Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζώα,Ζώα,Ζώα............. [#2]
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ζώα,Ζώα,Ζώα............. [#2]
    • 1
    • 2
    • 74
    • 75
    • 76
    • 77
    • 78
    • 145
    • 146
    • 76 / 146
    Περί αυτοκίνησης
    218
    2914
    18404
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rx8_drifter last edited by

      Όταν υπάρχει κίνηση σε στοίχους, τότε δεν νοείται ως προσπέραση το να περάσεις κάποιον από δεξιά (πυκνή κυκλοφορία )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        rogue4ever last edited by

        H δεξια λωριδα στα περισσοτερα κομματια ειναι γεματη φρεατια που σου καταστρεφουν το αυτοκινητο και παρκαρισμενους ταριφες που αν δεν τους δεις εγκαιρως τρως ενα 10 λεπτο να ξαναμπεις μεσαια γιατι κανενας δεν σηκωνει το ποδι απο το γκαζι ωστε να μπεις η ο πισω σου ειναι ποιο καφρος απο εσενα και μπενει ειτε ετσι ειτε αλλιως.Το βελτιστο βεβαια ειναι να κανεις μονιμα το φιδι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nozomi last edited by

          Ο χρήστης sv2 έγραψε:
          Το είδαμε και αυτό......

          Λογικά θα είναι το αυτόματο Twingo και λογικά ο νεοέλλην καραγκιόζης που το οδηγεί το θεωρεί μαγκιά...
          Κάποτε (εποχές προ A/C-δεκαετία '80) το έβλεπες να το κάνουν οι γυναίκες συνοδηγοί.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            δηλαδη πραγματικα.... ποσο ΖΩΑ μπορει να ειναι??? δεν σεβονται τιποτε , βαριουνται να περπατησουν 10 μετρα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drunkard last edited by

              δεν βρισκεται ενας αστυνομικος να τους ξηλωσει τις πινακιδες ρε γμτ? μα τον θεο θα γινομουν ρουφιανος και θα επερνα τηλ στο 100 εγω για να τους μαζεψει

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kampas last edited by

                Ο χρήστης [b έγραψε:
                Ο avel κυριολεκτικα και μεταφορικα ΖΩΡΓΑΦΗΣΕ και οχι -->[/b:2gcnpbks]':2gcnpbks]

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wagner669 last edited by

                  Ο χρήστης kacey έγραψε:

                  Παιζεις φωτα απο το ενα χιλιομετρο.
                  Τακ.... μετα απο λιγο
                  Τααακ... μετα απο λιγο
                  Τααααααακ
                  και μετα ...

                  Κανεις τερμα ακρη κ βλεπεις τον Kacey να σε περναει με 160χαω με το Lada ενω εσυ εισαι με Μερσεντε...

                  wagner

                  Το Ε200Κ τοτε ειχε στραβο μπροστα αριστερο ψαλιδι μποζο και δεν ετρεχα....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    avel last edited by

                    Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                    Στο Cosmos στην θεσσαλονίκη....

                    Εδώ το πρόβλημα είναι, κατά τη γνώμη μου, μόνο αισθητικής φύσεως, γιατί έτσι κι αλλιώς εκεί δεν είναι πεζοδρόμιο για να περπατήσει κανείς.

                    Εκτός βέβαια αν χαλάνε τις καλλιέργειες κάποιου πονηρού!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexel last edited by

                      Ο χρήστης avel έγραψε:

                      Εδώ το πρόβλημα είναι, κατά τη γνώμη μου, μόνο αισθητικής φύσεως, γιατί έτσι κι αλλιώς εκεί δεν είναι πεζοδρόμιο για να περπατήσει κανείς.

                      Εκτός βέβαια αν χαλάνε τις καλλιέργειες κάποιου πονηρού!

                      Το πρόβλημα είναι πως δείχνει την ζωώδη (ζουγκλώδη) νοοτροπία του έλληνα οδηγού, ο οποίος προκειμένου να γλιτώσει 5-6 μέτρα περπάτημα παρκάρει το σαπάκι του ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ. Στο Cosmos ειδικά που το πάργκινγκ είναι απλά ΑΠΕΡΑΝΤΟ και έχει πάντα άδειες θέσεις, αυτή η νοοτροπία κάνει μπαμ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kavoyras last edited by

                        Ο χρήστης avel έγραψε:
                        Εδώ το πρόβλημα είναι, κατά τη γνώμη μου, μόνο αισθητικής φύσεως, γιατί έτσι κι αλλιώς εκεί δεν είναι πεζοδρόμιο για να περπατήσει κανείς.

                        Εκτός βέβαια αν χαλάνε τις καλλιέργειες κάποιου πονηρού!

                        ο λόγος που δεν επιτρέπεται το παρκάρισμα εκεί δεν είναι γιατί απλώς είναι θέμα αισθητικής, αλλά γιατί αυτός που θα ξεπαρκάρει θα βγει (προφανώς πολύ σιγά χωρίς να μπορεί να φύγει γρήγορα) στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας (σε δρόμο με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση).Επίσης αυτός που θα θέλει να παρκάρει (προφανώς για να μην σπάσει το αμάξι του) θα κόψει τελείως σχεδόν κι ενώ βρίσκεται τέρμα αριστερά!.

                        Προφανώς ΟΣΚΑΡ θα πάρει αυτό ςπου θα ανάψει και αλάρμ περιμένοντας (ενώ βρίσκεται τέρμα αριστερά) να ξεπαρκάρει κάποιος και να το βάλει αυτός στη θέση που θα ελευθερωθεί

                        Όσκαρ θα πάρει κι αυτός που έχει παρκάρει όπως το vitara που προφανώς για να παρκάρει έτσι ή το έβαλε με τον κώλο (κάνοντας όπισθεν κι ενώ ήταν τέρμα αριστερά ) ή ήταν στο άλλο ρεύμα και έκανε σαν αναστροφή κάνοντας ΚΑΙ μανούβρα (ξεκινώντας να το κάνει όλο αυτό προφανώς από το ρεύμα του στην τέρμα δεξιά λωρίδα).Ανυπέρβλητος θα είναι μάλιστα αν θα θέλει να ξαναβγεί στο ρεύμα του (δηλαδή στο ρεύμα που είναι ο κώλος του vitara ), κλείνοντας προφανώς όλο το δρόμο, γιατί έτσι όπως το έχει βάλει, που να χωρέσει να βγει ΕΣΤΩ στη μία λωρίδα ενώ ξεπαρκάρει...

                        Είναι κυρίως θέμα ασφάλειας παρά θέμα 'αισθητικής', όπως καταλαβαίνεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          blackpug106 last edited by

                          Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                          Το είδαμε και αυτό......

                          απο χρονια κυκλοφορει το setup αυτο

                          κλασικα υπηρχε ενα starletaki στην Ε.Ο. Θεσ/νικης κατερινης, με το ποδι στον καθρεπτη

                          καποιος ακομη στον περιφερειακο, ομοίως

                          με τις συνοδηγους το καλοκαιρι βαρεθηκα να βλεπω ποδια ψηλα, εαν γινει κατι το εχουν σκεφτει ποτε , χαλια θα γινουν με ή χωρις αεροσακο

                          πολυ παιζει το setup αυτο και σε νταλικες, (βαρεμαρα+90χλμ/ω+πολλες ωρες), παρολο που τα φορτηγα εχουν απο τις πιο ανετες θεσεις οδηγησεις+καθισματα για αυτο το λογο (πολυωρη οδηγηση)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            markvag last edited by

                            Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:

                            Παιζεις φωτα απο το ενα χιλιομετρο.
                            Τακ.... μετα απο λιγο
                            Τααακ... μετα απο λιγο
                            Τααααααακ
                            και μετα προσπερνας απο δεξια, γιατι βαριεσαι να χαλας την μερα σου για τον καθε μαλακα που εχει σκ@τα στο κεφαλι του

                            Και λίγο καιρό μετά βαριέσαι να κάνεις όλη αυτή τη διαδικασία και απλά πας στη μεσαία ή τη δεξιά λωρίδα (που συνήθως είναι τελείως άδεια) γιατί ξέρεις εκ των προτέρων ότι κατά 99,9999% η αμοιβάδα θα σε γράψει, γιατί μετά από 152 ώρες θα προσπεράσει τον αργό που κινείται με 69 και είναι στη μεσαία, ενώ αυτή είναι η γρήγορη που κινείται με 70...

                            Πάντως, εγώ κινούμαι όσο πιο δεξιά μπορώ. Ναι έχει λίγο περισσότερες ανωμαλίες η δεξιά λωρίδα, αλλά όχι και κάτι τραγικό. Ιδίως στον περιφερειακό (εκτός από 1-2 σημεία) είναι μια χαρά και συνήθως άδεια... Μόνο σε περίπτωση που θέλω να δοκιμάσω τελική θα πάω στη μεσαία, αλλά ούτως ή άλλως αυτό γίνεται όλο και πιο σπάνια και τότε θα είναι άδειος ο δρόμος, οπότε και στη μεσαία που είμαι δεν ενοχλώ όταν ταξιδεύω με την ιλλιγγιώδη ταχύτητα των 170-190 χαω (με το 206, γιατί η Νίτσα ούτε στα πιο τρελά της όνειρα να πιάσει πάνω από 170... )

                            Επίσης με τη Νίτσα, που συνήθως πάω με 110-120 δεν μπορώ να διανοηθώ να βρίσκομαι σε άλλη λωρίδα, εκτός κι αν προσπερνάω κάποιον.

                            Πάντως, συνέχεια βλέπω αυτοκίνητα που πάνε με 60-70 (στον Περιφερειακό) ή 90-100 (στην ε.ο.) και είναι στη μεσαία...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lokatzis last edited by

                              Εδώ και πολύ καιρό ακουγόταν ότι η Ασπίς Ασφαλιστική πάει για φούντο. Είμαι πολύ περίεργος να μάθω αν οι υπάλληλοι της (μέσω των συλλογικών οργάνων τους) είχαν κάνει κάποια ενέργεια, οτιδήποτε (ακόμα κι αν δε θα είχε αποτέλεσμα) τόσα χρόνια που να πιέζει τη διοίκησή τους. Ελπίζω να είχαν προσπαθήσει, διαφορετικά είναι μεγάλα ΖΩΑ που βγήκαν στους δρόμους και έκλεισαν την Κηφισίας διαμαρτυρόμενοι για το λουκέτο.
                              Αν ήξεραν ότι ο Ψωμιάδης 'μασουλάει' και έκαναν τους χαζούς ('τι μας νοιάζει, εμείς πληρωνόμαστε'), πολύ καλά θα κάνει κι η κυβέρνηση να τους αγνοήσει τώρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drunkard last edited by

                                Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
                                Εδώ και πολύ καιρό ακουγόταν ότι η Ασπίς Ασφαλιστική πάει για φούντο. Είμαι πολύ περίεργος να μάθω αν οι υπάλληλοι της (μέσω των συλλογικών οργάνων τους) είχαν κάνει κάποια ενέργεια, οτιδήποτε (ακόμα κι αν δε θα είχε αποτέλεσμα) τόσα χρόνια που να πιέζει τη διοίκησή τους. Ελπίζω να είχαν προσπαθήσει, διαφορετικά είναι μεγάλα ΖΩΑ που βγήκαν στους δρόμους και έκλεισαν την Κηφισίας διαμαρτυρόμενοι για το λουκέτο.
                                Αν ήξεραν ότι ο Ψωμιάδης 'μασουλάει' και έκαναν τους χαζούς ('τι μας νοιάζει, εμείς πληρωνόμαστε'), πολύ καλά θα κάνει κι η κυβέρνηση να τους αγνοήσει τώρα.

                                Αυτη την ανοησια για να μην πω κατι χειροτερο την σκεφτωσουν ωρα να την γραψεις?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lokatzis last edited by

                                  Ο χρήστης Drunkard έγραψε:

                                  Εδώ και πολύ καιρό ακουγόταν ότι η Ασπίς Ασφαλιστική πάει για φούντο. Είμαι πολύ περίεργος να μάθω αν οι υπάλληλοι της (μέσω των συλλογικών οργάνων τους) είχαν κάνει κάποια ενέργεια, οτιδήποτε (ακόμα κι αν δε θα είχε αποτέλεσμα) τόσα χρόνια που να πιέζει τη διοίκησή τους. Ελπίζω να είχαν προσπαθήσει, διαφορετικά είναι μεγάλα ΖΩΑ που βγήκαν στους δρόμους και έκλεισαν την Κηφισίας διαμαρτυρόμενοι για το λουκέτο.
                                  Αν ήξεραν ότι ο Ψωμιάδης 'μασουλάει' και έκαναν τους χαζούς ('τι μας νοιάζει, εμείς πληρωνόμαστε'), πολύ καλά θα κάνει κι η κυβέρνηση να τους αγνοήσει τώρα.

                                  Αυτη την ανοησια για να μην πω κατι χειροτερο την σκεφτωσουν ωρα να την γραψεις?

                                  Και δε λες. Η σύνδεση με Κάιρο είναι πολύ καλή αυτήν την περίοδο.

                                  Για πες μου εσύ, τι πιστεύεις; Έπρεπε να μην κλείσει η εταιρεία αν δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις λειτουργίας της; Έπρεπε οι υπάλληλοι να απαιτούν να μην κλείσει; Μήπως έπρεπε να έχουν στραφεί κατά της (πρώην) εργοδοσίας τους που οδήγησε την εταιρεία σε κλείσιμο;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kavoyras last edited by

                                    Ο χρήστης lokatzis έγραψε:

                                    Και δε λες. Η σύνδεση με Κάιρο είναι πολύ καλή αυτήν την περίοδο.

                                    είναι που κάνει καλό καιρό, γιατί η υγρασία και η βροχή επηρεάζουν τις τηλεπικοινωνίες

                                    Πέραν της πλάκας, lokatzis, εμένα μια χαρά μου φαίνονται αυτά που λές.Επιπλέον δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει ο εκάστοτε εργοδότης να δίνει λογαριασμό όταν θα κλείσει την εταιρία του για οποιοδήποτε λόγο.
                                    Είναι σα να εκνευρίζεσαι γιατί σε απέλυσε ο Χ-Ψ εργοδότης.Απλώς επειδή τώρα είναι πολλοί, μπορούν να κάνουν μπούγιο και να φωνάξουν χωρίς το φόβο να τους 'τσιμπήσει' η αστυνομία.
                                    (δε μιλάω για περιπτώσεις που χρωστούνται δεδουλευμένα και αποζημειώσεις, έτσι? )

                                    Συν του ότι οι υπάλληλοι της εταιρίας που κλείνει (πχ από χρέη) γνωρίζουν από πολύ πιο πριν τα προβλήματα της εταιρίας και ότι οδηγείται στην διάλυση, οπότε έχουν το χρονικό περιθώριο να ψάξουν για δουλειά (καλύτερη ή χειρότερη), θυσιάζοντας βέβαια την περίπτωση που η εταιρία ανακάμψει και φυσικά ανταμείψει τους υπαλλήλους που τη στήριξαν στη δύσκολη στιγμή
                                    γι'αυτό και δεν καταλαβαίνω γιατί βγαίνουν στους δρόμους.-
                                    Όσο σκληρό κι αν ακούγεται αυτή είναι η αλήθεια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lokatzis last edited by

                                      Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                                      Και δε λες. Η σύνδεση με Κάιρο είναι πολύ καλή αυτήν την περίοδο.

                                      είναι που κάνει καλό καιρό, γιατί η υγρασία και η βροχή επηρεάζουν τις τηλεπικοινωνίες

                                      Πέραν της πλάκας, lokatzis, εμένα μια χαρά μου φαίνονται αυτά που λές.Επιπλέον δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει ο εκάστοτε εργοδότης να δίνει λογαριασμό όταν θα κλείσει την εταιρία του για οποιοδήποτε λόγο.
                                      Είναι σα να εκνευρίζεσαι γιατί σε απέλυσε ο Χ-Ψ εργοδότης.Απλώς επειδή τώρα είναι πολλοί, μπορούν να κάνουν μπούγιο και να φωνάξουν χωρίς το φόβο να τους 'τσιμπήσει' η αστυνομία.
                                      (δε μιλάω για περιπτώσεις που χρωστούνται δεδουλευμένα και αποζημειώσεις, έτσι? )

                                      Στη συγκεκριμένη περίπτωση, πάντως, του την κλείνουν για συγκεκριμένους λόγους και δεν την κλείνει ο ίδιος στο ξεκάρφωτο. Άρα, δε βλέπω με ποιο σκεπτικό απαιτούν να μην κλείσει.

                                      Συν του ότι οι υπάλληλοι της εταιρίας που κλείνει (πχ από χρέη) γνωρίζουν από πολύ πιο πριν τα προβλήματα της εταιρίας και ότι οδηγείται στην διάλυση, οπότε έχουν το χρονικό περιθώριο να ψάξουν για δουλειά (καλύτερη ή χειρότερη), θυσιάζοντας βέβαια την περίπτωση που η εταιρία ανακάμψει και φυσικά ανταμείψει τους υπαλλήλους που τη στήριξαν στη δύσκολη στιγμή
                                      γι'αυτό και δεν καταλαβαίνω γιατί βγαίνουν στους δρόμους.-
                                      Όσο σκληρό κι αν ακούγεται αυτή είναι η αλήθεια.

                                      Λες να ήξεραν; Μπα, πλάκα θα μού κάνεις. Αποκλείεται να είχαν ακούσει κάτι εδώ και καιρό, παρόλο που ο χ τυχαίος χρήστης του διαδικτύου είχε: http://www.insurancedaily.gr/blog/?p=7868

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alter100 last edited by



                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kavoyras last edited by

                                          Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
                                          Λες να ήξεραν; Μπα, πλάκα θα μού κάνεις. Αποκλείεται να είχαν ακούσει κάτι εδώ και καιρό, παρόλο που ο χ τυχαίος χρήστης του διαδικτύου είχε: http://www.insurancedaily.gr/blog/?p=7868

                                          προφανώς και δε χρειάζεται να διαβάσει (σε εφημερίδα ή internet) κάποιος που δουλεύει εκεί ότι η εταιρία δεν πάει καλά ή ότι πάει για φούντο

                                          (εκτός κι αν το αναφέρεις ως 'ο κόσμος το είχε ντούκινο κι αυτοί κρυφό καμάρι', εννοώντας ότι πρώτοι-πρώτοι το ήξεραν και το έπαιζαν 'τρελοί'/χαζοί και γενικότερα δεν ασχολήθηκαν και 'ωχ...ντάααξει...κάποια λύση θα βρεθεί', 'κι εδώ καλά είμαστε!ποιός βγαίνει στο ψάξιμο μετά από 2-3-5-10 χρόνια εργασίας?' κτλ )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kavoyras last edited by

                                            Ο χρήστης alter100 έγραψε:

                                            Κρήτη?Σφακιά?

                                            Δεν καταλαβαίνω τι πρόβλημα έχει η πινακίδα?Δεν μπορείς να τη διαβάσεις?
                                            Γράφει καθαρά 'Ανώπολι'
                                            Έλεος...κ@λ@τουρίστες

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 76 / 146
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr