Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ 14ΟΟΑΡΙ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ 14ΟΟΑΡΙ?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    28
    50
    65
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkar last edited by

      Sirion 1.3 με χειροκίνητο

      Φοβερό μοτέρ, θυμίζει Swift GTi, αλλά είναι μόνο για ευθείες με τα λάστιχα που έχει

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        frogy last edited by

        Ο χρήστης Petros έγραψε:

        Εγω εχω το καινουργιο πολο και εχω πιασει 205κμ (εννοειτε κοντερατα). Για 0-100 παντος δεν εχω μετρησει. Την πεμπτη που μας περασε στα γνωστα μερη τα εστησα με ενα ραλλακι 1300 με δυο ατομα και εγω μονος μου. Με περασα ουτε ενα φτερο και μετα που σταματησαμε μου ειπε οτι ειχε βαλει εξατμισει και φιλτροχοανη. Και ο τυπος δεν με πιστευε οτι το πολακι μου ειναι μαμα, μου λεει φιλε σιγουρα εχεις βαλει προγραμματακι. Στο τελος μου λεει ναι αλλα εμεις ημασταν δυο και εσυ ενας. Εγω βεβαια του λεω οτι το πολο ειναι 1000+ κιλα και το δικο του τουλαχιστον 150 κιλα λιγοτερο. εε εφυγε μετα.. (μαλλον στον εξατμισα θα πηγαινε... )

        Μάλλον πατάτα του είχε βάλει στην εξάτμιση. Ή ήταν εντελώς κουλός

        Ειχε GRoup N εξατμισει οποτε μαλλον καμια μπανανα θα ειχε βαλει... Παντος χαρηκα πολυ γιατι περιμενα μεγαλυτερη διαφορα απο ενα φτερο οσο κουλος και αν ειναι ο αλλος. Το αμαξι του στην αρχη σπινιαρε πολυ ενω εγω ημουν μπροστα για 5-6 μετρα φορωντας λαστιχο 205. Στην δευτερα με εφτασε και με περασε ενα φτερο και μολις βαλαμε 3 και 4η η διαφορα δεν αλλαζε με τιποτα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          spiros19 last edited by

          Ο χρήστης frogy έγραψε:

          Εγω εχω το καινουργιο πολο και εχω πιασει 205κμ (εννοειτε κοντερατα). Για 0-100 παντος δεν εχω μετρησει. Την πεμπτη που μας περασε στα γνωστα μερη τα εστησα με ενα ραλλακι 1300 με δυο ατομα και εγω μονος μου. Με περασα ουτε ενα φτερο και μετα που σταματησαμε μου ειπε οτι ειχε βαλει εξατμισει και φιλτροχοανη. Και ο τυπος δεν με πιστευε οτι το πολακι μου ειναι μαμα, μου λεει φιλε σιγουρα εχεις βαλει προγραμματακι. Στο τελος μου λεει ναι αλλα εμεις ημασταν δυο και εσυ ενας. Εγω βεβαια του λεω οτι το πολο ειναι 1000+ κιλα και το δικο του τουλαχιστον 150 κιλα λιγοτερο. εε εφυγε μετα.. (μαλλον στον εξατμισα θα πηγαινε... )

          Μάλλον πατάτα του είχε βάλει στην εξάτμιση. Ή ήταν εντελώς κουλός

          Ειχε GRoup N εξατμισει οποτε μαλλον καμια μπανανα θα ειχε βαλει... Παντος χαρηκα πολυ γιατι περιμενα μεγαλυτερη διαφορα απο ενα φτερο οσο κουλος και αν ειναι ο αλλος. Το αμαξι του στην αρχη σπινιαρε πολυ ενω εγω ημουν μπροστα για 5-6 μετρα φορωντας λαστιχο 205. Στην δευτερα με εφτασε και με περασε ενα φτερο και μολις βαλαμε 3 και 4η η διαφορα δεν αλλαζε με τιποτα!

          αυτο δεν πρεπει να σε χαροποιει τοσο... σπινιαρε επειδη ηταν κουλος προφανως, και γιαυτο δε σε περασε τοσο πολυ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • F
            frogy last edited by

            Συμφωνοι, αλλα οπως εγραψα σε 3η-4η η διαφορα δεν αλλαξε καθολου. Δηλαδη απο τα 80-90 μεχρι τα 140-150 πηγαιναμε τα ιδια. Γι'αυτο 'χαιρομαι'.. Αυτος στην αρχη πρεπει να το εφτασε 6000στροφες και να αφησε τον συμπλεκτη με τη μια. Ετσι ακουστηκε. Οπως και να εχει κουλος ξεκουλος εγω περιμενα ΠΟΛΥ μεγαλυτερη διαφορα την οποια πιστευω την καταλαβαινεις σε μια 'κοντρα' οσο χαλια και το παει ο αλλος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • T
              tsilis last edited by

              Νομίζω ότι σε ρεπρίζ,και ίσως και 0-100,το Μίκρα 1400 είναι το ταχύτερο (δεν έχω τα τεύχη μπροστά μου).
              Αν τον ενδιαφέρει ταχύτητα και στροφές.το Clio 1.4 16v,αποτελεί την καλύτερη λύση στα 1400άρια

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                spiros19 last edited by

                Ο χρήστης frogy έγραψε:
                Συμφωνοι, αλλα οπως εγραψα σε 3η-4η η διαφορα δεν αλλαξε καθολου. Δηλαδη απο τα 80-90 μεχρι τα 140-150 πηγαιναμε τα ιδια. Γι'αυτο 'χαιρομαι'.. Αυτος στην αρχη πρεπει να το εφτασε 6000στροφες και να αφησε τον συμπλεκτη με τη μια. Ετσι ακουστηκε. Οπως και να εχει κουλος ξεκουλος εγω περιμενα ΠΟΛΥ μεγαλυτερη διαφορα την οποια πιστευω την καταλαβαινεις σε μια 'κοντρα' οσο χαλια και το παει ο αλλος.

                συμφωνοι τοτε. Ειμαι απο τους πρωτους που υποστηριζουν οτι τα σημερινα αμαξια, (οπως και το πολο 101ΗΡ ) δεν υπολοιπονται σε επιδοσεις σε αριθμους, αλλα κυριως σε Αισθηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Fiat Punto GT!

                  Μακράν το γρηγορότερο!

                  136 ίππους στις 5.610σαλ και 242Νm στις (μόλις) 3.690 σ.α.λ
                  0-100 Κm/h σε 8,2sec
                  0-1000m σε 29,5sec
                  Tελική Ταχύτητα 204Κm/h
                  60-100 Κm/h (4η) σε 7,3sec
                  80-120 Κm/h (5η) σε 11,5sec

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης topmar έγραψε:
                    Fiat Punto GT!

                    Μακράν το γρηγορότερο!

                    χμ...το Uno Turbo ήταν γρηγορότερο

                    Σπύρος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      thanosm last edited by

                      Πολύ στον αέρα είναι η συζήτηση...Μιλάμε για ατμοσφαιρικά ή για turbo....?
                      Μιλάμε για 2000 μοντ και άνω ή οτιδήποτε?
                      Μάλλον γενικά και αόριστα ε?

                      Δεν μπορώ να αποφασίσω και τελικά δεν θα το κάνω για 0,5 ή για 1 sec στα 0-100 ή για 10-15 χλμ τελικής.....

                      Ολα καλά είναι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        προφανώς φίλε Θάνο κάνουμε και λίγο πλακίτσα, αφού τόσο το Πούντο που είπε ο φίλος όσο και το Ούνο που είπαεγώ δεν πωλούνται πια...

                        εγώ πάντως θα επιμείνω, αν θες κάτι γρήγορο σ'αυτή την κατηγορία κάνε συμβιβασμό στα κυβικά και πάρε το Ignis 1,5 Sport, ή το Yaris 1,5 TS, γρήγορα και στριφτερά είναι...Επίσης και το Sirion με τα 100 άλογα γρήγορο είναι, είναι και 4κίνητο, αλλά αξίζει μόνο με το χειροκίνητο σασμάν.

                        Σπύρος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          n_olympios last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:
                          Sirion 1.3 με χειροκίνητο

                          Φοβερό μοτέρ, θυμίζει Swift GTi,

                          Εννοείς εντελώς ψόφιο από το ρελαντί μέχρι τις 4.500 στροφές και τρελαμένο από εκεί μέχρι τον κόφτη στις 8.500?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            ε, φάσμα 4k στροφών δεν είναι αρκετό να κάνεις 'τη δουλειά σου'?

                            Σπύρος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

                              Sirion 1.3 με χειροκίνητο

                              Φοβερό μοτέρ, θυμίζει Swift GTi,

                              Εννοείς εντελώς ψόφιο από το ρελαντί μέχρι τις 4.500 στροφές και τρελαμένο από εκεί μέχρι τον κόφτη στις 8.500?

                              Θυμίζει έγραψα κι εννοώ σε αριθμούς

                              παρόλο που είναι υψηλόστροφο του Sirion, έχει και ροπή χαμηλά. Σκέψου ότι το αυτόματο έχει 4 ταχύτητες μόνο, έβαζα 4η στα 30 κι έφτανε άνετα τα 165 -δεν πήγαινε άλλο λόγω τετρακίνησης. Το χειροκίνητο -ήταν και δικίνητο- είναι πιο γρήγορο προφανώς, αλλά το Steershift είναι όλα τα λεφτά

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexx last edited by

                                Εγώ παιδιά έχω rover 214 του '93, εκείνο με τα 103 άλογα
                                Το μοτέρ πολύ δυνατό, αλλά δεν ξέρω τι σκέφτονταν όταν το ρύθμισαν:
                                Πολύ μακριές σχέσεις, κοιμάται κάτω από τις 3000σαλ ενώ δείχνει να ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ να το ζορίζεις στα ψηλά

                                Συμπεριφέρεται σαν ένα 1000άρι TURBO που αργεί να ανοίξει...

                                Η μόνη δικαιολογία τους είναι η οικονομία της βενζίνης;

                                Honda σου λένε μετά

                                Για τις στροφές δεν συζητώ, το αμάξι αρμενίζει
                                ΛΙΜΑΝΑΚΙΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΚΑΤΕΒΑΙΝΩ εκτός αν ΔΕΝ έχω φάει πριν και να φοράω μαγιώ!!

                                Σε ευθεία πάντως ρίχνει σε almera 1.5 98hp σχετικά εύκολα

                                Πάει για πούλημα τώρα αν ενδιαφέρεστε σφυρίξτε...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  thanos last edited by

                                  Βρε παιδία τώρα που λέμε και για τα παλιά…
                                  Για δείτε πως πάει το Citroen AX Lemans και μετά τα ξανά λέμε.

                                  Κάποιος εδώ μέσα ξέρει καλύτερα…

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coupeas last edited by

                                    Eπαναφέρω αυτό το παλιό θέμα επειδή παραμένει επίκαιρο και το κυριότερο θα μας θυμίσει την εποχή που τα 1,4άρια και 1,2άρια μετρούσαν μικρές ιπποδυνάμεις σε σχέση με σήμερα.
                                    Αν αναρωτηθούμε σήμερα για το ποιό είναι το γρηγορότερο 14άρι ,τι θα λέγατε?
                                    Γρηγορότερο όχι σε τελική μόνο αλλά σε όλους τους τομείς της ταχύτητας.Επίσης καλό θα ήταν να αναφέρονταν και τα ατμοσφαιρικά σύνολα .
                                    Εγώ θεωρώ το grande pundo abarth ess ως την κορυφή των 1,4.Αυτό γιατι οι ρεπρίζ του ξεπερνούν καθε προσδοκία.,80-110 σε 2,8.0-160 σε 17 δεύτερα ,100-140 σε 5,7.Μετρημένα και χωρίς ζόρια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Φαντάζομαι ότι το ταχύτερο είναι το Polo GTi, με την Mito QV πολύ κοντά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Άμπαρθ 695 Τριμπιούτο Φερράρι?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          coupeas last edited by

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            coupeas last edited by

                                            Kαι μια τελική απο ess νορμάλ....πάντα!
                                            Youtube Video

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr