-
έλεγξε πρώτα για lazy λ.
-
Χμμμ, ο λ είναι μια πιθανότητα δεδομένου ότι παλιότερα είχαμε κάτι θεματάκια με αναμμένο check.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Φυσικα υπαρχουν καλυτερα συστηματα αναρτησης αλλα οχι με 1000 ε. Παντως θα το ξανασκευτω.Να την βάλεις την M Adaptive... ίσως το πιο χρήσιμο εξτρα της νέας Ζ.
Είπε κάποιος παραπάνω οτι δεν είναι για την Ελλάδα (?!)... μα ειδικά για την Ελλάδα είναι.
Στις sport και sport+ ρυθμίσεις θα το καταευχαριστηθείς, ενώ η normal θα σε βγάλει με όλα σου τα δόντια απο τους -ουκ ολίγους- καρόδρομους μας.
Η στάνταρ ανάρτηση είναι αρκετά μαλακή και μια aftermarket ίσως κουράσει... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Φυσικα υπαρχουν καλυτερα συστηματα αναρτησης αλλα οχι με 1000 ε. Παντως θα το ξανασκευτω.
Να την βάλεις την M Adaptive... ίσως το πιο χρήσιμο εξτρα της νέας Ζ.
Είπε κάποιος παραπάνω οτι δεν είναι για την Ελλάδα (?!)... μα ειδικά για την Ελλάδα είναι.
Στις sport και sport+ ρυθμίσεις θα το καταευχαριστηθείς, ενώ η normal θα σε βγάλει με όλα σου τα δόντια απο τους -ουκ ολίγους- καρόδρομους μας.
Η στάνταρ ανάρτηση είναι αρκετά μαλακή και μια aftermarket ίσως κουράσει...ενώ δεν αναφέρθηκε και το πιο βασικό...η M-adaptive ρυθμίζει την σκληρότητα από μέσα και ανά πάσα στιγμή αλλάζεις τη σκληρότητα.
Μπορεί να πετύχεις ανάρτηση aftermarket σε αυτά λεφτά (περίπου και μάλλον ελαφρώς προς τα λεφτά), αλλά δε θα μπορεί να σε καλύπτει σε όλα.Αν τη ρυθμίσεις 'μαλακή', τότε στις γρήγορες διαδρομές το αμάξι θα πλέει.Αν τη βάλεις σκληρή, μέσα στην πόλη θα σε κουράσει.Ακόμα και ρυθμιζόμενη να είναι η ανάρτηση, πρέπει κάθε φορά να κατεβαίνεις από το αμάξι και να τη ρυθμίζεις...(όχι πολύ χρηστικό είναι η αλήθεια).Μόνη ένσταση για την M-adaptive ανάρτηση είναι τι παίζει με κόστος συντήρησης και αντικατάστασης.
Κατά τα άλλα, σε αυτά τα λεφτά (ή γύρω από αυτά) δεν υπάρχει aftermarket ανάρτηση που να προσφέρει τα ίδια πράματα.
-
Δεν ειμαι σιγουρος τι συστημα ειναι αυτο της BMW. Παντως το PASM ειναι ενα συστημα της Bilstein και δεν εχει ιδιαιτερα προβληματα απο οτι ακουω. Αν χαλασει καποιο αμορτισερ απλα το αλλαζεις (δεν ξερω τι κοστος αλλα φανταζομαι μπορεις να το παρεις απο την εταιρεια που το φτιαχνει).
Διαβασα μερικα αρνητικα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο ομως που μου εκοψαν την ορεξη: Μεγαλο βαρος, τιμονι χωρις αισθηση και απουσια σπορ χαρακτηρα (λογικα αυτο θα εχει σχεση με το βαρος το τιμονι και την μαλακη ρυθμιση της αναρτησης).
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Διαβασα μερικα αρνητικα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο ομως που μου εκοψαν την ορεξη: Μεγαλο βαρος, τιμονι χωρις αισθηση και απουσια σπορ χαρακτηρα (λογικα αυτο θα εχει σχεση με το βαρος το τιμονι και την μαλακη ρυθμιση της αναρτησης).Θα ήθελα πολύ να γνωρίσω τον άνθρωπο που θεωρεί το τιμόνι της Ζ4 'χωρίς αίσθηση'... και καλά θα κάνει να έχει μόλις βγεί απο caterham...
Προσωπικά το θεωρώ καταπληκτικό, αλλά θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου και τις μεταβλητές που προσφέρει το dynamic drive control, γιατί αυτό είναι που κάνει την διαφορά στα δυναμικά της χαρακτηριστικά... πάντως ακόμη και στο normal το τιμόνι είναι ακριβέστατο και με ικανοποιητικοτατο βάρος (καλύτερο απο αρκετά ζμπορ τουτου), στα δε sport και s+ το βάρος μεταβάλεται (μαζί με την αποκριση του κινητήρα, την σκληρότητα της ανάρτησης στην M-Adaptive, και -αν υπάρχει- το DCT) και γίνεται ιδανικό, χωρίς να σου δίνει την αίσθηση του 'ψεύτικου' βάρους.Βασικά αυτό είναι και ένα απο τα + της νέας Ζ... το μεγάλο εύρος λειτουργίας, αίσθησης και δυναμικών χαρακτηριστικών που προσφέρει... άστην στο normal και θα απολαμβάνεις χαρακτήρα GT... άστην στο sport ή ακόμα καλύτερα στο s+ και γίνεται τόσο απόλυτη που κινδυνεύει να χαρακτηριστεί σκληρή και δύστροπη... (δεδομένου οτι υπάρχει και η M-Adaptive).
Όπως και να χει όμως... το τι λέει ο καθένας μας είναι σχετικό.
Βρες ένα αυτοκίνητο (με την ρυθμιζόμενη ανάρτηση) και οδήγησε το ανάλογα, μόνο έτσι θα ξέρεις.Τέλος όσον αφορά στο βάρος, σίγουρα θα ήταν προτιμότερο να της έλειπαν μερικά κιλά, αλλά παραδόξως της φαίνονται λιγότερο απ'όσο περίμενα στο δρόμο (τουλάχιστον της 35 - και δεν αναφέρομαι μόνο σε επιδόσεις)... μια slk πχ παρ'οτι ελαφρύτερη δείχνει περισσότερο βαριά και ράθυμη...
Τι να πει και το GTR... -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Παντως το PASM ειναι ενα συστημα της BilsteinΌντως, είναι τα bilstein damptronic. 'Φοριούνται' από porsche και gt-r.
-
@PuntoLord....+1.-
Mερικά πράγματα πρέπει να λέγονται με το όνομα τους!
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
@PuntoLord....+1.-Mερικά πράγματα πρέπει να λέγονται με το όνομα τους!
About what?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
@PuntoLord....+1.-
Mερικά πράγματα πρέπει να λέγονται με το όνομα τους!
About what?
Δέν έχει σχέση με το 4tforum.
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
@PuntoLord....+1.-Mερικά πράγματα πρέπει να λέγονται με το όνομα τους!
Δεν αντελήφθην....
Μπορείτε να θαυμάσετε μοτέρ και αμαξώματα που υπήρχαν στην ΙΑΑ 2009 σε αυτή την ενότητα που άνοιξα, μετά την επίσκεψή μου εχθές.....
@Nikos120i: Κοίτα το σετ Performance στην ίδια ενότητα.....και τα μοτέρ Μ
-
Καλημέρα σε όλους,
Ο Μίνις έφυγε (με βαριά καρδιά είναι η αλήθεια), αλλά το χαμόγελο επανήλθε, γιατί αντικαταστάθηκε από μια μαύρη κούκλα και επιτέλους ξαναγύρισα στην πίσω κίνηση. Είναι 2.5si, μοντέλο 2006. Φώτο μερικές πρόχειρες από την αντιπροσωπεία πριν το παραλάβω, μέχρι να βγάλω μερικές καλύτερες.
ΥΓ: Ήταν το δώρο στον εαυτό μου, που έκλεισα τα 34.....γέρασα.
-
Κουκλί και καλορίζικο!
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
ΥΓ: Ήταν το δώρο στον εαυτό μου, που έκλεισα τα 34.....γέρασα.Τράβα να δεις αν έρχομαι.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Καλημέρα σε όλους,Ο Μίνις έφυγε (με βαριά καρδιά είναι η αλήθεια), αλλά το χαμόγελο επανήλθε, γιατί αντικαταστάθηκε από μια μαύρη κούκλα και επιτέλους ξαναγύρισα στην πίσω κίνηση. Είναι 2.5si, μοντέλο 2006. Φώτο μερικές πρόχειρες από την αντιπροσωπεία πριν το παραλάβω, μέχρι να βγάλω μερικές καλύτερες.
ΥΓ: Ήταν το δώρο στον εαυτό μου, που έκλεισα τα 34.....γέρασα.
Κούκλα!!!
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΗ και καλές...βόλτες
Μια πρόταση...επειδή προσωπικά είμαι λίγο της λεπτομέρειας, θα άλλαζα το τιμόνι με καινούριο της Ζ4 επειδή γυαλίζει αρκετά.
Νομίζω ότι μπορείς να βρεις και Μ τιμόνι από το Μ-Pack της Ζ4 και στο ebay αλλά και στη BMW εδώ.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Κούκλα!!!
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΗ και καλές...βόλτες
Μια πρόταση...επειδή προσωπικά είμαι λίγο της λεπτομέρειας, θα άλλαζα το τιμόνι με καινούριο της Ζ4 επειδή γυαλίζει αρκετά.
Νομίζω ότι μπορείς να βρεις και Μ τιμόνι από το Μ-Pack της Ζ4 και στο ebay αλλά και στη BMW εδώ.
Ευχαριστώ Νίκο!!
Μπερδεύτηκα...εννοείς ό,τι γυαλίζει το δέρμα (από την χρήση) ή το γυαλιστερό πλαστικό που είναι σαν μέταλλο?
Όπως και να έχει, αυτό που θέλω (αλλά είναι πανάκριβο!) είναι να βάλω το τιμόνι της //M το οποίο έχει καλύτερη αίσθηση, λόγο πιο χοντρής στεφάνης. Το ψάχνω, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω βρεί κάτι κάτω από €1.000.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Κούκλα!!!
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΗ και καλές...βόλτες
Μια πρόταση...επειδή προσωπικά είμαι λίγο της λεπτομέρειας, θα άλλαζα το τιμόνι με καινούριο της Ζ4 επειδή γυαλίζει αρκετά.
Νομίζω ότι μπορείς να βρεις και Μ τιμόνι από το Μ-Pack της Ζ4 και στο ebay αλλά και στη BMW εδώ.
Ευχαριστώ Νίκο!!
Μπερδεύτηκα...εννοείς ό,τι γυαλίζει το δέρμα (από την χρήση) ή το γυαλιστερό πλαστικό που είναι σαν μέταλλο?
Όπως και να έχει, αυτό που θέλω (αλλά είναι πανάκριβο!) είναι να βάλω το τιμόνι της //M το οποίο έχει καλύτερη αίσθηση, λόγο πιο χοντρής στεφάνης. Το ψάχνω, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω βρεί κάτι κάτω από €1.000.
Εννοώ το πρώτο...γυαλίζει το δέρμα από τη χρήση.
Το τιμόνι της ///Μ λέω να βάλεις, ακριβώς!
Ακριβό...αλλά νομίζω ότι μπορείς να το βρεις πιο φθηνά.
Κατ'αρχάς ξέχνα την Ελληνική αντιπροσωπεία, είναι κλέφτες. Δοκίμασε αρχικά ebay και μετά σου έχω μια λύση. Να μιλήσεις με την Αγγλία, τη BMW που έφερα τους προφυλακτήρες μου BMW Performance που είναι επίσημη αντιπροσωπεία: partsdept@barons.bmw-net.co.uk
Πες τους ότι σε σύστησα εγώ που είχα πάρει τα BMW Performance parts από Ελλάδα...ο μόνος πρέπει να είμαι.
Γενικά από Αγγλία έχω δει μεγάλες διαφορές...να φανταστείς ότι το πολύ πιο ακριβό BMW Performance ΤΙΜΟΝΙ στοίχιζει 700 ευρώ, άρα θεωρώ ότι θα το βρεις σε καλή τιμή εκεί. Στείλτους ένα email με το VIN σου, απαντάνε σχεδόν μέσα στην ημέρα.
Good luck!
-
Από εξάτμιση πως πάτε?
Εμένα κατάμαυρη... Κυκλοφόρησα και λίγο πόλυ. Στα 5500 χλμ εχει κάψει μισό λίτρο λάδι.
Ενα άλλο παιδί στα 11Κ 1 λίτρο λάδι... -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Από εξάτμιση πως πάτε?
Εμένα κατάμαυρη... Κυκλοφόρησα και λίγο πόλυ. Στα 5500 χλμ εχει κάψει μισό λίτρο λάδι.
Ενα άλλο παιδί στα 11Κ 1 λίτρο λάδι...Μην αγχώνεσαι καθώς το λάδι που έχει το μοτέρ από το εργοστάσιο είναι λάδι 'ρονταρίσματος' και ΠΟΛΥ λεπτό όπως μου είπε μηχανικός της BMW. Είναι λογικό στα πρώτα χιλιόμετρα να σου ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙ (όχι να σου κάψει, έχει διαφορά) λάδι...καθώς στρώνει ο κινητήρας και απορροφάει το λάδι στα τοιχώματα, σε βαλβίδες κλπ.
Εμένα στα 8.500κμ (νομίζω ίδιο μοτέρ έχουμε, αν θυμάμαι καλά έχεις τη 320i LCI) ζήτησε 1λτ λάδι από το BC.
-
@Nikos120i: Συμφωνώ για το τιμόνι. Είναι μέσα στις προτεραιότητές μου. Απλά εδώ που ρώτησα μου είπαν ότι πάει €800 (+ τοποθέτηση) και στο Ebay μέχρι στιγμής το πιο φτηνό που έχω βρεί είναι €700 με τα μεταφορικά....δεν είχε μεγάλη διαφορά. Και τα €800, πιστεύω ότι με την έκπτωση που μπορώ να πετύχω θα τα ρίξω γύρω στα €650-700. Αλλά θα ρωτήσω και στην Αγγλία...Thanks!!
@Coyote: Λογική κατανάλωση λαδιού. Η BMW στο manual αναφέρει ότι μέχρι 700ml/1.000χλμ. είναι φυσιολογική κατανάλωση λαδιού. Πρακτικά, στην πλειοψηφία των κινητήρων της θές 1lt κάθε περίπου 10.000χλμ, ανάλογα με την χρήση και το στρώσιμο που έχεις κάνει. Προσωπικά αλάζω λάδια κάθε 10-12.000χλμ, οπότε μέχρι στιγμής σε κανένα αυτοκίνητό μου δεν έχει χρειαστεί να συμπληρώσω. Ο πατέρας μου συμπληρώνει συνήθως 1λτ στα 8-10.000χλμ.
-
Κατάμαυρες εξατμίσεις έχετε? Σταμάτησα να την πλένω για να την δείξω στο συνεργείο μήπως και είναι κάτι άλλο...
BMW FORUM