                                            • 437
                                            • 438
                                            • 141 / 438
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr