-
Από τους Ολυμπιακούς της Αθήνας και μετά, η αστυνομία χρησιμοποιεί δίκτυο Tetra και δεν μπορεί να μπαίνει στις συχνότητες της οποιοσδήποτε με ένα απλό amateur radio.
Ακόμα και τερματικό Tetra να βρεις όμως (ή να 'απαλλοτριώσεις' ένα, όπως έκαναν τις προάλλες κάποια παλικαράκια με κουκούλες), για να έχεις πρόσβαση στο δίκτυο δεν αρκεί αυτό, πρέπει να έχεις και authorised/μη μπλοκαρισμένη SIM, όπως γίνεται με τις εταιρίες κινητής.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Από τους Ολυμπιακούς της Αθήνας και μετά, η αστυνομία χρησιμοποιεί δίκτυο Tetra και δεν μπορεί να μπαίνει στις συχνότητες της οποιοσδήποτε με ένα απλό amateur radio.Ακόμα και τερματικό Tetra να βρεις όμως (ή να 'απαλλοτριώσεις' ένα, όπως έκαναν τις προάλλες κάποια παλικαράκια με κουκούλες), για να έχεις πρόσβαση στο δίκτυο δεν αρκεί αυτό, πρέπει να έχεις και authorised/μη μπλοκαρισμένη SIM, όπως γίνεται με τις εταιρίες κινητής.
ωραίο σύστημα.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Φυσικα αφου ειναι συρματη εκπομπη σε ευρύ ζώνη απλα εισαι παράνομος για παρεμβολή σε αστυνομική συχνότητα.
άντε να σε βρουν όμως...
Χαλαρά σε βρίσκουν αν θέλουν.
-
Επί των ανωτέρω (λίίίίγο off topic βέβαια):
- Απόκρυψη κλήσης στο 100 πολύ απλά δεν ισχύει. Όλα τα κινητά στέλνουν τον αριθμό καλούντος στο πακετάκι αποκατάστασης κλήσης, σημειώνοντας ως αίτημα ότι δεν είναι επιθυμητή η εμφάνισή του στον καλούμενο. Φυσικά, ο τερματικός εξοπλισμός του 100 αγνοεί το αίτημα και ο αριθμός απεικονίζεται κανονικά.
- Αν έχεις τις κατάλληλες διασυνδέσεις (π.χ. κατάλληλο κονέ στη ΓΑΔΑ), τον αριθμό τον μαθαίνεις και χωρίς εισαγγελική παραγγελία. Ο εισαγγελέας δεν θα είχε κανένα νόμιμο λόγο να δώσει άδεια, τη στιγμή που όποιες κυρώσεις στον εν λόγω κύριο, θα βασίζονταν στο τι θα βεβαίωνε το πλήρωμα του περιπολικού (π.χ. κυκλοφορία οχήματος χωρίς νόμιμες πινακίδες) και όχι στην καταγγελία του οποιουδήποτε τυχάρπαστου κακεντρεχούς.
- Για το Tetra, επιβεβαιώνω τα γραφόμενα του κ. Λάππα. Είναι, ουσιαστικά, ένα κλειστό δίκτυο GSM. Όποιος μπορεί να παρεμβληθεί ή να υποκλέψει δίκτυα κινητής τηλεφωνίας, μπορεί να το κάνει και με το Tetra .
- Και, τέλος, κανένα πλήρωμα περιπολικού δεν θα προσέτρεχε σε απευθείας κλήση στο Tetra από κάποιον άγνωστο, για ευνόητους και προφανείς λόγους. Εδώ, ακόμα και αυτόπτες σε περιστατικό να είναι, πρέπει πρώτα να πάρουν άδεια από το κέντρο για να επέμβουν.
-
Δηλαδή οι ραδιο-ερασιτέχνες μπορούν μόνο να ακούνε;
-
Εξηγείστε μου κάτι, γιατί τα Smart τα πάνε ΤΟΣΟ κομμάτια;;;
Βλέπω σε στενά με το που μπαίνει Smart πάντα ο οδηγός το πατάει μαμιώντας, σε εθνική οδό είχα πετύχει Smart με τελειωμένο το κοντέρ του στα 160 και το πόδι του οδηγού προφανώς τσαρούχι στο γκάζι να μην ξεμπαστακώνεται απ την αριστερή, σε κεντρικούς δρόμους Κηφισίας/Βουλιαγμένης/Ποσειδώνος κλπ τα Smart σε περνάνε σα σταματημένο και κάνουν χαροντικές σφήνες, γνωστή μου που έχει και σβέλτο τουρμπάμαξο το πάει σχετικά χαλαρά αλλά μόλις μπει στο Smart της διαολίζεται και καρφώνει το πόδι στο γκάζικαι άλλα πολλά...
τι σκατά παθαίνουν όλοι μόλις μπουν να οδηγήσουν Smart; Είναι ό,τι πιο αψυχολόγητο να παίρνεις το πιο μικρό/αδύναμο/ασταθές αυτοκίνητο που υπάρχει και να θες να πηγαίνεις πιο γρήγορα από το 90% των αυτοκινήτων έξω, λες και τους βγαίνει το κόμπλεξ εκείνη την ώρα ότι οδηγούν κάτι μικρό και μικραίνει το τσουτσούνι τους μαζί με το αμάξι
έλεος έλεος έλεος πια, μιλάμε για μάστιγα
-
Δεν γίνεται μία «Μερκ» να κάνει δεξιά. Για αυτό στο πάτωμα το γκάζι.
-
Εγώ πάντως ούτε σφήνες κάνω, ούτε αγοράζω την αριστερή, ούτε τρέχω στα στενά, είτε με το smart είτε με οτιδήποτε άλλο. Ιδιαίτερα με το smart πάω πολύ συντηρητικά για να μου αντέξει πολλά χρόνια.
Στο μυαλό της γυναίκας είναι δύσκολο να μπει κανείς... δε διακινδυνεύω κάποια εξήγηση για τη συμπεριφορά της γνωστής σου .Η λύση είναι να δοκιμάσεις να οδηγήσεις ένα smart κάποια φορά
-
Σκοτς εσύ δεν το κάνεις. Εκεί έξω όμως ΟΝΤΩΣ η πλειοψηφία των Σμαρτερς πάει τάπα.
-
Προφανώς δεν λέω ότι ανεξαιρέτως οι οδηγοί Smart είναι κάφροι έτσι;
Αλλά ένα πολύ σημαντικό ποσοστό αυτών οδηγεί από άτσαλα με χαμηλές ταχύτητες έως μαλλιοκούβαρα για τα δεδομένα του αυτοκινήτου. Ίσως αυτό εξηγείται απ το ότι Smart παίρνουν άτομα που θέλουν να κυκλοφορούν σε αγχωτικές ώρες και καταστάσεις (βλέπε κέντρο) και εκνευρίζονται. -
Αφού πάει το άτιμο (ιδιαίτερα μέσα στην πόλη)... λογικό είναι να το πατάνε μερικοί. Και όταν το συνηθίσεις δεν πολυκαταλαβαίνεις ότι τρέχεις αρκετά για τον όγκο του αυτοκινήτου. Και λόγω του σχήματός του, κάνει εντύπωση στους έξω (πως τρέχει έτσι αυτός με το περίπτερο, και τα σχετικά). Αυτή είναι η δική μου εξήγηση τουλάχιστον.
-
Περίπτερο είναι το Hummer Έχει και λαμπάκια τριγύρω. Σε λίγο καιρό θα μπει και διαφήμιση τσιγάρων
Το σμαρτ είναι κουβάς Μάλλον ο Νέος έχει δίκιο, δηλαδή πρέπει να είναι άτομα νευρικά/με άγχος. Επίσης έχουν γίνει σαν τα μηχανάκια, σφίνες. Πολλές σφίνες.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Εξηγείστε μου κάτι, γιατί τα Smart τα πάνε ΤΟΣΟ κομμάτια;;;
Βλέπω σε στενά με το που μπαίνει Smart πάντα ο οδηγός το πατάει μαμιώντας, σε εθνική οδό είχα πετύχει Smart με τελειωμένο το κοντέρ του στα 160 και το πόδι του οδηγού προφανώς τσαρούχι στο γκάζι να μην ξεμπαστακώνεται απ την αριστερή, σε κεντρικούς δρόμους Κηφισίας/Βουλιαγμένης/Ποσειδώνος κλπ τα Smart σε περνάνε σα σταματημένο και κάνουν χαροντικές σφήνες, γνωστή μου που έχει και σβέλτο τουρμπάμαξο το πάει σχετικά χαλαρά αλλά μόλις μπει στο Smart της διαολίζεται και καρφώνει το πόδι στο γκάζικαι άλλα πολλά...
τι σκατά παθαίνουν όλοι μόλις μπουν να οδηγήσουν Smart; Είναι ό,τι πιο αψυχολόγητο να παίρνεις το πιο μικρό/αδύναμο/ασταθές αυτοκίνητο που υπάρχει και να θες να πηγαίνεις πιο γρήγορα από το 90% των αυτοκινήτων έξω, λες και τους βγαίνει το κόμπλεξ εκείνη την ώρα ότι οδηγούν κάτι μικρό και μικραίνει το τσουτσούνι τους μαζί με το αμάξι
έλεος έλεος έλεος πια, μιλάμε για μάστιγα
Νομιζουν οτι αγορασαν Benz
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Μάλλον ο Νέος έχει δίκιο, δηλαδή πρέπει να είναι άτομα νευρικά/με άγχος. Επίσης έχουν γίνει σαν τα μηχανάκια, σφίνες. Πολλές σφίνες.Μα οι Έλληνες είναι ούτως οι άλλως αγχώδεις και νευρικοί στο τιμόνι. Τι πιο λογικό όταν πέφτει στα χέρια τους ένα αμαξάκι που έχει τη δυνατότητα να κάνει σφήνες και άλλες καφρίλες καλύτερα από άλλα μεγαλύτερα να την 'αξιοποιεί' στο έπακρο. Ακριβώς ίδια περίπτωση με τους κακούς οδηγούς δικύκλου. Άλλος βγάζει την καφρίλα, την οργή, το άγχος και την αντικοινωνικότητα που κρύβει μέσα του με μηχανή, άλλος με τζιπ, άλλος με σμαρτ.
btw δεν υποστηρίζω τους κατόχους σμαρτ που κάνουν τέτοια. Κι εγώ τους βλέπω τι καφρίλες κάνουν. Απλά κάνουν αυτά που τους επιτρέπει το αυτοκίνητο (με δεδομένο ότι από οδηγική παιδεία είμαστε μακριά νυχτωμένοι οτιδήποτε κι αν οδηγούμε). -
Ο χρήστης Archi έγραψε:
Δηλαδή οι ραδιο-ερασιτέχνες μπορούν μόνο να ακούνε;Τουλάχιστον στην Αθήνα που υπάρχει το Tetra (στην επαρχία δεν ξέρω τι παίζει) κανείς μη εξουσιοδοτημένος από το δίκτυο δεν μπορεί να μπει στις συχνότητες της αστυνομίας.
-
Και επειδή Σάββατο βράδυ χωρίς ζώα στους δρόμους δεν γίνεται, τρισμέγιστο ΖΩΟ ο π@π@ρ@ς που πήγε να με τρακάρει γιατί έκανε προσπέραση από την ΛΕΑ (ήταν πίσω από κάποιον στην δεξιά λωρίδα) , ενώ εγώ έμπαινα από την μεσαία στην δεξιά εκείνη τη στιγμή. Φυσικά αναγκάστικα να κόψω το τιμόνι αριστερά προκειμένου να μην έχουμε δράματα...
Λευκό Megane (καινούργιο) με πινακίδες ΔΟΚ (!!), στον Κιφησσό (προς Λαμία) κοντά στο ύψος της Πέτρου Ράλλη.
-
Ο χρήστης Archi έγραψε:
Δηλαδή οι ραδιο-ερασιτέχνες μπορούν μόνο να ακούνε;Άλλες συχνότητες, άλλοι κανόνες.
Σκοτς εσύ δεν το κάνεις. Εκεί έξω όμως ΟΝΤΩΣ η πλειοψηφία των Σμαρτερς πάει τάπα.
Είναι η νοοτροπία του κακού σκουτερά, σε 4 ρόδες.
-
Περιμενω 3 σε κοκκινο φαναρι, καθετο στην Ελ. Βενηζελου στη Νεα Σμυρνη.
Πρασινο ξεκινανε οι μπροστα μου ξεκιναω με μικρη καθυστεριση κ εγω.
Ζευγαρακι φτανει στη διασταυρωση, βλεπουν κοκκινο για πεζους.
Η κοπελα σταματαει και ο μαγκας περναει μπροστα στους 2 μιση τονους που ξεκινανε σε κατηφορα....
Καβαλησα την κορνα, στα παπαρια του....
Αν δεν βιαζομουν και δεν ειχα τους γονεις μου στ αμαξι, ειχα βγει και τον ειχα γ...σει τον πυθικο.... -
-
Τώρα είδα το μήνυμά σου Wag. Μεγάλη 'επιτυχία' η Ελ. Βενιζέλου. Δύο δημοσιεύσεις σε 8 λεπτά
Ζώα,Ζώα,Ζώα............. [#2]


