-
από navarxos1976 » 13/08/09 2:25
Πρέπει να σημειωθεί ότι είναι η δεύτερη φορά που οι δύο εταιρείες σχεδιάζουν κάποιο μοντέλο παραγωγής καθώς πριν ένα χρόνο περίπου είχε ανακοινωθεί η δημιουργία ενός πισωκίνητου κουπέ αυτοκίνητου το οποίο όπως τονιζόταν τότε θα βρισκόταν στις αντιπροσωπείες το τέλος του 2011. Όμως αργότερα η συνεργασία μπήκε στο ψυγείο καθώς οι ιαπωνικές εταιρίες άλλαξαν τις προτεραιότητες τους λόγω οικονομικής κρίσης.
Πρακτικά είναι η τέταρτη. Οι άλλες δύο ήταν ήταν με το τωρινό Subaru Justy το οποίο είναι πρακτικά το Daihatsu Sirion το οποίο βασίζεται πάνω στο concept του Toyota Yaris και φέρει τον κινητήρα και το κιβωτιό του τελευταίου. Μάλιστα το τωρινό Justy κατασκευάζεται στην Ιαπωνία από την Daihatsu, εταιρεία που ανήκει στον όμιλο της Toyota εδώ και χρόνια.
Η άλλη φορά είναι με ένα μεγάλο σεντάν της κλάσεως του Legacy το οποίο θα είναι και υβριδικό αξιοποιώντας την υπάρχουσα τεχνογνωσία της Toyota/Lexus.
Πολλοί ξέρουν ότι η Subaru ανήκει στην Fuji Heavy Industries, αλλά ελάχιστοι ότι η πλειοψηφία των μετοχών της τελευταίας ανήκει εδώ και καιρό στην ...Toyota.
Οικονομίες κλίμακος. -
Απίθανο! Πού μπορώ να δώσω προκαταβολή;
-
Κραυγαλεο σχημα,χωρις ξεκαθαρη σχεδιαστικη ταυτοτητα
-
είναι λίγο...αλλά είναι concept, το μοντέλο παραγωγής δεν θα έχει φερμουαρ αλλά scritch-scratch.
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
είναι λίγο...αλλά είναι concept, το μοντέλο παραγωγής δεν θα έχει φερμουαρ αλλά scritch-scratch.Γιατι θα εχει ολο το υπολοιπο εσωτερικο που βλεπουμε?Και εξω ακομα θα εχει πολλες διαφορες,προς το πιο γηινο.
-
Εκτός και αν είναι πανάλαφρο (που πολύ αμφιβάλω) με 160 ατμοσφαιρικούς κατά τα φαινόμενα ίππους δεν έχει και πολλές ελπίδες
-
επιτέλους ενα toyota το οποίο δεν απευθύνεται σε συνταξιούχους
-
Περισσότερα εδώ
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/243800/
-
Η μούρη δε μοιάζει με της 458? Πολύ ομορφο πάντως...
-
Για το εξωτερικό θεωρώ ότι ελάχιστα πράγματα θα αλλάξουν στο παραγωγής. (ευτυχώς γιατί είναι πανέμορφο) Για το εσωτερικό περιμένω κάτι λίγο πιο down to earth με το όχημα πρακτικά να διαφοροποιείται για τους 2 κατασκευαστές εκεί.
Ακόμα και τα 160 ατμοσφαιρικά άλογα δεν μου λένε κάτι. Όταν έχω 147 από έναν κινητήρα 1.8 ατμοσφαίρα (και χωρίς τα τερτίπια του flat κινητήρα) θα περίμενα κάτι λίγο καλύτερο από τους Ιάπωνες ή απλά τη δυνατότητα της turbo επιλογής με 250+ άλογα για να κατασκευαστεί το αντίπαλο δέος σε κάτι αναιδείς υπάρξεις εκ Γερμανίας....
-
'Εχει να φάει καγκούρεμα το καημένο
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
σε κάτι αναιδείς υπάρξεις εκ Γερμανίας.... -
το μόνο που με χαλάει είναι το χειροκίνητο κιβώτιο
-
FT-86 διάβασα ότι ονομάζεται ο κωδικός παραγωγής του... στο in.gr
καμιά τετρακούνα όπως το θρυλικό που οδηγούσε ο Ισπανός!
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Για το εξωτερικό θεωρώ ότι ελάχιστα πράγματα θα αλλάξουν στο παραγωγής. (ευτυχώς γιατί είναι πανέμορφο) Για το εσωτερικό περιμένω κάτι λίγο πιο down to earth με το όχημα πρακτικά να διαφοροποιείται για τους 2 κατασκευαστές εκεί.Ακόμα και τα 160 ατμοσφαιρικά άλογα δεν μου λένε κάτι. Όταν έχω 147 από έναν κινητήρα 1.8 ατμοσφαίρα (και χωρίς τα τερτίπια του flat κινητήρα) θα περίμενα κάτι λίγο καλύτερο από τους Ιάπωνες ή απλά τη δυνατότητα της turbo επιλογής με 250+ άλογα για να κατασκευαστεί το αντίπαλο δέος σε κάτι αναιδείς υπάρξεις εκ Γερμανίας....
Συμφωνώ για τα τερτίπια του flat κινητήρα. Αν κάτι σε τσίγκλαγε ευχάριστα παλαιότερα στις Τογιότες, ήταν η ευκολία να βάλεις χέρι στα μοτέρ. Δεν συζητάμε για swap. Εκεί γινόταν και γίνεται πάρτυ
Τώρα με τούτο εδώ, λουριά να θέλεις να αλλάξεις θα το σκέφτεσαι. Πάντως για αυτό που λες σχετικά με την ιπποδύναμη, τσέκαρε τα site της GReddy και της HKS γύρω στον μήνα από την παρουσίαση και λίγο αργότερα της TRD. Από τον καιρό της ST 205, έχει να βγάλει αυτοκίνητο πρόσφορο για σκάλισμα η Toyota και οι παραπάνω εταιρείες περιμένουν πως και πως.
Ο νέος πρόεδρος όμως, έχει και το όνομα αλλά και τη χάρη,δηλώνοντας ρητώς πως αυτή είναι μόνο η αρχή. Θα ακολουθήσουν αρκετά γρήγορα μοντέλα στο μέλλον Μια Celica ας πούμε με καμιά 300αριά αλογάκια, θα ήταν ότι πρέπει....
-
Ουσιαστικά αυτό το θέμα πρέπει να κλειδωθεί. Το μόνο που υπάρχει σε κοινή εξέλιξη Toyota-Subaru σύμφωνα με τα πρόσφατα δημοσιεύματα είναι η αναβίωση της ΑΕ86. Το άλλο κουπέ ακυρώθηκε.
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
FT-86 διάβασα ότι ονομάζεται ο κωδικός παραγωγής του... στο in.grκαμιά τετρακούνα όπως το θρυλικό που οδηγούσε ο Ισπανός!
Δεν πρόκειται ούτε για ηλεκτρικό, ούτε για υβριδικό μοντέλο. Το πρωτότυπο FT-86 είναι ένα compact coupe που θα παρουσιαστεί στην 41η διεθνή έκθεση του Τόκιο (από 24 Οκτωβρίου έως 4 Νοεμβρίου) και διεκδικεί με αξιώσεις την είσοδό του στη γραμμή παραγωγής της Toyota.
Πρόκειται για ένα ελαφρύ sport μοντέλο 2+2 θέσεων, με χαμηλό κέντρο βάρους. Το μήκος του φθάνει τα 4,16 μέτρα, το πλάτος το 1,76, το ύψος το 1,26, ενώ το μεταξόνιο τα 2,57 μέτρα. Κίνηση δίνει ο 2λιτρος boxer βενζινοκινητήρας της Subaru, η ισχύς του οποίου - αν και δεν έχει γίνει γνωστή ίσως αυξηθεί στους 200 ίππους. Η κίνηση θα περνά στους πίσω τροχούς μέσω ένας 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου.
Το FT-86 είναι δημιούργημα του Toyota Europe Design, με κύριο σχεδιαστικό στόχο την επίτευξη υψηλής αεροδυναμικής απόδοσης. Εξίσου φουτουριστικό είναι και το εσωτερικό. Στον πίνακα οργάνων κυριαρχούν το λευκό και το γκρι, αλλά και ο κόκκινος φωτισμός neon.
Mαρεσει,δυναμικο σχεδιαστικα.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Ουσιαστικά αυτό το θέμα πρέπει να κλειδωθεί. Το μόνο που υπάρχει σε κοινή εξέλιξη Toyota-Subaru σύμφωνα με τα πρόσφατα δημοσιεύματα είναι η αναβίωση της ΑΕ86. Το άλλο κουπέ ακυρώθηκε.Aκυρωθηκε(βασικα αναβληθηκε) στην αρχη της οικονομικης κρισης,αλλα πλεον το βαλαν παλι μπρος.
-
Δηλαδή θα υπάρξει και ΑΕ86 και άλλο πισωκίνητο κουπέ;
-
όντως, η μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο??
πάντως πρέπει να είμαι ο μονος που θα θέλει αυτό το αυτοκίνητο να είναι ακριβό για να αποφευχθεί η αγορά από μια συγκεκριμένη φυλή
επίσης ρε γαμώτο δεν ξέρω, το σήμα της toyota με χαλάει λίγο. Δεν ταιριάζει με το όλο σχέδιο του αυτοκινητου. Πιστεύω ένα H θα του πήγαινε καλύτερα
-
Νομίζω ότι οι mods θα πρέπει να ενοποιήσουν πια το παρών thread με το thread για το πισωκίνητο Toyobaru καθώς πρόκειται περί του ίδιου οχήματος.
ήτοι
αυτό
viewtopic.php?f=8&t=31299
και αυτό
viewtopic.php?f=8&t=23252
Toyota GT-86 / Subaru BRZ